marcos Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 Tu jest z recką LINK Sapphira radka x700 pro. Jest wolniejszy od GF 6600 GT, ale świetne możliwośći o/c :D. Po podkręceniu ma wydajność radka x800 pro (a nawet wyższą) :). Btw w PcProjekt kosztuje 800zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancer Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 Jaasne... ale jak sie nie podkreci to jest porazka. Nie kazda sztuka sie wysmienicie kreci. Trafisz na badziew i kupa. Zreszta GFy tez sie niezle kreca. Gdyby ta karta kosztowala 650z,l to by byla owszem fajna, ale nie za 8paczek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 Tu jest z recką 1311473[/snapback]Po podkręceniu ma wydajność radka x800pro, a nawet wyzszą.......no coment Tak sie sklada Marcos ze czytam Twoj kolejny temat i kolejny jest tak samo badziewny. Niedosc ze bzdury wypisujesz to jeszcze jesteś nimi zachwycony....sorki za najazd ;) Lancer ma racje. Gdyby ta karta była cenowo pomiędzy 6600 a 6600GT to szla by pewnie jak ciepła bułeczka. Mam takie wrażenie, że poszedłes raczej na jej wygląd czyż nie tak :> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ediee Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 marcos, marcos juz cie na nvsion gnebilem i na tweaku tez cie bede gnebił. bijesz tylko tepe posty, łupie i do tego głupio gadasz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 Eeee spoko - 8 potokowa 128 bitowa karta na podobnych zegarach szybsza niz 12 potokowa 256 bitowa karta. spoko jasne :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin5611 Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 (edytowane) Nie czepiajcie sie tak marcosa(pewnie zajrzal w te bzudrne wykresy z vr-zone) swoją drogą to są one bardzo ciekawe X700pro@oc zawsze jest szybsze od X800pro:) chyba im sie cos pojebalo:) Edytowane 5 Marca 2005 przez Marcin5611 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonheart Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 ehh zadziwiajace bo te testy zrobiono w unreal tournament, widzialem juz naprawde dziwne wyniki w tescie na tej grze i jestem w stanie w te konkretne uwierzyc, jednak gryby to byl np doom3 z pelnymi detalami i aa to roznica byla by naprawde duza , oczywiscie w druga strone 8 potokow i 128 bit wersus arsenal x800 pro ? :wink: a markos bez kitu gada glupoty Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hamil_Hamster Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 Żeby ten x700 Pro DORÓWNAŁ niekręconemu x800 Pro, to musiał by miec taktowania rzędu 712mhz na rdzeniu i 1800mhz na pamięciach :D Gdy domyślne taktowania to 425/860 a krecone w tym teście to 490/1050. Innymi słowy - zwykłe brednie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonheart Opublikowano 5 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2005 (edytowane) ci goscie pewnie szukaja sensacji na sile, dlatego testuja grafe na unrealu, widzialem jzu na nim testy gdzie 9800 xt wyprzedzil 6800 ultra oraz x800 xt pe :blink: wyprzedzil tez 6800 u w sli, ale to jest zjawisko powszechnie znane gdyz jak kazdy zapewne wie po prostu nawet najlepszy procek w tej grze nie mzoe zapchac grafik robocizna i z tad spadek wydajnosci, byajmniej nie twierdzze narazajac sie polowie forum ze 9800 xt bedzie szybszy czy konkurencyjny dla kart w sli :lol: mysle ze to dobry wyjatek potwierdzajacy regule, ps: sli sie nie sprawdzi :wink: swoja droga zastanawia mnie czemu u licha nvidia nie mzoe zrobic na stale takiego pdzialu, zeby jedna grafa liczyla pol a druga drugie pol ekranu i w kazdej grze by byloszyko i przyjemnie, ysle ze po prostu im sie nie chce :wink: Edytowane 5 Marca 2005 przez leonheart Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 6 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2005 Hehe ... śmieszny ten test :lol: ... po oc odpalili tylko UT który jak już leonheart wspomniał jest ograniczony przez CPU i różne jaja mogą się dziać a potem taki marcos wyciąga błędne wnioski :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...