sobo05 Opublikowano 6 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2005 witka!zamierzam kupić inspirona 9300 17" i przeraża mnie wybór pomiędzy WUXGA a WXGA (a gdzie sie podziała średnia opcja?:()dużo gram dużo chodze po necie nie jestem grafikiem ale drażnią mnie bardzo małe ikonki/literki.Co polecacie?czy WXGA śmiało mi wystarczy?ma ktoś z takim wyświetlaczem doświadczenie?:) przypominam że chodzi mi o 17 " WXGA Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 7 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2005 hmm na 17" moze byc WUXGA oki - szczegolnie jak pracujesz na crt w wyzszych rozdzialkach - na 15.4" WSXGA jest idealne dla mnie - czlowieka pracujacego na 17" CRT w 1280x1024. nie wiem czemu nie ma tam WSXGA, ale chyba ne balbym sie tak bardzo WUXGA (w koncu to 17") - problem w tym ze mnie nie draznia male graty. WXGA bedzie ogomne :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orczyk5 Opublikowano 7 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2005 witka!zamierzam kupić inspirona 9300 17" i przeraża mnie wybór pomiędzy WUXGA a WXGA (a gdzie sie podziała średnia opcja?:()dużo gram dużo chodze po necie nie jestem grafikiem ale drażnią mnie bardzo małe ikonki/literki.Co polecacie?czy WXGA śmiało mi wystarczy?ma ktoś z takim wyświetlaczem doświadczenie?:) przypominam że chodzi mi o 17 " WXGA Pozdrawiam 1314488[/snapback] A gdzie będziesz kupował inspirona?? Chyba nie w Polsce :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...