Skocz do zawartości
s0lid

AMD Venice 3000+ Umarł Król, Niech Żyje Król?

Rekomendowane odpowiedzi

Co do 'cold boot' to wyczytałem na XS, że to wina rewizji MoBo... A01 ma problemy, A02 nie. :)

 

Co do mojej tajemniczej wysokiej temperatury mofsetów... A02 tak mają po prostu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i co z tego ?Powiem kupującemu żeby sie nie martwił bo proc ma gware - sle gdzie realizowaną i przez kogo to już ch..j

1473389[/snapback]

Hmm, ja tam nie wiem, ale czy IBIZ wystawia wogóle pisemne gwarancje? Nie dowiadywałeś się przed transakcją?? Na proce niektórzy dają tak jak Mardok napisał, na podstawie numeru seryjnego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ja tam nie wiem, ale czy IBIZ wystawia wogóle pisemne gwarancje? Nie dowiadywałeś się przed transakcją?? Na proce niektórzy dają tak jak Mardok napisał, na podstawie numeru seryjnego...

1473394[/snapback]

mhm

dowodu zakupu też nie dają ... a zapewniam Was że jest KOLOSALNA różnica sprzedać sprzęt z drukowaną gwarancją a bez niej ...

Więcej u nich NIE KUPIE - szkoda pary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@yotomeczek:

 

Tak właśnie zrobiłem (zresztą tak samo z Winim zrobiłem) i kupujący nie widział problemów poprosił tylko o GG do luksa.

 

@Radek:

 

Moja jest właśnie A01 ale już od dłuższego czasu nie mam problemów z tym "cold boot" chyba już się jej to znudziło ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są już OEM'y w ABC Data, ale cena jest kolosalna... chyba mają jeszcze stare, bo BOX stoi za 720 :D... w każdym razie zamawiać OEM'y już można.

Edytowane przez netes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na waszym miejscu bym się nie martwił o gware u ibiza i luksa, raczej tacy nie są, że coś padnie i mają to w ........, a co do cold boot to miałem coś takiego na abicie nf7-s, przy 2x 256MB nie chciało działać po jakimś roku wspólnego życia razem, a u kumpla wszystko było ok. tak już jest.

 

mak777 ale miałeś jazdę u siebie w mieście, ciekawie kiedy do wawy przyjdzie coś takiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o IBIZIE tak - jest mało poważny ... dogadać sie z nim to porażka (zlewa wszystko i wszystkich)

Kupiłem przez Luksa_PL proca i od 3 tygodni nie moge doczekać się drukowanej gwarancji ...

NIE POLECAM KUPOWAĆ U IBIZA (LUKS_PL)

1473379[/snapback]

AFAIK oni ten sprzęt kupują w Czechach. Więc jak myślicie, kto realizuje gwarancję? Ktoś z Kolegów zna czeski ....

 

Już widzę te opisy na allegro. Czeska gwarancja ..... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AFAIK oni ten sprzęt kupują w Czechach. Więc jak myślicie, kto realizuje gwarancję? Ktoś z Kolegów zna czeski ....

 

Już widzę te opisy na allegro. Czeska gwarancja ..... :D

1473451[/snapback]

Rozmawialem z luks_pl realizuje albo on ,albo bezposrednio do producenta... wole ten pierwszy wariant.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem z luks_pl realizuje albo on ,albo bezposrednio do producenta... wole ten pierwszy wariant.

1473460[/snapback]

A jak za pół roku Luks zwinie interes albo przebranżowi się na rzodkiewkę? Wycieczka do Czech?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość robot

Ibiz nawet sam ma w aukcjach opis ze nie wie co bedzie robil za 2 3 lata , wiec jakby co to pozostajemy bez dowodu zakupu , garancji czyli w sumie bez czegokolwiek - i ciekawe czy ktos wie gdzie wogole ten sprzet do czech wyslac....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak za pół roku Luks zwinie interes albo przebranżowi się na rzodkiewkę? Wycieczka do Czech?

1473469[/snapback]

Ja swój proc sprzedalem wiec kto inny bedzie mial wycieczke do Czech :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swój proc sprzedalem wiec kto inny bedzie mial wycieczke do Czech  :)

1473477[/snapback]

tak samo zrobilem , ale powiedzialem ze jak cos to zeby mnie wyslal a ja odesle do luksa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam dobry konakt z Ibizem i jakos problemów w interesach nie miałem. Wszystkie gwary są w czeskiej firmie Levi - to taki odpowiednik polskiego NTT czy Action i realizowane na podstawie kodu paskowego z produktu, tak więc papieru do rekalmacji nie trzeba. Fakt przy odsprzedaży jest problem , bo zawsze na papierze inaczej to wyglada dla klienta. Ale co do solidnosci spółki Ibiz & Luks nie mam zastrzeżeń...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra kod kreskowy

Ale Ibiz badz Luks oddaja to jako firma

A przyleci jakis lepek i co??

Poprosza o dowod zakupu, bo z osoba prywatna moze im sie srednio chciec rozmawiac.

Sprobuj u nas w Actionie oddac cos na gware bez dowodu zakupu :|

A oni tez maja kody kreskowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Kto jeszcze nie dostał gwary na Venice - zapraszam na GG: 19711968

 

Jakos ludzie którym sprzęt nawalił nie mają problemów z gwarancją - jadąc po towar obsługuję też gwarancje więc dla klienta niczym się to nie różni od normalnej sklepowej gwary.

 

Jest nawet o tyle lepiej że Czesi jak mają na magazynie często wymieniają od ręki na nówki.

 

 

Jeszcze odnośnie gwary za np 2 lata - taki duży problem wysłac paczkę do Czech??

Moim zdaniem żaden - jak ktoś kupuje w sklepie www tez musi wysłac towar i czekać.

 

Dobra starczy o procach - po gwary zapraszam na GG - wysyłam mailem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra kod kreskowy

Ale Ibiz badz Luks oddaja to jako firma

A przyleci jakis lepek i co??

Poprosza o dowod zakupu, bo z osoba prywatna moze im sie srednio chciec rozmawiac.

Sprobuj u nas w Actionie oddac cos na gware bez dowodu zakupu :|

A oni tez maja kody kreskowe.

1473496[/snapback]

 

Jeszcze nigdy nie pokazywałem w Levi jakiegokolwiek dowodu zakupu - przy realizacji gwary wystarczy SAM PRODUKT - z kodem np nr produkcyjny proca - ŻADNYCH PAPIERÓW

 

Wiem żę u nas w PL jest inaczej ale nic nie poradzę że pepiki potrafią lepiej zorganizować sobie pracę :)

 

Po co z kimkolwiek rozmawiać? Oddajeszc np proca - dostajesz nowego i tyle - o ile uznają gwarę - ale jeszcze nie miałem przypadku żeby nie uznali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm chyab tylko ja dostalem oryginalna gwarancje z hurtowni :)... wiec nienazekam :)... a z doswiadczenia wiem ze z gwarancjami nie ma problemow (w Czechach)... kidys sprowaldzailemw iele ram rowerowych stamtad i nie bylo problemu :). Nie ma cos ie bac:]

 

EDIT:

RACJA PROSZE USUNAC TEN POST :oops:

Edytowane przez Sector19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu tylko na polskich forach w temacie o procu/mobo potrafi być po kilka/kilkanaście stron na temat gwarancji, zakupu a nie o możliwościach/problemach i ich rozwiązaniu na temat danego sprzętu ?! To już potorfi być dobijające..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moder wyczyścić temat ze śmieci, przypominam temat dotyczy "Venice 3000+"... a nie problemów z gwarancjami i innymi duperelami.

Edytowane przez Boxster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu tylko na polskich forach w temacie o procu/mobo potrafi być po kilka/kilkanaście stron na temat gwarancji, zakupu a nie o możliwościach/problemach i ich rozwiązaniu na temat danego sprzętu ?! To już potorfi być dobijające..

1473598[/snapback]

Bo to biedny kraj i czasem są z tym problemy ..

 

GWARANCJE DOSTAŁEM

Juź mi lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak Yotom a reszta już wie gdzie po takową gwarancje się udawać to uważam temat za wyczerpany. A teraz już na temat.

 

@VerB:

 

2792MHz @ 1.45v no to całkiem fajny CPU ci wyselekcjonowała spółka Lancer & rapra ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak Yotom a reszta już wie gdzie po takową gwarancje się udawać to uważam temat za wyczerpany. A teraz już na temat.

 

@VerB:

 

2792MHz @ 1.45v no to całkiem fajny CPU ci wyselekcjonowała spółka Lancer & rapra ;)

1473661[/snapback]

a do 2800 ile V potrza ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mhm

dowodu zakupu też nie dają ... a zapewniam Was że jest KOLOSALNA różnica sprzedać sprzęt z drukowaną gwarancją a bez niej ...

Więcej u nich NIE KUPIE - szkoda pary

1473398[/snapback]

eh... powiedziałeś mi wczoraj, że do piątku chcesz gwarę, a dziś jest dopiero poniedziałek a ty już na nas tu najeżdżasz :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9x320 @ 1.552v Real = BSOD podczas ładowania windy

9x320 @ 1.536v Real = 1h Prime biega

 

I jak tu być mądrym…

1473915[/snapback]

Nie wiem ale na moim winniem odkryłem coś podobnego...

 

9x278 @ 1.4v Real = różnie tu bywa, raz godzinę, raz 3...

9x278 @ 1.38V Real = full stabilny... Normalnie nie mam pytań... Nigdy nie zrozumiem zasad rządzących tym światem chyba :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...