demek Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2006 moze cos posmigamy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2006 (edytowane) W TRYBIE SYMULACJI: - czuć różnicę między pod i nadsterownością (także na kierownicy); - czuć wpływ nawierzchni na jazdę (patrz np. Laguna Seca); - czuć olbrzymie różnice w zachowaniu różnych aut ramach tej samej edycji (np. DTM: Audi TT i "Mietek" CLK); - fizyka jazdy może nie jest idealna, ale wycenianie jej na 25% to lekka przesada ) p.s. Mam ZNACZNIE więcej lat niż 17 ) I trochę już w życiu przejechałem (to tak na wypadek ew. zarzutów ) Pozdrawiam wszystkich symula(ma)niaków ) Niestety, ale TRD 3 jest wiekszym arcade niz RD2. Dlaczeg ?. Otóz za fizykę odpowiada jeden punkt w środku samochodu, który w zależności od tego na czym koła są różnie sie zachowuje. Przykład ? Uszkodzenie zawieszenia - jeden kolor(np. zółty)świadczy, że coś jest uszkodzone. Tylko nie wiem, z której strony i co np. resor, amortyzator czy wahacz. Po raz koljeny podłączyłem DFP do RD 3 i ustawiłem nawet mniejszy zakres i nadal nie czuć wozu. Na Hockenheim wziąłem Audi A4 DTM i podczas jazdy bodajże na Parabolice(długi, lewy zakręt) utrzymanie wozu sprowadzałom sie do kierowania kierownicą raz w lewo i raz w prawo, tu najbardziej czuje się ten 'kijek' w środku karoserii, który wszystko steruje. Nie mówiąc juz o rajdach, w których fizyka jest DOKŁADNIE taka sama jak w CMR 4/5(czyt. beznadziejna). Sądze, że stwierdzenie M4teusza dot. 25% oddania fizyki jest jak najbardziej trafne. Nie chcem żeby rozpętała sie jakaś wojna daje tylko proste argumenty, którymi przekonuje, że RD3 to nie sim, ale nikigo nie zmuszam do tego by tak myślał :) . A apropo kariery: w pliku mods.ini w katalogu frontend da się - jak to było już za czasów dwójki - wyregulować stopień trudności, mnożnik okrążeń i fizykę :) . Pozdro Edytowane 20 Marca 2006 przez skorpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgoodzio Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Mam problem z Tocą, coś się dzieje z dźwiękiem, tzn. słychać to jak by się zacinał. W Frapsie mam min 50fps. Dźwięk na płycie: Realtek AC'97 stery to 3.78 płyta: Gigabyte K8NS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Czy ktos z posiadaczy TRD3 kupowal moze u tego uzytkownika ? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=93071206 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 (edytowane) dla mnie wogole RD3 to padaka, wchodze w zakret 200km/h i zamiast z niego wypasc... wjezdzam jeszcze na wewnetrzna jego czesc :blink: grafika takze nie zachwyca niczym, gdy patrze chocby na glupie felgi samochodu czy tez jego wnetrze to zastanawiam sie czy gra wyszla w tym roku czy w 2000... tyle odemnie ogolnie oceniam gre 4/10 Edytowane 21 Marca 2006 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mogiel Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 (edytowane) Zagrałem wreszcie i moim zdaniem to najsłabsza czesc z serii TRD. Przeszedłem jakieś 20% trybu world tour na poziomie hard i zauważyłem następujące rzeczy. -samochody przeciwników sa ze zbrojonego żelbetonu, natomiast samochod gracza jest z watoliny. Spotaknie bok w bok z samochodem komputera konczy sie niemozliwoscia skrecenia w zadna ze stron i wypadnieciem z trasy, zawsze. -niektórymi samochodami (np. clio), jak już pisał wyżej kolega, można wejść w zakręt 45 stopni z prędkością 200km/h a i tak będzie to zbyt wolno bo okazuje się, że można go przejechać z prędkością 250km/h i usłyszec tylko lekkie piszczenie opon. -skutecznie uniemozliwiono ulatwianie sobie wyscigu poprzez scinanie zakretów. Po trzech probach sciecia zakretu trawnikiem dostajemy punkty karne w postaci +5s do wyniku koncowego. Problem w tym ze czesto zostajemy ukarani nawet gdy prawidlowo pokonujemy zakret a ktores z kol jedynie dotknie tzw tarki po wewnetrznej czy zewnetrznej stronie zakretu. Poza tym, co ciekawe, gdy wypadniemy z jakiegos zakretu na trawe nawet nie z naszej winy zostajemy ukarani i wyswietla sie komunikat o tym ze scielismy zakret i w ten sposob "uzyskalismy przewage" pomimo iż straciliśmy kilkanascie sekund na powrót na trasę - najwiekszy lol gry jak dla mnie. -jedyna roznica miedzy poziomem normal i hard polega na tym ze samochody komputera dostaja niezwyklego przyspieszenia i ponadnaturalnej predkosci maksymalnej (tylko podczas samego idealnego startu potrafi nas wyprzedzic kilka samochodów komputera). -w zasadzie brak fabuly jaka miala miejsce w TRD1, cutscenki jak dotad sa nudne i kazda wyglada podobnie (jakiś dziad mowi nam kilka slow na temat samochodu jakim bedziemy sie za chwile scigac). -jakos dziwnie ustawione AI. Niektore wyscigi konczy sie kilkadzisiat sekund przed samochodami komputera, w innych nie sposob ich dogonic. Dziwne. -piasek potrafi zatrzymac pedzacy 300km/h samochod na dystansie 5 metrów. Na plus mozna zaliczyc dostatecznie dobra jak dla mnie grafike, stosunkowo małe wymagania sprzetowe, oraz ogromna ilosc samochodow, tras i roznych wyscigow. Edytowane 21 Marca 2006 przez Mogiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worms14 Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Mogiel, widze że bardzo poważnie podszedłeś do opisana tej gry i o to chodzi, tez muszę przyznać że sie zawiodłem T3. Może zauważyłeś jakąś opcje która sprawi że tylko podniesie się poziom prowadzenia samochodu, coś jak w T2: Sim na ProSim, bardzo mi tego brakuje. A patrzeć jak samochody przeciwników komputerowych są nie do pokonania po przestawieniu funkcji z Normal na Hard nie mam ochoty? Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 (edytowane) Problem tym, że komputerowi przeciwnicy jeżdzą na ustawieniu prostym natomiast my wedle życzenia na 'złożonym'(specjalnie uniknąłem sim i pro sim). Gra w przeciwieństwie do Colina umożliwia edycję plików z zapisanymi danymi wozów dotyczących fizyki, więc zawsze można podmienić mesh z SimMesh(takie nazwy mają :P ) zeby komputer już tyle nie wyciągał. Gra jest nudna nie tylko przez karierę, na kierownicę gra się nie nadaje, wozy prowadzą się co najmniej dziwnie tj. czasem wpadają w, jak ja to nazywam, proste poślizgi czyli bez duszy samochód traci przyczepność, tak jakos bez dynamiki nie czuć tego - to samo było w TRD 2 tylko tu to naprawdę spaprali. Poza tym, co ciekawe, gdy wypadniemy z jakiegos zakretu na trawe nawet nie z naszej winy zostajemy ukarani i wyswietla sie komunikat o tym ze scielismy zakret i w ten sposob "uzyskalismy przewage" pomimo iż straciliśmy kilkanascie sekund na powrót na trasę - najwiekszy lol gry jak dla mnie. No właśnie największa wada gry, tylko 2 (słownie dwa) razy widziałem jak komputer dostał jakieś tam ostrzeżenie(coś pisało), ale na trawie to on może ile chce jeździć - tak przynajmniej to wygląda. Największą zaletą gry jest łatwa modyfikacja i tak mozna se zrobić w karierze(world tour) wyścigi F1 gdzie sie tylko chce, dać inny wóz niz nam oferują i np. dałem monster trucka do clio dla zabawy i i 'trochę' ich do ściany przycisnąłem :D . Fakt z gry można więcej się śmiać(płakać ?) niz się ścigać bo jakoś nic T3 nie oferuje, a cutscenki to oni se mogą film zrobić bo facet tłumaczący wszystko o wozie, który się inaczej w grze zachowuje niz to co mówi jest po prostu śmieszne :lol: . Edytowane 21 Marca 2006 przez skorpio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 "Poza tym, co ciekawe, gdy wypadniemy z jakiegos zakretu na trawe nawet nie z naszej winy zostajemy ukarani i wyswietla sie komunikat o tym ze scielismy zakret i w ten sposob "uzyskalismy przewage" pomimo iż straciliśmy kilkanascie sekund na powrót na trasę - najwiekszy lol gry jak dla mnie." to jest bardzo w[ciach!]... wypchnie mnie jakis baran z zakretu, zanim wroce to sa far far away i jeszcze dostaje za to ptk karne, albo w czasie kwalifikacji wykrece baczka na zakrecie, wracam na tor i cale okrazenie w plecy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Nawet bez tych "kar" jak się w qualu bączka na zakręcie wykręci to i tak okrążenie masz w plecy :P Z resztą zarzutów pod adresem najnowszego RD się zgadzam... szkoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Niestety przedobrzyli tą grę, po tym jak pograłem w parę demek stwierdziłem że szkoda nerwów. GTL także każe za skróty po trawce, ale niemal zawsze wychwytuje wypadki, podejrzewam że po wpadnięciu na zielone gra odlicza czas potrzebny na przebycie danego odcinka i jeśli ktoś pokonał go powiedzmy w 5s. zamiast 10 dostaje karę. Niemniej tak jak powiedział niemiec fizyka w pro jest całkiem niezła, można śmiało ją porównywać z NFS porsche (50% realizmu :P szkoda tylko że jak tu słyszę tryb kariery umożliwia tylko grę w arcade (zresztą w poprzedniej części było tak samo), bo mógłbym się nawet zastanowić nad kupnem tej gry :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 ja nie kupowalem tej gry dla zabawy w symulacji, ale dla multi, dla mnie to bylo glowna zaleta TRD2, wiele nieprzespanych nocy i nieobecnosci na zajeciach bylo przez nie spowodowanych ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 jezeli szkola przeszkadza Ci w graniu... rzuc szkole ;) :P :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noob999 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 gre kupilem tak jak Niemiaszek dla multi ;] Da sie wpisac tak jak w RD2 haslo jakies na wiekszy stopien symulacji? i to "zcinanie zakretow" ROTFL, po cholere kerby na torze? mogliby dac betonowe sciany rownie dobrze... jak narazie najwiecej frajdy mam z jazdy mercem -nie pamietam ten z lat 30tych zagrac z Wami moge tylko w weekendy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 jezeli szkola przeszkadza Ci w graniu... rzuc szkole ;) :P :D szkola? szkola? kiedy to bylo [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 szkoda tylko że jak tu słyszę tryb kariery umożliwia tylko grę w arcade (zresztą w poprzedniej części było tak samo), bo mógłbym się nawet zastanowić nad kupnem tej gry Tak jak w poprzedniej części można jak pisałem wyżej dać symulację do kariery trudność i mnożnik okrążeń (przy wart. 2 każdy wyścig będzie dwa razy dłuższy itd.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Czy ktoś z szanownych forumowiczów powie mi jak włączyć efekty PostProduction? :-P Chodzi mi o bloom i inne efekty "next-gen" jakie można zobaczyć na screenach ze strony Codemasters. W pliku pchardwareconfig.ini ustawiłem UsePostProduction=1 ale kompletnie nic to nie zmieniło w wyglądzie gry :? Przeszukałem już cały internet, wszystkie fora i nic sensownego nie znalazłem na ten temat. W niektórych wątkach o TRD2 (nie 3) znalazłem info, że po uaktywnieniu wspomnianej przeze mnie opcji w grze pojawia się np. motionblur i inne bajery a w TRD3 nawet tego nie ma. Dziwne, zaiste :blink: Edytowane 22 Marca 2006 przez piaskoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2006 zrobilem pare scr dla lolkow z laba. jeden nawet tam twierdzil, ze na jakims k7 i wykreconym 9550 gra w 1024 max :D ustawienia 1024max poza AA, grafika taktowana domyslnie, procek na 3,6ghz. framerate w granicach 45-110fps. kompresja do JPG pogorszyla jakosc screenow :/ http://s14.photobucket.com/albums/a345/Niemiecc/TRD3/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msn Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 (edytowane) Jestem po prostu załamany - kupiłem grę za 70zł, a gry kupuję żadko, zainstalowałem i zobaczyłem (już pomijając błędy w grafice, które uniemożliwiają granie w trybie kariery) średnią grafę, jakieś 10% realizmu (jak dla mnie) i usłyszałem tragicznej jakości dźwięki, a mam bardzo dobry sprzęt. No po prostu ręce opadają jak można zrobić tyle szumu i wydać taki niewypał...gratulacje dla CM. P.S: Gra jest do sprzedania - oryginał w limitowanej serii w aluminiowym pudełku, nic oprócz płyty z niego nie wyjmowane, płyta w satnie, w jakim była w pudełku po rozfoliowaniu, żane kody nie używane i nie aktywowane, + 35zł na gry od cdprojekt. = 60zł + koszt przesyłki i ani grosza mniej. Mogę wystawić aukcję na allegro - dla pewności można obejrzeć sobie moje konto (Malkstons) Edytowane 4 Kwietnia 2006 przez malkstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2006 malkstons a na co ty liczyles? :) hehehehe Wez sobie oblookaj demo GT Legends . Tam masz i symulacje i dzwiek super:) No ale nie masz 100000 autek i 10000 torow :D hehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msn Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 hehe Sewer jak zobaczyłem na pudełku "The Ultimate Racing Simulator" to wydawało mi się że ten napis nie jest na nim "od tak". Szczerze mówiąc wolę już sobie pograć w Live For Speed, które jest za darmo w internecie i zajuje 130mb, albo w Richard Burns Rally z cd action za 20zł. Przynajmiej twórcy tych gier wsiedli kiedyś do samochodu i umieli odzowowac to co się z nim dzieje podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 kolejny co sie nabral na reklamy :D heheheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 malkstons a na co ty liczyles? :) hehehehe Wez sobie oblookaj demo GT Legends . Tam masz i symulacje i dzwiek super:) No ale nie masz 100000 autek i 10000 torow :D hehehe ale za to jest 100000 albo i wiecej godzin zabawy w przeciwienstwie do TRD3... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2006 hehe Sewer jak zobaczyłem na pudełku "The Ultimate Racing Simulator" to wydawało mi się że ten napis nie jest na nim "od tak". Szczerze mówiąc wolę już sobie pograć w Live For Speed, które jest za darmo w internecie i zajuje 130mb, albo w Richard Burns Rally z cd action za 20zł. Przynajmiej twórcy tych gier wsiedli kiedyś do samochodu i umieli odzowowac to co się z nim dzieje podczas jazdy. Live for Speed nie jest za darmo, wersja S1 kosztuje 12 funtów a S2 24 funty. Za darmo możesz sobie conajwyżej pograć w demo. Ale pełną wersję opłaca się kupić :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki84 Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2006 nie wiem czy ktos jeszcze sledzi ten temat, ale mam problem. Kupilem wlasnie kiere MOMO racing force i kiera wogole nie dziala w toce rd3! W ustawieniach daje na kiere a i tak moge grac tylko klawa. Tak jakby gra nie widziala kiery. O co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Znaczy sie nie jest w ogóle wykrywana ? Nie grałem za duzo na kierze w RD3(praktycznie jedynie pad), ale gdy chcesz chcesz przypisać np. skręt w lewo do osi kierownicy to musisz(przynajmniej jak ja to pamiętam) mocno szarpnąć tj. wykonać szybki ruch żeby gra to wykryła. To samo było w RD2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki84 Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Ogolnie kiera jest wporzo i np. w LFS2 gra sie wysmienicie. Dalem tylko w wyborze manipulatora na kiere i nic wiecej. Ale rzeczywiscie mozna tam dac chyba dac wykrywanie kontrolera i samemu przypisywac klawisze. Popatrze wieczorem jak wroce z pracy:) Ale to troche beton, ze dajac w ustawieniach na kiere nic sie nie dzieje;> I czym sie rozni w ustawieniach zwykla kiera (wheel) od multiturn? Jak mam240st to jest multiturn? Chyba nie, bo przeciez to nawet nie jest pelny obrot... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Wheel, od wheel multiturn różni się tym, że włącza możliwość obrotu o 900 stopni na Driving Force Pro. Jest to oczywiście z konsoli bo w PC mamy stery, którymy sie reguluje kąt skrętu. Widać, że gra była w większości była tworzona z myslą o Ps2 m.in. po menu(mozna przypisac klawisze poruszania sie po nim a nie np. myszką) i ta właśnie opcja. I chyba zapomniałeś przypisac odpowiednie klawisze/pedały/kiere do ustawień w grze ;) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 info -> wczoraj zakupiłem sobie TR3 w MM w ładnym metalowym pudełeczku za 59zł w promocji uważam, że to dobra cena jak za taką grę, poszukajcie u siebie w sklepach :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paczka Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Największą zaletą gry jest łatwa modyfikacja i tak mozna se zrobić w karierze(world tour) wyścigi F1 gdzie sie tylko chce, dać inny wóz niz nam oferują i np. dałem monster trucka do clio dla zabawy i i 'trochę' ich do ściany przycisnąłem :D .gdzie to sie robi? (wybaczcie laikowi ale to moja pierwsza toca) modyfikowałem plik Checksums.ini ale bez rezultatów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...