ricko11 Opublikowano 18 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2005 Witam. Jestem w tym zielony wiec prosze o pomoc. Sciagnolem najnowszy bios do mojej nagrywarki nec 3520a i nie wiem co z tym plikiem zrobic bo winda go jakos dziwnie rozpoznaje. Do produktow asusa mam dodany specialny programik ktory flasciach!e bios i wgrywa nowy a tu mam poprostu sam plik z ktorym nie wiem co zrobic... Prosze o pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 18 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2005 1 rada poczytaj.2 rada znajdź program który flaszuje zazwyczaj pod dosem.3 rada czytaj readme od tego flaszera.4 napewno znajduje się tam gdzie był bios.pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricko11 Opublikowano 18 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2005 1 rada poczytaj.2 rada znajdź program który flaszuje zazwyczaj pod dosem.3 rada czytaj readme od tego flaszera.4 napewno znajduje się tam gdzie był bios.pozdr 1335132[/snapback] Ok, faktycznie z tej strony z ktorej sciagnolem ten nowy bios, sciognolem tez i program do flashowania pod dosem. Teraz znow pytanko :D - co teraz zrobic?? :blink: . Po uruchonieniu tego programiku no chwile mi wyskakuje male czarne okno i znika. Cos gdzies trzeba wpisac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 18 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2005 3 podpunkt.musisz mieć plik z info co masz robić.Zazwyczaj jest program + ścieżka do biosu(pliku).ale na 100 % nie powiem... czytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...