intoxicate Opublikowano 19 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2005 Aktualizacja Burżuazji. Na stronie polskiego projektu cRPG zatytułowanego: “Burżuazja” pojawiło się dziś wiele nowego. Po pierwsze twórcy projektu - ChickenHead Team zmienili oficjalną nazwę gry na “Burżuazja: Perła Pustkowi”. Po drugie strona projektu przeszła kompletną przebudowę. Zrobiono nową szatę graficzną, dodano nowe działy na stronie oraz pojawiły się nowe artykuły i grafiki. Ponadto twórcy Burżuazji: Perły Pustkowi informują, że dzięki włożonej pracy są już na zaawansowanym etapie projektowania. Warto wspomnieć, że ze strony głównej można trafić na oficjalne, bardzo bogate forum dyskusyjne. Oto nowe screeny z Gry: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=876 http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=875 Nowa Galeria: http://www.innyswiat.pl/?sekcja,17,15 Cóż, nie pozostaje nam nic innego jak buszować po stronie i forum oraz życzyć twórcom powodzenia w pracach nad projektem. Strona Gry: www.burzuazja.innyswiat.pl Forum: www.burzuj.svx.pl http://burzuj.nma-fallout.com/ - Burżuazja - Polski projekt gry cRPG... Album - Galeria Burżuazji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 >>21-06-2006 @ 09:32<< Afterfall oraz Unigine Corp. połączyły siły ::Kondzior Paweł:: Unigine Corp., twórcy wysokiej jakości silnika graficznego — Unigine, oraz Intoxicate Interactive podpisały umowę dotyczącą tego silnika. Umowa jest na tyle sprzyjająca dla Intoxicate Interactive, że młodzi deweloperzy nie muszą w chwili obecnej ponosić żadnych opłat i mogą skupić się na tworzeniu gry. Autorzy Unigine kładą nacisk zarówno na potrzebę współpracy z młodymi i innowacyjnymi grupami deweloperskimi, jak i na oferowanie rozwiązań middleware’owych dla dużych renomowanych firm. Na decyzję Unigine Corp. miała wpływ profesjonalna jakość pracy w Intoxicate Interactive, która to właśnie ukończyła stadium przedprodukcyjne swojej pierwszej gry — Afterfall. Silnik Unigine zostanie użyty zarówno do stworzenia wersji demonstracyjnej Afterfall, jak i do produkcji pełnej wersji gry. Silnik Unigine posiada najnowocześniejsze technologie grafiki 3D, zintegrowaną fizykę, GUI, wbudowany system skryptów, moduł dźwiękowy (wszystko dostępne zarówno pod Linuxem jak i MS Windows), i obsługuje większość z nowoczesnych technologii, takich jak background data streaming, soft shadows, HDR i wiele innych. Unigine znacząco wspomaga siłę Afterfall, sprawiając, że będzie stał na równi z wielko-formatowymi projektami komercyjnymi, zarówno pod względem grafiki jak i fizyki. „Pozyskanie Unigine umożliwiło nam ogromne przyspieszenie prac nad Afterfall. Niemniej jednak, wciąż poszukujemy dodatkowych funduszy i możliwości rozwoju. Zapraszam do działu Afterfall Marketing, gdzie można dowiedzieć się więcej o naszym przedsięwzięciu.” — powiedział Andrzej Koloska, założyciel Intoxicate Interactive. „Wszyscy byliśmy zadziwieni tym, co zespół Afterfall już osiągnął przy pomocy Unigine; Ci ludzie prześcignęli nasze oczekiwania odnośnie możliwości naszego własnego silnika. Naprawdę wierzymy w zespół Afterfall, ponieważ zdołali oni doprowadzić swój projekt tak daleko bez żadnych funduszy. Z tego powodu postanowiliśmy wspomóc ich, zapewniając im technologie Unigine za darmo, podczas gdy wciąż nie mają jeszcze wydawcy ani żadnego inwestora. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że to będzie wspaniała gra, jeśli ktoś wesprze utalentowany zespół Intoxicate Interactive.” — potwierdza Denis Shergin, CEO Unigine Corp. Sytuacja się rozwija :D Może już niedługo będzie demko :D PS: Afterfall to nowa nazwa projektu Burżuazja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 No zobaczymy czy ten Polski Fallout bedzie w stanie usatsfakcjonowac fanow. Ze screenow wyglada to yako tako ale mniejsza o grafe wazne zeby rozgrywka byla ciekawa. Rozumiem ze szans wydania na zachodzi nie maja za bardzo? :| ludziska po F2 czekaja na jakis dobry post nuclear crpg wiec gdyby udalo im sie stworzyc cos w miare solidnego to byla by ich szansa na wybicie sie. W kazdym razie jezeli bedzie w polowie tak dobra jak F2 to za 20 biore :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D2mian Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 Wie ktoś kiedy planowana jest premiera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darksoul Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) od jakiegoś czasu AFterfall ma teraz własną stronę pod własną domeną http://www.afterfall.pl oraz forum http://community.afterfall.pl/ Planowane jest wydanie "Afterfal: Preludium" w 1wszym kwartale 2007. Nie będzie to jeszcze finalna wersja gry, a pokazowa pokazująca możliwości silnika. Planowane jest by była dostępna via www, pisma o tematyce związanej z grami itp. Edytowane 7 Grudnia 2006 przez darksoul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 Tutaj znajdują się filmiki i rendery przedstawiające możliwości silnika Unigine. Chciałbym by afterfall odnisł sukces i dorównał Fallotowi. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...