Skocz do zawartości
thingrim

Co Zakupic Zeby Bylo Dobrze ?

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega od ktorego mam net niedawno kupil USR999106 ,ja jestem od niego oddalony jakies 100 m i wszystko swietnie smiga (mam sieciowke w kompie i antenke na zewnatrz wywalona) Potrzebuje kupic takie ustojstwo (jestem laikiem) ktore pozwolilo by mi podlaczyc jeszcze jednego kompa pod ta siec ,teraz mam gopodlaczonego skretka do tego w ktorym mam karte sieciowa wifi.

 

reasumuja potrzebuje cos co podzieli mi lacze radiowe na minimum 2 kable RJ45 , najlepiej zeby to bylo w jednym pudelku ,abym nie musial 2 zasilaczy podpinac

 

mam nadzieje ze dobrze to pisalem :)

 

pozdro

thin

Edytowane przez thingrim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie takei proste bo z tym USR999106 to podobno nie wszystko wspulpracuje , ma byc to uzadzenie pracujace w trybie klient czy jakos tak

 

kupic jakiegos tam switcha czy haba jest prosto tylko co puzniej jezeli okarze sie ze to nei to o co chodzilo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to zobacz swojego pierwszego posta...

Kolega od ktorego mam net niedawno USR999106 ja jestem od niego oddalony jakies 100 m

:mur: Dołączona grafika sie nasmialem, no ale juz mi wystarczy :)

 

po drugie poczytaj:

- TO

- i to <--- temat na tym forum, podobny do tego cużeś ty zalozyl :P

- w googlach wpisz "USR999106" i sie zadowolisz :)

Edytowane przez McBoss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik