Duchhh Opublikowano 20 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2005 Witam wszystkich, Proszę o pomoc, po instalacji systemu (Windows XP Professional) wydawało się, że wszystko jest ok i działa prawidłowo, ale po kolejnym uruchomieniu pojawił sie niebieski ekran z napisem: UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME; 0x000000ED (0x81F89900, 0xC0000006x0x00000000,0X00000000) oczywiście próbowałem przeinstalować system, ale jest problem ponieważ następuje zawieszenie na etapie badania dysku (Instalator bada i nic). Dodam, że to na pewno nie wina kabla do dysku itd. czyli to, o czym piszą na stronach microsoftu. Barton 2500+, A7V600-X, 160Gb Maxtor Z góry wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterdomin Opublikowano 21 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2005 moze masz Bad-sectory na dysku ?? albo walnięty dysk ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchhh Opublikowano 22 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2005 może i jest walnięty, chętnie bym to sprawdził może ktoś wie jak??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 22 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2005 (edytowane) hdd regenerator ;) a i zapomniałem znajdź oprogramowanie diagnostyczne ze strony producenta.... Edytowane 22 Marca 2005 przez Domik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duchhh Opublikowano 23 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2005 Wielkie dzięki hdd regenerator sobie świetnie dał radę chociaż to trochę trwało, znalazł 1 bad sector, ale pozniej wszystko poszło świetnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...