Sulaco Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Taki układ może być ale niech siedzi na grafie/w GPU i niech powstanie standard, który będzie trzymał ściśle określone reguły co do wydajności i efektów a nie u każdego różnie to działa i przede wszystkim, niech to nie będzie ograniczeniem reszty kompa. ;)SDK PhysX jest za darmo i widac, ze developerzy bardzo chetnie z niego korzystaja. jezeli intel ze swoim Havok zrobi cos podobnego, to mysle, ze mozemy byc pewni dwoch standardow - Havok z hardware wsparciem przez procki intela, i PhysX z hardware wsparciem, przez GPU nv. mi to pasuje ;) no chyba, ze nv zacznie kasowac za SDK. ;) a, ktory standard faktycznie wygra, zalezy juz od m$. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Ja bym dodał jeszcze standard od ATI. Na pewno coś wymyślą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Ja bym dodał jeszcze standard od ATI. Na pewno coś wymyślą....no wlasnie amd/ati. na dzien dzisiejszy w tej kwestii w ogole sie nie licza. swoja technologie juz maja, problem tylko, ze nie maja SDK, a bez tego ich technologia jest g warta. intel i nv posiadaja solidne SDK - Havok i PhysX, ogolnie wykorzystywane, do tego PhysX siedzi w nowych konsolach, ta sa mocne podstawy, aby zajac sie hardware. amd/ati nie ma nic. do tego jakos nawet im sie nie spieszy, aby cos w tej kwestii zmienic, jezeli w ogole mozna przyjac, ze sa tym nadal zainteresowani. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanagaz Opublikowano 8 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2008 Kiedyś AMD coś tam przebąkiwało o tym, że trzecia karta będzie liczyć fizykę, ale jakoś od tamtej pory nic o tym nie było słychać, więc chyba pomysł zarzucili ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 do tego PhysX siedzi w nowych konsolachCiekawe ktorych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 9 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2008 A żaden. Programiści implementują niektóre funkcje ale jeszcze w żadnej grze nie spotkałem się z naturalnie płynącą cieczą. :) Spotkałem się z logo PhysX w jakiejś grze ale fizyki to tam nie widziałem. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) Ciekawe ktorych...nie chodzi o sprzet, a o SDK optymalizowany pod sprzet np. http://ageia.vnewscenter.com/press.jsp?id=1141898679393 Edytowane 10 Lutego 2008 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Wniosek z tego: cala ta karta fizyki to pic na wode, skoro mozna zrobic SDK pod konkretne CPU i bedzie hulalo. A na przyszlosc pisz precyzyjnie, bo Twoja poprzednia wypowiedz IMHO jednoznacznie sugerowala, ze owy procesor fizyki sie fizycznie w konsolach znajduje, co jest bzdura ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Wniosek z tego: cala ta karta fizyki to pic na wode, skoro mozna zrobic SDK pod konkretne CPU i bedzie hulalo.chcieli zarobic na hardware, ale im nie wyszlo ;) A na przyszlosc pisz precyzyjnie, bo Twoja poprzednia wypowiedz IMHO jednoznacznie sugerowala, ze owy procesor fizyki sie fizycznie w konsolach znajduje, co jest bzdura ;)ok. ale z drugiej strony nic na to nie poradze, ze wiekszosci ludzi PhysX kojarzy sie tylko z PPU, a nie porzadnym SDK ;) ale przyznac tez trzeba, ze politka/marketing Ageia mialo na to wplyw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 tylko ze niektóre efekty bez karty fizyki ledwie działają na przeciętnym sprzęcie... a przecież procesor czy karta graficzna mają już swoje zadania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2008 Jakby bylo normalne SDK pod procesory x86/x64 to tez by normalnie hulalo. Sek w tym, ze poki co CPU musiemulowac tego ich smiesznego procka, co skutecznie rozklada wydajnosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 15 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2008 http://techreport.com/discussions.x/14147 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2008 Po polsku: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=39493 CUDA niewidy nas czekają :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 15 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2008 No i fajnie. Jako posiadacz GF8 mogę tylko przyklasnąć. Z tego wynika że pierwsza fizykę zrealizuje nVidia, a Intel prześpi sprawę co jest dziwne bo przecież mieli swój silnik (Havoc) znacznie wcześniej. Szkoda tylko że u ATI cisza, nic nie robi tak dobrze rynkowi jak konkurencja :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2008 Nv zaskakuje-PhysX dla wszystkich...;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pc_max Opublikowano 29 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2008 Taka mała (dosłownie) ciekawostka dotycząca wirtualnej fizyki: h4voK - 4k intro for Breakpoint 2008 Uwaga- demko uruchamia się dość długo (oczywista zależnie od posiadanego hard). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 29 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2008 a juz myslalem ze bedzie mozna czyms porzucac w klocki :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 30 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2008 Żadna rewelacja te klocki ;/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2008 http://www.tgdaily.com/content/view/36076/135/ http://www.tgdaily.com/content/view/36915/135/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Taka rywalizacja NV z Intelem może nam tylko wyjść na dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...