elmo Opublikowano 23 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2002 Co powiedzieliście by na taki WC: blok miedziany na cpu LEv1 125zł blok miedziany na GPU 90zł blok miedziany na chipset 90zł 2xblok wodny na pamiegi gpu 130zł duża chłodnica miedziana 250zł pompka Eheim 1060 450zł pojemnik 1,7l 40zł i takie tam zapinki, węże, zaciski, rozłączniki :) aha nie znam się na WC tak tylko piszę dało by się na takim wc podkręcić p41.6a do 2.7ghz??? i czy pod bloki stosuje się pasty termoprzewodzące tak jak w AirC??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2002 aha sprzęt z www.bloki.wodne.prv.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoosh Opublikowano 23 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2002 Ja pie 8O 8O 8O le. Człowiek ile Ty masz kasy 8O . Pod blok daje się paste termoprzewodzącą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 23 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2002 DZIZUS 1175 zeta 8O Za tyle to mozna nowy procek kupic jakis 2.26 ktory na chlodzeniu powietrzem pojdzie na 2,8. Jejku jak ja zazdroszcze ludziom ktorych stac na takie wydatki. IMHO zestaw bardzo dobry tylko wkladajac troche pracy mozna zmajstrowac samemu znacznie taniej. Kosher puszczal swego 1,6A na 2,7 ale juz nie pamietam czy to bylo WC czy nie. Pozdro Dexter Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Października 2002 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2002 Jeżeli masz tyle kasy i chce ci się to kupować to kupuj. Kup jeszcze pelta 170W :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...