Skocz do zawartości
Greenday

Chcę Mieć Neta!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich gorąco!

 

Właśnie się zastanawiam nad podłączeniem swojego kompa do netu. Ale jest mały problem. Mieszkam w akademiku i mamy tylko jedno gniazko. Współlokator ma też kompika, więc rozumiem aby się podłączyć muszę mieć switcha albo huba. Jakie jest najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji i ile +-wynosi REALNA cena na ten sprzęt(patrzyłem na aukcjach internetowych, ale nie znam się na tym, więc się boję, że przepłacę).

 

Dzięki wszystkim z góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gadałem z naszym adminem, powiedział spoko. Jak się tak podłącze,to płacę normalnie. Inna sprawa, że można kupić kabelek kręcony+dodatkową kartę sieciową, ale jam to uczciwy chłop ;-)

Może konkretny link np. do allegro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebujesz:

 

- switch (lub hub, ale polecam switch) [50zł]

- kabel typu skrętka (2/3szt) (zwykły) [~10zł (zalezy ile metrów)]

 

i to wszystko, jest też rozwiązanie udostepnic net przez kompa ale ma to minusy (komp udostępniający musi być włączony, podłączysz tylko jeden komp [żeby podłączyć więcej potrzebujesz switch/hub])

 

Tak więc najlepszym rozwiązaniem będzie switch, polecam ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=45239430 sam go mam i ani razu mnie nie zawiódł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor