nrl Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2006 Ja to wiem,ale z tego co pamietam to bodajze ktos nawet w tym temacie (albo w temacie o U3) powiedzial,ze jedyna gra jaka bedzie na peceta na u engine 3 bedzie UT2K7 a tak to reszta gier bedzie robiona na tym enginie na konsole wiec chce tu tylko komus przekazac,ze nie ma racji bo seria unreal nie wyszla na inna platforme niz na pc i tak bylo jest i bedzie z kolejnymi odslonami.To sie nie tyczy nawet tylko serii unreal,ale wszystkich gier zrobionych na tym wspanialym silniczku,ktory nikomu prawie nie skacze a chodzi szybko :) :lol: lol UT2007 Booth Wall Video http://files.filefront.com/ut2007+e32006bo...;/fileinfo.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2006 trailer dobry tylko szkoda ze nagrywany kamerką bo tej cudnej grafiki zbytnio podziwiac sie na nim nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość helmut Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2006 Nom...to juz szykujcie pieniążki (jak ja nienawidzę tego słowa) do władowania w swoje wehikuły czasu (komputery o kosmicznych konfiguracjach) bo raczej przyjemnością którą mają czerpać użytkownicy z UT2007 to ma być przede wszystkim gameplay + oprawa graficzna. Bez odpowiedniej oprawy graficznej bedzie to nic innego jak UT2004 z plastikową rozmazaną grafiką (ci co planują TO odpalić na 256 MB kartach...) o pamiątkach conajmniej 2giga nie wspomne. GL & HF =) do crysisa tez chyba trzeba bedzie zmieniac kartę ktora obsluzy DX10 co nie ? ;) neverending stoooooryyy. :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: oj dziecko widze lubi fantazjowac :mur: :mur: karty z 256mb vram z ta gra beda radzic sobie napewno dobrze conajwyzej z 128mb vram moze byc juz problem z przycieciami spowalnianiem ale od tego jest texture detail ---> low 256 ---> medium 512--> high aczkolwiek jesli to beda texturki ala f.e.a.r to 256 mb na high detail textures starczy wszystko zalezy od optymalizacji a epic nigdy nie zawiodl pod dx10 to bedzie unreal engine 3.5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) :lol: lol No i co to ma oznaczac? Cos zle powiedzialem?? Jesli tak to mnie oswiec nierealny czleku.A co do reszty,dobra - moze wyszla nieoficjalnie na konsole,co nie zmienia faktu,ze wszystkie gry na tym enginie sa robione z mysla o pececie a nie o konsolach Edytowane 10 Maja 2006 przez hydro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2006 No i co to ma oznaczac? Cos zle powiedzialem?? Jesli tak to mnie oswiec nierealny czleku.A co do reszty,dobra - moze wyszla nieoficjalnie na konsole,co nie zmienia faktu,ze wszystkie gry na tym enginie sa robione z mysla o pececie a nie o konsolachmoże chodzi o to że UT2007 wyjdzie na X360? :) i inne gry na tym silniku pewnie też coś mi się takiego o oczy obiło ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) Tu fakt - przyznalem sie do tego,ze gra (udowodniliscie mi) wyjdzie na konsole i ok,ale do tej pory nie zrozumiem tego - czemu ktos pisal,ze gry na enginie U3 beda glownie na konsole - tego nie moge przebolec,ze ktos napisal takie cos co na bank wiadomo,ze nie jest prawda i tego napewno nikt mi w zaden sposob tego nieudowodni Edytowane 10 Maja 2006 przez hydro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 Tu fakt - przyznalem sie do tego,ze gra (udowodniliscie mi) wyjdzie na konsole i ok,ale do tej pory nie zrozumiem tego - czemu ktos pisal,ze gry na enginie U3 beda glownie na konsole - tego nie moge przebolec,ze ktos napisal takie cos co na bank wiadomo,ze nie jest prawda i tego napewno nikt mi w zaden sposob tego nieudowodni Hydro jakos nie musialem sie wcale meczyc, zeby Ci to jakos udowodnic. Jezeli chcesz sie przekonac, ze jestes w bledzie zapraszam pod ponizszy link do obejzenia wywiadu (Video Interview (03/06/2006)). http://uk.media.pc.ign.com/media/746/746632/vids_1.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 nie ma racji bo seria unreal nie wyszla na inna platforme niz na pc i tak bylo jest i bedzie z kolejnymi odslonami.Znowu bzdury i bełkot. UT był na PS2 i DC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) UT2007 Coming to Xbox 360 A subtle notice on Microsoft's E3 press page shows a little title called Unreal Tournament 2007 as part of the company's E3 2006 line-up for the Xbox 360. If accurate (and there's no reason to think it isn't), this would mean UT2007 will be shipping on PC, PS3 and now X360 when it's released next year. Kiedy był podany ten news ? :P. Bo ja z wywiadu na gamespocie ze środy z tworcami gry wyciągnałem to ze oni sie skupiają na pc i ps3 a xbox 360 narazie nie wchodzi w gre ;). Może ten Twoj news jest nowszy ? Znowu bzdury i bełkot. UT był na PS2 i DC.Nie ma jak rasowy FPS (pc) na konsole :lol: :ploom:. Edytowane 11 Maja 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 Nie ma jak rasowy FPS (pc) na konsoleNapisalem tylko prawde. Nic wiecej.. . Jesli Ciebie smieszy FPS na konsoli to albo masz 15 lat i nie stac Cie na x360 albo .. nie wiem co.,,, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 chodzi mu o to że w fps i w fpp sie kiepsko gra na konsolach... [; ale dobra, sam pykałem w unreal tournament na dreamcast... po prostu nie wyobrażam sobie strzelanek takich jak unreal tournament na konsolach, bo jak będziesz celował analogami to Cię 5 razy zabiją... pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:RoGeR:. Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 No to zobaczymy w niedlugiej przyszlosci (rok 2007) pojedynki "pad kontra mysz+klawa", bo jak ogloszono na konferencji M$, gry na Viste beda mialy w trybie multiplayer mozliwosc laczenia sie z tymi samymi grami na X360 laczacymi sie poprzez XBOX Live!. Wiec pozyjemy, zobaczymy. :) Swoja droga bardzo jestem ciekaw takich pojedynkow, w koncu w obludze kazdego urzadzenia, oraz w kazdej grze, przy odrobinie wytrwalosci mozna dojsc do perfekcji. :) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0n1c Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 UT2007 Booth Wall Video Obejrzalem i moge powiedziec ze nawet ciekawy. Bardzo spodobalo mi sie spawnowanie pojazdow. Ale te pistoleciki to jakies nie teges. No nic trzeba czekac. Ps. Albo mi sie wydaje, albo shock'a cos poprawili - efekt combo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 11 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) Napisalem tylko prawde. Nic wiecej.. . Jesli Ciebie smieszy FPS na konsoli to albo masz 15 lat i nie stac Cie na x360 albo .. nie wiem co.,,,Granie na konsoli w FPSy nie mam sensu moim zdaniem. Tego nie można porównać do gry na pc. Tym bardziej multi. Grałem w d3 na xboxa i to było po prostu dla mnie smieszne... Co do UT07 polecam relacje z gamespota pt: Must-See Sequels. Po ok 10 min MK:A jest dużo na temat ut07. Edytowane 11 Maja 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Granie na konsoli w FPSy nie mam sensu moim zdaniem. Tego nie można porównać do gry na pc. Tym bardziej multi. Grałem w d3 na xboxa i to było po prostu dla mnie smieszne...Zgadzam sie, gra sie inaczej, kwestia przyzwyczajenia, analogi w x360 sprawdzaja sie doskonale do tego. Nie mozna porownac do PC , bo multiplayer na x360 jest duzo lepszy pod kazdym wzgledem w kazdej grze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Granie na konsoli w FPSy nie mam sensu moim zdaniem. Tego nie można porównać do gry na pc. Tym bardziej multi. Grałem w d3 na xboxa i to było po prostu dla mnie smieszne... Co do UT07 polecam relacje z gamespota pt: Must-See Sequels. Po ok 10 min MK:A jest dużo na temat ut07. zdaniem wielu nie ma sensu wogołe grać w gry, nie ważne jakie :) wychodząc z ich załozenia, gry to strata czasu i wogóle. Granie na xboxowym padzie w gry typu FPP, sprawdza się idealnie, pisze to wieloletni gracz :) który przeszedł chyba wszystkie hity na psx, ps2, xboxa, gamecuba no i pc. Wiesz mi na początku też mysz nie podchodziła w pc, ale po pewnej wprawie władam nią niczym... :) tak samo jest z padem i innymi kontrolerami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Wiesz mi na początku też mysz nie podchodziła w pc, ale po pewnej wprawie władam nią niczym... :) tak samo jest z padem i innymi kontrolerami. o wlasnie ... W duke nuke3d gralo sie bez myszki.. nie bylo celowania myszka.. i bylo swietnie.. potem zaczely sie pojawiac gry z free lookiem i pamietam ze na poczatku nie lubilem to .. bylo irytujace... jak wszystko kwestia wprawy i przyzwyczajenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) a ja uważam, że granie w fpp na padzie to bezsens :(, gdyż nigdy nie doścignie się "profesjonalizmu" myszki. jak wyobrażacie sobie granie w UT2007 na padzie od MS i SONY, porażka, tyle powiem. seria UT jest jedną z najbardziej dynamicznych gier jakie ukazały światło dzienne i aby ogarnąć wszystko na ekranie trzeba mieć odpowiedni refleks, a pad temu na pewno nie pomoże. nintendo pokazało coś ciekawego w tej dziedzinie, ale może to być zbyt męczące :( po dłuższej rozgrywce. a co do samego UT2007 to myślę, że epic idzie w złą stronę :(, grafa jak zawsze w wydaniu tej firmy jest extra, ale w tej odsłonie UT jest za bardzo cukierkowa. zobaczymy jak będzie w finale bo jak dobrze pamiętam beta ut2003 różniła się znacznie od FINAL ps. Braciak ma xboxa i coś wiem o graniu na padzie w fpp Tyle na ot Edytowane 12 Maja 2006 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) Przepraszam za maly OT, ale moze zadam konkretne pytanie: Czy itsnieja na internecie jakies elektroniczne ligii gier granych na Xpudle czy innych platformach z dostepem do internetu? Jesli nie, to w takim razie pad z natury jest zlym kontrolerem do jakies bardziej ambitnej rywalizacji online. Jesli tak, to w takim razie da sie na padach wyczyniac cuda, ktos to zauwazyl i ludzie sie dobrze przy tym bawia. Co kto lubi, osobiscie uwazam mysz za najbardziej precyzyjne narzedzie wskazujace, idealne do FPP online. Edytowane 12 Maja 2006 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) boze ile razy trzeba ludziom powtazac ze do konsoli mozna podlaczyc klawe i myszke, no ile razy? Oczywiscie ze granie na padzie jest nienaturalne w fps, sa tacy ktorzy w singla nawet opaowali pada (chyba bardziej zeby sobie udowodnic niz zeby sie cieszyc gra) ale napewno by polegli grajac z kims na klawie+myszka. Takze kto co woli. Jak bedzie jakas liga to zapomnij ze ktos z padem wyskoczy bo by przepykal 20 do zera. Edytowane 12 Maja 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 (edytowane) Zgadzam sie, gra sie inaczej, kwestia przyzwyczajenia, analogi w x360 sprawdzaja sie doskonale do tego. Nie mozna porownac do PC , bo multiplayer na x360 jest duzo lepszy pod kazdym wzgledem w kazdej grze. ROFL :lol: :lol:. nc dla tej wypowiedzi. Na tej stronie znajdziecie dużo info na temat nowego ut + pare skrinów (starych i nowych). Zapewne już wiecie o trybie Warfare (połoczenie Onslough i Assulta + asymetryczne mapy) i o trybie cft + pojazdy. Edytowane 12 Maja 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 kurek chyba nie rozumiesz o czym my tu piszemy, nie jest to bełkot na temat "czy można podłączyć klawiaturę i mysz do konsoli", a są to wypociny-ot na temat „funkcjonalność pada w grach FPP na konsoli” co do podłączenia wspomnianych przez ciebie gratów do konsoli to zapewne większość użytkowników konsol o tym wie :), ale nie zapominaj, że dana gra musi te „kontrolery” obsługiwać ps. popraw ort Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 tak samo myślę jak cavarr ;) next UT idzie naprawdę w złą stronę i coraz bardziej mi się to zaczyna nie podobać :( widzieliście triler z enforcerem lol jak dla mnie oby zmienili wygląd broni bo ja nie chce czymś takim strzelać!!!! ech szkoda słów a co do grania padem hmm….. nie dla mnie takie cuda. Ostatnio katuje w halo 2 (genialna gra, miecz energetyczny roxxx) i ni …… nie idzie mi choć się naprawdę staram to nie to co myszka i jej dokładność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość helmut Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 tak samo myślę jak cavarr ;) next UT idzie naprawdę w złą stronę i coraz bardziej mi się to zaczyna nie podobać :( widzieliście triler z enforcerem lol jak dla mnie oby zmienili wygląd broni bo ja nie chce czymś takim strzelać!!!! ech szkoda słów a co do grania padem hmm….. nie dla mnie takie cuda. Ostatnio katuje w halo 2 (genialna gra, miecz energetyczny roxxx) i ni …… nie idzie mi choć się naprawdę staram to nie to co myszka i jej dokładność. nikt cie nie zmusza abys gral w ta gre na pc czy na konsoli niepodoba sie znajdz cos co ci sie podoba gra jeszcze nie wyszla a najwiecej do powiedzenia maja piraci co i tak gry by nie kupili, z wielkimi pretensjami do calego swiata ze bron nie wyglada jak im by sie widzialo gra na dzien dobry bedzie kosztowala pewnie ze 150zl (porownac mozna do bf2) wiec juz widze te kolejki po gre albo proszacych sie rodzicow dzieci zeby dali na unreal 2007 bo potrzebny do nauki tak jak karta graficzna i caly komputer :mur: :mur: dostac cos za darmo i jeszcze miec pretensje to juz szczyt bezczelnosci :lol2: :lol2: :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 nikt cie nie zmusza abys gral w ta gre na pc czy na konsoli niepodoba sie znajdz cos co ci sie podoba gra jeszcze nie wyszla a najwiecej do powiedzenia maja piraci co i tak gry by nie kupili, z wielkimi pretensjami do calego swiata ze bron nie wyglada jak im by sie widzialo gra na dzien dobry bedzie kosztowala pewnie ze 150zl (porownac mozna do bf2) wiec juz widze te kolejki po gre albo proszacych sie rodzicow dzieci zeby dali na unreal 2007 bo potrzebny do nauki tak jak karta graficzna i caly komputer :mur: :mur: dostac cos za darmo i jeszcze miec pretensje to juz szczyt bezczelnosci :lol2: :lol2: :lol2: Masz podstawy do tego zeby nazywac Nierealnego piratem? Jak ktos jest naprawde pasjonatem serii Unreal tak jak ja czy wlasnie Nierealny to napewno nabedzie oryginal chociazby po to, zeby bez problemow i swobodnie pograc przez net. I prosze, nie wrzucaj wszystkich do jednego wora :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Panowie po co sie szarpiecie? Jak narazie nie widze powodow do wyzywania od piratow. Istnieja jeszcze wersje demo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość helmut Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Panowie po co sie szarpiecie? Jak narazie nie widze powodow do wyzywania od piratow. Istnieja jeszcze wersje demo pirat to nie obelga to tylko stwierdzenie faktu w zainstnialej nas rzeczywistosci ( i statystyki saitow torrentowych) ja jestem piratem do szpiku kosci nigdy nie kupilem jeszcze orginalnej gry a jedynie fear mnie korci nowymi mapami multiplayer ( i lepszymi zabezpieczeniami z nowymi patchami) a ze nie place to nie wymagam ut2007 i tak bedzie lepszy niz ten caly badziew dostepny obecnie wiec po co ten lament Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 12 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2006 Czyli jestes zlodziejem? Spoko dla mnie nie jest to powod do tego by sie tym chwalic i szczycic. Skonczyles juz OT w tym watku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 13 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2006 pirat to nie obelga to tylko stwierdzenie faktu w zainstnialej nas rzeczywistosci ( i statystyki saitow torrentowych) ja jestem piratem do szpiku kosci nigdy nie kupilem jeszcze orginalnej gry a jedynie fear mnie korci nowymi mapami multiplayer ( i lepszymi zabezpieczeniami z nowymi patchami) a ze nie place to nie wymagam ut2007 i tak bedzie lepszy niz ten caly badziew dostepny obecnie wiec po co ten lament Masz się czym pochwalić.. troche godności człowieku .. :/ ehhhh Przepraszam Moderów ale nie mogłem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 14 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2006 Wymagania UT2007-nie są to wymagania minimalne ,lecz na high(w/g Epic). Ci co znają serię Unreal ,i ogolnie silnik unreala,wiedzą ,że świetnie się skaluje oraz to ,że ustawienie High wcale nie jest najwyższym mozliwym w grze(raczej odpowiada 60% "skali"). -minimum: 2.8GHz, 512mb(!) Ram,Geforce6 -wysokie detale: 3-4GHz, 1-2GB Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra lub 7800GT/GTX SLI lub 7900GT(SLI) to dla 4xFSAA + FAx8 lub wyzszych 64 Bitowa versja -lepsze tekstury,bardziej rozbudowane levele(z uwagi na możliwość zaadresowania większej ilości RAM-u. Silnik Unreal 3 bedzie wykorzystywał wiele funkcji Direct 3D10(jak kto woli DX10),więc wychodzi na to ,że ukaże się -no własnie -po premierze Visty? W zalączniku porownanie GF 6800 i 7800 w b.wysokiej rozdziałce bez FSAA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...