surix Opublikowano 21 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2006 Grafa niezła :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 22 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2006 :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zeby to sie tylko do multi nadawało czyli jakieś >60 fps bo inaczej to na co mi taka grafa ? Ale ut zawsze dobrze chodziło wiec mam nadzieje ze bedzie dobrze chodzić nie tylko na kartach z dx 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bost Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) Zeby to sie tylko do multi nadawało czyli jakieś >60 fps bo inaczej to na co mi taka grafa ? Ale ut zawsze dobrze chodziło wiec mam nadzieje ze bedzie dobrze chodzić nie tylko na kartach z dx 10.a czemu >60 ,moze >100 dla wiekszego komfortu nie popadajmy w jakies snobizmy average 40-50 30-60 bedzie naprawde przywoitym wynikiem A jezeli ktos takie zboczenie ze nie moze miec ponizej 60fpsow to za swoje wymagania bedzie musial wylozyc odpowiednia ilosc $ na karte graficzna jaki dx10 ten silnik jest z 2004 roku dx10 to moze dopiero jak jakis patch wydadza albo wersje silnika ue 3.5 tak samo unreal 2.0 nie mial nic wspolnego z dx9(dopiero ue2.5) tak ue3.0 nie ma nic wspolnego z dx10 (zgodnie z zasada epic zapewne bedzie to ue3.5) na kartach pokroju 7900gt spokojnie bedzie mozna grac w 1280x1024 a na karatach pokroju w 1024x768 podoba mi sie bumpmapping http://www.beyondunreal.com/image.php?src=...r/ut2007_14.jpg teraz guma wyglada naprawde jak guma Edytowane 23 Grudnia 2006 przez bost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) Kolejny wróżbita, który na dodatek gada bzdury jak potłuczony :mur: Edytowane 23 Grudnia 2006 przez MaZZeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 na kartach pokroju 7900gt spokojnie bedzie mozna grac w 1280x1024 Ta na bank, zobacz jak dziala R6: Las Vegas na tej karcie (ten sam silnik) jak i wiekszosc nowych gier z 'super' grafika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoleon Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) Gra wygląda niesamowicie.W UT 2004 gram już prawie codziennie od 2 lat.Ja nie żałuję wydac nawet 6000 na modernizacje kompa dla tej jednej gry bo dla mnie ta gierka jest tego warta a jak bym mógł to przeznaczyłbym na tą gre nawet 25 tysiaków - na maksa wypasiony komp z 2x8800gtx + lcd 30 cali i jazda na maksa w rozdziałce 2560 x 1600 . No kiedy to w końcu będzie bo już mnie denerwuje czekanie na tą gre :D . Nie rozumiem tylko czemu tak małą popularność zdobył tryb bombing run,który według mnie jest zajebisty. Edytowane 23 Grudnia 2006 przez Bartoleon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 a czemu >60 ,moze >100 dla wiekszego komfortu nie popadajmy w jakies snobizmy average 40-50 30-60 bedzie naprawde przywoitym wynikiem Ty chyba nawet nei masz pojecia ze piszesz o grze Mp :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bost Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ta na bank, zobacz jak dziala R6: Las Vegas na tej karcie (ten sam silnik) jak i wiekszosc nowych gier z 'super' grafika...hehehe nie porownoj partaczy z ubi do masters z epica zreszta r6v to tylko marny port a nie gierka pisana kilka lat pod pc R6v napewno nie jest grupa reprezentatywna dla gier na UE 3.0 ( chyba ze dla marnych portow z konsolki) Ut2007 napewno bedzie chodzil lepiej od R6v tu nie mam najmniejszej watpiwosci. Optymalizacja Optymalizacja panowie Ut2007 bedzie tak stopniowalny ze spokojnie bedzie mozna dostosowac do swojego sprzeta. A w r6v co tam mozna ustawic poza hdr blurem i cieniami NIC . Ubisoft dostal naprawde doskonale nazedzie ale niestety to spartolil . Przed premiera Ut2007 nad kodem usiada na kilka miesiecy spece od optymalizacji. Jesli te dema technologiczne puszczali na 6800ultra sli ( wtedy nic lepszego nie bylo) i wielokrotnie bylo juz mowione ze na 6800ultra po optymalizacji spokojnie bedzie mozna pograc z przyzwoitym frameratem w 1024x768. Jesli r6v ma byc grupa reprezentatywna dla gier opartych na tym silniku to rownie dobrze mozemy kazdego muzyka nazwac hauturnikiem grajacym do kotleta :lol2: Ty chyba nawet nei masz pojecia ze piszesz o grze Mp :lol:framerate powyzej 30fps naprawde nie jest zly. Zreszta ut2007 bedzie tak sopniowalny ze nawet na 7600gt 30-60fps w 1024x768 nie bedzie problemem Gra wygląda niesamowicie.W UT 2004 gram już prawie codziennie od 2 lat.Ja nie żałuję wydac nawet 6000 na modernizacje kompa dla tej jednej gry bo dla mnie ta gierka jest tego warta a jak bym mógł to przeznaczyłbym na tą gre nawet 25 tysiaków - na maksa wypasiony komp z 2x8800gtx + lcd 30 cali i jazda na maksa w rozdziałce 2560 x 1600 . No kiedy to w końcu będzie bo już mnie denerwuje czekanie na tą gre :D . Nie rozumiem tylko czemu tak małą popularność zdobył tryb bombing run,który według mnie jest zajebisty.ano sobie jeszcze poczekasz Kolejny wróżbita, który na dodatek gada bzdury jak potłuczony :mur:ty widocznie sam wiesz lepiej od samego epica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 bost własśnie jest taki problem, ze my NIE WIEMY NIC. Rzeczy które ty wypisujesz bujają trochę na pograniczu fantazji, takich info nikt oficjalnie nie podał, więc nie zapewniaj na jakich sprzętach gra bedzie wyciągać 30fps. Ja oczywiście wierze, ze Epic zrobi z tym co trzeba bo gdyby miało smigać na 6800ultra to byłbym bardzo zadowolony ;) i chyba nie tylko ja. Twoim tokiem rozumowania można śmiało powiedzieć ze 7800gt będzie wystarczył do Crysisa, bo Far Cry dało się przejść na gf4mx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bost Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) bost własśnie jest taki problem, ze my NIE WIEMY NIC. Rzeczy które ty wypisujesz bujają trochę na pograniczu fantazji, takich info nikt oficjalnie nie podał, więc nie zapewniaj na jakich sprzętach gra bedzie wyciągać 30fps. Ja oczywiście wierze, ze Epic zrobi z tym co trzeba bo gdyby miało smigać na 6800ultra to byłbym bardzo zadowolony ;) i chyba nie tylko ja. Twoim tokiem rozumowania można śmiało powiedzieć ze 7800gt będzie wystarczył do Crysisa, bo Far Cry dało się przejść na gf4mx Wielokrotnie bylo walkowane i przytaczane oficjalne oswiadczenie epica ze 6800 ultra (7600gt) pozwoli na przywoity framerate w 1024x768 zdaje sie Mark Rein'a slowa. Widocznie jest klamca i ty wiesz lepiej Edytowane 23 Grudnia 2006 przez bost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) poczekamy do premiery ;] jestem o tyle do przodu, ze nie ufam we wszystkie obiecanki cacanki producentów ;) i nikomu nie wmawiam, że będzie TAK JAK MÓWIĄ! Edytowane 23 Grudnia 2006 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 framerate powyzej 30fps naprawde nie jest zly.Ty grałes kiedys w jakies gierki sieciowe? Bo z tego co czytam wnioskuje ze raczej nie. Wielokrotnie bylo walkowane i przytaczane oficjalne oswiadczenie epica ze 6800 ultra (7600gt) pozwoli na przywoity framerate w 1024x768 zdaje sie Mark Rein'a slowa. Widocznie jest klamca i ty wiesz lepiej Hahahhaha, no pewnie! Uwierzmy w zapewnienia producenta! :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bost Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) poczekamy do premiery ;] jestem o tyle do przodu, ze nie ufam we wszystkie obiecanki cacanki producentów ;) i nikomu nie wmawiam, że będzie TAK JAK MÓWIĄ! tak sie sklada ze mam 6800gt 16/6 krecona na ultre z zwalony na maxa r6v w 1024x768 bez hdr i fsaa chodzi przyzwoicie a z ut2007 moze byc tylko lepiej. Ut2004 naprawde ma extra optymalizacje. Nie widze ze ut2007 mialby odstawac od poprzednika. epic to nie partacze hauturnicy to sa artysci i wycisna wszystkie soki ze sprzetu jakie beda do wycisniecia Edytowane 23 Grudnia 2006 przez bost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 Wielokrotnie bylo walkowane i przytaczane oficjalne oswiadczenie epica ze 6800 ultra (7600gt) pozwoli na przywoity framerate w 1024x768 zdaje sie Mark Rein'a slowa. Widocznie jest klamca i ty wiesz lepiej W MP przy kilkunastu/kilkudziesięciu graczach to może być różnie panie... Także te twoje domysły mało przekonują. Jak będziesz miał 40 FPS na 7900 GT w ekstremalnych sytuacjach gdzie ten FPS akurat jest potrzebny to będzie się z czego cieszyć. Także na razie to między bajki ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ty chyba nawet nei masz pojecia ze piszesz o grze Mp :lol: LOL? Nie mam pytań... rozumiem, 20 fps to juz duza granica płynnosci, ale ponad 30 to źle? Hehe... Rozumiem, dla proplayerów którzy za wszelką cenę chcą wygrać to nie mogą grać na fpsie nizszym niz 90, ale dla zwykłego gracza? Co to za różnica? Baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy, bo przy 30 fpsach mozna komfortowo operowac celownikiem. ty widocznie sam wiesz lepiej od samego epica Mogę sie z toba założyć o wirtualną stówę, że ja bede blizej prawdy mówiąc, ze do komfortwoej gry na high bedzie trzeba karty z wysokiej półki, niz ty mówiąc o 7900gt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurniczek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 kiedy premiera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzperSon Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 tak sie sklada ze mam 6800gt 16/6 krecona na ultre z zwalony na maxa r6v w 1024x768 bez hdr i fsaa chodzi przyzwoicie a z ut2007 moze byc tylko lepiej. Ut2004 naprawde ma extra optymalizacje. Nie widze ze ut2007 mialby odstawac od poprzednika. epic to nie partacze hauturnicy to sa artysci i wycisna wszystkie soki ze sprzetu jakie beda do wycisniecia Chciałbym zobaczyć jak "przyzwoicie" chodzi Ci R6V. Na moim kompie gra niestety potrafi wskazać niekiedy paręnaście fpsów :mur: 1024x768 reszta max ps. w r6v nie da się włączyć AA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 Widze ze jak zwykle mamy wielu optymistow Silnik z 2004 roku :) duperele a jakie to ma znaczenie , skoro w 2004/2005 roku aby pokazac swiatu jakies tam filmiki z gry musieli kombinowac z prerenderami :) Gra wyjdzie i w max detalach nie bedzie cudow na 8800GTX daje slowo , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 kiedy demo? Jak już wyjdzie to pogadamy o wymaganiach i jak komu pójdzie, myślę że dobre kilkadziesiąt stron w topiku na ten temat nabijemy, teraz gdybanie nie ma sensu. Niemniej twierdzę że będę miał min 120FPS i zostanę królem areny UT2k7 B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bost Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) LOL? Nie mam pytań... rozumiem, 20 fps to juz duza granica płynnosci, ale ponad 30 to źle? Hehe... Rozumiem, dla proplayerów którzy za wszelką cenę chcą wygrać to nie mogą grać na fpsie nizszym niz 90, ale dla zwykłego gracza? Co to za różnica? Baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy, bo przy 30 fpsach mozna komfortowo operowac celownikiem. Mogę sie z toba założyć o wirtualną stówę, że ja bede blizej prawdy mówiąc, ze do komfortwoej gry na high bedzie trzeba karty z wysokiej półki, niz ty mówiąc o 7900gt. czy mi sie tylko wydaje czy tylko posiadacze Leadtek Winfast 6600GT 128MB maja zawsze najwiecej do powiedzenia. Na niby czym ty sprawdzisz ten zaklad. :lol2: :lol2: :lol2: na 7900gt ut2007 bedzie latal w 1280x1024 jak ta lala. Jezeli chodzi o multi i mocnych zadym to sporo zalezy od optymalziacji netcode no i jezeli chodzi o zadymy w mp to sporo tez zalezy od procka Proponuje troche optymizmu za duzo tu wypowiedzi nadetych ponurakow chcacych udowodnic swiatu ze do ut2007 bedzie trzeba karte graficzna porosto z marsa. Wyjdzie demo to wrocimy do tej gadki szmatki i zobaczymy kto mial racje Edytowane 23 Grudnia 2006 przez bost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 Sprawdzę to w ten sposób, że poczytam opinie tych, którzy zassali demo... z mojej strony EOT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 Nadetym ponjurakom ,pesymistom i optymistom proponjuje zrobic Zaklad Obstawiam jako pierwszy ze na sprzecie mojej klasy 1280x1024 AAx4 Ansiox8 max 25-30 fps !! !! za 5-6-8 miesiecy sie przekonamy kto mial racje a kto pustke w glowie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bost Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) Chciałbym zobaczyć jak "przyzwoicie" chodzi Ci R6V. Na moim kompie gra niestety potrafi wskazać niekiedy paręnaście fpsów :mur: 1024x768 reszta max ps. w r6v nie da się włączyć AA cienie na low i jazdaa one sa bardzo gpu moco zerne w skopanym wydaniu r6v. Jezeli chodzi o r6v to stopniowalnosc graficzna jest tam tragiczna. Pomiedzy max a low wizualnie jest niewielka roznica. Ani textur ani detali modeli ani jakosci swiatla volumetrycznych effektow ustawic nie mozna. W nowym patchu dodatkowo wycieli eye adaptation effect co jeszcze zmniejsza liczbe mozliwych ustawien. Jezeli ustawienia graficzne sprowadza sie do hdr on off shadows v low low medium high i blur on off to panowie z ubi powinni sie chyba zajac dystrybucja kartofli lub burakow cukrowych No a r6v to nawet na 8800gtx spada do 15fpsow bo to taki softwarowy kartofel R6v to naprawde nie jest najlepszy przyklad poczekajmy na inne produkcje na ue3.0 Nadetym ponjurakom ,pesymistom i optymistom proponjuje zrobic Zaklad Obstawiam jako pierwszy ze na sprzecie mojej klasy 1280x1024 AAx4 Ansiox8 max 25-30 fps !! !! za 5-6-8 miesiecy sie przekonamy kto mial racje a kto pustke w glowie :) AAx4 :mur: :mur: moze jeszcze z hdr na 7900? :mur: :mur: z AAx4 to nawet z fearem obecne karty maja juz problemy aby miec przyzwoity framerate do 1600x1200 tez bedziesz potrzebowal AAx4 ludziom chyba sie ostatio udzielila zimowa depresja wzmocniona zalosnym performance R6V na mega wykreconych wypasionych wielo 3dmarkowych kompach wyzebranych od rodzicow. Edytowane 23 Grudnia 2006 przez bost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 :) RainbowSix Vegas to wlasnie oslawiony UnrealEngine 3 Skoro grafa w UT2007 na filmach i screenach powyzej jest lepsza to oczekujecie plynniejszej gry :) Wymagania UT2007 beda co najwyzej porownywalne do RB6 ,ale raczej o 30% wieksze chyba ze w UT tez wytna polowe z obiecywanych efektow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) LOL? Nie mam pytań... rozumiem, 20 fps to juz duza granica płynnosci, ale ponad 30 to źle? Hehe... Rozumiem, dla proplayerów którzy za wszelką cenę chcą wygrać to nie mogą grać na fpsie nizszym niz 90, ale dla zwykłego gracza? Co to za różnica? Baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy, bo przy 30 fpsach mozna komfortowo operowac celownikiem. Fajnie tak wyrywac zdania z kontekstu co? Tylko radze poczytac od poczatku, zwlaszcze zdanie "average 40-50 30-60" Avarge to tak na moje max fps nie? Co do reszty twojej wypowiedzi wole jej nie komentowac, bo NORMALNY gracz wie ze 30fpsow w grach sieciowych to mozna sobie w buta wsadzic. W tym momencie koncze tego offtopa bo sprzeczam sie z ludzmi ktorzy nie maja pojecia o łupaniu w fpp po sieci. Od razu uprzedzam ze nie uwazam sie za jekiego pro, jestem lamą ktora w csa stara sie grac przy ~100fpsach :lol: Edytowane 23 Grudnia 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 No to ja jestem nienormalny, bo od 3 lat mam stycznosc z fpsami typu cs, quake, battlefield... nie mówię że 30 fps to super extra gra, ale chyba tylko maniacy, co to po kazdym zginieciu rzucaja piec bluzgów strasznie przeszkadza to... Dobra, EOT w tej sprawie równiez, nie chce robic smietnika w tym temacie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 (edytowane) Bylo juz wiele sprzeczek na temat framerate w grach sieciowych Gdzies kiedys czytalem wypowiedz jakiegos wymiatacza quake3 pisal on ze najlepiej jak framerate jest zblizony do odswiezania z jakim gracie moze jest w tym cos technicznego ,nie mam pojecia ale 75 - 85 fps jak dla mnie jest very good :) minimalny framerate nie moze spadac ponizej 45-50 fps oczywiscie mowa o dobrej grze po sieci Reasumujac , w najnowszego UT2007 nikt z posiadaczy 1900xtx /7900gtx w max detalach powiedzmy 1024x768 x 4xAA 8xAnsio nie zagra po sieci w pelnym komforcie !! ide o zaklad 20 browarow ! ! slepym i naiwnym Optymistom 3x NIE :) no offence Edytowane 23 Grudnia 2006 przez Bemx2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2006 bost czym ty się sugerujesz wmawiając ludziom, że ta gra będzie działać na 7900gt lux? Wypowiedzią gościa z Epic'a?? Demkiem puszczonym na 6800ultra SLI kupę czasu temu?? czy tym ze stary UT był fajnie zoptymalizowany, to ten też musi być tak by działać na 7900gt i podobnych? to chyba trochę za mało wiarygodne :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 24 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2006 Oczywiście, że 30 fps to niepłynna gra. Z tym, że ja nawet w singlu muszę mieć te minimum 45 fps, bo inaczej tracę dużo przyjemności z gry. Namiast ~ 80 fps to dla mnie idealna płynność (no, powiedzmy od 65). Ale znam ludzi, którzy uparcie twierdzą, że nie widzą żadnej różnicy między 20 i 80fps. Cóż, to widocznie zależy od wzroku. Chciałbym należeć do takich osób, 3 razy mniej musiałbym nakompa wydawać :D :wink: Zauważyłem też, że im dłużej gram, tym bardziej jestem na tym punkcie wyczulony. Kiedyś mógłbym przysiąc, że 40 fps to płynność perfekcyjna. Ale nigdy nie miałem tak, żeby mówić, że 25 - 30 to jest całkiem płynnie. Szkoda :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...