Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

:) RainbowSix Vegas to wlasnie oslawiony UnrealEngine 3

Skoro grafa w UT2007 na filmach i screenach powyzej jest lepsza

to oczekujecie plynniejszej gry :)

Wymagania UT2007 beda co najwyzej porownywalne do RB6 ,ale raczej o 30% wieksze

chyba ze w UT tez wytna polowe z obiecywanych efektow

jest taka gierka Vietkong 2 ktora ma duze wymagania a wyglada jak krowi placek. Source z hl2 ma podobne wymagania a wyglada o niebo lepiej niz UE2.0+2.5 razem wziete.. Ue3.0 traktuje jako pierwszy engine pod dx9c takie pelna geba. Wszystko przemyslane pokombinowane i nie tworzone na zasadzie dowalenia kolejnych efektow jak to mialo miejsce z wersja UE 2.5. Ten silnik pokaze mozliwosci tkwiace w kartach dx9c. Texty o dx10 mnie troche smiesza szczegolnie od jakis rozkapryszonych amerykanskich dzieciorow z forum gamespota

 

a czy mozna opierac opinie o samochodach mercedes na starym 20 letnim zdezelowanym mercedesie po 5 wypadkach i 3 krotnym cofaniu licznika.

 

Odsylam do watku R6V. Ja obstawiam min 30% mniejsze wymagania a pozatym bedzie tyle opcji do ustawianie tyle tweakow ze naprawde bedzie mozna do swojej maszynki tak ustawic ze bedzie plynnie ze heja ho. W przeciwienstwie do niezdar z ubisoft epic napewno dostarczy nam takie opcje jak detale modeli. Jakosc swiatla, volumetryczne efekty, Nie zapominajmy ze ta gra to ma byc sieciowka ktora ma chodzic na przecietnym sprzecie w kafejkach internetowych gdzie niekoniecznie jest 8800gtx. Na tym forum ludziska sa troche oderwani od rzeczywistosci no bo 1900xtx i 7900gt to juz niby lowend za slaby na UE3.0.

Poczekajmy na kolejna produkcje Na UE 3.0 aby wyciagac wnioski bo r6v jest nienajlepsza grupa reprezentatywna

 

 

Widze ze jak zwykle mamy wielu optymistow

Silnik z 2004 roku :) duperele

a jakie to ma znaczenie , skoro w 2004/2005 roku aby pokazac swiatu jakies tam

filmiki z gry musieli kombinowac z prerenderami :)

 

Gra wyjdzie i w max detalach nie bedzie cudow na 8800GTX

daje slowo ,

 

jakie prerendery cos ci sie pomylilo z Killzone.

 

Ja mysle ze 8800gtx bedzie juz za slaby na Ue3.0 R600 ma szanse aby pociagnac UE3.0 w 800x600

 

 

Reasumujac , w najnowszego UT2007 z posiadaczy 1900xtx /7900gtx

w max detalach powiedzmy 1280x1024 z 8xAnsio (albo hdr jesli mowimy o max albo fsaa albo albo w 1280 mi fsaa zwisa wole hdr)

zagra po sieci w pelnym komforcie !! ide o zaklad 50 browarow ! ! i jedna noc z asystentka Łyżwinskiego

 

slepym i naiwnym pesymista

 

3x NIE :)

no offence

Edytowane przez bost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ue3.0 traktuje jako pierwszy engine pod dx9c takie pelna geba. Wszystko przemyslane pokombinowane i nie tworzone na zasadzie dowalenia kolejnych efektow jak to mialo miejsce z wersja UE 2.5. Ten silnik pokaze mozliwosci tkwiace w kartach dx9c.

Z choinki się urwałeś ten silnik nie wnosi nic nowego , niby jaki efekt dopiero będzie widoczny w silniku UE3.0. Jak dla mnie ten silnik to rozwinięcie UE2.0 i 2.5 , nie został zrobiony od podstaw. Pewnie to samo byś powiedział o silniku o COJ , gdybyś nie wiedział , że to stuningowany silnik Chrome.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z choinki się urwałeś ten silnik nie wnosi nic nowego , niby jaki efekt dopiero będzie widoczny w silniku UE3.0. Jak dla mnie ten silnik to rozwinięcie UE2.0 i 2.5 , nie został zrobiony od podstaw. Pewnie to samo byś powiedział o silniku o COJ , gdybyś nie wiedział , że to stuningowany silnik Chrome.

Ue 3.0 napewno po czesci jest UE2.5 na sterydach ale pod wzglendem dewelopingu naprawde zostal mocno przeprojektowany wzglendem poprzednikow ( polecam lekturke takie narzedzie kismet)

Napewno w stosunku do poprzednika 2.5 widoczna jest technologia facefx ( ktora juz byla w Half life 2) tyle ze nowsza wersja

kilka nowinek technologicznych dodanych ktore juz byly w Jupiter Ex

Edytowane przez bost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ue 3.0 napewno po czesci jest UE2.5 na sterydach ale pod wzglendem dewelopingu naprawde zostal mocno przeprojektowany wzglendem poprzednikow ( polecam lekturke takie narzedzie kismet)

Napewno w stosunku do poprzednika 2.5 widoczna jest technologia facefx ( ktora juz byla w Half life 2) tyle ze nowsza wersja

kilka nowinek technologicznych dodanych ktore juz byly w Jupiter Ex

Już pomijam 'deweloping' dżyzas.... to już w gimnazjum Was uczą jęzkya z blogów <hahaha> :lol: Rozumiem, że są święta ale nie mogłem tego czytać... :P

 

A temu mistrzowi Bartoleon czy jak tam co napisał post:

 

Gra wygląda niesamowicie.W UT 2004 gram już prawie codziennie od 2 lat.Ja nie żałuję wydac nawet 6000 na modernizacje kompa dla tej jednej gry bo dla mnie ta gierka jest tego warta a jak bym mógł to przeznaczyłbym na tą gre nawet 25 tysiaków - na maksa wypasiony komp z 2x8800gtx + lcd 30 cali i jazda na maksa w rozdziałce 2560 x 1600 . No kiedy to w końcu będzie bo już mnie denerwuje czekanie na tą gre . Nie rozumiem tylko czemu tak małą popularność zdobył tryb bombing run,który według mnie jest zajebisty.

possałbyś też za tą gre :lol: ? Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu taki GF7600GT poradzi sobie w max detalach z UE3 w UT a Wy tu o jakichs G80, R600, przesadzacie ostro :blink: Pamietacie UT99,2003,4?? Tez straszyli wymaganiami w rzeczywistosci te wszystkie czesci da sie odpalic na athlonie 1700 i radku 9500 w max detalach i to z AA.To ma byc gra dynamiczna wiec musi byc super zoptymalizowana.Zreszta popatrzcie na filmiki i zobaczcie jak to chodzi a nie wmowicie mi, ze gra byla prezentowana na 8800gtx.Dodatkowo gra nie ma jakiejs tam super wypasnej grafiki.Ta bedzie wysptepowala jedynie w Crysisie i tam bym sie bardziej martwqil o sprzet.Poza tym Wesolych Swiat a nie tam UT 2007 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:plum: dobre :lol:

za taka 8800gtx wiekszosc forumowiczow by pssalo. A kolega co by sobie kompa za 25 tysiakow do ut to chyba kolega tego kolesia z filmiku co krazy po necie z niemiec co tak sie goraczkowal jak mu sie wgrywal nowy lewel ut

 

Po mojemu taki GF7600GT poradzi sobie w max detalach z UE3 w UT a Wy tu o jakichs G80, R600, przesadzacie ostro :blink: Pamietacie UT99,2003,4?? Tez straszyli wymaganiami w rzeczywistosci te wszystkie czesci da sie odpalic na athlonie 1700 i radku 9500 w max detalach i to z AA.To ma byc gra dynamiczna wiec musi byc super zoptymalizowana.Zreszta popatrzcie na filmiki i zobaczcie jak to chodzi a nie wmowicie mi, ze gra byla prezentowana na 8800gtx.Dodatkowo gra nie ma jakiejs tam super wypasnej grafiki.Ta bedzie wysptepowala jedynie w Crysisie i tam bym sie bardziej martwqil o sprzet.Poza tym Wesolych Swiat a nie tam UT 2007 :P

no w koncu ktos normalny. Nie sztuka aby chodzila na maxa na 8800gtx bo tam wszystko pojdzie na max ale wlasnie zeby poszla na 7600gt ( i tak bedzie)

 

tutaj sami zblazowani zboczency dla ktorych karta min to 8800gtx i >100fpsow

Edytowane przez bost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za taka 8800gtx wiekszosc forumowiczow by pssalo. A kolega co by sobie kompa za 25 tysiakow do ut to chyba kolega tego kolesia z filmiku co krazy po necie z niemiec co tak sie goraczkowal jak mu sie wgrywal nowy lewel ut

no w koncu ktos normalny. Nie sztuka aby chodzila na maxa na 8800gtx bo tam wszystko pojdzie na max ale wlasnie zeby poszla na 7600gt ( i tak bedzie)

 

tutaj sami zblazowani zboczency dla ktorych karta min to 8800gtx i >100fpsow

 

Czy pisanie że gra będzie działać płynnie na 7900GT na max detalach ,zawłaszcza jak będzie ostra jatka ,bez jakichkolwiek podstaw by tak twierdzić ( w postaci demka np.) jest przekonujące ? Nikomu tu nic na siłe nie wmówisz. Nie wiadomo jak będzie z optymalizacja silnika. To że Ci UT 99 czy 2k3 ładnie śmigał nie znaczy ,że 2K7 akutat będzie tak śmigał. Także skończ już te gdybanie i poczekajmy na jakieś demko czy coś.

 

 

za taka 8800gtx wiekszosc forumowiczow by pssalo

 

:mur: Nie no trzymajcie mnie :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za taka 8800gtx wiekszosc forumowiczow by pssalo.

Nie żebym był homofobem, ale wiesz...o swoich preferencjach możesz porozmawiać gdzie indziej :lol:

Generalnie niezłą mam bekę z kolesia i jego teorii...już wielu takich było np. jeden typ twierdził, że Gothic 3 pobije na łeb Obka pod względem enginu i jego optymalizacji. Jak wiemy rzeczywistość okazała się inna :D

Koleś zamilkł wtedy na długo...Tego samego życzę bostowi i innym jemu podobnym fantastom.

 

ps. założę się, że bost długo na forum nie pociągnie :lol: :lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy pisanie że gra będzie działać płynnie na 7900GT na max detalach ,zawłaszcza jak będzie ostra jatka ,bez jakichkolwiek podstaw by tak twierdzić ( w postaci demka np.) jest przekonujące ? Nikomu tu nic na siłe nie wmówisz. Nie wiadomo jak będzie z optymalizacja silnika. To że Ci UT 99 czy 2k3 ładnie śmigał nie znaczy ,że 2K7 akutat będzie tak śmigał. Także skończ już te gdybanie i poczekajmy na jakieś demko czy coś.

:mur: Nie no trzymajcie mnie :blink:

ze napisalem wielu to nie znaczy ze ja. Wiekszosc na sama mysl o 8800gtx i 3dmarkach w niebosklonach uginaja sie nogi

:lol2: :lol2: :lol2:

 

Nie żebym był homofobem, ale wiesz...o swoich preferencjach możesz porozmawiać gdzie indziej :lol:

Generalnie niezłą mam bekę z kolesia i jego teorii...już wielu takich było np. jeden typ twierdził, że Gothic 3 pobije na łeb Obka pod względem enginu i jego optymalizacji. Jak wiemy rzeczywistość okazała się inna :D

Koleś zamilkł wtedy na długo...Tego samego życzę bostowi i innym jemu podobnym fantastom.

 

ps. założę się, że bost długo na forum nie pociągnie :lol: :lol: :lol:

a ja mam z ciebie niezla beke :lol2: :lol2:

ze niby gra pisana od lat na pc ma chodzic tak samo albo gorzej niz crappowaty port nieudacznikow z ubi z xbox360, ktory nawet z sli nie wspolpracuje .

ale mam nadzieje ze jesli to ja bede w bledzie i na twejej MSI 7900GTO @ 700/1700 ue3.0 to bedzie slideshow to sie chyba nie potniesz z tego powodu

Edytowane przez bost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jeszcze wielu :) ktorzy wierza ze UE3.0 to pisany od podstaw nowy silnik ??

Pamietam jak wyszedl Unreal2 ,tez bylo sporo takich co to wierzyli i stawiali browary

idac o zaklad ze to calkiem nowy silnik graficzny

Wystarczylo poczytyc w necie uruchomic console zeby zobaczyc ze to w 90% stary engine

 

Swoja droga czy to wszystko nie idzie ku dolowi ?

odnosze wrazenie ze coraz wiekszy procent mocy nowych GPU

zostaje stracony przez braki w optymalizacji gier i ich sinlikow :/

 

Nowym pisanym chyba od podstaw dla DX8.1 / 9.0 silnikiem jest CryEngine

i chyab dlugo oczekiwany STALKER to tyle co mi teraz przyszlo na mysl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stalker nie jest do końca nowy

na tym silniku powstał Firestarter o ile sie nie myle ;)

Tyle, że X-RAY'a troche od tamtego czasu ulepszyli i napchali efektów.

trche maly offtop

podsumowojac

Unreal engine 3.0 jak i UT2007 nie jest pisany pod dx10. Wersja silnika UE 3.5 w formie patcha nie wyjdzie predko zapewne pol roku albo i dluzej po premierze (kiedy karty z dx10 sie upowszechnia a amd ati sie wcale nie spiesza) Ceny musza sporo zjechac za takiego 8800gts do 300$

 

A co da nam ten dx10. Otoz w engine napchanym roznymi efektami swietlnymi wolumetrycznymi niektore takie procesy maja chodzic nawet do 2x wydajniej. Pozatym jesli dx9 jest softwarowo ograniczony do 500 elementow w danej scenie to dx10 juz takiego ograniczenia nie bedzie mial. Tu juz tylko sprzet na rynku bedzie ograniczeniem

Co do wymagan sprzetowych to wg. zpowiedzi ze ut2007 polozy na lopatki 9800 u 6600gt najwidoczniej sie spelnia. Natomiast kwestia jest tylko czy bedzie to wynikalo z faktycznych potrzeb czy tylko zlej optymalizacji. Jezeli epic oraz jego spece od kodu dostarcza tyle opcji graficznych co jest w f.e.a.r to nie powinno byc zle. Kazdy uzytkownik sam bedzie mogl balansowac na performance/quallity

Sporym ograniczeniem bedzie napewno 128mb vram bo texturki beda w rozdzialce 2048x2048. Ale w przeciwienstwie do panow z ubi epic napewno da opcje texture detail. Bo dla takiej 6600gt to nawet bedzie trzeba 4x zmniejszyc rozdzialke textur

Edytowane przez bost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co da nam ten dx10. Otoz w engine napchanym roznymi efektami swietlnymi wolumetrycznymi niektore takie procesy maja chodzic nawet do 2x wydajniej.

Już Pixel Shader 3.0 miał działać dużo szybciej od 2.0 i dawać ogromne możliwości programistom a co z tego wyszło widać w grach z PS3.0. :) DX10 jest przebudowany, zmieniona filozofia działania dla tego tu może być trochę inaczej. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z wyzej ww DX'ow DX10 wnosi najwiecej :)

ot taka ciekawostka

ale zeby liczyc na szybkie poprawienie jakosci pisania gier i optymalizacje

trzeba byc optymista :)

 

mnie interesuje kiedy w grach zobaczymy grafika taka jak w 2 demach ATI

Toy Shop

Assassin

 

obydwa dema maja juz ponad rok czasu ,moze i 2 lata

na sprzecie z mojego opisu osiagaja 60-70 fps w 1024x768 z AAx4 Ansiox8

ile trzeba jeszcze czekac az programisci wezma sie w garsc i zrobia takie gry???

.... smutne jest to ze chyba z co najmniej 5 lat

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile trzeba jeszcze czekac az programisci wezma sie w garsc i zrobia takie gry???

Myślę że lepiej żeby za gry zaczęli się brać graficy i to tacy uzdolnieni plastycznie, bo jak widać po demkach technologia już jest i obecne kompy radzą z nią sobie, tyle że gry ciągle jakieś takie brzydkie i nieciekawe. Dobrym przykładem jest tu NFS: Carbon, wpakowali do niego chyba wszystkie możliwe efekty, gra wydusza ostatnie soki z kart graficznych, ale jest brzydsza od NFS: U/U2 sprzed 2-3lat. Z drugiej strony w takim np. Oblivionie z przyjemnością robiło się screen shoty, nie koniecznie dlatego by pokazać strzałką gdzie zadziałał pixel shader w wersji 3.0, zwyczajnie gra oferowała naprawdę ładne widoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CVG has learnt that Midway will rename Unreal Tournament 2007, Unreal Tournament III, even though the upcoming shooter is the fourth game in the series.

 

First there was Unreal Tournament, then Unreal Tournament 2003, which was followed a year later by Unreal Tournament 2004. Count 'em, that three UT games already out there, with UT 2007 on the horizon.

 

CVG has learnt that Midway and developer Epic will be announcing a slightly confusing name change for the hotly-anticipated Unreal shooter soon, possibly later today. We believe that the name change is to coincide with the game using the latest Unreal engine, cleverly dubbed Unreal Engine III.

 

Midway is currently holding a Gamers' Day press event in the US. CVG is there (not me, I'm still in the office) but we'll get confirmation as soon as we can.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...