Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

s0lid

Jezeli naprawde grales to napisz jak z grafa i framerate ??

czy grafika naprawde jest tak zlozona i pelna detali jak na screenach ?

 

Co do mocnego wykozystania przez UT3 procesorow dwurdzeniowych

to lekko powatpiewam w ten zapowiedzi , jak narazie silnik UE3 pokazuje wlasnie wrecz przeciwnie

ze z cpu kozysta mniej niz konkurencja , ludzie w Bioshocka i MoHA przy tych samych kartach

i CPU C2D rozniacyh sie 500MHz osiafaja prawie taki sam framerate .

 

Ten gosciu to gral na jakims czarnym Xksie 360 czy innym wynalazku ??

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

s0lid

Jezeli naprawde grales to napisz jak z grafa i framerate ??

czy grafika naprawde jest tak zlozona i pelna detali jak na screenach ?

 

Co do mocnego wykozystania przez UT3 procesorow dwurdzeniowych

to lekko powatpiewam w ten zapowiedzi , jak narazie silnik UE3 pokazuje wlasnie wrecz przeciwnie

ze z cpu kozysta mniej niz konkurencja , ludzie w Bioshocka i MoHA przy tych samych kartach

i CPU C2D rozniacyh sie 500MHz osiafaja prawie taki sam framerate .

 

Ten gosciu to gral na jakims czarnym Xksie 360 czy innym wynalazku ??

tzn powiem Ci tak, ze jakos detali nie mialem okazji ogarnac, bo gralismy 5on5 i mielismy na to tylko 10 minut wiec kazdy walczyl o fragi (byly za to nagrody, dla najlepszego) wiec wszyscy zasuwali po tej mapie nie moglem obejrzec zadnego modelu z bliska. Wiadomo, otoczenie ładnie wygladalo, wysoka rodzielczosc tekstury na podlozu i ogolnie cacy, ale jak juz pisalem, nie uswiadczylem jakiegos rewolucyjnego skoku w oprawie. Czulem jakbym gral w UT2004, ale z innymi troche trybami. Framerate był płynniutki, ale nie wiadmo co siedziało w puszkach. Pozatym nie mozna bylo nic zmieniac i nawet nie wiem czy to byly detale medium czy high. Zresztą plansza sama w sobie nie była bogata w detale. Nie bylo zadnych neonow, swiatel skomplikowanych itp. Mapa byla taka, ze bylo kilka baz na planszy i sie miedzy nimi przemieszczało po takich piaskowo-skalistych kanionach i te bazy trzeba było zdobywać by "zlinkować" je pod kolor danej druzyny. Zlinkowanie pozwalało przejac kontrole nad pojazdami, ktore znajdowaly sie w bazach ktore sa naszym posiadaniu, a zlinkowanie calej drogi zabierało tarcze ochronną nad reaktorem w glownej bazie przeciwnika. Reaktor mial swoj pasek zycia, i jak doszedl do zera to eksplodowal i druzyna ktora zniszczyla reaktor przeciwnika dostawala punkt i mapa oraz posiadanie baz sie resetowało i kolejna runda biegla od nowa.

 

Wiem tylko, ze jesli ktos sie dobrze bawił przy UT2004, to ta gra dla niego must have. Wszystkiego wiecej, szybciej, lepiej jesli chodzi o samą rozgrywkę. Napewno fani serii bedą w siodmym niebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Midway Encountering Unreal Engine Issues on PS3

 

Not long after Midway announced Unreal Tournament 3 would be moving out of the 2007 release timeframe on the PlayStation 3, Midway CEO David Zucker held a conference call to address how this would affect their financial situation through the rest of the year.

 

Zucker was very specific about the company's roadblocks on the PS3 platform, citing "technical issues with the Unreal Engine 3.0" with finishing work on the PS3 versions of Stranglehold and Area 51: Blacksite. Consequently, Area 51: Blacksite will be arriving three weeks after the Xbox 360 and PC versions drop at the end of October, while Stranglehold remains an unspecified fourth quarter release.

 

Midway says the technical issues on the PS3 have been ironed out, however, and following the release of Unreal Tournament 3 in early 2008, they expect the PS3 versions to arrive date and date with Xbox 360 and PC SKUs going forward.

ciekawe czy ver. na PC wyjdzie w planowanym terminie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znane sa juz wymagania sprzetowe:

 

Minimum system requirements: Windows XP SP2 or Windows Vista, 2.0+ GHZ Single Core Processor, 512 Mbytes of System RAM, NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card, 8 GB of Free Hard Drive Space.

 

Recommended system requirements: 2.4+ GHZ Dual Core Processor, 1 GBytes of System RAM, NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card, 8 GB of Free Hard Drive Space.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam pytań. ue3 to jest wlasnie engine do gier! i nie ma sie co dziwic, ze sprzedaje sie jak swierze bułki, bo silnik crysisa nadaje sie raczej tylko do crysisa i niczego innego. Wszyscy maruderzy ktorzy tak psioczą na UE3, tego listopada schowają głowy głęboko w ziemie.

 

jezeli to jest silnik do gier to jestem swietym mikolajem i bohaterem gry duke nukem 3d w jednym :P

 

Biorac pod uwage ich talent do tworzenia nowy silnik ue bedzie jeszcze bardzi skopany i pelny bledow niz poprzedni i wszyscy "prosto" myslacy ludzie beda sie denerwowac czemu w niego strzelam widze ze krwawi slysze ze dostaje a on nie umiera...(na siglu i multi)

 

poza tym silnik zgodny z konsola i pc-em jak to sobie wyobrazaasz konosla ~30fps to jest zalozenie i generalnie optymalizacje ida w kierunku paramtrow konsoli nie kompow...

 

innymi slowy nie wypowiadaj sie...

 

Poza tym bez wrozenia z fusow ile bledow ma bioshock i ile z nich to ten g****y silnik... to jest zal nie wiem co wy wnim widzicie to jest poprosto zal i rozpacz.

 

Lepiej sobie pograjcie w nowego ET tam jest naprawde dobrze zrobiony silnik bez tony bullshitu dla luckerow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze kazda gra ktora wyszla a tym silnku spie******* a developerzy uzywaja go bo jest relatywnie tani 250tys $ za ue2 pewnie ue 3 nie przekroczy 350tys $ dlatego go uzywaja bo silnik z doom kosztuje 1milion $ ... Cry pewnie tez tak tani jak unreal bullshit engine nie jest.

 

Ekonomia wygrywa... poza tym jedyna nie zwalona gra byl splintercell tyle ze oni tak silnie modyfikowali silnik ze rownie dobrze mogli by napisa swoj wlasny i nie marnowali by forsy (poza tym najnowszy robiony przez chinczykow ktory byl nie udana konwersjaz konsoli i nie ruszali wnetrza silnika).

 

a co to trolowanie? wyrazanie swojej opini o najgorszym i najtanszym ladnie wygladajcym pseudo silniku graficznym? ktorym jaraja sie jakies ciemnoty?:P

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiesz poprzez zwalony silnik? Brak optymalizacji? problemy z kolizją obiektów? przekłamania w renderowanej grafice? Znikające textury? Problemy z obsługą XXX?

Co masz do bioshocka?

Mi Splinter Cell DA sie nie podobal ( zrobili z Sama osiłka, blizej do Hitmana niz do SC)

RS Vegas przyjemna.

Poza faktem że w SC raz utknalem w kratach, no i gra w multi dzialala w 640x480!!!!!! a w RS wrzucilem granat przez drzwi, problemow do enginu jakichs sprecyzowanych nie mam...

A bioshock to juz poezja:)

No ale jak widac niektórzy lubia narzekac...jesli mozesz to uzasadnij swoje teorie.

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze kazda gra ktora wyszla a tym silnku spie******* a developerzy uzywaja go bo jest relatywnie tani 250tys $ za ue2 pewnie ue 3 nie przekroczy 350tys $ dlatego go uzywaja bo silnik z doom kosztuje 1milion $ ... Cry pewnie tez tak tani jak unreal bullshit engine nie jest.

 

Ekonomia wygrywa... poza tym jedyna nie zwalona gra byl splintercell tyle ze oni tak silnie modyfikowali silnik ze rownie dobrze mogli by napisa swoj wlasny i nie marnowali by forsy (poza tym najnowszy robiony przez chinczykow ktory byl nie udana konwersjaz konsoli i nie ruszali wnetrza silnika).

 

a co to trolowanie? wyrazanie swojej opini o najgorszym i najtanszym ladnie wygladajcym pseudo silniku graficznym? ktorym jaraja sie jakies ciemnoty?:P

a możesz napisać dlaczego UE2/UE3 są takie spie******* ?? bo jestem ciekaw :-P

i jeszcze jedno, w czym engine doom'a przewyższa przytoczone przez ciebie silniki od epic games ??

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli to jest silnik do gier to jestem swietym mikolajem i bohaterem gry duke nukem 3d w jednym :P

 

Biorac pod uwage ich talent do tworzenia nowy silnik ue bedzie jeszcze bardzi skopany i pelny bledow niz poprzedni i wszyscy "prosto" myslacy ludzie beda sie denerwowac czemu w niego strzelam widze ze krwawi slysze ze dostaje a on nie umiera...(na siglu i multi)

 

poza tym silnik zgodny z konsola i pc-em jak to sobie wyobrazaasz konosla ~30fps to jest zalozenie i generalnie optymalizacje ida w kierunku paramtrow konsoli nie kompow...

 

innymi slowy nie wypowiadaj sie...

 

Poza tym bez wrozenia z fusow ile bledow ma bioshock i ile z nich to ten g****y silnik... to jest zal nie wiem co wy wnim widzicie to jest poprosto zal i rozpacz.

 

Lepiej sobie pograjcie w nowego ET tam jest naprawde dobrze zrobiony silnik bez tony bullshitu dla luckerow

:lol: :lol: cokolwiek bierzesz... to lepiej przestań. Leć sobie pograj w nowego ET i nie pierdź tak bo ci żyłka pęknie. Lub tez jak mowisz.. "innymi słowy nie wypowiadaj sie... " bo to nie forum dla swiętych mikołajów i diuków w jednym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj... Skad ja kojarze te teksty...

Nie pamietam juz nicka, ale te teksty sa 100% takie same jak pewnego fanboya q3 i et ktory lamil w AA i z tego powodu silniki by EPIC sa do [gluteus maximus].

 

Zal.

 

Btw. Ciekawe te wymagania, przynajmniej pogram bez modernizacji.

Edytowane przez s0n1c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu potwierdzili wymagania, ale przeraża trochę wymagane miejsce na dysku poprzednia wersja była na zwykłym DVD a teraz na DL, co prawda folder z 2004 ma teraz 15GB :)

Rozrywka ma być podobna do UT Classic bez żadnych double jump'ów i innych bajerów.

Z trybów walki wypada Double Domination, reszta zostaje czyli DM, tDM, vCTF, CTF, BR, Assault, oraz ONS zostanie wprowadzona nowa tryb Conquest ( będzie to coś pomiędzy Assault a ONS )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi wymaganiami to lekko przesadzili. GF 7800 or x1300 ? Ładna mi rozbieżność. Co do twierdzeń, że Unreal Engine 3.0 nie jest silnikiem do gier to nie rozumiem. Skąd takie stwierdzenie. To samo można by powiedzieć o silniku na którym był robiony D3. Bo dla niektórych za bardzo plastikowy. A dla innych UE 3.0 z kolei za bardzo cukierkowy. No ludzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT 2k4 silnik był świetnie dopasowany - mozna bylo grac i na celku 1ghz z gf4 plynnie , a nie jak w dzisiejszych czasach jak nie masz dwóch jajek , 2gb ramu i 8800 to gierka robi slajdy.

Nie wiem jak to bedzie/jest w 2k7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...