Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

W koncu udalo mi sie zainstalowac i przezylem szok... dziala na moim sprzecie z podpisu i przy ladnym wygladzie dziala plynnie :D To sie nazywa optymalizacja silnika :)

nom, wyczesana optymalizacja skoro przy moim sprzecie z opisu gra dziala z trudem 30fps a czesto spada 15-20 niewazne przy jakich ustawieniach czy rozdzialce :( Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom, wyczesana optymalizacja skoro przy moim sprzecie z opisu gra dziala z trudem 30fps a czesto spada 15-20 niewazne przy jakich ustawieniach czy rozdzialce :(

Wiesz, na tym procku, a do tego 1GB ramu, to nie ma co podchodzic do tej gry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

s0n1c

 

Ja nawet przegrywałem ze świerzo spawnującym się graczem mając flaka czy miniguna - tak było źle z pingiem u mnie.

Nie wiem jak u Was ale u mnie ta 2 mapa już nie chodzi płynnie (wszystko na maxa, 1280x800), zaś ta pierwsza daje płynną gre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:blink: Zarzuc screenami.

 

No a teraz trzeba zadrzec nosa :rolleyes:

 

(Ale tutaj byl brzydki ping, wiec...)

Sonic jak zawsze skiny z wynikami ;] (to samo było w Fear:combat :P).

Wiesz, na tym procku, a do tego 1GB ramu, to nie ma co podchodzic do tej gry...

Procek tak ale 1GB ramu styka. Ja nie mam żadnych przycięć.

 

Co do gry. Dziś miałem 4 razy Biohazard ;0. Aż trudno uwierzyć ze najbardziej kontrowersyjna bron z ut (bio rifle aka przylepiec) może sprawiać tyle funa ;p. Jak nie mam RL czy flaka to tylko z tym latam. A tak nie lubiłem przylepca w starszych ut.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet przegrywałem ze świerzo spawnującym się graczem mając flaka czy miniguna - tak było źle z pingiem u mnie.

Nie wiem jak u Was ale u mnie ta 2 mapa już nie chodzi płynnie (wszystko na maxa, 1280x800), zaś ta pierwsza daje płynną gre.

W koncu napisalem, że ping byl do [gluteus maximus]. Sporo akcji moglbym nazwac losowymi, nie mowiac o pieknym spamie z alt shock'a. (Bo jak tu trzepnac combo?). Zreszta tez mialem warpy i tym podobne.

 

Sonic jak zawsze skiny z wynikami ;] (to samo było w Fear:combat :P).

Musze, poki jeszcze ludzie nie ograni z tytulem :lol2:

(A i jescze jedno, niezla pamiec).

 

Co do gry. Dziś miałem 4 razy Biohazard ;0. Aż trudno uwierzyć ze najbardziej kontrowersyjna bron z ut (bio rifle aka przylepiec) może sprawiać tyle funa ;p. Jak nie mam RL czy flaka to tylko z tym latam. A tak nie lubiłem przylepca w starszych ut.

Wszystko spowodowane dlugim czasem trzymania sie gluta. Fajnie jest zaciagnac i puscic kolo ciasnego wyjscia z jakiegos spawn'a. Ty biegasz gdzies indziej a tu nagle "You Killed..." Ale jego moc jest teraz duzo nizsza w porownaniu z poprzednimi czesciami.

 

I jeszcze jedno moje nawiazanie do q3. Jak dajemy po kims z alt link guna, czy dzwiek trafienia nie jes niemal identyczny jak z q3? :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ma świetną optymalizację. Działa kapitalnie w 1920x1080 Full Detale na gracie z podpisu. Nie ma 60FPS ale jeśli Gearsy będą tak samo chodziły to jest super i jestem zadowolony. :) Jak dojdą wszystkie efekty w pełnej wersji to myślę, że w 1360x768 płynniutko pogram. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś grać na 6600GT? U mnie niby chodzi płynnie, ale wygląda paskudnie, wszystko rozmazane - coś jakby blur albo Depth of Field na całym ekranie. Grzebanie w opcjach nic nie poprawia.

Pobaw sie procentami i detalami w zaawansowanych opcjach grafy, ale nie licz na plynna gre na srednim poziomie detali i rozdzialce 800x600+. W SLI mozna juz komfortowa grac 800x600 max detale, lub 1024x768 srednio-wysokie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W koncu napisalem, że ping byl do [gluteus maximus]. Sporo akcji moglbym nazwac losowymi, nie mowiac o pieknym spamie z alt shock'a. (Bo jak tu trzepnac combo?). Zreszta tez mialem warpy i tym podobne.

 

Musze, poki jeszcze ludzie nie ograni z tytulem :lol2:

(A i jescze jedno, niezla pamiec).

 

Wszystko spowodowane dlugim czasem trzymania sie gluta. Fajnie jest zaciagnac i puscic kolo ciasnego wyjscia z jakiegos spawn'a. Ty biegasz gdzies indziej a tu nagle "You Killed..." Ale jego moc jest teraz duzo nizsza w porownaniu z poprzednimi czesciami.

I jeszcze jedno moje nawiazanie do q3. Jak dajemy po kims z alt link guna, czy dzwiek trafienia nie jes niemal identyczny jak z q3? :-|

Jeżeli chodzi Ci o hitsound z q3,et to nie jest taki sam :). Tam jest takie fajne plum czy takie "prztynk,prztynk" ;p. No słowami sie tego nie da opisać. Jak kocham Q (każde oprócz 4 bo to średnia gra nie licząc DMG) wiec taki dźwięk byłby dla mnie fajny ale ten z Link guna w UT3 mi w ogole sie z tym nie kojarzy.

 

Nie ma jak dobra stylistyka i łade budowanie zdań ;p.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj udało się sciągnąć i po walce z TEMPem ;) zainstalować grę.

Kurcze...graficznie jest naprawdę super na pierwszy rzut oka. Muszę się dokładnie przyjrzeć dzisiaj wieczorem, bo rano grałem okolo 7 minut, bawiac sie jeszcze przy tym w opcjach graficznych. Domyślnie ustawione miałem graficzne suwaki na trójeczke i rozdziałke na 800x600, postprocesing włączony. Deathmeczyk chodził płynnie, ale nie byłbym sobą jak bym nie odpalił tego na maksa ;P Tak wiec w ruch poszedł on slaught. Suwaki na maksa, rozdzielczosc 1280x1024. Na oko starego wyjadacza FPPów (a obecnie fpsów) chodziło 15-20 klatek. Po zmianie na 1024x768 nieco lepiej, ale faktycznie przy dzwiękach strzału z niektorych broni gra na cwierc sekundy freezowała. Podzielam zdanie że 2giga ramu jest bardzo przydatne, bo słyszałem jak mi dysk "pracuje" (hrrr,hr,hrr xD)

Myślę że pełna wersja spełni nasze oczekiwania :)

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony no i oczywiscie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobaw sie procentami i detalami w zaawansowanych opcjach grafy, ale nie licz na plynna gre na srednim poziomie detali i rozdzialce 800x600+.

Wyjaśniła się przyczyna brzydkiej grafiki - suwak Screen Percentage w opcjach miałem ustawiony na 50%, zmieniłem na 100% i jest zdecydowanie lepiej, na niskich ustawieniach + tekstury na 2 gierka chodzi spoko w 1024x768. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśniła się przyczyna brzydkiej grafiki - suwak Screen Percentage w opcjach miałem ustawiony na 50%, zmieniłem na 100% i jest zdecydowanie lepiej, na niskich ustawieniach + tekstury na 2 gierka chodzi spoko w 1024x768. :)

Potwierdzam słowa kolegi. Suwaczek i grafa od razu się zmienia. THX Masell.

 

Poza tym jaka optymalizacja silnika. Gra dopiero beta cuś, a gra się tak przyjemnie. Rozdziałka ta co u kolegi powyżej, graty komputerowe z innej epoki a wszystko śmiga przyjemnie. Bravo dla EPIC+Midway. Ciągle nie kumam zbytnio co daje postprocessing.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauwazyłem ze zmiana w opcjach zaawansowanych AUDIO (zaznaczenie opcji na samej górze ALaudio czy cos takiego) powoduje brzydszy dźwięk, ale gra szybciej chodzi (nie ma freezów przy strzelaniu itd).

Post processing daje takie pierdy jak efekty świetlne na broniach itd. i soft light ogolnie na screen.

 

Screen percentage na 80%, detale 5/5 5/5, 1280x1024, 10 botów = 25fpsów z rzadka spadających do 20. Dla mnie komfortowo i przy okazji ślicznie.

 

Juz wiem że kupię pełną wersję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawione podobnie też mam spadki do 26-28 FPS przy 8-10 botach. Wcale gra nie jest wtedy taka komfortowa moim zdaniem. Przeważnie w MP minimum dla mnie to 40-60 FPS. Najlepiej to jednak mieć te stałe 100 FPS. Ja już troszkę ograłem to demo i idzie mi całkiem nieźle . Bronie są dobre ,ale snajperka dalej IMO ssie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie, również spadki do 28 fps i nawet mamy podobny cfg. Przed chwilą bawiłem się z 10 botami na 2 mapkach, detale 5/5 i 5/5 rozdziałka 1024/768, postprocessing na default i spadki min 28-29 fps, w pomieszczeniach magiczne 43fps i jak się nic nie dzieje na ekranie. Tak jak pisałem wyżej często >30 fps. Dla mnie to o 40 fps za mało :P.

 

Ale koniec końców, mogło być gorzej, nie ma tak na prawdę na co narzekać, IMO UT III to grywalny produkt, zastanawiam się nad zakupem fulla, bo multi jest bardzo przyjemne ;). Jak dla mnie chyba najlepsze demko jakie się ukazało w tym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co z tymi kolorami ? u mnie wyblakla ta gra jakas ? czy na radkach jest tak samo ?

pierwsze wrazenie jakie odnioslem gdy odpalilem UT3 na max detalach i akurat na mapie z pojazdami bylo takie ze gra wyglada jak Gears of War. Wiec raczej na wyblakla nie wyglada , tylko te problemy z fpsami :(

 

moze twoj wyswietlacz tak Ci przeklamuje gre , ja korzystam z CRT LG F700P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tez mnie zastanawia fizyka gdyby bylo PhysX. Przeciez ta fizyka co jest w grach jak HalfLife 2, BioShock, FlatOut2 czy teraz UT3, to najnormalniejsza fizyka jaka widzimy "w swiecie", wiec jak widac procesor sobie dobrze z tym radzi, to na ch... jakies karty jak PhysX ?? W czym to moze byc lepsze, skoro teraz jest jak w rzeczywistosci ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tez mnie zastanawia fizyka gdyby bylo PhysX. Przeciez ta fizyka co jest w grach jak HalfLife 2, BioShock, FlatOut2 czy teraz UT3, to najnormalniejsza fizyka jaka widzimy "w swiecie", wiec jak widac procesor sobie dobrze z tym radzi, to na ch... jakies karty jak PhysX ?? W czym to moze byc lepsze, skoro teraz jest jak w rzeczywistosci ?

juz Ci odpowiadam na czym polegal PhysX jak gralem w niego np w takim GRAW .

 

od podstawowej wersji GRAW z wylaczonym PX roznica polegala np. na wiekszej ilosci "odpadajacych" czesci otoczenia jak odlamki, kawalki sciany itd. , tak samo wieksza ilosc obiektow na ulicy ktore braly udzial w eksplozjach, samochody rozlatywaly sie bardziej spektakularnie. bylo tego tak z 10 razy wiecej niz w normalnym GRAW , wiec zrobienie tego samego na kompie bez karty PX skutecznie obciążyłoby procesor ;)

 

niestety jest i druga strona medalu - 10 razy wiecej ruchomych ( a wiec liczonych fizycznie ) obiektow = 10 razy wiecej roboty dla karty graficznej poniewaz czesto przeciez trzeba te obiekty oteksturowac, ocieniowac itd.

przed tym ludzie z Ageia nie przestrzegali ze jesli gra np na X1950Pro chodzila Ci plynnie w 60-70 klatkach tak z wlaczonym PX nagle wydajnosc spadnie do 30-40. Poprostu karta zajmowala sie robota przeznaczona dla procesora ( lub nawet kilku ) a grafika dalej spoczywala na barkach biednej k. graficznej, ot cala istota kart Ageia PhysX - karta ktora zastepuje kilka procesorow i zajmuje sie liczeniem fizyki tylko ;)

 

Tak wiec chcac grac w nowe tytuly z wlaczonymi efektami PX nalezy liczyc sie z tym ze bedzie potrzebny sproy zapas mocy jesli chodzi o karte graficzna - ot taki 8800Ultra spokojnie wystarczy :)

 

oczywiscie sa tytuly takie specjalnie dla PhysX ale wiekszosc gier wlasnie korzysta jedynie z efektow PhysX tak jak wspomnialem na podstawie GRAW.

 

czy takie wyjasnienie cie zadowala ? :)

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Należałoby raczej sprecyzować,że to fizyka postaci jest w tej grze,bo jakiejkolwiek interakcji z otoczeniem możemy zapomnieć (pojazdy się nie liczą), być może jestem ślepy,ale jeśli komuś podoba się tutaj "fizyka" to niech sprecyzuje co dokładnie,bo ja nic nie widzę.

pzd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co o fizykę to chodzi mi, o pływanie ciała na wodzie w tej jednej mapie i upadek zwłok i rozsypywanie się pojazdów na części. :)

Patrzyłem na ten filmik z UT super to wygląda z PhysX gdyby kosztował <300zł to bym się skusił. Bo nowy Medal też to obsługuje teraz UT7 i będzie tego więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz Ci odpowiadam na czym polegal PhysX jak gralem w niego np w takim GRAW .

Tak wiec chcac grac w nowe tytuly z wlaczonymi efektami PX nalezy liczyc sie z tym ze bedzie potrzebny sproy zapas mocy jesli chodzi o karte graficzna - ot taki 8800Ultra spokojnie wystarczy :)

 

oczywiscie sa tytuly takie specjalnie dla PhysX ale wiekszosc gier wlasnie korzysta jedynie z efektow PhysX tak jak wspomnialem na podstawie GRAW.

 

czy takie wyjasnienie cie zadowala ? :)

Dzieki, wyjasnienie jak najbardziej ciekawe i zadowalajace. Ale moim zdaniem mozna bardzo ciekawe rzeczy zrobic bez tej karty. Mozliwe, ze poprostu jeszcze nigdzie nikt nie zaprezentowal jej prawdziwych mozliwosci, ale te filmiki co do tej pory widzialem, jakos mnie nie zachwycily. Sciany rozlatywaly sie w starym RedFaction. Widomo, ze byla to bardzo uproszczona wersja, ale jak by nad tym popracowali i rozszerzyli, to by mogl byc bajer. Efektownie to sie tez rozlatuja samochody we FlatOut 2, wiele rzeczy lata ciekawie w PainKiller i HalfLife 2. Poprostu jak by polaczyc Havok + ulepszone sciany z RedFaction, to by zadne PhysX nie byly potrzebne ;) Tak mi sie wydaje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Btw pompka ołnuje ;). 2 mapy dwa razy jackhammer i kd:r powyżej 1 ;).

Kapitalny jest efekt jak sie kogoś "spompuje tym" ;p. trochę Gearsów to przypomina. W akcji bez broni (np. po spawnie) ja wole brać pompkę niz enforcera jeżeli nic innego nie ma pod reką. Pare myków w boki i można komuś strącić główke :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...