Sebban Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 A próbowałeś grać na low ? Pozmieniaj ustawienia w grze, wyłącz postprocessing itp. I dodatkowo poczytaj 3336876[/snapback] mialem cos takiego, doslownie identyczny problem, i po moich wielokrotnych "badaniach" wyszlo na to ze to byla wina pamieci, a w moim wypadku dalem zbyt wymagajace czasy na niskim v, ale bylo to jeszczen na starym pc. No wlasnie te czasy to moze byc to tylko jak i gdzie to w lapku zmienic... W biosie tego nie ma, albo jestem slepy ? O_o Ale sprawdzalem kilkurkotnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iNs Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 ukryte opcje? a moze spod systemu? a moze sproboj jakims stress softem ram obciazyc na kompletny full? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebban Opublikowano 29 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2009 ukryte opcje? a moze spod systemu? a moze sproboj jakims stress softem ram obciazyc na kompletny full?Nie wiem. Zarzuc jakimis konkretami i powiedz czy to bezpieczne. Jesli obnizenie czestotliwosci pamieci rozwiaze problem i nie spowoduje zadnych niekorzystnych zmian/uszkodzen to wchodze w to. Tyle, ze jak mowilem z laptopami nie mam doczynienia od zawsze i potrzebuje przewodnika w tej sferze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebban Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Panie i panowie! Mam chyba dobra wiadomość a przynajmniej dla mnie (no i dla osob o podobnym problemie na podobnym sprzęcie) Wyglada na to, ze problem rozwiazała przesiadka na Windows 7 RC Build 7100 64bit !!! Do tej pory moglem sprawdzic w kilka chwil czy sie zwiesi czy nie: otoz zamiast czekac xx godzin poprostu włączałem X-Fire, zapuściłem w tle muze i probowalem nagrac co zazwyczaj wieszalo gre po 30 sekundach. Obecnie moge nagrywalem ponad 3 minuty i nic sie nie wysypalo. Ciagle jeszcze testuje stabilnosc, ale po tescie z X-Fire jestem już przekonany, ze to jest to. P.S.: Nie wiem jakim cudem, ale z pierwsza aktualuzacja (t.j. tuz po instalacji) via Windows Update sciagnely sie mi drivery z jakiejs innej baśni chyba... Najnowsze do laptopow sa 186.03 a ja mam 186.30 i to chyba Win Update jes instalowal bo ja ledwo zdazylem dojsc do strony nVIDIA i mnie naszlo by sprawdzic jakie sa zainstalowane domyslnie po tej aktualizacji i oto co zobaczylem: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2009 UDK udostępnione za free: http://udk.com/ Może teraz bedzie jakiś wysyp ciekawych gier na UE3. Z tego co wiem można to wykorzystać tylko do niekomercyjnych działań albo do komercyjnych nie przekraczających 5000$ ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Student81 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2010 sluchajcie czy ta gra nie lubi windowsa 7? mam 9800gts 4gb 1066 i Extreme 3,06 a ta mi klatkuje w 1024 na 768. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 17 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2010 Dosyć cicho, bez wielkiego rozgłosu ukazał się piąty już patch do jednej z moich ulubionych gier, czyli unreal tournament III. Po zaaplikowaniu go wersja gry jest oznaczona numerkiem 2.1. Z tego co zauważyłem podczas instalacji pliki lokalizacyjne z oznaczeniem POL co oznacza, że chyba powróciło tłumaczenie gry na język polski, ale, że gram na wersji angielskiej to na szczęście nie widzę w niej naszego pięknego języka. Od zawsze grałem w serię UT w języku angielskim więc wolę by tak pozostało i z tą odsłoną. Co do szczegółów związanych z poprawkami jakie wprowadza owy patch niestety nie mam bladego pojęcia. Zapraszam do pobierania i instalowania: http://ftp.icm.edu.pl/pub/games/unreal/ut3...e/UT3Patch5.exe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2010 (edytowane) sluchajcie czy ta gra nie lubi windowsa 7? mam 9800gts 4gb 1066 i Extreme 3,06 a ta mi klatkuje w 1024 na 768. Sterowniki? Wersja? 64bit, 32bit? A patcha pobierać nie trzeba o ile ktoś używa Steam do UT3. Zaraz obczaje changelog. Edit: To wcale nie jest nowy patch, jest z maja 2009. Edytowane 18 Stycznia 2010 przez stranded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortex Opublikowano 9 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2010 Pytanie. Czy hasło do profilu jest gdzieś zapisane na dysku lokalnym w postaci niezaszyfrowanej? Chcę odinstalować tą grę, nie pamiętam hasła (zamaskowane, log automatyczny), a może w przyszłości znów wrócę do tej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2010 Wystarczy, że przypomnisz sobie hasło na stronce z profilem GameSpy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2011 Nie wiem w sumie gdzie to wkleić, ale można zobaczyć co nagle stanie się możliwe na PC gdy wyjdą nowe konsole. Epic reveals its next-generation vision News - Page 1 | Eurogamer.net Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2011 Te screeny są malutkie i prawie nic na nich nie widać... Niech wypuszczą unreala na tej nowszej wersji silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=n3XeCHywNYM&feature=player_embedded Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2011 Pięknie to wszystko się zapowiada, ale żeby się zrealizowało. Pytanie ile nam będzie dane poczekać na jakieś porządne tytuły na tym silniku. A tych pewnie z czasem wyjdzie sporo. No chyba, że silnik nie okaże się taki przyjazny jak 2-3.0 dla wszystkich Developerów ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 4 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2011 (edytowane) No w końcu może coś się ruszy, bo mam wrażenie że trzeci rok drepczemy w miejscu. Lepsze grafiki w PC właściwie tylko służą do podbijania rozdzielczości :( Edytowane 4 Marca 2011 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) UE 3.0 wymaksowany (ale jeszcze nie UE4) i reklamówka UDK. Cześć ujęć już widzieliśmy ale jest kilka nowych. UDK w celach edukacyjnych jest darmowe więc można sie pobawić ;). Imo samo sdk od source łatwiejsze trochę do obsługi ale i tak jest dobrze ;). Engine ma ogromne możliwości i jest coraz bardziej elastyczny. Polecam jeszcze zobaczyć sobie showcase na stronie udk: http://www.udk.com/showcase Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Fajnie to wygląda. Pewnie troche zejdzie zanim gry wykorzystają pełnię możliwości, no ale mimo wszystko powinno być łatwiej z tego korzystać, skoro wszystko już jest w silniku, niż doklejać efekty DX11 do gier natywnie pisanych pod DX9. A jako że ostatnio mnie MoH bardzo pozytywnie zaskoczył (a to tylko DX9), to bardzo czekam na ten silnik. Ciekawe tylko czemu nie podnieśli wersji na choćby 3.5, jeśli nie 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Jeśli dobrze się orientuję oficjalnie jest to wersja 3.975 silnika :-) Numerka 4 nie chcieli jeszcze wprowadzać, bo jest to jedynie rozwinięcie starego silnika, a nie napisany od podstaw nowy silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dokładnie to jest wersja 3.975 nieoficjalna ;). Moim zdaniem UE4 powinien być juz Ultra real z raytraceingami i innym graficznym błotem które sprawi ze gry będą nie tylko wyglądały realnie ale też były realne pod względem audio, fizyki, mechaniki itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Jak dla mnie to kolejne mydlenie oczu graczom. Prezentacje silnika ue zawsze wygladaja swietnie a pozniej sciagaja nas na ziemie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dokladnie , marketingowa lipa , ze niby super nowe efekty ble ble ble podobnie bylo z UE3.0 na prezentacjach pieknie ale do dzis w zadnej grze owych efektow nikt nie zapodal . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Jakby ktoś chciał zobaczyć ten filmik w lepszej jakości i 60 FPS - File download - Gamersyde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Wow: Unreal Engine 3 supports Adobe Flash Edytowane 5 Października 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 I tym samym reklamy we flashu ;).Tak to jest jak jest pełne wsparcie dla GPU. Nie rozumiem tej mody na biadolenie na Flasha ale to historia nie na ten temat ;). Ciekawy jestem czy Epic kiedykolwiek jeszcze wyda nowego Unreala - UT3 była bardzo dobry (muze do dziś mam na playlistach mimo ze nie przepadam za elektronicznymi klimatami. Największy minus UT3 to brak poważnej sceny nawet FFA. Ludzie chyba wolą łatwiejsze CODy i BFy a szkoda. W sumie mogli by wydać gre za free już dla wszystkich. Fajnie byłby pograć z większą ilością osób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Bo flash to zasobożerne badziewie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2012 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=MOvfn1p92_8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...