Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

natent na podniecane się UT3.. geez czytanie ze zrozumieniem... BTW czemu pisał ktoś ze to bedzie potrzebować 2x8800GTX? heh widziałem filmiki z unreal engine 3 jak 7800GT jeszcze nie wchodziło :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki to patent bo nie rozumie? :D

Patent nr. N1E-127N13J3/C02/74K13G0 wydany przez Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej udzielony użytkownikowi forum PurePC.pl, pełnoletniemu obywatelowi M4TEUSZ'owi na podniecanie się jak dziecko Unrealem Tournamentem 3, pokwitowany standartowym znacznikiem ironnii (wg. normy PN-M 12345) ;)

 

Co do screenów to tylko screeny, a w niektórych przypadkach scany, driv3r też miał piękne screeny i wiadomo co z tego wyszło, dla tego się akurat nimi nie podniecam. Natomiast już wymyślanie wymagań na ich podstawie, taki sam sens jak ustalanie prędkości maksymalnej, lub spalania na podstawie samej tylko fotografii samochodu i to takiej zrobionej komórką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak UT3 bedzie chodzil jak Vegas to bedzie GiT :)

 

edit:

moze bardziej doszlifuja silnik do wymagan PC... ale i tak nie jest zle patrzac na Vegas.

Edytowane przez masin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do screenów to tylko screeny, a w niektórych przypadkach scany, driv3r też miał piękne screeny i wiadomo co z tego wyszło, dla tego się akurat nimi nie podniecam. Natomiast już wymyślanie wymagań na ich podstawie, taki sam sens jak ustalanie prędkości maksymalnej, lub spalania na podstawie samej tylko fotografii samochodu i to takiej zrobionej komórką.

 

Nie masz pojęcia co mówisz/ piszesz

Co to za porównanie w ogóle :) jakieś chore

 

na tych paru ostatnich screenach widać wystarczająco dużo

kilka rodzajów bump mappingu ,paralax maping ogromna złożoność obiektów ( duża ilość polygonów )

w porównaniu rzecz jasna do tego co już widzieliśmy w innych grach

To wszystko będzie Okupione na 99% wymaganiami większymi niż RB6 Vegas

o ile to się zobaczy , myślę że minimum 20-30% większe niż w RB6

 

idę o zakład z każdym Optymistom ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki to patent bo nie rozumie? :D te screeny sa fenomenalne, bede to pisał zeby uprzykrzyć życie ludziom jęczącym jaki to U.E 3 jest fee i do bani bo R6V im skacze.

Nie chcę być złośliwy ale wytłumacz nam, jak z 4 screenów obliczyłeś prędkość działania gry względem R6V? Przecież te screeny wyglądają 5x lepiej niż R6V i jeszcze płynniej gra działa? Nie rozumiem. Wierzysz w cuda? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze gierka wyladuje z grafika na poziomie gears of war i będzie chodzic lepiej niz r6v. Do mnie przemawia to, ze to kolejny UT taki jak poprzednie, z lepsza (jak w kazdym UT) grafiką i dzialajacym na średnim sprzęcie.

 

Bemx2k robisz to samo co M4TEUSZ, ustalasz predkość gry po screenach, nawet podajesz ile % wolniej bedzie chodzić od r6v :lol: chciałbym mieć kulę z której wrózysz.

 

Nie chcę być złośliwy ale wytłumacz nam, jak z 4 screenów obliczyłeś prędkość działania gry względem R6V? Przecież te screeny wyglądają 5x lepiej niż R6V i jeszcze płynniej gra działa? Nie rozumiem. Wierzysz w cuda? ;)

chyba tu nie zrozumiałes mnie do końca i zapomniałes o tym, że r6v robiło ubi-soft a nie epic, a ludzie bluzgali u.e.3 ze jest taki ch.owy i skacze, krzyczac jednoczesnie ze wszystkie gry na tym silniku beda takie same - tak to odebrałem. Ta gre towrzy EPIC a nie ubi-soft!! Edytowane przez Plusk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta fotka z mordką tego stwora po lewej i po prawej z żołnierzem to musi być render

Te kły , rogi i skóra , zresztą cały ryj stwora zbyt profesionalnie wygląda ,

 

z drugiej strony chciałbym bardzo pograć w tak dopracowaną graficznie grę ,

ale pewnie przyjdzie mi poczekać na taką jakość w grach co najmniej z 3-4 lata :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PLUSK

Przekonamy się już nie długo ale nie sądzę, że gra będzie super zoptymalizowana. Może lepiej niż R6V ale także lepiej wygląda więc coś to musi udźwignąć. Jedyna gra na którą liczę to Crysis. Do reszty podchodzę sceptycznie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bemx2k robisz to samo co M4TEUSZ, ustalasz predkość gry po screenach, nawet podajesz ile % wolniej bedzie chodzić od r6v :lol: chciałbym mieć kulę z której wrózysz.

Różne głupoty w tym temacie wypisywałem, ale aż takich sobie nie przypominam. Jak już pisałem na ten temat to chyba odwrotnie ;)

 

Chociaż czemu by nie użyć tej metody: UE3 na screenach wygląda 100razy lepiej od UT2k4 więc wymagania powinny być następujące:

 

minimalne: Intel lub AMD 100 GHz, 12,8GB RAM, karta graficzna Radeon CVIIIxxx lub GF102xxx z 6,4GB ram

zalecane: CPU 120GHz, 25,6GB ram

do tego 550GB wolnego miejsca na dysku, napęd DVD-ROM 800x i takie tam :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja podchodze do UT tak samo jak do Crysisa, uwazam, za jak na poziom jaki prezentuja bedą sweitnie zoptymalizowane, jak bedzie za ciezko to zjazd z detalami w dół. To sa autorskie endżajny, od nikogo nie kupowane. Historia juz pokazała Far Cry/UT99/2003/2004 chodziły znakomicie, dlatego nie odwidziało mi się nagle, ze bedzie kupa z FPS'ami, bo zobaczyłem screena przypominajacego render. To samo było dawniej, sliniłem sie jak widziałem grafike w UT99, a zapominałem o tym ze grałem w niego na Voodoo2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro ma być tak cacy zoptymizowana gra ,to dlaczego już 2 x przenoszono premierę ??

a w końcu zmieniono nazwę gry :)

moim skromnym zdaniem na 100% dlatego że wymagania gry są wyższe niż przeciętny pecet

końca roku 2007 ! !

i na bank owe wymagania będą znacznie wyższe niż przęciętny pecet userów tego threada

ni mówie bynajmniej o maximum 1600x1200 8xAA i 16xAnsio

bo do takich detali to 2x8800GTX nie podskoczy :/

 

czasami to chciałbym być jak większość optymistą ,niestety próbowałem i się spażyłem :)

do trzech razy sztuka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro ma być tak cacy zoptymizowana gra ,to dlaczego już 2 x przenoszono premierę ??

a w końcu zmieniono nazwę gry :)

Z tego co słyszałem UT miał wyjść najpierw pod DX9 dopiero potem miał wyjść patch na DX10, plany się zmieniły i ma teraz wyjść od razu z DX10, no i chłopaki zamiast wydać grę w najlepszym możliwym gwiazdkowym momencie, dłubią na gwałt implementację DX10, zamiast już zbijać kokosy. Mnie to cuchnie microsoftem, a dokładnie ich ostatnim bachorem czyli Viśtą, której jedynym atutem jest tak naprawdę tylko DX10 i chcą to maksymalnie wykorzystać.

 

Co do wymagań to jest możliwe że będą straszne, nikt jeszcze nie testował na poważnie wydajności kart w nowym api, a nvidia jest znana z implementacji w kartach własnych wersji DX, co często odbija się na ich wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no .. ladna sciema ...

podali maszyne itp .. i pomiar FRAPSEM?

jak od nie od dzis wiadomo ze fraps nie dziala w DX10

Skoro mieli juz dostep do Crysisa ... to i frapsa działającego na Dx10 pewnie też :lol2:

Ale to chyba bajka o UT jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej myślę że mozemy sie cieszyć. Bo tak czy siak pogramy w grę z takimi detalami na 1280x1024 aax4 af16 jak na screenach, ale za 2-3 lata :lol:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oblookalem ostatni film z gameplay

Oblookalem poprzednie , i cos mnie sie wydaje ze grafika

w finalnej grze bedzie okrojona wzgledem tych najlepszych screenow

jakie kraza po necie :/

 

koniecznie trzeba zachowac screeny i filmy wypuszczone w ostatnich 10-12 miesiecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja myślę, że to co jest na screenach będzie tylko w opcji "ultra" czy coś :] na początku zablokowane :]

Dokładnie Bio. Jak zwykle muszę się z Tobą zgodzić. Epic zawsze tworzyło silniki wydajne i elastyczne, ale jednocześnie zachwycające grafiką także w późniejszych latach. Po niektórych osobach i ich postach widać, że już niedługo sami z nich będą się śmiać. Problem niektórych z Was polega głównie na tym, że zainwestowaliście dużą kasę w sprzęt i na siłę byście chcieli, żeby Wam UT3 chodziło na wyżej wspomnianych detalach "ultra", które prawdopodobnie w chwili obecnej będą możliwe do odpalenia dla nielicznej grupy osób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bio

Zycze Ci zebys mial racje z ta opcja Ultra Detale

dobrzeby bylo

 

 

BigSpider

Jesli do mnie pijesz

to soko , ja na nowa grafe kase juz mam

tylko czekam co pokaze ATI/AMD ,

w miesiac po premierze zmiana grafy i chlodzenia kompa ( WC )

 

Obawiam sie tylko aby grafa klasy 2900xtx czy 8800gtx pociagla tego UT3 w max detalach

jak na tych wspanialych screenach , to samo dotyczy moich obaw o Crysis

 

pozdro wszystkich Optymistycznie nastawionych :)

co im Stalker mial smigac na GF 7600GS

a chodzi jak krew z nosa w medium detalach

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może się mylę ale ut 2003 miał coś takiego nie? (nie pamiętam już za dobrze) zresztą Epic nie opieprza się przy robieniu enginów i ich optymalizacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W UT2003 była zablokowana opcja textur na "Very High" z prostej przyczyny. Podczas premiery gry na rynku nie było jeszcze karty z 256mb na pokładzie (albo to było 128mb, nie pamiętam), więc twórcy zablokowali możliwość grania z tą opcją graczą z mniejszą ilością pamięci. Jak zawsze gracze znaleźli sposób aby to odblokować , wystarczył mały wpis w plik gry i dało się przestawić. Podobnie było z GRAW.

 

Co do trailera , to przesadzacie. Crysis na full detalach chodzi w 60 fps na 8800GTX, więc UT 2007 również powinien tak chodzi zwłaszcza , że oba zespoły znane są z optymalizacją swoich gier. Osobiście nie widzię różnicy między starymi a nowymi materiałami z gry.

Edytowane przez Limak122

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

lol jaki head :D

 

http://img508.imageshack.us/img508/6349/un...t2007613ha3.jpg

 

http://img184.imageshack.us/img184/2839/un...t2007573mf0.jpg

 

http://img521.imageshack.us/img521/5795/un...t2007593ve6.jpg

 

http://img517.imageshack.us/img517/4723/un...t2007603om7.jpg

 

* The Necris Scavenger - a tentacled bubble shaped vehicle.

* Reference to a "Warzone" gametype. Possibly a new name for Warfare?

* Details on the branching singleplayer mission, which will be playable online in co-op form (4 players + split screen support for the Xbox 360) and it will be a seamless co-op as was in Gears.

* 16-20 player levels.

* Will achieve a "Gears-plus level of detail".

* Mentions of new levels: CTF-Reflection, CTF-Necropolis, and DM-Deimos.

* Plenty of gore and a nice headshot with what appears to be Sniper Rifle fire.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łby fajne, ale na trzecim skrinie widać, że glutownica zyskała jakis dodatkowy "wąż" prowadzący do czegoś na plecach... pewnie jakiegos pojemnika, do którego przeciwnik bedzie mogł nam nasmarkać. Imho poronione te niektore nowe koncepcje starych pukawek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...