Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem pesymistą ,jeśli chodzi o nowe gry , ich odraczane premiery i optymizacje .

Ciekaw jestem jaka jest przyczyna którejś z kolei zmiany terminu wydania tej tak oczekiwanej gry.

Sam do dzis "walcze" w UT2004 ,i jak wspominam czasy premiery UT2004 i Q3 to naprawdę

takich jaj jak dzisiaj nikt sobie z nas graczy nie robił , z paroma drobnymi wyjątkami ,

jak DukeNukem Forever :)

 

Czy sądzicie że oni odraczaja premierę bo muszą coś tam jeszcze poprawić

czy też poprostu gra ma tak ogromne wymagania że obecne sprzęty klasy GF 7900GTX

poprostu wymiękają , i potrzeba czasu zeby nowe grafy klasy GF 8800 stały się bardziej popularne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem pesymistą ,jeśli chodzi o nowe gry , ich odraczane premiery i optymizacje .

Ciekaw jestem jaka jest przyczyna którejś z kolei zmiany terminu wydania tej tak oczekiwanej gry.

Sam do dzis "walcze" w UT2004 ,i jak wspominam czasy premiery UT2004 i Q3 to naprawdę

takich jaj jak dzisiaj nikt sobie z nas graczy nie robił , z paroma drobnymi wyjątkami ,

jak DukeNukem Forever :)

 

Czy sądzicie że oni odraczaja premierę bo muszą coś tam jeszcze poprawić

czy też poprostu gra ma tak ogromne wymagania że obecne sprzęty klasy GF 7900GTX

poprostu wymiękają , i potrzeba czasu zeby nowe grafy klasy GF 8800 stały się bardziej popularne ?

z Athlon 1700@3300 i Sapphire Radeon 9800 Pro juz chyba od dawna jestes pesymista

 

z tymi 8800gtx nie przesadzajmy bo wystarczy odpalic kiepski port R6V aby stwierdzic ze UE3.0 az takich wielkich wymagan nie ma

UE 3.0 mial w zalozeniu polozyc na lopatki karty pokroju 9800 i 6600gt i to zapewne bedzie absolutne minumum to 800x600 very low

 

na kartach mainstream w dniu premiery a wtedu to bedzie 8600gt gierka bedzie smigala w 1280x1024 na maxa

na 8800gtx bedzie mozna sie bawic w 1600x1200 fsaa 4x anizo 16x

 

a temacik wartoby zamknac do wypuszczenia dema podobnie jak crysis bo znow bedzie kolejne xx stron biadolenia desperatos ze na axp1700+ gierka sie nie uruchomi :damage_wall:

Edytowane przez popow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie złe, nie złe, tylko ciekawe jak to wyjdzie w praniu.

 

No fajnie to wygląda tylko że nie mam pewności czy to nie render czasem (mam na myśli ogólnie wszystkie screeny i filmiki ) ,a grafika będzie nieco słabsza. No ale ważne by sama gra była tak dobra jak w UT 99 np. Czyli szybka i duży wybór fajnych bronii. Mnie tylko interesuje tryb DM i CTF ,a ten z tymi pojazdami (w UT 2k3 grałem może z raz i to w klasyczny DM) jakoś już nie specjalnie ,ale z pewnością sprawdzę.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam do dzis "walcze" w UT2004 ,i jak wspominam czasy premiery UT2004 i Q3 to naprawdę

takich jaj jak dzisiaj nikt sobie z nas graczy nie robił , z paroma drobnymi wyjątkami ,

jak DukeNukem Forever :)

Ta, te dwie gry to dzieli roznica tylko 4 lat wydania. No i daj spokoj... Nie bylo wtedy odraczanych premier? Nie badz smieszny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, te dwie gry to dzieli roznica tylko 4 lat wydania. No i daj spokoj... Nie bylo wtedy odraczanych premier? Nie badz smieszny...

giera bedzie wydana rok po premierze gear of war czyli mozemy sie jej spodziewac w listopadzie Edytowane przez popow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tak patrze na screeny zamieszczone na poprzedniej stronie

i na to co prezentuje ostatni film z gry ......um

To ciekaw jestem jaki sprzęcior to pociągnie w max detalach ,powiedzmy 1024x768 ???

 

Tu musi być jakiś knif ,albo gra będzie brzydsza niż na screenach/filmach

albo będą wygórowane wymagania :/ typu 8800GTX

 

 

 

popow

 

TY jesteś Niepoprawnym Optymistą

To inni moga być pesymistami ..nie ??

 

port gry RB6 którą sam podałeś jako przykład , posiadający znacznie słabsze textury oraz znacznie mniejszą ilosćą okrągłości ( czyt polygonów ) potrafi czasami

na sprzęcie 7900GTX i procu X2 3800+ spaść do 18 fps w 1024x768 All on

można by zaryzykować stwierdzenie ,że UT III będzie o 50% bardziej napakowany FX'ami

to niby ma grę przyspieszyć czy też może ją spowolnić ...?

 

troche wyobraźni ,pproszę

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Się nie wymądrzaj. :rolleyes: Możliwym to jest choć nie koniecznie. Zależeć to będzie od umiejętności programistów. Tak właśnie mi się wydaje. Powraca jak boomerang teoria spiskowa dotykająca spraw umiejętności pisania kodu(słowo dla mnie nowe swego czasu) lub umiejętność robienia innych w bambuko bo nie takie rzeczy się widziało,rzekomo na słabszym sprzęcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tak patrze na screeny zamieszczone na poprzedniej stronie

i na to co prezentuje ostatni film z gry ......um

To ciekaw jestem jaki sprzęcior to pociągnie w max detalach ,powiedzmy 1024x768 ???

 

Tu musi być jakiś knif ,albo gra będzie brzydsza niż na screenach/filmach

albo będą wygórowane wymagania :/ typu 8800GTX

popow

 

TY jesteś Niepoprawnym Optymistą

To inni moga być pesymistami ..nie ??

 

port gry RB6 którą sam podałeś jako przykład , posiadający znacznie słabsze textury oraz znacznie mniejszą ilosćą okrągłości ( czyt polygonów ) potrafi czasami

na sprzęcie 7900GTX i procu X2 3800+ spaść do 18 fps w 1024x768 All on

można by zaryzykować stwierdzenie ,że UT III będzie o 50% bardziej napakowany FX'ami

to niby ma grę przyspieszyć czy też może ją spowolnić ...?

 

troche wyobraźni ,pproszę

no ale r6v to najgorszy przyklad stosowania silnika jakim jest UE 3.0. Ta gra nawet na xbox360 ledwo co na 30fspsach chodzi tak wiec nie ublizaja epicowi i nie porownoj ich do partaczy z ubisoftu.

Textury hmm a co niby lepsze textury zrobia kuku karta z 512mb vramu. Takim karta " zwisa" jaka raczyli zapodac texture.

Ue 3.0 sam w sobie ma ograniczenia i zdaje sie jest zalecane aby nie przekraczac 5 dynamicznych zrodel swiatla na dana scene co moze w drastyczny sposob wplynac na framerate. Tak wiec epic jako tworca engienu bedzie wiedzial jak wydobyc soki z jego wlasnego dziecka no a panowie z ubisoftu odstawili hautre i tyle na temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ludzie ubzdruali sobie R6V jako przelicznik fps'ow dla U.E.3. Przeciez dobrze wiadomo ze Epic pociśnie ten silniczek tak jak należy bo w końcu sam go stworzył! Liczenie jak bedzie chodzic nowy UT jest IMHO bez sensu bo nawet nie ma na to odpowiedniego wzoru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra będzie niesamowita. Już nie mogę się doczekać (aby wydać kasę na nową kartę, procek, mobo etc etc :)))))) ) kiedy ujrzy światło dzienne. A to juz Q1 2007... oby się premiera nie przesunęła.

Żeby to puścic na max detalach 1280x1024 AAx4 AFx4, to myślę ze 8800 na SLI + mocne core duo i 2 giga rambusów styknie ;)

Jestem BAAARDZO ciekawy najnowszego silnika Epic. Być może nie będzie tak strasznie jak go malują (obsmarowywują) z tym xboxem i 30 fpsami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy czekamy na UT 3 , tymczasem mogli by cos rzetelnego podac na temat wymagan sprzetowych

Z tego co widac na filmach z gry ,wyglada to niesamowicie ,szczerze sie obawiam o wymagania sprzetowe.

Ciekaw jestem co bedzie z demem ,w poprzednich latach pierw wypuszczali demo potem wersje finalna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy czekamy na UT 3 , tymczasem mogli by cos rzetelnego podac na temat wymagan sprzetowych

Z tego co widac na filmach z gry ,wyglada to niesamowicie ,szczerze sie obawiam o wymagania sprzetowe.

Ciekaw jestem co bedzie z demem ,w poprzednich latach pierw wypuszczali demo potem wersje finalna

narazie poczestuj sie wymaganiami crysisa

 

http://www.egielda.com.pl/?str=news&id=1558

 

 

ut3 powinny byc nieznacznie mniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

narazie poczestuj sie wymaganiami crysisa

 

http://www.egielda.com.pl/?str=news&id=1558

ut3 powinny byc nieznacznie mniejsze

LooL

 

"Intel Core 2 Quad QX6700, płyty głównej ASUS Striker Extreme, 4GB pamięci operacyjnej typu DDR2-800, 2 x 150GB WD Raptor RAID 0, karty fizyki BFG PhysX oraz chyba jedego z najważniejszych elementów zestawu czyli z dwóch kart GeForce 8800GTX połączone w trybie SLI"

 

Crysis (HQ, no AA/AF, Phys On) 1280x1024

 

Max FPS 51

Min FPS 17

Avg FPS 36

 

Ogólnie jestem zniesmaczony - nie Crysis, ale Cryzys się szykuje :> Co to 1 kwietnia?

Ale to chyba nie temat o Crysis. Choć bardziej na FAKE to wygląda - może sami autorzy UT 3.0 rozpuścil ta plote :> Generalnie bym nie dramatyzował.

 

Mimo wszystko wydaje mi się że nowe U engine będzie miał sporo nizsze wymagania, raz że na tym silniku powstaje sporo gier, a nie jeden rodzynek jak w przypadku Crysisa. Producenci większości z tych pozycji, chcą przede wszystkim sprzedać produkt, a nie nakręcać konuikturę hardware. Dwa, UT będzie napędzany puki co Dx9.0c (czy się mylę?) i nie potrzebana tu Vista z Dx10 i jej "cudowna rewolucja".

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że lepiej żeby za gry zaczęli się brać graficy i to tacy uzdolnieni plastycznie, bo jak widać po demkach technologia już jest i obecne kompy radzą z nią sobie, tyle że gry ciągle jakieś takie brzydkie i nieciekawe. Dobrym przykładem jest tu NFS: Carbon, wpakowali do niego chyba wszystkie możliwe efekty, gra wydusza ostatnie soki z kart graficznych, ale jest brzydsza od NFS: U/U2 sprzed 2-3lat. Z drugiej strony w takim np. Oblivionie z przyjemnością robiło się screen shoty, nie koniecznie dlatego by pokazać strzałką gdzie zadziałał pixel shader w wersji 3.0, zwyczajnie gra oferowała naprawdę ładne widoki.

oni nic nie wpakowali tylko przekonwertowali grę z konsoli...

gra jest brzydka i w porównaniu z Most Wanted odpada....

 

nie wiem jak wy ale ja chcę ciekawego i wciągającego gameplaya jak choćby UT2003

jeśli gra będzie udziwniona to społeczność graczy UT07 zaciśnie się jak graczy Halo...

 

Unreal jest wg mnie najbardziej zoptymalizowanym silnikiem, FarCry natomiast prezentuje najwięcej efektów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurdefelek

 

TY chyba tak naprawdę nie grywałeś w UT2003 :) ???

znaczy się Unreal Tournament 2004

 

Gdzie ty widzisz optymalizacje silnika Unreal ???

w jakim sensie ów silnik jest dobrze zoptymalizowany.

 

 

Owszem jak światło dzienne ujrzał pierwszy Unreal ,to był pozytywny szok dla większości ,

gdy po paru latach wyszedł Unreal II

okazało się że zawiódł większość graczy słabą fabuła i strasznie dużymi wymaganiami.

 

Wszystko zostało nadrobione jesienią 2003 roku , w chwili ukazania się UT 2004.

UT 2004 do dziś pozostaje rodzynkiem w swojej klasie ,

z filmików widać że UT III będzie posiadał równie dobrą jeśli nie lepszą grywalność .

 

Co do wymagań UT III to było już wystarczająco dużo przepowiedni ,

Ja bym się skłaniał do tych bardziej wygórowanych wymagań sprzętowych :[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb

 

Powiedzmy że mam taką czutkę :)

Akcja gry żywcem przypomina UT2004 ,szybka dynamiczna

grywalność UT3 powinna być na podobnym poziomie .

 

 

Wiadomo coś o dacie wypuszczenia Dema UT3 ???

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie :razz: ale za to masz nowego screena :D

Nie lubie cie, chce dema! :P

 

Nie widziałem jeszcze czegos tak pięknego.

Nie przesadzasz trochę? Tylko ja mam tu patent na podniecanie się jak dziecko, Unrealem Tournamentem 3 ;) Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za chiny ludowe nie uwierze że screen powyżej pochodzi z grywalnej wersji gry . ! .!

Przy takiej złożoności grafiki .detali ,textur potrzebne by było 2x8800gtx .

no chyba że na taką platformę robią tego UT3 ,to jedyne co mi przychodzi na myśl

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za chiny ludowe nie uwierze że screen powyżej pochodzi z grywalnej wersji gry . ! .!

Przy takiej złożoności grafiki .detali ,textur potrzebne by było 2x8800gtx .

no chyba że na taką platformę robią tego UT3 ,to jedyne co mi przychodzi na myśl

Niekoniecznie, poprzednie UT też miały nieziemską grafikę, a wymagania były do przeżycia, ot ciut lepszy od standardowego komputerek. Wystarczy tylko zoptymalizować silnik, pilnować by graficy nie przesadzili tworząc lokacje i genialnie wyglądająca gra nie musi mieć wcale kosmicznych wymagań, co zresztą dla producenta było by nieopłacalne, bo chce on tylko sprzedać grę w jak najwyższej ilości egzemplarzy, a nie jak z niektórych wypowiedzi wynika mieć sadystyczną satysfakcję że tłum biednych graczy płacze że nie może pograć, a inni męczą się w 640x480 i LOW detalach na potężnych jeszcze 3 miesiące temu maszynach :lol: Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie lubie cie, chce dema! :P

Nie przesadzasz trochę? Tylko ja mam tu patent na podniecanie się jak dziecko, Unrealem Tournamentem 3 ;)

jaki to patent bo nie rozumie? :D te screeny sa fenomenalne, bede to pisał zeby uprzykrzyć życie ludziom jęczącym jaki to U.E 3 jest fee i do bani bo R6V im skacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...