grzegrz Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2007 No nie złe, nie złe, tylko ciekawe jak to wyjdzie w praniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jestem pesymistą ,jeśli chodzi o nowe gry , ich odraczane premiery i optymizacje . Ciekaw jestem jaka jest przyczyna którejś z kolei zmiany terminu wydania tej tak oczekiwanej gry. Sam do dzis "walcze" w UT2004 ,i jak wspominam czasy premiery UT2004 i Q3 to naprawdę takich jaj jak dzisiaj nikt sobie z nas graczy nie robił , z paroma drobnymi wyjątkami , jak DukeNukem Forever :) Czy sądzicie że oni odraczaja premierę bo muszą coś tam jeszcze poprawić czy też poprostu gra ma tak ogromne wymagania że obecne sprzęty klasy GF 7900GTX poprostu wymiękają , i potrzeba czasu zeby nowe grafy klasy GF 8800 stały się bardziej popularne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popow Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) Jestem pesymistą ,jeśli chodzi o nowe gry , ich odraczane premiery i optymizacje . Ciekaw jestem jaka jest przyczyna którejś z kolei zmiany terminu wydania tej tak oczekiwanej gry. Sam do dzis "walcze" w UT2004 ,i jak wspominam czasy premiery UT2004 i Q3 to naprawdę takich jaj jak dzisiaj nikt sobie z nas graczy nie robił , z paroma drobnymi wyjątkami , jak DukeNukem Forever :) Czy sądzicie że oni odraczaja premierę bo muszą coś tam jeszcze poprawić czy też poprostu gra ma tak ogromne wymagania że obecne sprzęty klasy GF 7900GTX poprostu wymiękają , i potrzeba czasu zeby nowe grafy klasy GF 8800 stały się bardziej popularne ? z Athlon 1700@3300 i Sapphire Radeon 9800 Pro juz chyba od dawna jestes pesymista z tymi 8800gtx nie przesadzajmy bo wystarczy odpalic kiepski port R6V aby stwierdzic ze UE3.0 az takich wielkich wymagan nie ma UE 3.0 mial w zalozeniu polozyc na lopatki karty pokroju 9800 i 6600gt i to zapewne bedzie absolutne minumum to 800x600 very low na kartach mainstream w dniu premiery a wtedu to bedzie 8600gt gierka bedzie smigala w 1280x1024 na maxa na 8800gtx bedzie mozna sie bawic w 1600x1200 fsaa 4x anizo 16x a temacik wartoby zamknac do wypuszczenia dema podobnie jak crysis bo znow bedzie kolejne xx stron biadolenia desperatos ze na axp1700+ gierka sie nie uruchomi Edytowane 27 Stycznia 2007 przez popow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtournament2007/news. Fajny art o ut3 plus trailer. Warte poczytania i obejrzenia trailera (lepszy stream niz downlowad imo ;]). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) No nie złe, nie złe, tylko ciekawe jak to wyjdzie w praniu. No fajnie to wygląda tylko że nie mam pewności czy to nie render czasem (mam na myśli ogólnie wszystkie screeny i filmiki ) ,a grafika będzie nieco słabsza. No ale ważne by sama gra była tak dobra jak w UT 99 np. Czyli szybka i duży wybór fajnych bronii. Mnie tylko interesuje tryb DM i CTF ,a ten z tymi pojazdami (w UT 2k3 grałem może z raz i to w klasyczny DM) jakoś już nie specjalnie ,ale z pewnością sprawdzę. Edytowane 27 Stycznia 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 Sam do dzis "walcze" w UT2004 ,i jak wspominam czasy premiery UT2004 i Q3 to naprawdę takich jaj jak dzisiaj nikt sobie z nas graczy nie robił , z paroma drobnymi wyjątkami , jak DukeNukem Forever :) Ta, te dwie gry to dzieli roznica tylko 4 lat wydania. No i daj spokoj... Nie bylo wtedy odraczanych premier? Nie badz smieszny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popow Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) Ta, te dwie gry to dzieli roznica tylko 4 lat wydania. No i daj spokoj... Nie bylo wtedy odraczanych premier? Nie badz smieszny...giera bedzie wydana rok po premierze gear of war czyli mozemy sie jej spodziewac w listopadzie Edytowane 27 Stycznia 2007 przez popow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) Jak tak patrze na screeny zamieszczone na poprzedniej stronie i na to co prezentuje ostatni film z gry ......um To ciekaw jestem jaki sprzęcior to pociągnie w max detalach ,powiedzmy 1024x768 ??? Tu musi być jakiś knif ,albo gra będzie brzydsza niż na screenach/filmach albo będą wygórowane wymagania :/ typu 8800GTX popow TY jesteś Niepoprawnym Optymistą To inni moga być pesymistami ..nie ?? port gry RB6 którą sam podałeś jako przykład , posiadający znacznie słabsze textury oraz znacznie mniejszą ilosćą okrągłości ( czyt polygonów ) potrafi czasami na sprzęcie 7900GTX i procu X2 3800+ spaść do 18 fps w 1024x768 All on można by zaryzykować stwierdzenie ,że UT III będzie o 50% bardziej napakowany FX'ami to niby ma grę przyspieszyć czy też może ją spowolnić ...? troche wyobraźni ,pproszę Edytowane 27 Stycznia 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 Się nie wymądrzaj. :rolleyes: Możliwym to jest choć nie koniecznie. Zależeć to będzie od umiejętności programistów. Tak właśnie mi się wydaje. Powraca jak boomerang teoria spiskowa dotykająca spraw umiejętności pisania kodu(słowo dla mnie nowe swego czasu) lub umiejętność robienia innych w bambuko bo nie takie rzeczy się widziało,rzekomo na słabszym sprzęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popow Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 Jak tak patrze na screeny zamieszczone na poprzedniej stronie i na to co prezentuje ostatni film z gry ......um To ciekaw jestem jaki sprzęcior to pociągnie w max detalach ,powiedzmy 1024x768 ??? Tu musi być jakiś knif ,albo gra będzie brzydsza niż na screenach/filmach albo będą wygórowane wymagania :/ typu 8800GTX popow TY jesteś Niepoprawnym Optymistą To inni moga być pesymistami ..nie ?? port gry RB6 którą sam podałeś jako przykład , posiadający znacznie słabsze textury oraz znacznie mniejszą ilosćą okrągłości ( czyt polygonów ) potrafi czasami na sprzęcie 7900GTX i procu X2 3800+ spaść do 18 fps w 1024x768 All on można by zaryzykować stwierdzenie ,że UT III będzie o 50% bardziej napakowany FX'ami to niby ma grę przyspieszyć czy też może ją spowolnić ...? troche wyobraźni ,pproszę no ale r6v to najgorszy przyklad stosowania silnika jakim jest UE 3.0. Ta gra nawet na xbox360 ledwo co na 30fspsach chodzi tak wiec nie ublizaja epicowi i nie porownoj ich do partaczy z ubisoftu. Textury hmm a co niby lepsze textury zrobia kuku karta z 512mb vramu. Takim karta " zwisa" jaka raczyli zapodac texture. Ue 3.0 sam w sobie ma ograniczenia i zdaje sie jest zalecane aby nie przekraczac 5 dynamicznych zrodel swiatla na dana scene co moze w drastyczny sposob wplynac na framerate. Tak wiec epic jako tworca engienu bedzie wiedzial jak wydobyc soki z jego wlasnego dziecka no a panowie z ubisoftu odstawili hautre i tyle na temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 Nie wiem czemu ludzie ubzdruali sobie R6V jako przelicznik fps'ow dla U.E.3. Przeciez dobrze wiadomo ze Epic pociśnie ten silniczek tak jak należy bo w końcu sam go stworzył! Liczenie jak bedzie chodzic nowy UT jest IMHO bez sensu bo nawet nie ma na to odpowiedniego wzoru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ta gra będzie niesamowita. Już nie mogę się doczekać (aby wydać kasę na nową kartę, procek, mobo etc etc :)))))) ) kiedy ujrzy światło dzienne. A to juz Q1 2007... oby się premiera nie przesunęła. Żeby to puścic na max detalach 1280x1024 AAx4 AFx4, to myślę ze 8800 na SLI + mocne core duo i 2 giga rambusów styknie ;) Jestem BAAARDZO ciekawy najnowszego silnika Epic. Być może nie będzie tak strasznie jak go malują (obsmarowywują) z tym xboxem i 30 fpsami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Wszyscy czekamy na UT 3 , tymczasem mogli by cos rzetelnego podac na temat wymagan sprzetowych Z tego co widac na filmach z gry ,wyglada to niesamowicie ,szczerze sie obawiam o wymagania sprzetowe. Ciekaw jestem co bedzie z demem ,w poprzednich latach pierw wypuszczali demo potem wersje finalna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energopol Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Wszyscy czekamy na UT 3 , tymczasem mogli by cos rzetelnego podac na temat wymagan sprzetowych Z tego co widac na filmach z gry ,wyglada to niesamowicie ,szczerze sie obawiam o wymagania sprzetowe. Ciekaw jestem co bedzie z demem ,w poprzednich latach pierw wypuszczali demo potem wersje finalna narazie poczestuj sie wymaganiami crysisa http://www.egielda.com.pl/?str=news&id=1558 ut3 powinny byc nieznacznie mniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) narazie poczestuj sie wymaganiami crysisa http://www.egielda.com.pl/?str=news&id=1558 ut3 powinny byc nieznacznie mniejsze LooL "Intel Core 2 Quad QX6700, płyty głównej ASUS Striker Extreme, 4GB pamięci operacyjnej typu DDR2-800, 2 x 150GB WD Raptor RAID 0, karty fizyki BFG PhysX oraz chyba jedego z najważniejszych elementów zestawu czyli z dwóch kart GeForce 8800GTX połączone w trybie SLI" Crysis (HQ, no AA/AF, Phys On) 1280x1024 Max FPS 51 Min FPS 17 Avg FPS 36 Ogólnie jestem zniesmaczony - nie Crysis, ale Cryzys się szykuje :> Co to 1 kwietnia? Ale to chyba nie temat o Crysis. Choć bardziej na FAKE to wygląda - może sami autorzy UT 3.0 rozpuścil ta plote :> Generalnie bym nie dramatyzował. Mimo wszystko wydaje mi się że nowe U engine będzie miał sporo nizsze wymagania, raz że na tym silniku powstaje sporo gier, a nie jeden rodzynek jak w przypadku Crysisa. Producenci większości z tych pozycji, chcą przede wszystkim sprzedać produkt, a nie nakręcać konuikturę hardware. Dwa, UT będzie napędzany puki co Dx9.0c (czy się mylę?) i nie potrzebana tu Vista z Dx10 i jej "cudowna rewolucja". Edytowane 30 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurdefelek Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Myślę że lepiej żeby za gry zaczęli się brać graficy i to tacy uzdolnieni plastycznie, bo jak widać po demkach technologia już jest i obecne kompy radzą z nią sobie, tyle że gry ciągle jakieś takie brzydkie i nieciekawe. Dobrym przykładem jest tu NFS: Carbon, wpakowali do niego chyba wszystkie możliwe efekty, gra wydusza ostatnie soki z kart graficznych, ale jest brzydsza od NFS: U/U2 sprzed 2-3lat. Z drugiej strony w takim np. Oblivionie z przyjemnością robiło się screen shoty, nie koniecznie dlatego by pokazać strzałką gdzie zadziałał pixel shader w wersji 3.0, zwyczajnie gra oferowała naprawdę ładne widoki. oni nic nie wpakowali tylko przekonwertowali grę z konsoli... gra jest brzydka i w porównaniu z Most Wanted odpada.... nie wiem jak wy ale ja chcę ciekawego i wciągającego gameplaya jak choćby UT2003 jeśli gra będzie udziwniona to społeczność graczy UT07 zaciśnie się jak graczy Halo... Unreal jest wg mnie najbardziej zoptymalizowanym silnikiem, FarCry natomiast prezentuje najwięcej efektów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2007 kurdefelek TY chyba tak naprawdę nie grywałeś w UT2003 :) ??? znaczy się Unreal Tournament 2004 Gdzie ty widzisz optymalizacje silnika Unreal ??? w jakim sensie ów silnik jest dobrze zoptymalizowany. Owszem jak światło dzienne ujrzał pierwszy Unreal ,to był pozytywny szok dla większości , gdy po paru latach wyszedł Unreal II okazało się że zawiódł większość graczy słabą fabuła i strasznie dużymi wymaganiami. Wszystko zostało nadrobione jesienią 2003 roku , w chwili ukazania się UT 2004. UT 2004 do dziś pozostaje rodzynkiem w swojej klasie , z filmików widać że UT III będzie posiadał równie dobrą jeśli nie lepszą grywalność . Co do wymagań UT III to było już wystarczająco dużo przepowiedni , Ja bym się skłaniał do tych bardziej wygórowanych wymagań sprzętowych :[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 z filmików widać że UT III będzie posiadał równie dobrą jeśli nie lepszą grywalność . Masz niebywały talent, po trailerze ocenić czy gra jest grywala, no no :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) Caleb Powiedzmy że mam taką czutkę :) Akcja gry żywcem przypomina UT2004 ,szybka dynamiczna grywalność UT3 powinna być na podobnym poziomie . Wiadomo coś o dacie wypuszczenia Dema UT3 ??? Edytowane 14 Lutego 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) :razz: :rolleyes: Edytowane 3 Marca 2007 przez Nierealny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2007 Może już pora zmienić nazwę tematu na Unreal Tournament 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 :razz: :rolleyes:Ja kce dema! Ja kce dema! Ja kce dema! ... Naprawdę bardzo bym chciał by wyszło demo UT3, czy dostanę demo? prosze ... DAWAJCIE TO DEMO!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 Ja kce dema! Ja kce dema! Ja kce dema! ... Naprawdę bardzo bym chciał by wyszło demo UT3, czy dostanę demo? prosze ... DAWAJCIE TO DEMO!!! nie :razz: ale za to masz nowego screena :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 Ja juz zatracam granice miedzy tym czy to sa rendery, czy screeny z gry :D jak dla mnie fenomenalne. Nie widziałem jeszcze czegos tak pięknego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) nie :razz: ale za to masz nowego screena :DNie lubie cie, chce dema! :P Nie widziałem jeszcze czegos tak pięknego.Nie przesadzasz trochę? Tylko ja mam tu patent na podniecanie się jak dziecko, Unrealem Tournamentem 3 ;) Edytowane 3 Marca 2007 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 Fju Fju :blink: Wyrosłem juz z wieku podniecania, ale powyzsze obrazki zrywaja kaski o_O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) Za chiny ludowe nie uwierze że screen powyżej pochodzi z grywalnej wersji gry . ! .! Przy takiej złożoności grafiki .detali ,textur potrzebne by było 2x8800gtx . no chyba że na taką platformę robią tego UT3 ,to jedyne co mi przychodzi na myśl Edytowane 3 Marca 2007 przez Bemx2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 (edytowane) Za chiny ludowe nie uwierze że screen powyżej pochodzi z grywalnej wersji gry . ! .! Przy takiej złożoności grafiki .detali ,textur potrzebne by było 2x8800gtx . no chyba że na taką platformę robią tego UT3 ,to jedyne co mi przychodzi na myśl Niekoniecznie, poprzednie UT też miały nieziemską grafikę, a wymagania były do przeżycia, ot ciut lepszy od standardowego komputerek. Wystarczy tylko zoptymalizować silnik, pilnować by graficy nie przesadzili tworząc lokacje i genialnie wyglądająca gra nie musi mieć wcale kosmicznych wymagań, co zresztą dla producenta było by nieopłacalne, bo chce on tylko sprzedać grę w jak najwyższej ilości egzemplarzy, a nie jak z niektórych wypowiedzi wynika mieć sadystyczną satysfakcję że tłum biednych graczy płacze że nie może pograć, a inni męczą się w 640x480 i LOW detalach na potężnych jeszcze 3 miesiące temu maszynach :lol: Edytowane 3 Marca 2007 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 Dokładnie... Nie z Epic takie cyrki :). Kto pamięta na czym szło uruchomić UT2003 ten wie o czym piszę :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 3 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2007 Nie lubie cie, chce dema! :P Nie przesadzasz trochę? Tylko ja mam tu patent na podniecanie się jak dziecko, Unrealem Tournamentem 3 ;) jaki to patent bo nie rozumie? :D te screeny sa fenomenalne, bede to pisał zeby uprzykrzyć życie ludziom jęczącym jaki to U.E 3 jest fee i do bani bo R6V im skacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...