Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sie sklada ze to juz bylo w UT2004 :)

1356713[/snapback]

Miałem to samo napisać tylko, że u mnie coś nie chciało to działać jak mówiłem do bota idź za mną:)

 

ps. dodałem linki do większych zdięc :-P

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde ale sie podjaralem :) juz wszystko przeczytalem i napisze to co mi najbardziej w glowie utkwilo:

 

*Malcolm bedzie glowna postacia reprezentujaca gre.

 

*Beda poprawki jezeli chodzi o balans broni - gra ma byc bardziej wciagajaca.

 

*Poprawione tez zostana ruchy postaci. Z tego co zrozumialem to autorzy uwazaja, ze sposob walki i poruszania w klasycznym UT byl lepszy, poniewaz byl on bardziej osobisty, walka odbywala sie w bliskich odleglosciach miedzy graczami. Natomiast w UT200x bylo juz gorzej, poniewaz trudno bylo trafic cel, ktory caly czas skakal z boku na bok. Nie oznacza to, ze autorzy chca zrezygnowac z podwojnych skokow - po prostu ulepsza pewne sprawy tak zeby kazdmeu gralo sie dobrze, usuna prawdopodobnie ten sposob walki na srednie dystanse bedacy cecha charakterystyczna w UT2004 - gdzie jak kazdy zapewne sie orietuje przy wyzszym pingu i skakaniu z boku na bok bylo niemozliwoscia powalic kogos przy pomocy niektorych broni.

 

*Mapy sa teraz tworzone bardziej pod katek grywalnosci niz wygladu. Najpierw projektuje sie mapki w edytorze w spsob bardzo prosty, tak zeby mozna bylo latwo wykorzystywac ruchy specjalne i zeby przez to podniesc grywalnosc. Dopiero pozniej rysowane sa arty, na podstawie ktorych upieksza sie mapki i dodaje rozne bajerki. Taka kolejnosc pozwala na lepsze projektowanie nowych map :)

 

*Autorzy stwierdzili, ze UT2004 nie odniusl tak duzego sukcesu. Postaraja sie zeby nowy UT byl czyms przelomowym, dlatego jeszcze nie jest pewne czy nowa czesc bedzie sie nazywala UT 2006 czy UT2007. Zapewne zsluguje na inna nazwe, bo gra ma byc wyjatkowa i przelomowa.

 

*W grupie ludzi tworzacych UT sa ludzie, ktorzy obserwuja oficjalne forum, a w tym narzekania i uwagi odnosnie roznych czesci UT. Dzieki czemu autorzy postaraja sie ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> wszystkie zdania pod uwage i polepszyc grywalnosc.

 

 

Jezeli gdzies sie pomylilem to mnie poprawcie :) Sorki za roznego rodzaju bledy ale jestem po prostu w szoku. Wszystko sie we mnie gotuje - nie moge sie doczekac tej gry :)

Dzieki Nierealny za skany - jakby Ci cos jeszcze wpadlo w rece to daj znac, bo jk zapewne sie domyslam nie jest to caly artykul :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moze beda jakis bardziej skaplikowane komendy ;]

 

np. suck this ;]

1356839[/snapback]

Hehehehe :) dobre

 

Atak komara :) ja juz zaczynam zbierac na nowego kompa :) jak sie ukarze Next Gen UT to zmenie sobie wszystkie bebechy i nawet niech kosztuje te 250 zl :) - tylko na ta gre czekam tak naprawde wiec mysle ze warto :)

 

Edit: Jeszcze cos dorzuce:

 

Dołączona grafika

Edytowane przez BigSpider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

*Poprawione tez zostana ruchy postaci. Z tego co zrozumialem to autorzy uwazaja, ze sposob walki i poruszania w klasycznym UT byl lepszy, poniewaz byl on bardziej osobisty, walka odbywala sie w bliskich odleglosciach miedzy graczami. Natomiast w UT200x bylo juz gorzej, poniewaz trudno bylo trafic cel, ktory caly czas skakal z boku na bok. Nie oznacza to, ze autorzy chca zrezygnowac z podwojnych skokow - po prostu ulepsza pewne sprawy tak zeby kazdmeu gralo sie dobrze, usuna prawdopodobnie ten sposob walki na srednie dystanse bedacy cecha charakterystyczna w UT2004 - gdzie jak kazdy zapewne sie orietuje przy wyzszym pingu i skakaniu z boku na bok bylo niemozliwoscia powalic kogos przy pomocy niektorych broni.

1356815[/snapback]

Wczas... niech wywala ten beznadziejny boost dodge bo to jakies nienormalne jest, podwojny skok jeszcze moze byc, ale dodge + skok, o nie...

No i zeby tylko te postacie nie sprawiały wrazenia małych jak w 2k4..

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie bedzie lighting guna -> ladnie wygladal i te palace sie headshoty :twisted: ale jak bedzie snajperka to tylko z parametrami UT'99 bo w 2k4 to taka jest badziewna ze wole light'a (mozna bylo 2 kolesi 1 strzalem zalatwic :D )

Fajnie ze wracaja enforcery (bo ten karabinek na styl q3 mi nie przypadl)

Zeby nie skopali Flak'a I love this weapon :D

Hmm moze ripera przywrocic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowe screeny i pare newsow :)

 

Dołączona grafika

 

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=...tor/nv_hi_1.jpg

 

Dołączona grafika

 

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=...tor/nv_hi_2.jpg

 

Dołączona grafika

 

http://www.beyondunreal.com/image.php?src=...tor/nv_hi_5.jpg

 

" * General

o Classic map Deck 17 returns in "Envy"! -- "The level we brought in first is called Deck 17 [...] because we knew if we made changes and tweaked the movement, everyone would be able to see the difference and the improvement because they knew what the level felt like before." - Jim Brown

o "We're not trying to make a prettier UT2K4. We're really trying to make a very new game." - Steve Polge

o Epic aims to correct the steep learning curve seen in UT2003/4, making the game enjoyable for newbies and veteran players alike, hence the ability to use your stats to find similarly-skilled opponents

o "People in the lobby can say 'Hey, I want to play a capture-the-flag match on this map.' and you'll set it up from there and boom, you'll all go off and play it." - Steve Polge on in-game lobbies.

o Epic hopes to have deeper community integration in-game for the next UT.

o Envy is still well over a year away from release, with only 3 out of 13 of the "milestones" involved in creating the game currently completed.

o According to Epic, Envy's AI and gameplay are already better than that of UT2004, and most other current titles.

o "Out goal is to make a much better UT than anyone's ever seen." - Steve Polge.

* Conquest Gametype

o Currently only exists "on paper".

o Seen as a replacement for Assault mode.

* Bots & AI

o Epic plans to give a lot more personality to the UT Envy bots, shown through their interactions with players and each other in the single player campaign.

o Bots' personalities will make them better suited to certain tasks.

o "So if you're doing a flag run, you can hear what's going on back at your base because guys are shouting to each other where the enemy's coming from and what they're doing to prevent it". - Steve Polge

o Voice command will play a much larger role in UT "Envy".

o "You'll be able to ask [the bots] questions about their status: 'Is there anybody down in the cavern?', 'No, cavern's all clear'. Or you could throw out warnings like, "There's a sniper on the tower. Go get the sniper.'" - Steve Polge

"

http://www.beyondunreal.com/

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne nowe informacje (zrodlo: www.planetunreal.com):

More Information On Envy - Virax -

4/5/05 14:43 PST - General Unreal News

Okay, so I've finally managed to snag myself a copy of the CGW May 2005 issue, whiy. While it seems that all visuals depicted therein have since been unveiled via scans, there is some new information I was able to siphon out:

 

* A Blend of New and Old

o Epic designers aren't letting themselves be limited by previous games: "The original UT was on the threshold of being a great game. If we had done 2K4 without having to feel kind of in the box with what we had started in 2K3, I thought it would have been a much bch covers Envetter game than it was. We think there's alot we can improve." - Steve Polge

o Lovers of old school UT rejoice, for Epic shall not abandon thee: "It's a wierd balance. You want to keep those who people who have been playing for a long time, but you still want to innovate and do new things for new people." - Jim Brown

o "We'll keep going back and forth [between the old games and the new one], saying what we like and what we don't like about each in terms of balance, movement speed, those sorts of things."

 

* Movement

o "We use the gameplay of 2004 as a base. We wanted to start off with a known quantity so that as we made changed, we knew there were quantifiable improvements - it's not just different, it's different in ways we can point to specifically." - Jim Brown

o For those of you skeptical about the movement changes, remember this: while there will be more close-combat fights, double jumping and distanced hitscan fights have not been eliminated. Think of the change as a movement toward the fast-pace of the original UT, not a removal of what makes the movement 'Unreal.'

 

* Artificial Intelligence

o "You never want the game to feel like it devolves into 'Oh, I know the AI can't handle this tactic.' When you find a tactic that the AI can't handle, then the game is broken."

o "You want the AI to do things that surprise you so that you feel challenged in terms of your reaction time, your strategies, and your tactical skills."

 

* Improved Learning Curve

o It's possible to have a newbie friendly game that still requires skill. How? "Reward people for expertise, but don't make it completely not fun for the novice player."

o Think CS - anyone can get a few kills their first game ever, but it takes real skill and practice to be a fragging master, such as [winner of WCG 2000's UT division, and top CS player] Destrukt.

 

* Conquest

o While you'll be able to make forays into the other team's territory, a limitation on how long you can be there without losing health will keep combat focused on the front lines.

o Resource management:

+ Certain bunkers will house tridium resources

+ These resources determine how quickly your team can built vehicles, turrets, etcetera.

+ The more bunkers you control, the slower your resources regenerate; this fixes the problem found in ONS where comebacks are near impossible.

o Remember that when you take territory from an emeny, it physically changes; these changes can be as drastic as a conversion from the Necris' neogothic towers to a lush and breathing landscape.

 

* Miscellaneous

o Console players rejoice! No more messy server-searching: "We have a quickmatch kind of thing, where you hit a button and it finds a server that's about the right level with the best ping and sticks you there."

o Expect polish: "We want to have all [the parts of the game] working for probably about a year before we ship. I think a big part of the success of UT will be that we've had such a long cycle of playing the game and improving it based on the idea, 'This is fun, but it would be more fun if...' and then really refining it - tweaking weapon balance, tweaking movement, tweaking vehicles, tweaking gameplay mechanics." - Steve

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zapowiada sie ślicznie ,ale ... będzie połowa roku 2006

( jeśli wcześniej nie będzie wielkiego BooM )

wyjdzie kilka gier posiadających zbliżona grafę , moze FAR CRY II

nie będzie to juz taki rodzynek :/

 

obiecanki cacanki

taka stara dobra przypowiastka

 

programisci maja jeszcze 13 miesięcy ciężkiej pracy :/

a potem wyjdzie co wyjdzie :[

Driver'a3 robili ,robili w pocie czoła ponad 3 lata

i wypuscili zmodyfikowanego ,ciut poprawionego Drivera

z początku roku 2000 , 5 lat roboty a rezultat .... mniej niż mizerny

:/

 

 

BigSpider

Great Thanks for PrintShots

Edytowane przez magx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG !! TEN SAMOCHODZIK !! Ja pier.... 8O 8O 8O 8O

 

Jakby byla dobra obsluga glosowa to by mnie maam z domu wyrzucila. Wyobrazcie sobie: Ona sobie cos tam klepie na laptopie a nagle wrzask na caly dom. FIRE IN THE HOLE !! GET HIDE !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem niedługo zmieniać grafe ale skoro narazie wszystko mi śmiga to jeszcze poczekam na UE3 i zobaczę na czym to będzie śmigało i taką grafę kupie. :) No i next gen CPU też będzie potrzebny. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:o :o :o szczekoopad. Grafika rzeczywiscie wymiata. Kurcze ja juz stwierdzilem ze predzej jak pod koniec 2006 nie ma sensu sprzetu wymieniac :) Bo cos mi sie wydaje ze ten rok to bedzie przelom w grafice gier komputerowych :)

Edytowane przez BigSpider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no, fajne rendery... :|

1428262[/snapback]

ja tam widze tylko jeden render(5 nie wliczam bo tak bedzie w grze kolo wyglądał), jak ty widzisz więcej to się podziel :blink:

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no, fajne rendery... :|

1428262[/snapback]

Jakie rendery czlowieku :) widziales filmik z tech demo ? Szczena opada. To sa prawdziwe screeny in-game !! Epic zawsze robil silniki, ktore grafa po prostu urzekaly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:o :o :o  szczekoopad. Grafika rzeczywiscie wymiata. Kurcze ja juz stwierdzilem ze predzej jak pod koniec 2006 nie ma sensu sprzetu wymieniac :) Bo cos mi sie wydaje ze ten rok to bedzie przelom w grafice gier komputerowych :)

1428245[/snapback]

Wreszcie trzeźwy komentarz, a nie typu: mój baleron2GHz i GF5200 64bit chyba tego nie pociągnie idę się zapić na śmierć, albo inna wersja: wymienie 3,2GHz proca na 3,4GHz to może jakoś to ruszy :mur:

Dowodów na zbliżającą się rewolucję w grafice jest więcej min. TES Oblivion, Gothic3 nowej generacji konsole itp.

 

A gra wygląda jak na drugą połowę 2006r. przystało, jakby wyglądała jak dzisiejsze superprodukcje to w tym czasie była by już lekką ramotą, a tak mamy pewność że czeka nas szczękopad jak przy UT2003 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...