Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

wszyscy o grafice itd a co z levelami i trybami gry? jest coś jak onslaught XD? jakies pojazdy? <- znaczy się w tym demie

 

podobno miała być deskorolka jakaś (deskolotka?) w UT3

 

piszcie, bo mi to nie pójdzie a ciekawią mnie właśnie takie rzeczy

Edytowane przez stranded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale z wszystkich tytulow unrealowych zrobionych pod multi najbardziej przypadl mi do gustu U2XMP. Zreszta wciagnal mnie na tyle ze mysle ,ze to jeden z najfajniejszych multi w jakie dotychczas gralem. Szkoda ze juz nikt w to nie gra po tym jak padly masterservery :( Wiem ze byl mod pod UT2004, ale graficznie gorzej sie prezentowal i nie bylo juz tego klimatu. Sam UT3 jest fajny, ale ogolnie oprocz tego ze jest na nowym silniku i ze bronie wygladaja inaczej to nadal elementy nonstop te same. Podobne dzwieki, podobna mechanika, klockowate/przypakowane postacie... moze ja sie juz za stary robie ;)

 

Stranded: Deskorolke masz jak wcisniesz Q ;)

Edytowane przez Karas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszyscy o grafice itd a co z levelami i trybami gry? jest coś jak onslaught XD? jakies pojazdy? <- znaczy się w tym demie

 

podobno miała być deskorolka jakaś (deskolotka?) w UT3

 

piszcie, bo mi to nie pójdzie a ciekawią mnie właśnie takie rzeczy

Myślę, że pójdzie. Spełniasz minimum :). Czytałem na forum.unreal.pl, że koleś odpalił na FX5200 i miał 5-6 klatek w ruchu i 13 przy ścianie :D. Ale zawsze można zobaczyć mniej więcej co przygotowali twórcy. Ja pamiętam kiedy miałem pierwszy raz do czynienia z betą enginu Unreal2. Klatki oscylowały na otwartych przestrzeniach na podobnym poziomie, ale ciekawość nie pozwoliła mi nie zapoznać się z tym co jest przygotowywane B-)

 

W ogóle z tego co się dowiedziałem to demko, z którym mamy do czynienia jest okrojone w grafikę aby mniej zajmowało (zapewne chodzi tutaj głównie o tekstury). Niektórzy dopatrzyli się nawet, że tekstury na ziemi są bardziej rozmyte niż w ut2004. Myślę, że dopiero pełna wersja pokaże pazurki. Podobnie było z demem UT2003/2004 - max jakość tekstur to było medium o ile dobrze pamiętam, a w grę wchodziły nie tylko tekstury.

Edytowane przez BigSpider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ageja daje. Kosztuje już nie tak dużo... przy mocnych sprzętach można dorzucić te przysłowiowe "parę groszy" i cieszyć się takim bajerem przy każdej okazji. W przyszłości wystarczy do nowego kompa wstawić i już.

:-D

 

Wracając do AA... widzicie jakąś różnicę czy to na moich screen'ach czy u siebie na monitorach?

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Obraz wydaje się być gładki by zaraz dowalić jakimś schodem.

 

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmien maila :) pogralem sobie troche na laptopie i ladnie smiga :) optymalizacja dla mnie powinna dostac 6+/6 :D klimacik nawet fajny ale tak jak na waszych screenach troche do blado wyglada...takie dziwne kolory. Moze to wina Nvidi ?

ps. Udalo komus sie grac przez neta ? Mi albo znajduje pelne serwery (z pingiem 0) albo puste z pingiem 200-300 do ktorych nie moge sie podlaczyc ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, dziś już się da grać, bo wczoraj miałem takie same objawy jak Ty.

 

Cóż można napisać....dawno nie bawiłem się tak dobrze przy pomocy rakietnicy ;]]]]] Q3 się chowa;>

Niestety snajpera jak zwykle ssie. A czemu jak zwykle? Bo w pierwowzorze była genialna, a z każdą kolejną częścią było tylko gorzej.

 

Po za tym pozdrawiam wszystkich którym gra chodzi na full w 30stu fps'ach!! Z pewnością wymiatacie po necie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do AA... widzicie jakąś różnicę czy to na moich screen'ach czy u siebie na monitorach?

czasami gra sama siebie wylacza fsaa - wystarczy np.wejsc do menu, pstryknac screenshota frapsem. mozna jescze sprawdzic bioshock.exe, ale to podobny wpis w profilach, tak wiec nie powinno byc wiekszych roznic. no, ale sprobowac mozna ;)

 

co do ageia physx - lepiej chwile poczekac, bo lada miesiac powinna sie pojawic rev2, szybsza, pci-e, mniej W. imho w dniu premiery UT3 powinna byc juz dostepna.

 

btw: SLI ladnie dziala, tak prawie 2x wiekszy framerate :rolleyes:

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje pierwsze wrazenia z Dema UT3

Szybko ,szybko i jeszcze szybciej

po wielu godzinach gry w BF2 shock , szybkosc rozgrywki w UT3 zamiata wszystko do okola

 

Graficznie widac pewne braki w texturach ,niektore sa w bardzo niskiej jakosci

za to maxymalne wykozystanie shaderow czesciowo ukrywa slaba jakosc textur

przypuszczam ze w wersj i finalnej beda lepsze textury i tym samym znacznie wieksze wymagania

 

Gra na maxa kozysta z 2 jajek ,

1280x960 all max postprocessing - Insane

Vsync on

prawie nonstop 60 fps czasami mrugnie 57-58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL wszystko na maxa i 63 fps i nic sie nie zmienia rozdzialka 1650x1050

Wlaczylem na max botow to w neizlej rozwalce spadlo do 35 ..

Mowa o pc1 pozniej sprawdze jak na pc2 ;p

Hmm gra jest cholernie szybka bardziej niz ut2k4 moim zdaniem ...

Sulaco czyli masz 120 fps ?:D

Co do dema to jak zwykle pingi z [gluteus maximus] .. ech ut2k4 to samo bylo znalesc jakis w miare dobry serw z low pingiem ( okolo 90 to byl cud ! )

No ale to demo :) , co do grafy , muzy mnie sie podoba i nie rozumiem narzekan

Bronie super .. nuklearka tez fajnie w sumie zrobiona

co do "deskorolki"( cos jak w powrocie do przyszlosci :) ) naciskamy przycisk Q fajne jest to ze mozna udawac trupa "F "

Poczekamy i zobaczymy jaka cena tego bedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos z was taki problem ze gra gubi ustawienia grafiki po ponownym uruchomieniu? Tzn u mnie startuje zawsze 640x480 z detalami na minimum, a po przestawieniu na 1440x900 (to sie da zrobic) widze ze moglbym jeszcze podbic detala a nie moge bo dostaje komunikat ze "niektore ustawienia zostana wprowadzone po restarcie gry" a po restarcie jest z powrotem 640x480 low. Any idea? :huh:

Edytowane przez Errorx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz byl poruszany ten temat wyzej, mam to samo i ktos tez sie wypowiadal, ze ma ten problem, chyba nie ma solucji na to :-|

Teraz zauwazylem ze byl poruszany. Link do nowych postow przeniosl mnie na ostatnia strone i nie zauwazylem. Moze to problem kart mobility radeon? BTW giera na low wyglada IMO gorzej niz UT2k4

Edytowane przez Errorx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow, do tej pory najszybsza gra w jaką grałem to HL2 Deathmatch wiec rozgrywka w UT3 to dla mnie kosmos :) ale jest super naprawdę, gra się miodnie a wszystkie bronie są bardzo fajne, dwie mapki w demku tez są spoko.

 

Spodobało mi się to, że możemy w trakcie jednego życia tylko raz wziąć broń np. rakietnicę, co eleminuje kampienie w miejsach, gdzie są te lepsze bronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co... przyciales detale zeby miec 2k fps i teraz mordujesz wszystko co nie ucieka na drzewo? ;]

Coś w ten deseń;]

Ale przy 30stu klatkach to się grać wg mnie nie da na multi ;>

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to chodzi na x1700? Stacjonarka mi tymczasowo nie funkcjonuje i nie wiem, czy opłaca się w ogóle ściągać.

Chodzi wg mnie dobrze w 1440x900 na minimum (nie wiem ile fps ale przycinek nie stwierdzilem) - nie moge ustawic wiecej, patrz pare postow wyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sobie chyba nie pogram bezstresowo ...

nie wazne jak ustawiam detale World Textures czy Model Textures fpsy mi spadaja w okreslonych miejscach mapy tak samo

 

1024x768 - World Detail 2 , Texture Detail 2

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

 

 

1024x768 - World Detail 5 , Texture Detail 5

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

roznica w FPSach niewielka czyli to nie grafa chyba zamula , jak myslicie ?

procesor za cienki ?

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma :) wystarczy bSmoothFrameRate=FALSE , aby wylaczyc domyslne max fps, w kazdy badz razie, na SLI nie mam problemu z stalym 62fps w 1920x1200 fsaa 4x co na jednym gtx jest nieosiagalne.

mi momentami spada do 50fps 1920x1200 na jednym gtx, aa4x af16x vsync on. i niema problemu z plynnoscia. nazwa pliku zmieniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...