yuucOm Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2008 (edytowane) Najlepsze jest to ze najwiecej jest serverów ctf a praktycznie nikt w to nie gram :| a szkoda. Znaczy jest jeden zawsze pełny z INSTAgib ale czasami chciałbym pograć też na normalu :P. Dzieki za dźwieki :P. ExtractorKapitalny programik :). Nawet wyciaga te kawałki które sie ukazują po zabiciu kogoś po doublu po multi itd. Skleje jakiś fajny bicik :P. Muza z onyxa zabija ;o. Edytowane 10 Kwietnia 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Hmm... już drugi raz mi się zdarzyło, że mnie wywaliło z serwera - "wykryto zdublowany login". Na początku myślałem, że to neo automatycznie rozłączyło i załączyło (dotychczas to było w stylu "utracono połączenie"), ale patrzę na połączenie i ciągle trwa od 18h. Co to może być? Ktoś sobie wylosował mój serial, czy faktycznie coś z loginem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyyzy Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2008 Istnieje sposób na wyświetlanie aktualnego FPS w grze za pomocą jakiejś komendy lub zmiany wartości w pliku/ach .ini? [p.s nie wyskakiwać mi z Frapsem czy innym progsem, interesują mnie tylko komendy / wartości plików ini] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoleon Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2008 Mam zamiar kupic tą gre ale podobno nie ma w niej tryby onslaught. Czy jest tam jakiś inny tryb bedacy jego odpowiednikiem ? Szkoda też że tryb bombing run nie zyskał dużej popularności bo według mnie był świetny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 6 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2008 Istnieje sposób na wyświetlanie aktualnego FPS w grze za pomocą jakiejś komendy lub zmiany wartości w pliku/ach .ini? [p.s nie wyskakiwać mi z Frapsem czy innym progsem, interesują mnie tylko komendy / wartości plików ini] wpisz w konsoli: stat fps Mam zamiar kupic tą gre ale podobno nie ma w niej tryby onslaught. Czy jest tam jakiś inny tryb bedacy jego odpowiednikiem ? Szkoda też że tryb bombing run nie zyskał dużej popularności bo według mnie był świetny.Jest odpowiedznik onslought :). Nazywa sie warfare i jest imo lepszy a to dzieki orbowi - taka kulka dzieki której możesz od razy przejąć noda. A co do bombing run (troche wzorowanego na us football) jego tutaj nie ma a też go bardzo lubiłem - zgranie sie cholernie liczyło :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 24 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2008 Tak sobie badam physixa i w tym tytule to poprostu lipa.Po zainstawlowaniu moda extreme physix dochodzą tylko 2 mapki z czego rewelacji tam nie uświadczyłem. Żenada!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 28 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2008 obejrzyj demka physixa na youtubie, ewentualnie na stronie ageia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 28 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2008 Chyba nie myśleliście że z ageją bedzie lepsza (wiecej) fizyka ;]. Właśnie skoczyłem grać zwykłe ctf (nie instagib) i grało sie świetnie (grałem od 21 a nie miałem w planie dzisiaj zadnego grania :P). Na Omnicron Dawn gra sie miodowo-malinowo :wink2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) Nie ma jakieś nakładki na to chore menu w grze? Skończyłem singla i chciałem potrenować z botami, a tu qpa... W 2004 można było sobie elegancko ustawić drużyny, włącznie z avatarami botów, a tu g...uzik :/ Nawet ulubionego koloru drużyny nie da się wybrać... Porażka w porównaniu z poprzednią częścią... Edytowane 18 Czerwca 2008 przez Myszaqu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2008 Tak planowalem napisac dluzsze opracowanie, w ktorym bym opisal cos mysle o tej grze, ale sobie dalem spokoj. Powiem krotko, w porownaniu do UT2004 to ta gra moze sie schowac. Chodzi o szczegoly, ale to wlasnie one sprawialy, ze UT2004 byla znakomita gra, a teraz tego juz nie ma... Grafa piekna, muza piekna i... nic wiecej niestety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2008 Pusta wydmuszka :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2008 Mi jednak bardziej przypadło do gusty UT3 i nie chodzi mi tu o grafike, tylko o przyjemność z gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2008 No w UT3 naprawdę mi sie świetnie gra szkoda tylko ze mało serwów jest (szczególnie ctf bez instagib - serwów niby dużo ale nikt nie gra w ctf ;o). Mogli by tą gre dawać po 5$ to by przynajmniej wiecej graczy w to grało i byłoby fajnie. Dla mnie UT3 innych minusów nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 24 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) Jak odpalić te mapki AgeiaPhysics? Chciałem zobaczyć, czy coś te nowe stery Nvidii dają. Na zwykłych mapkach nie ma rożnicy. Zainstalowało mi się w ...\Documents\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Published\CookedPC\CustomMaps\AgeiaPhysX W grze jednak nie ma ich na liście do wyboru. Edytowane 24 Czerwca 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2008 Quake i Unreal w jednym stały domu, kiedy komputery były kupą złomu... Chyba nie do końca, aczkolwiek jest w tej nieco infantylnej rymowance ziarno prawy. Dokładnie 23 listopada 1999 roku debiutował Unreal Tournament, zmuszony stoczyć walkę na śmierć i życie z największym ówczesnym konkurentem - Quake 3: Arena. O ile z perspektywy czasu można śmiało stwierdzić, że produkt Id Software został lepiej przyjęty, odnosząc większy komercyjny sukces, o tyle Epic nie zaniechał swojej serii dedykowanej rozgrywce sieciowej stale ją rozwijając. Owocem tego jest już czwarta gra z cyklu Unreal Tournament, chociaż tytuł dobitnie wskazuje, że mamy do czynienia z częścią trzecią. Czy coś się zmieniło? W końcu UT 2003 i 2004 przez starych wyjadaczy klasycznego UT nie były przesadnie wielbione. Teraz, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, iż Epic wreszcie zrozumiał „co tygrysy lubią najbardziej”. Warto, więc bliżej rzucić okiem na UT III. Pełna treść artykułu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2008 Unreal Tournament?! Tylko pierwsza część i III, one są najlepsze :-) 2003 był udziwniony do maximum, a 2004 tylko gorszy. Unreal Tournament III poprostu mnie zauroczył i dał tyle zabawy ile dawno nie dała mi żadna inna gra. Dosyć niedługo po niej jeszcze więcej jeszcze ciekawszej rozrywki dał mi assassin's creed... Czyżby znowu zaczęto robić ciekawe i interesujące oraz grywalne gry?! Mam taką nadzieję :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2008 No mi sie cały czas w ut3 gra zajebiście. Minusem jest tylko mała liczba serwów (i nikt nie gra na normal ctf... Omnicron Dawn + normal ctf = [ciach!]na rozrywka). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2008 (edytowane) Troche inne mam zdanie na ten temat :) UT2004 jest moim zdaniem najlepsza gra z serii (moj nick Rumcajs na VCTF). UT3 ma piekna grafe, piekna muze i... tu sie koncza jego zalety. Nie potrafie zrozumiec niektorych pomyslow autorow gry, jak np. zrezygnowanie z adrenaliny, z mantarun (to juz w ogole jest jakies nieporozumienie, przeciez przy tym jest najlepsza zabawa w UT2004). Do tego z tanka, ktory w UT2004 byl naprawde potezny i bylo to widac w tym jak sie porusza, jak strzela, to w UT3 zrobili z niego jakiegos "pierdka", co jak rusza to az caly podskakuje. Jakiegos diesla nowego mu wstawili, czy jak ? No i ten wybuch po strzale... Jak pierdniecie komara. Wiem, ze to niby szczegol, ale takich szczegolow jest poprostu tyle, ze gra stracila jak dla mnie za wiele, a reszty nie chce mi sie wymieniac. Ja zostalem przy UT2004 i po liczbie graczy widze, ze nie tylko ja. A szkoda, bo UT3 bylaby gienialnym nastepca, gdyby zostawili wszystko tak jak jest, dodajac ewentualnie jakies nowe ciekawe pomysly, ale nie na zasadzie zastepowania czegos dobrego, czyms badziewnym. EDIT: Co do artykulu, to: "Menu główne jest tak przejrzyste i klarowne, że nikt nie powinien mieć najmniejszych problemów z nawigacją po jego zawartości." Przeciez to menu to jest nieporozumienie, jedno z najgorszych jakie widzialem. Edytowane 30 Lipca 2008 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2008 "Menu główne jest tak przejrzyste i klarowne, że nikt nie powinien mieć najmniejszych problemów z nawigacją po jego zawartości." Przeciez to menu to jest nieporozumienie, jedno z najgorszych jakie widzialem. Ale jest banalne w obsludze i kazdy sie w nim polapie. Ja tam wolalem "okienka" z pierwszego UT, ale to w UT III mi nie wadzilo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2008 A mnie zawiodła inteligencja botów, a także "teleporty" - może grać nie umiem i w ogóle jestem najwięszkym n00bem na forum... ale jak k***a można grać w CTF jezeli ciagle inni gracze robia "teleporta" (gdyby były jakieś ograniczenia w predkości i ilościu uzycia to ok) :/ ale mam 3 lata i grać nie umiem na kompie, a neta mam od mamy z TP :/ ironia - takie mało info, do niektórych osób, które kilkanaście stron wczesniej wyzywalo inną osobę od "n00b'ow", gdy napisalas o "teleportach". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2008 no ale składniej to byś mógł pisać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Unreal Tournament 3 NVIDIA PhysX Mod Pack The Extreme NVIDIA PhysX mod pack includes 3 maps and requires a full version of Unreal Tournament 3 - It is not a stand-alone title. Make sure to enable "Hardware Physics" under Video Settings in the UT3 settings. Driver release v177.39 or later is required for GPU PhysX hardware acceleration. Run NVIDIA_PhysX_UT3_Mod-Pack.msi to install.At the moment this pack requires a PhysX-enabled card or a NVIDIA Series 8 graphics card (minimum). For more information, visit www.nzone.com http://www.gamershell.com/download_30662.shtml Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2008 (edytowane) Zaraz to potestuje. Znając życie wiekszosć serwerów i tak tego nie bedzie miała ( tak jak wcześniejszego map packa...). Edytowane 11 Sierpnia 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2008 kurcze a u mnie najprawdopodobniej przez zmiane dzwiekowki (na asus xonar dx/xd) gierka w ogole nie chce sie uruchomic... moze ktos kojarzy ten problem z jakiegos forum or sth... sama reinstalka gry + patch nic nie daje, a wszystkiego nie chce mi sie od nowa instalowac, dopoki nie bede mial pewnosci, ze to cos da =] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Unreal Tournament III 1.3 patch http://www.gamespot.com/pc/action/unrealto...ad_6195866.html http://www.epicgames.com/download/UT3Patch3.exe Poczekam ze 2 dni z tym patchem bo znając życie na początku nie bedzie w ogóle serwów do gry na 1.3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 (edytowane) Trzeba jakichś sztuczek żeby odpalić te dodatkowe mapy? Wcześniej próbowałem z paczką od Agei, teraz od Nvidii i nie widać ich. W Dokumenty/My Games widzę, że są wgrane np. CTF_Tornado, a w grze tego nie widać do wyboru... edit Dobra już wykminiłem. Te mapki od fizyki mam na dole z pustymi nazwami. U was są nazwy? Coś nie działa. Vista_177.83 x64 i są spadki do 20fps. Niezależnie czy akceleracja włączona, czy nie. Edytowane 15 Sierpnia 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Cała ta fizyka z physx w ut3 to śmiech na sali, wybrane obiekty, które można niszczyć, to już było nawet w red faction... ;/ Btw Description: - Fixed overlay mesh showing up on hidden sniper rifle when un-zoomed. - UTGame.bNoCustomCharacters is now globalconfig. - Now hear own auto-taunts. - Fix for Liandri bots riding high in vehicles. - Fixed mutators disappearing between matches. - Fixed up PC DLC screenshots and player counts. - Vipers can no longer be driven around underwater if entered while underwater - they pop up out of the water, even if deep in it. - Fixed announcements not playing properly in WAR-MarketDistrict during the campaign. - Fixed manta crouch exploit. - Fixed loaded RL switching away before releasing load on net clients. - Fixed occasionally getting stuck when getting up from ragdoll. - Fixed ending zoom when go into feign death. - Fixed giving proper stats credit for translocator telefrags. Jak na same fix'y to tłusty ten patch coś. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Trzeba jakichś sztuczek żeby odpalić te dodatkowe mapy? Wcześniej próbowałem z paczką od Agei, teraz od Nvidii i nie widać ich. W Dokumenty/My Games widzę, że są wgrane np. CTF_Tornado, a w grze tego nie widać do wyboru... edit Dobra już wykminiłem. Te mapki od fizyki mam na dole z pustymi nazwami. U was są nazwy? Coś nie działa. Vista_177.83 x64 i są spadki do 20fps. Niezależnie czy akceleracja włączona, czy nie. To ja podziękuje za taki patch. Te spadki są tylko na tych mapach od fizyki ? Np heatray_physx ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 (edytowane) Tylko na mapach z fizyką... Na 8800GT można sobie popatrzeć, grać już nie :P Np na Heat Ray w wersji z fizyką pada grad, którego nie da się wyłączyć (chyba). Efekt jest taki, że gra dostaje żółwia zupełnie niepotrzebnie. Wystarczyłoby pozostawienie niszczenia tego i owego, co przecież jest w mapie i tak załączone. Havok rulez .... Edytowane 15 Sierpnia 2008 przez Myszaqu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2008 No chyba się naprawlo. Na HeatRay'u chodzi prawie jak na zwykłej mapie, ale i tak jest powyżej 50fps. W latarni mniej więcej to samo. Na tornadzie są spadki w okolice 40fps, w kilku żadkich przypkach zeszło bliżej 30. Fajnie można rozwalać ściany, wybijać okna i takie tam obrywanie przedmiotami. W sumie ciekawostaka. Jakoś większy fun mam, na zwykłych mapach jak trzyma 62fps i nie dyga. Aha, kilka razy wywalałem i instalowałem stery PhysX i ostatczenie chodzi mi tak na 8.07.11 dołączonych do Warmongera z power pack'a Nvidii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...