Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

boro, nawet juz nie mowilem o produkcjach id.

Ja jedynie wspomnialem, ze te dwa filmiki, ktore komentuje sa po prostu zalosne. Kolega BigSpider wspomnial oszczekoopadzie wiec spodziewalem sie czegos co faktycznie to spowoduje (vide filmik z Engine Unreal3 -czy jak to sie zwie - boski moim zdaniem).

Filmiki prezentujace D3 z 2 lata temu powodowaly rzeczywisty opadoszczek.

A multi Q4 z E3 to przeciez prawie nie szczali ludzie po forach.

Tlumacze wiec, ze nie ocenialem gry a jedynie to co zaprezentowaly filmiki.

Walnalem w stol, a nozyce sie odezwaly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki fanatyku??? pokaż mi gdzie tak fanatykuje serię UT. :lol:

z tego co widzę to ty nie widzisz reszty świata po za q4 i d3 które imo były beznadziejnymi grami!!!

jak już wyżej napisałem nowy UT co raz bardziej zaczyna mi się nie podobać (oceniam filmiki).

 

ps. Idz pograć w q4 lub d3 bo chyba zapomniałeś jakie te gry są beznadziejne. :lol:

Czlowieku ty jestes jakis dziwny i w tym momencie beznadziejny jestes TY.

 

Czy takie oceny dostaja beznadziejne gry ?!(gamerankings.com)

 

Doom 3 - 88%

 

Quake 4 - 81%

 

Dla porownania podaje ocene UT 2003

 

UT2003 - 88%!!!

 

I co teraz powiesz bystrzaku ? I wcale nie bronie tutaj gier ID tylko pokazuje jak pseudo-madrzy robia z siebie idiotow nic nie widzac.

 

PS. Sorki za OT, ale ten post moze wplynac na dyskusje o UT2007.

Edytowane przez BleJd09

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BleJd09

Akurat zestawienie UT2003 z w/w grami mija sie z celem. Poniewaz moim zdaniem (fana UT) ta czesc jest najgorsza.

A UT2004/ECE odpowiednio 93%/94%

Niestety musze stwierdzic ze jak ogladam filmiki z UT2007 to widze w nim coraz mniej orginalnego Unreala.

A wracajac do samych filmikow, to jak bym ogladal UT2004 z lepszymi teksturami i innymi broniami. Wiec narazie rewolucji nie widze.

Acha jeszcze shock combo jakos slabo wyglada.

Zreszta zobaczymy jak bedzie z najwarzniejszym elementem gry - Grywalnoscia

Pozatym nie bede ocenial i rozpisywal sie o grze ktora jescze nie wyszla, na podstawie obrazkow i filmikow, bo jeszcze moze sie duzo zmienic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czlowieku ty jestes jakis dziwny i w tym momencie beznadziejny jestes TY.

 

Czy takie oceny dostaja beznadziejne gry ?!(gamerankings.com)

 

Doom 3 - 88%

 

Quake 4 - 81%

 

Dla porownania podaje ocene UT 2003

 

UT2003 - 88%!!!

 

I co teraz powiesz bystrzaku ? I wcale nie bronie tutaj gier ID tylko pokazuje jak pseudo-madrzy robia z siebie idiotow nic nie widzac.

 

PS. Sorki za OT, ale ten post moze wplynac na dyskusje o UT2007.

 

dziwny to ty jestes a co mnie obchodzą czyjeś tam oceny???

dla mnie te gry to chłam nic nie warty i żeby nie było przeszedłem doom3 + dodatek i Q4

i co powiesz na to bystrzyku brak słów na takich ludzi jak ty wielkich obrońców.

którzy sugerują się wg. oceny serwisów.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety muszę się zgodzić, że ostatnimi czasy ID wydaje słabe produkty. Wystarczy prześledzić tematy z Quake. Co drugi post wyglądał tak: nudna jak flaki z olejem. :) No nie wiem. Jakoś seria UT bardziej mi odpowiada mimo, że nie lubię takich gier. A te filmiki z UT2007 są słabe. Może to przez słabą jakość. Narazie nie wypowiadam się o engine gry bo wcześniejsze filmy zaprezentowały rewolucyjną grafikę. A dziś widocznie staje się to standardem i nikogo już to nie dziwi? :) Poczekamy zobaczymy. Narazie nie ma co się sprzeczać. ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie troche wiecej zyczliwosci i serdecznosci. Nie ma sensu sie klocic i obrazac. Panowie z Epic maja jeszcze prawie rok na dokonczenie swojej produkcji, wiec wiele moze sie zmienic.

 

Odnosnie filmiku - nie dziwie sie, ze wielu z Was uwaza, ze nie ma w nim nic nadzywaczajnego. Moim zdaniem ze wzgledu na jakos tych filmow, a takze na to, ze praktycznie w tych filmach nie ma zadnej akcji - widzimy tylko sucha mapke i kilka broni.

 

Poza tym moim zdaniem w tego typu grze jest trudno spodziewac sie jakiejs mega rewolucji. Jedyne, co moze sie zmienic to samo opracowanie map/broni/modeli oraz movement - co wiekszosc laikow nawet zapewne nie zauwazy, a ten element ma znaczacy wplyw na rozgrywke.

 

Popatrzcie na ta ognista oslone unoszaca sie nad miastem. Czy nie jest fajna? Z checia bym ja zobaczyl na zywo.

 

Co do prezentacji silnika Unreal'a z E3, to wszystkie stwory jakie tam widzieliscie, ktore wsprawialy ludzi w oslupienie zostana wykorzystane do innej gry TPP tworzonej na X-Boxa. Osobiscie nie wyobrazam sobie tak wielkich "gadow" w kolejnej odslonie UT. W UT2003 przykladowo wporadzili jakiegos klauna z kapeluszem, ktory wogole nie trzymal sie reszty.

 

A co do filmikow i rozwalajacych sie scian. Mysle, ze gdyby to wproadzili do gry, to moglibysmy spokojnie zapomniec o dobrej grafice, bo sama fizyka destrukcji budynkow zzeralaby zbyt wiele mocy procesora. To jeszcze nie te czasy moim zdaniem i na tego typu fizyke musimy jeszcze troszke poczekac, az ukaza sie specjalne procesory, do obslugi fizyki w grze.

 

Poczytajcie sobie na forum.unreal.pl czego tam ludzie oczekuja. Dla nich grafa nie jest najwazniejsza, a zbyt wiele obiektow ruchymych na mapie, ktore zjadaja fps, ale dodaja klimatu i uroku sa wrecz niewskazane. Dla nich po prostu liczy sie GRYWALNOSC.

 

Ogolnie poczekajmy i dajmy ludziom z Epic spokojnie popracowac. Zapewne jeszcze wiele sie zmieni.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez BigSpider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

A co do filmikow i rozwalajacych sie scian. Mysle, ze gdyby to wproadzili do gry, to moglibysmy spokojnie zapomniec o dobrej grafice, bo sama fizyka destrukcji budynkow zzeralaby zbyt wiele mocy procesora. To jeszcze nie te czasy moim zdaniem i na tego typu fizyke musimy jeszcze troszke poczekac.

(...)

Moc to jedno ale nie zapominajmy że UT2k7 ma być grą sieciową. Trzeba sobie odpowiedzieć jakie miałoby to znaczenie dla takiej właśnie rozgrywki. Mi się wydaje że póki co takie pomysły są dobre ale do Singla w multi dojdzie w takim razie zbyt wiele dodatkowych czynników. Niby fajnie byłoby zawalić na kogoś jakąś ścianę ale wyobraźcie sobie takiego mecza: wszystko się sypie i robi się bałagan. Chociaż w trybie jak np. Assault z UT2k4 można by to wykorzystać w pewnien sposób (np. drużyna broniąca niszczy most żeby atakujący musieli obrać dłuższą, okrężną drogę....ale to można już teraz zrobić jakimś skryptem...gdzie wiec zaawansowana fiza?). Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny nie moge sie zgodzic z twoja retoryka aczkolwiek podzielam zdanie o filmikach, nie widac tam zaandnych nowych technologi jak tu tos wspomnial a to dlatego ze tam nic nie widac.

 

Rozmawiajac do samochodach ferrai, porshe i aston martin, nie mozesz mowic ze ferrari rox a porshe to nic nie warty chlam.

Czy chcesz czy nie chcesz to d3, q4, UT, FEAR (pomijam MP) to jest TOP gier FPP. Gadajac ze reszta to chlam jest nieodpowiedzialne i niemadre. Zreszta same oceny gier mowia same za siebie. A to ze cie te oceny nie obchodza? hmmmm to mi przypomina tupanie malego dziecka w chodnik ze jego nie obchodzi ze pilka jset kolegi on chce ja miec na wlasnosc. I tego chlopczyka to nie obchodzi ale co z tego, - nic nie zmieni faktu ze pilka nie jest jego i koniec. Dlatego mozesz tupac i dobitnie wyrazac swoje opinie na temat d3 czy q4 a prawda jest taka ze to sa doskonale gry docenione przez spolecznosc graczy. TOBIE sie nie podobaja ale to o niczym nie swiadczy. Jak by tak naprawde byl to chlam to juz dawno by przestano mowic o tych grach tak jak sie przestaje mowic o knotach ktore umieraja smiercia naturalna.

 

peace&love.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)Mi się wydaje że póki co takie pomysły są dobre ale do Singla w multi dojdzie w takim razie zbyt wiele dodatkowych czynników. Niby fajnie byłoby zawalić na kogoś jakąś ścianę ale wyobraźcie sobie takiego mecza: wszystko się sypie i robi się bałagan(...)

Zgadzam sie z tym calkowicie. Jak ktos gral w Red Faction w multi to wie co sie dzieje z mapa po 10 min grania - Ser Szwajcarski.

A w mapach wielopoziomowych po paru minutach, to mozna zapomniec o dostaniu sie na sama gore (nie bedzie po czym chodzic).

Mozliwosc niszczenia otoczenia w/g mnie ma tylko sens na single. Multi calkowicie odpada.

 

Apropo klotni Epic vs Id - Dajcie se siana :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

burzenie niektorych tylko fragmentow i sekcji. Mozna by przyjac zasade ze niektore kluczowe fragmenty konstrukcji sa nie do tkniecia a jakies konstrukcie dzialowe itp mozna rozwalic. Ale juz nawet nie chodzi o to zeby burzyc. Probem w tym ze otoczenie nie jest kompletnie interaktywne. strzal z granatnika i sie sciana dalej blyszczy. W Fear tynk odpadal, byl kurz, fruwaly wiaderka i szklo. A tu lipa i doly. Cociaz moze bedzie inaczej... tylko czego mi sie wydaje ze wyjdzie jak zwykle, - po staremu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

burzenie niektorych tylko fragmentow i sekcji. Mozna by przyjac zasade ze niektore kluczowe fragmenty konstrukcji sa nie do tkniecia a jakies konstrukcie dzialowe itp mozna rozwalic. Ale juz nawet nie chodzi o to zeby burzyc. Probem w tym ze otoczenie nie jest kompletnie interaktywne. strzal z granatnika i sie sciana dalej blyszczy. W Fear tynk odpadal, byl kurz, fruwaly wiaderka i szklo. A tu lipa i doly. Cociaz moze bedzie inaczej... tylko czego mi sie wydaje ze wyjdzie jak zwykle, - po staremu...

Unreal jest grą niezwykle dynamiczną i podczas rozgrywki w sieci mało kto zwracałby uwage na odpadający tynk, "latające" wiaderka i cegły. Oczywiścnie nie miałbym nic przeciw takiemu urozmaiceniu gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ups ja gram w UT2004 w maxymalnych detalach i nie zuwazylem efektow ktore opisalem wyzej. Dymek pojawiajacy sie uderzeniu rakiety i takie tam to juz klekot zeszlorocznych bocianow, chyba ze ja jakiegos moda ominolem :-)

 

Gr3jli hm moze i tak ale miod jaki wyplywa z takiej rozgrywki..mmm palce lizac. Ale pewnie by bylo za duzo nieporozumien i pretensji o dziwnie zdobytego fraga. A tak widac jak na dloni kto dostal ;)

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ups ja gram w UT2004 w maxymalnych detalach i nie zuwazylem efektow ktore opisalem wyzej. Dymek pojawiajacy sie uderzeniu rakiety i takie tam to juz klekot zeszlorocznych bocianow, chyba ze ja jakiegos moda ominolem :-)

 

Gr3jli hm moze i tak ale miod jaki wyplywa z takiej rozgrywki..mmm palce lizac. Ale pewnie by bylo za duzo nieporozumien i pretensji o dziwnie zdobytego fraga. A tak widac jak na dloni kto dostal ;)

Nom bo pewnie sie nie zrozumielismy. Mnie chodzi o dym na scianie, a Tobie pewnie jakis unoszacy sie w powietrzu. Co do tego pierwszego to walnij sobie 6-cioma rakietami w UT w sciane i sobie zobacz. To samo tyczy sie "spawania" link gunem po podlodze - napewno pojawi sie chwilowo ciemna smuga.

 

Poza tym nadal nie rozumiem nad czym dyskutujemy, skoro gra nie jest skonczona (typowa mentalnosc gracza co do dyskusji na temat nieukonczonej gry). Jest jeszcze wiele do zrobienia. Moze sie w niej naprawde wiele zmienic. Nie wiemy takze jaki cel miala ta prezentacja - przedstawienie grafiki,mapy, broni czy movmentu? Ja obstawiam, ze broni i mapki, chociazby dlatego, ze gosc prowadzacy prezentacje nie pokazal jak postac zachowuje sie przy wykonywaniu skokow, czy tez dodge'ow. Dlatego tez nie ma sensu odrazu skreslac gry na starcie po obejrzeniu jakis 2 filmikow kiepskiej jakosci.

 

A co do tego dymu, to jak mozna stwierdzic, ze go nie ma, skoro budynek, do ktorego strzelano byl bardzo oddalony od gracza?

Edytowane przez BigSpider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hyhy jak widzisz prezentacje i nie wiesz za bardzo co ona ma na celu to zle wrozy dla tej prezentacji ;)

 

A co do gry to kazdy tutaj wie ze oceniac mozna produkt finalny. Narazie jednak oceniamy ochlapy ktore nam zucaja panowie z epic :-)

Tak czy inaczej jestem pelen nadziei, ze to bedzie bardzo dobry produkt. Moze nie rewelacyjny i rewolucyjny, ale napewno bardzo dobry. Milej nocki zycze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam już mam dość tej całej cukierkowej nierealności. Tych wszystkich świecących fioletów, czerwieni, różów, idelanych drzewek i jaskrawej zieleni oraz broni wyglądająych jak połączenie odkurzacza z psikawką na wode i phaserem ze Star Trek. By mogli pójść juz w troche inną strone. Porozpierdzielać mury, narobić dziur w ziemi. Więcej flaków. W tą strone powinni kierować sie programiści, a nie prześcigać się z jeszcze bardziej świecącą pełną kolorów i okrągłą konstrukcja oraz laserami we wszystkich kolorach tęczy. Czekam na innowaycje rozwiązania fizyki gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tej kłótni co jest lepsze D3 czy UT to ja powiem tylko tyle: ja lubie jedno i drugie ale z różnych powodów je lubie, w D3 gram bo lubie sie czasami wystraszyć, a w UT chodzi mi o rywalizacje z innymi, obojetnie czy z botami czy ludźmi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam już mam dość tej całej cukierkowej nierealności. Tych wszystkich świecących fioletów, czerwieni, różów, idelanych drzewek i jaskrawej zieleni oraz broni wyglądająych jak połączenie odkurzacza z psikawką na wode i phaserem ze Star Trek. By mogli pójść juz w troche inną strone. Porozpierdzielać mury, narobić dziur w ziemi. Więcej flaków. W tą strone powinni kierować sie programiści, a nie prześcigać się z jeszcze bardziej świecącą pełną kolorów i okrągłą konstrukcja oraz laserami we wszystkich kolorach tęczy. Czekam na innowaycje rozwiązania fizyki gry.

niestety PoGo ale taki wlasnie bedzie nowy UT :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja napewno tego nie kupie. Zeby dostać kolejnego odgrzewanego kotleta na nowym enginie... 3 nowe pojazdy, 2 bronie i super hiper ekstra nowy tryb gry MP.

A przeciwnik sie dobrze zamaskuje w różowym moro, żeby sie wtopić w otoczenie :D

UT 99 taki nie był, a teraz... każda tekstura wygląda jak plama po wymiotach kogos kto zeżar big pake misi Haribo. Kolorki muszą być.

I zobaczycie, że wszystko będzie sie świeciło jak psu jajca. Tylko nie będzie sie tak rzucało w oczy jak w doomie, bo nie będzie tak ciemno :-> niestety seledyn i róz nie pasuje do czarnego :D

ide pograć w q1 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT powoli zaczyna być prezentacją możliwości graficznych silnika a nie grą.

No niestety ale jest w tym sporo racji. Zresztą tak naprawdę ja też uważam że UT2007 ma być pokazówką silnika w grywalnej formie. Ale za to jakiego silnika! ;). Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety ale jest w tym sporo racji. Zresztą tak naprawdę ja też uważam że UT2007 ma być pokazówką silnika w grywalnej formie. Ale za to jakiego silnika! ;). Nara.

Co do kolorow to zdecydowanie sie zgadzam, ale coz poradzic, ze taka dzisiaj moda ;). UT2004 tez byl i jest kolorowy, ale to nie znaczy, ze nalezy przekreslic ten silnik, bo rzeczywiscie jest on bardzo dobry. Spojrzcie przykladowo na Americas Army opartym na Unreal Engine 2.5. Czy mozna powiedziec, ze ta gra jest przekolorowana? Mam tez nadzieje, ze nastepna odslona AA na nowym silniku przyniesie wraz ze soba realne odwzorowanie kolorow.

 

EDIT

 

NOWY FILMIK

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=954

 

Podczas prezentacji wyraznie slychac, ze mapa nie jest jeszcze ukonczona pod wzgledem wizualnym.

 

A skoro poruszylismy jeszcze temat silnika, to tutaj screeny z gry Huxley opartej na UE3.

http://www.gamespot.com/pc/action/huxley/screenindex.html

Edytowane przez BigSpider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam już mam dość tej całej cukierkowej nierealności. Tych wszystkich świecących fioletów, czerwieni, różów, idelanych drzewek i jaskrawej zieleni oraz broni wyglądająych jak połączenie odkurzacza z psikawką na wode i phaserem ze Star Trek. By mogli pójść juz w troche inną strone. Porozpierdzielać mury, narobić dziur w ziemi. Więcej flaków. W tą strone powinni kierować sie programiści, a nie prześcigać się z jeszcze bardziej świecącą pełną kolorów i okrągłą konstrukcja oraz laserami we wszystkich kolorach tęczy. Czekam na innowaycje rozwiązania fizyki gry.

zgadzam sie z wiekszoscia, ale niestety jak zaczna robic fruwajace konczyny i flaki to mocher ruszy ci z akcjami albo male swirusy w usa/korei pld/chinach/japonii tez beda takie akcje uskuteczniac na ulicach.

zreszta wiekosc ludzi i tak bedzie grac na "r_picmip 99999999" [czy jakos tak ;)]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tukamon co ty gadasz jakis oszolom moze cos napomknie w cosmopolitan jak sie skoncza koncepcje na cud dietke i to wszytko.

Popatrz na GTA SA (totalna demoralizacja) czy sugestywny FEAR i inne.

Mysle ze tu nie o to chodzi, zresza przeciez w UT2003 fruwaly glowy i rece tylko znikaly szybko, ale funtanny krwi sie zdarzaly :-) tylko ze dzisiaj juz ten poziom wykoanania artystycznego nie pasuje :-)

Przydaly by sie dobrze opracowane hit boxy w nowym UT i realistyczne rakcje na postrzaly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...