yooguruto Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) Taaaak, kwestia nicku w tym momencie jest najważniejsza :x, mimo to przepraszam Pioorek. Jednak od jakis 4-5 postów widze, jaknarzekasz na małą ilość broni Jestesmy policjantem, to czemu nie mamy broni jakiejs? Co on pistoletu nie ma zadnego? Jakiejs paczuszki z amunicja? Ciagle biegamy z jakimis rurkami/siekierami. Bez przesady... albo np. strzelba ta 2 strzelna. Po co komu ona, lepiej walnac z siekiery i po sprawie, a tak 2 razy strzelimy i koniec, mozemy juz ja wywalic :/.Różnica jest taka, że mi sie podoba ilość broni jaką mamy w danym momencie do wykorzystania. Kto mowi o arsenale z q3... ot pistolet i pare magazynkow byloby w sam raz. Wiem, ze bron zostala mu zabrana, ale cos powinien jeszcze miec ;) Tez gra mna normal, i nie jest jakos mega trudno - co do tych pakerow z siekierami to sa dosc latwi, wystarczy podbiec, uderzyc, odskoczyc, podbiec, uderzyc, odskoczyc itd... Nie grałem na normal, jednak nie sądze, żeby różnica była na tyle duża, by powodowac tyle niejasności w naszych opiniach Pioorek :). Na hardzie przeciwnicy zachowują sie conajmniej nieprzewidywalnie. Potrafią po ciosie w polik, zahwiać się pod wpływem uderzenia i płynnie przejść do ataku z 'półobrotu ^^'. Wtedy dostosowanie broni i jej szybkości bloku to nielada wyzwanie imo. [...]I dlatego ciagle latamy z siekiera/rurka/mlotem/deska. Troche szybko sie to nudzi.Właśnie z tym sie nie zgadzam. Gdyby tak w moim przypadku było, to nie zaprzepaściłbym trzech dni na granie. Może po prostu jesteś uprzedzony do tej gry, odpuść ją może sobie. Nic na siłe. Pozatym są różne gusta, a z ich powodu na pewno nie będe się kłucił i psuł sobie pięknej niedzieli. Co więcej, ta gra to nie jakis mega szybki shooter. Gdyby przeciwnicy byłi troche mocniejsi na hardzie, to nie raz musiałbym pewnie uciekając wracac sie do pistoletu z 1 nabojem w magazynku. Mogłoby to dodać teoche smaczku grze, ale jest jak jest. Mimo to grało mi się w nią wyśmienicie. /pozdrawiam :] Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) Na hardzie przeciwnicy zachowują sie conajmniej nieprzewidywalnie. Potrafią po ciosie w polik, zahwiać się pod wpływem uderzenia i płynnie przejść do ataku z 'półobrotu ^^'. Wiem o co ci chodzi, mimo iz nie gram na hardzie. Hmm, na poczatku jak mnie tak atakowali (tj. oddawali mi ;)) to rzeczywiscie potrafilo zaskoczyc, ale co z tego, jak oni robia tak za kazdym razem gdy dostana w twarz? Od dluzszego czasu uderzam i odskakuje, i watpie ze na hardzie mialbym trudniej (pewnie zabierali by mi wiecej dmg, ale cos nie chce mi sie wierzyc ze mieliby wiecej ruchow). Wiec jak juz wyzej napisalem, wrogowie sa nieprzewidywalni przez pierwsza godzine gry, potem to juz ich ruchy na pamiec znam. Gra mi sie podoba, sam dalej w nia gram, ale poprostu mam troche uwag. I tyle ;) B) Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikar13 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Siema. Mam pytanie. Próbuje zainstalować giere i pod koniec instalacji pokazuje mi się komunikat o zbyt małej ilość miesjca na dysku ;/ Nie wiem. Na partycji z systemem mam 5,27GB na partycji na której próbuje zainstalować grę mam 16 GB. Czemu się tak dzieje ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Siema. Mam pytanie. Próbuje zainstalować giere i pod koniec instalacji pokazuje mi się komunikat o zbyt małej ilość miesjca na dysku ;/ Nie wiem. Na partycji z systemem mam 5,27GB na partycji na której próbuje zainstalować grę mam 16 GB. Czemu się tak dzieje ?? bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Siema. Mam pytanie. Próbuje zainstalować giere i pod koniec instalacji pokazuje mi się komunikat o zbyt małej ilość miesjca na dysku ;/ Nie wiem. Na partycji z systemem mam 5,27GB na partycji na której próbuje zainstalować grę mam 16 GB. Czemu się tak dzieje ?? Bylo ale powtorze,po 1 dlatego,ze masz partycje fat32 a gra wymaga ntfsa ze wzgledu na to,ze jest tam 1 pliczek,ktory zajmuje wiecej niz 4GB,a po 2 to gra wymaga na hdd min 7 gb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2006 I to by było na tyle. Kawał z@j3bistej giery. Jak by powiedział mój dobry znajomy "kozacka pozycja" Jeszcze ostatnie zrzuty... ... z ostatnich chwil wesołych przygód naszego rezolutnego dochodzeniowca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crysis Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) gra ma slaba grafe. W porownaniu do takiego FEAR ktorego wczoraj zainstalowalem po upgrejdzie do 2gb ustawilem nawet detale na maximum (oprocz ss, aa, i fa) i gra dzialala o okolicach 30 fps i byla bardzo ladna i grywalna. Natomiast CC jest brzydka nawet na maximum detalach a frame rate to jakies 13 klatek. Minimalnie sie poprawia sytuacja jak dam na medium detale. Bron wyglada oblesnie, ma brzydkie tekstury, troche lepiej wygladaja na tym tle boty i ich animacja. Generalnie to taki gorszy FEAR jak dla mnie. No i wieje nuda ale ponoc to sie ma zmienic d 3 levelu, tylko ja chyba nie dotrwam... ps. aha i FEAR i CC w 1280x800. jesli ten sam engine to niby jak grafa moze byc gorsza moze wymien sobie na cos z sm 3.0 bo chyba rozmawiamy o innej grze. Gra ma coprawda inna stylistyke bardziej ciemna. Pozatym silnik codemned zostal urozmaicony o nowe efekty jak blur czy fullscreenfx czy cos w tym stylu. Do engieniu fear czy codemned wypada miec karte sm 3.0.Textury sa wpozo czasem jakby zywcem z feara wziete. Aczkolwiek do maxium texture detail wypada miec 256 vram Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez crysis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 qqrydza podeslij mi sejvy na hubertpoczta@cp.pl bede wdzieczny bo mi sie gra wysypala :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BleJd09 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 LOL grafa saba ? No ja sie nie dziwie kurek tobe w koncu x700 to nie jest highend wiec lepiej przestan biadolic ze slaba grafa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 mozliwe ze ps3.0 robi z tej gry calkiem inna gre - to przepraszam bardzo ale na ps2.0 to fear mi sie bardziej grafiznie podoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zdaje sie moj geforc ma ps 3.0 ale raczej to nie robi roznicy imo. Grafa rzeczywiscie jakby kapke gorsza od tej z feara (tutaj gram praktycznie z all na maximum bez AF z aax2 - pare opcji na medium) bo w feara gralem na low/med i mysle ze lepiej wygladal ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Dobra,moze trudno ocenic czy lepsza jest w C:C czy w Fearze,ale nie zmienia to faktu,ze ten pierwszy jest lepiej zoptymalizowany i wogole lepszy,ale nie zmienia to takze faktu,ze ten drugi tez jest godny polecenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Dobra,moze trudno ocenic czy lepsza jest w C:C czy w Fearze,ale nie zmienia to faktu,ze ten pierwszy jest lepiej zoptymalizowany i wogole lepszy,ale nie zmienia to takze faktu,ze ten drugi tez jest godny polecenia Jak dla mnie lepszy to sprawa dyskusyjna bo obie gry mają inny klimat i inną rozgrywkę ( w fear można strzelać i strzelać a w C:C rurka w ręke i hej! ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Jak dla mnie lepszy to sprawa dyskusyjna bo obie gry mają inny klimat i inną rozgrywkę ( w fear można strzelać i strzelać a w C:C rurka w ręke i hej! )I dzieki "rurce" w C:CO dostalismy pewien powiew swiezosci w grach FPP. Nie powiem, ze zle mi sie "latalo" w FEAR'ze z bronia lecz zawsze milo jest zagrac w jakis "nieszablonowy" tytul. Panowie z Monolith nie ida na latwizne i szukaja nowych rozwiazan w swoich produkcjach, takie podejscie mi sie podoba ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2006 I dzieki "rurce" w C:CO dostalismy pewien powiew swiezosci w grach FPP. Nie powiem, ze zle mi sie "latalo" w FEAR'ze z bronia lecz zawsze milo jest zagrac w jakis "nieszablonowy" tytul. Panowie z Monolith nie ida na latwizne i szukaja nowych rozwiazan w swoich produkcjach, takie podejscie mi sie podoba ;)To jest wlasnie to,co spowodowalo,ze ta gra mi sie bardziej podoba od feara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Macie moze takie pykniecia w , trzaski w kolumnach?? Jeszcze w zadnej gierce mi sie nie kaszanil dzwiek tzn nie jest tak tragicznie ale na słuchawach to denerwuje raz na 7 sekund trzask :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 rurka to żaden powiew świeżości, nie grałeś w Kingpin-a? :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja mialem inne problemy z dzwiekiem, ogolnie wiele osob mialo. Kombinuj, stery updatnij itp itd, ta gra ma cos z dzwikiem nie teges. Tu nie chodzi o rurke, tylko o calosc. ;] Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) rurka to żaden powiew świeżości, nie grałeś w Kingpin-a? :rolleyes:Ano nie gralem :) Wczoraj pogralem troche i tak sie wciagnalem, ze w pewnym momencie przestraszylem sie Rosy :lol2:. Dla tych co nie znaja perfekt anglika (ja sie do tych osob tez zaliczam :) ) mam dobra widomosc, PLProjekt ma zamiar spolszczyc gre, polski wydawca niestety nie przewiduje spolszczenia. Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez Santi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) pogralem dzisiaj troche w ta giere i powiem ze mam mieszane uczucia. nastawilem sie na mroczny klimat gdzie nie raz sie bedzie mozna wystraszyc/podskoczyc na krzesle, a nic takiego nie uswiadczylem. nie wiem moze za malo pogralem, troche dziwnie mi sie patrzalo na wyrywanie rur z instalacji jednym ruchem reki, troche to dziwne :blink: wg mnie sporo rzeczy w tej grze jest zrobione na sile, np skad w jednym budynku tyle meliny z palami i rurami ? na poczatku spodobal mi sie motyw z tym szukaniem dowodow/sladow morderstwa, pomyslalem bedzie fajnie moze cos ala Blade runner (gra) a tu zonk. tez tak wepchniete na sile. a juz do reszty mnie zdziwilo jak na poczatku tunelu metra zeskanowalem zdjecia tylko po to zeby babka mi powiedziala ze to ja na nich jestem :blink: no nic, moze jeszcze jutro sprobuje dac grze szanse, a poki co koncze SC chaos'a ;) pozdro Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2006 (edytowane) Na win x64 wszystko z dzwiekiem jak trzeba jest ,a le znowu gra szarpac lubi gdy przy tych samych detalach chodzi plynnie na zwyklym xpeku tylko trzeszczy :/. A jesli chodzi o sm 3.0 bo tu jakies banialuki przeczytałem "wymien se na cos z sm 3.0 ..." to tak samo to wyglada na moim x800gt jak i przed chwila 6600 wsadzilem z tym ze na 6600 w 800x600 w max detali bez ss bez aa i bez af ledwo co sie gra. Edytowane 25 Kwietnia 2006 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 na poczatku spodobal mi sie motyw z tym szukaniem dowodow/sladow morderstwa, pozdro no wlasnie tak samo zareagowalem, poczatek wysmienity, jak sie ogladalo ta scene zbrodni... od razu skojazylo mi sie z filmami o seryjnych mordercach w stylu Siedem itp... a jak narazie jestem w czwartym etapie to sama mlucka :? - ktos mi tu wczesniej napisal ze sama nawalanka jest tylko w 2 pierwszych etapach potem jest lepiej jakos narazie tego nie uswiadczylem, bo chyba nie liczycie ze te przeblyski glownej postaci w stylu 6 zmyslu, maja cos wspolnego z pierwsza scena gry :? kiedy naprawde jak dla mnie gra zapowiadala sie wysmienicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uziel101 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 podpalony tym co tu wyczytałem zainstalowałem sobie demo. bardzo mi się spodobało, czekam na fula. w demie podobała mi się: gazrurka - jak to przyjemnie w grze komuś pociągnąć takim urządzeniem :lol2:, scena z badaniem miejsca zbrodni. świetnie zrobione są też te wszystkie wizje. przeszukiwanie budynku i kolesie przebiegający w ciemności na drugim końcu pomieszczenia = rox. grafa - wszystko na max tyle, że bez blura w 1280/960 fps spdał momentami do 20paru, ale przeważnie było znacznie, znacznie lepiej. na 1024/768 pełna płynność. miałem jakieś problemy tylko ze światłem w kilku pomieszczeniach mam nadzieję, że w fulu podobnych błędów już nie ma. grafa jest świetna, ale z tego co do tej pory ciężko jest mi powiedzieć czy jest lepsza niż w fear. czy wy gracie z tym blurem i czy to jest efekt polepszający grafikę? ja np. w thief3 wyłączałem to bo mi tekstury rozmywało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 pogralem dzisiaj troche w ta giere i powiem ze mam mieszane uczucia. nastawilem sie na mroczny klimat gdzie nie raz sie bedzie mozna wystraszyc/podskoczyc na krzesle, a nic takiego nie uswiadczylem. nie wiem moze za malo pogralem, troche dziwnie mi sie patrzalo na wyrywanie rur z instalacji jednym ruchem reki, troche to dziwne :blink: wg mnie sporo rzeczy w tej grze jest zrobione na sile, np skad w jednym budynku tyle meliny z palami i rurami ? na poczatku spodobal mi sie motyw z tym szukaniem dowodow/sladow morderstwa, pomyslalem bedzie fajnie moze cos ala Blade runner (gra) a tu zonk. tez tak wepchniete na sile. a juz do reszty mnie zdziwilo jak na poczatku tunelu metra zeskanowalem zdjecia tylko po to zeby babka mi powiedziala ze to ja na nich jestem :blink: no nic, moze jeszcze jutro sprobuje dac grze szanse, a poki co koncze SC chaos'a ;) pozdro Jak juz mowilem - gra zaczyna sie od konca 3go levelu.Potem jest tylko lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Jasne... uziel101 - ja mam fulla i tez mam problemy ze swiatlem (ktos z forum rowniez mial ;)). Mnie tez wlasnie troche dziwi to, ze gdzie sie nie ruszymy (metro, stacja) to pelno tych asow zadnych krwi - to jakas odmiana drechow u nich? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolos Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam, Mam problem w misji Metro City Library, gdzie dokładnie mam się teraz udać, miejsce w którym utknołem SCREN: http://img225.imageshack.us/my.php?image=crime0cu.jpg Oblatałem juz wszędzie, na dole byłem tzn. windą zjechałem i na górze też wszystko tak mi się wydaje, że zrobiłem :angry: ,proszę o pomoc co dokładnie mam teraz zrobić lub gdzie się udać. UPDATE: Przeszedłem juz caly etap, wystarczyło znalezc drabine i mlotem zbic kłódkę :) Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez Kolos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2006 (edytowane) Ok, zakończyłem własnie zabawe z Condamned i moje wrazenia sa... powiedzmy, ze bardzo mieszane. Zeby nie psuc innym zabawy reszte zamieszcze w spoilerze (jak sie uzywa tego przycisku SPOIL? Bo u mnie sie nic nie dzieje): Pierwsze wrazenie jakie mialem po odpaleniu: środkowy etap z Fear'a (ten w budynku) rozciagniety do rozmiarow kolejnej gry. Ale po chwili to wrazenie minelo i gra zaczela mnie wciagac. Zbieranie dowodow, seryjny morderca, bardzo ciezki klimat i coraz wiecej pytan. Wszystko na swoim miejscu. Do czasu. Hydro napisal, ze prawdziwa gra zaczyna sie od 3 rozdzialu. Myslalem, ze bedzie to jakis przelom, a koles po prostu spadl z pociagu... Od tego momentu zamiast coraz lepiej, bylo coraz gorzej. Historia naszego bohatera zaczela mnie coraz bardziej interesowac, ale motywy i watki zaczely mnozyc sie tak, ze zaczalem watpic w logiczna calosc fabuly. Pierwsze zwatpienie zawitalo wraz z Zombie-podobnymi "crawlerami".. Co to i skad to? Zupelnie nie pasowalo do klimatu gry. Scenarzysci pograzali sie z kazdym rozdzialem jakby na sile starac sie to ukryc coraz ciezszym klimatem, ktory coraz bardziej mnie nuzyl. Swoja droga, jezeli ktos pisze, ze Condemned nie mrozil mu krwi, to ja nie wiem co jest w stanie takie osoby przestraszyc... Wracajac do tematu. Gra moglaby byc dobra, gdyby mozna bylo zrozumiec o co w niej chodzi! Moze ja jestem jakis malo kumaty, ale jest kilka pytan, na ktore nie znalazlem odpowiedzi: Dlaczego glowny bohater mial te zdolnosci? Jaki zwiazek z glowna fabula gry miala ta farma, jablka i nawoz? Dlaczego ptaki ginely (byly w czasie Load'ow raporty z ktorych wynikalo, ze cos je przyciagalo i unicestwialo im mozgi i ze mialo to podobny wplyw na ludzi. Ale co to bylo?) Co to byl za zakon i co to byly za cholerne potworki (te ze szczekami)? Dlaczego ten bratanek zabijal seryjnych mordercow? Dlaczego, skoro jego wujek mowil, ze bratanek nie wytrzymal presji ostatnio, zbierali materialy o glownym bohaterze i o jego sledztwach od dawna? Co oni od niego wlasciwie chcieli? Dlaczego, bez wzgledu jakiego wyboru dokonasz na koncu, zakonczenie jest takie samo? Co to do cholery oznacza (te szczeki)? :mur: :mur: :mur: Dlaczego nasz bohater zygal co jakis czas? Dlaczego w walce na koncu przy kazdym wyrwaniu zelastwa nasz bohater niemal mdlal? Nie kumem tego wszystkiego... :mad: Jezeli nikt nie bedzie mi w stanie dac odpowiedzi przynajmniej na czesc tych pytan, to gra dla mnie jest fatalna... Zrobili klimat najciezszy jaki sie da, ale kupy sie to nie trzyma. Najbardziej mnie rozwalil "apartament" glownego bohatera. Gdyby moje mieszkanie wygladalo tak jak jego, to bym sie rzucil z okna. Jak sie obudzil, to myslalem, ze ciagle jest na "crime scene" tylko mu sie przysnelo... ps. Chodzi lepiej niz Fear. Fear bardziej mi sie podobal. ps2. Wracam do Splinter Cell'a (ze tez dopiero teraz odkrylem ta gre..) i Call of Cthulhu, ktora niszczy Condemned pod kazdym wzgledem. Edytowane 29 Kwietnia 2006 przez q-b-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulburner Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Odpowiedź jest prosta - musisz zagrać w Condemned 2 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2006 A jesli chodzi o sm 3.0 bo tu jakies banialuki przeczytałem "wymien se na cos z sm 3.0 ..." to tak samo to wyglada na moim x800gt jak i przed chwila 6600 wsadzilem z tym ze na 6600 w 800x600 w max detali bez ss bez aa i bez af ledwo co sie gra. nie wygląda tak samo na sm2.0 i 3.0 fear/codemned sm2.0 - zwykły bump mapping i max ustawienie volumtric lighting - medium(high nie działa pomimo że ustawienie weszło) sm3.0 - parallaxa mapping i volumetric lighting high Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 1 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2006 ja póki co gram i gierka kozacka. Teraz mam etap w bibliotece i jest ojj interesująco. Chyba najlepszym aspektem póki co jaki zauważyłem są te wizje kolesia, scena jak te manekiny podążały za nami w jednym etapie jest genialna i zarazem może wywołać dreszczyk emocji :D ide looknąć na GRAW a potem back to codename :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...