Skocz do zawartości
Adar

Dungeon Lords

Rekomendowane odpowiedzi

20 kwietnia premiera tego Rpg :)

zapowiada się fajnie.

www.dungeonlordsgame.com/

 

 

 

 

mam tylko jedno pytanie :

czy gra będzie wydana w polsce ?

bo chodzą słuchy ,że żadna firma nie zainteresowała się tym produktem :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pogralem w to chwile i nawet fajne sie wydaje , nie za dlugo zeby stwierdzic czy to zwykly hack and slash czy rozbudowany rpg ale system otwierania zamkow i pulapek jest o wiele bardziej rozbudowany niz w innych grach , graficznie tez nie jest zle jedyne do czego moge sie przyczepic to interfejs , dziwny troche gra podobna jest do dungeon siege i moze troche do gothica

Edytowane przez 730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem !!!

doszedlem do miasta, wzialem quest by przystapic do gildi wojownikow.

Musze zaniesc miecz do miasteczka , (quset dostaje sie w sklepie z bronia),

tylko nie wiem jak wyjsc z miasta??

osoba dajaca quest, mowi abym udal sie przez zachodnia brame, ale przy zachodniej bramie stoja staznicy ktorzy mnie nie chca wypuscic ;/

POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema

Grałem jaszczurem knightem , ale jakoś nudno, i chciałem zacząć gre znowu fighterem tylko że tym razem myślałem o mordercy :) czy ktoś nim grał ??

i pytanko która z pierwszych profesji zmienia się potem w Huntera ? rogue ?

czy ktoś grał Hunterem , i czy mógłby opisać wrażenia ( jaka postać pasuje na niego najlepiej , i co trzeba rozwijać ?)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam sie latwo gra chyba kazda postacia,ktora wlada bronia. Ja konczylem death lordem i musze powiedziec, ze latwosc zabijania przeciwnikow jest smieszna. Jakbym gral jakims awatarem boga wojny.

A hunter to faktycznie rozwiniecie rouge'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zacząłem grać Fighterem i chce zmienić się w Maraduera :)

Vasaqo mam pytanko : wzialem klase Fightera , potem zmienilem sie w Knighta i zauwazylem ze w tych miejscach na "herb" profesji mam jeszcze kilka wolnych miejsc :

znaczy wyglada to tak : Fighter PUSTE knighte PUSTE PUSTE

czy miedzy fighterem a knightem opuscilem cos ?

czy moze to na jakies dodatkowe ?

Edytowane przez Adar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz byc dwuklasowcem,ale najwyzszy (trzeci) poziom mozesz osiagnac tylko w jednej klasie. Czyli dwa okienka masz na pierwsze poziomy dowolnie wybranych klas. Dwa kolejne na upgrade'y w ramach tych klas ( i wtedy wybierasz jasna albo mroczna sciezke rozwoju - np dla fightera knight/marauder) i ostatnie okienko dla najwyzszego stopnia w jednej z tych dwoch klas (ale tym razem upgrade jest juz zdeterminowany wyborem jasna/ciemna strona z poprzedniego awansu). Czyli bedac marauderem mozesz juz tylko zostac death lordem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(Teir 1)

FIGHTER - Fighters receive learning bonuses for Weapon, Armor and Shield skills.

(Teir 2)

KNIGHT - Knights receive learning bonuses for Weapon, Armor and Shield skills, and may use Heavy Weapons, Heavy Armors, and Heavy Shields.

MARAUDER - Marauders receive learning bonuses for Weapon, Armor, Shield, and Repair skills, may use Heavy Weapons, Light Dual Weapons, and gain Sneak skill.

(Tier 3)

LORD - Lords receive learning bonuses for Weapon, Armor, Shield, and Rune Magic skills, gain Crushing Blow ability, and acquire Special Heraldry.

DEATHLORD - DeathLords receive learning bonuses for Weapon, Armor, and Shield skills, may use Medium Dual Weapons, Heavy Armor, Heavy Shields, and gain Inflict Wounds and Special Heraldry.

 

 

(Teir 1)

MAGE - Mages receive learning bonuses for Arcane Magic skills and may use Magic Weaponry.

(Teir 2)

SORCERER - Sorcerers receive learning bonuses for Arcane.Magic, Nether Magic and Magic Weaponry skills, and gain Identify, Scribe, and Alchemy skills.

BATTLEMAGE - Battlemages receive learning bonuses for Armor, Shield, Arcane Magic, Magic Weaponry, and Repair skills, gain Heavy Armor, Heavy Shield and Scribe.

(Tier 3)

WIZARD - Wizards receive learning bonuses for Arcane and Nether Magic, Magic Weaponry, Scribe and Alchemy skills, gain Spellfire ability, and acquire Special Heraldry.

WARLOCK - Warlocks receive learning bonuses for Arcane, Nether, and Rune Magic, and Magic Weaponry skills, gain Drain Life ability and acquire Special Heraldry.

 

 

(Teir 1)

ADEPT - Adepts receive learning bonuses for Celestial Magic and Armor skills, and may use Magic Weaponry.

(Teir 2)

CELESTIAL - Celestials receive learning bonuses for Celestial.Magic, Rune Magic, Magic Weaponry, and Scout skills, and gain Identify and Channel skills.

PALADIN - Paladins receive learning bonuses for Weapon, Armor.Shield, and Rune Magic skills, may use Heavy Weapons, Heavy Armors, Heavy Shields, and gain Channel skill.

(Tier 3)

STARGAZER - Stargazers receive learning bonuses for Celestial and.Rune Magic, Magic Weaponry, Channel, and Scout skills gain Iron Will ability, and acquire Special Heraldry.

CRUSADER - Crusaders receive learning bonuses for Weapon, Armor, Shield, Celestial and Rune Magic skills, gain Crushing Blow ability, and acquire Special Heraldry.

 

 

(Teir 1)

ROGUE - Rogues receive learning bonuses for all Thief skills, Throw Weapons, and have Sneak ability.

(Teir 2)

HUNTER - Hunters receive learning bonuses for Pole Weapons, Range Weapons, Athletics, Scout, Repair, and Thief skills, gain Heavy Pole, Sneak, Steal, and Backstab.

TRICKSTER - Tricksters receive learning bonuses for Throw Weapons, Nether Magic, Athletics, Scout, Bargain, Thief skills, gain Sneak, Steal, Backstab, Magic Weaponry and Alchemy.

(Tier 3)

RANGER LORD - Ranger Lords receive learning bonuses for Pole Arms, Ranged Weapons, Athletics, Scout, and Thief skills, gain Hawkeye ability, and acquire Special Heraldry.

CABALIST - Cabalists receive learning bonuses for Nether Magic, Magic Weaponry, Alchemy, and Thief skills, gain Drain Life ability, and acquire Special Heraldry.

 

(Teir 2)

SAMURAI - Samurai receive learning bonuses for Weapon, Archery, and Armor skills, may use Light Dual Weapons, and gain Inflict Wounds ability.

IMPERIAL - Imperials receive learning bonuses for Weapon, Pole Weapons, Armor, and Athletic skills, and may use Heavy Pole Arms, and wear Heavy Armor.

(Tier 3)

HATAMOTO - Hatamotos receive learning bonuses for Weapon, Light Dual Weapon, and Armor skills, may use Heavy Weapons, and gain Critical Strike ability and Special Heraldry.

WARLORD - Warlords receive learning bonuses for Weapon, Pole Arm, and Armor skills, may use Heavy Weapons and Heavy Shields, and gain Inflict Wounds ability and Special Heraldry.

 

(Teir 2)

SHUGENJA - Shugenja receive learning bonuses for Arcane.and Nether Magic skills, and gain Ninjutsu, Identify, Scribe and Alchemy skills.

MONK - Monks receive learning bonuses for Light Pole Arms, Archery, Celestial and Rune Magic, Athletics, Scout skills, and gain Ninjutsu, Identify, and Channel.

BUDOKA - Budoka receive learning bonuses for Throw Weapons, Athletics, and Thief skills, and gain Ninjutsu, Sneak, Steal, and Backstab ability.

(Tier 3)

KENJASAI - Kenjasai receive learning bonuses for Ninjutsu,.Arcane and Nether Magic, Scribe, and Alchemy skills, gain Iron Will ability, and acquire Special Heraldry.

SHAOLEI MASTER - Shaolei Masters receive learning bonuses for Ninjutsu, Pole Arms, Archery, Celestial and Rune Magic, Channel, Athletics, and gain Critical Strike and Special Heraldry.

NINJA LORD - Ninja Lords receive learning bonuses for Ninjutsu, Nether Magic, and Athletics skills, gain Critical Strike ability, and acquire Special Heraldry.

 

 

(Teir 2)

VALKYRIE - Valkyries receive learning bonuses for Weapon, Pole Arms, Armor, Shield, and Rune Magic skills, and may use Heavy Weapons, Heavy Pole Arms, Heavy Armor and Heavy Shields

ENCHANTRESS - Enchantresses receive learning bonuses for Arcane and Celestial Magic, Thief skills, may use Magic Weaponry, and gain Identify, Scribe and Channel.

(Tier 3)

WAR WITCH - War Witches receive learning bonuses for all Magic.and Armor skills, may wear Heavy Armor, gain Drain Life ability, and acquire Special Heraldry.

 

 

 

PS

 

 

Byc moze wyszly jakies latki, ale w momencie kiedy ja konczylem gre czesc z tych umiejetnosci wogole nie dziala. Np Medium Dual Weapons czy Identify.

Edytowane przez Vasago

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak.

Gra mogła by być świetna problem w tym że ona nie osiągnęła jeszcze poziomu przy którym można by powiedzieć że to BETA ! Trochę w nią pograłem i coś mnie tknęło więc zacząłem robić testy. Podnoszenie połowy (jak nie więcej) statsów nic nie daje, nie poczuje się różnicy między statem na 10 a na 100 (świetnym przykładem jest szybkość ataków oraz ich celność). Poziom umiejętności jest oderwany od rzeczywistości gry np przy skillu łucznictwo na 8 trafia się z łuku raz na 20 strzałów ! Nie mówiąc o burakach w rodzaju: zdjęcie pancerza przyśpiesza poruszanie się i ataki pomimo że skile pozwalają nosić pancerze bez kar. Najlepszą bronią w grze są ... drzwi ! Wystarczy je zamknąć gdy przeciwnik przechodzi, trzasną go parę razy i po nim, niestety nie przynosi to XP ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gildii Złodziei w karczmie ? Mi się wydaje że tam jest Sistershood. Ale może zależy czym grasz ...

1514890[/snapback]

 

Ja gram magiem a kumpel jest zlodziejem ,

na jednym forum przeczytałem :"Jak z nią pogadasz idź do "Inn bar" pogadaj z laską na temat córki. Ona Ci powie o kolesi który jest w więźeniu obok North Gate. Musisz sie dostać do niego i pogadać z nim i uwolnić on da ci namiary do Slamsów. Musisz iść w strone Gate South tam niedaleko bendą drzwi z kolesiem z gildi, jak mu powiesz hasło wpóści cie do Slamsów"

Ale prosze opisz mi jak Ty zdobyłeś hasło do złodziei, plisss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moge wlaczyc mapy w tej grze. Nie wiem trzeba ja kupic czy gdzies zdobyc. Juz mnie troche dibija to chodzenie w ciemno.

1516436[/snapback]

 

Niestety w grze jet dużo bugow i nie da się uruchomić mapy, może patch 1,3 to naprawi(ma "wkrótce" wyjść). Ściągnij sobie mapkę ze stronki i wydruuj http://www.geocities.com/ondalf/images/RoadMap1024.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie ... Powalający ten patch, tyle poprawek !

Version 1.3 Update (available at retail box and downloadable)    * Added feature: Auto-map available for usage throughout the game world.    * Includes all changes made in previous updates.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lol ma kto moze problemy z grafą?ja na sprzecie jak z podpisu,na omegach .5.4 mam co jakis czas zacinke na jakies 3-5 sekund (tak to mam przy antyalisngu x4 wszytsko max i antizotropowym x 16 bardzo plynnie)No i na chwile jak gdyby mi zanika obraz (takie sekundowe mrugniecie)ma ktos tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...