msb12 Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 (edytowane) po pierwsze jestem początkujący więc bez docinek :-P składam 1 wc i układ jaki sobie wymyśliłem to 1 blok spider extreme nagrzewnica kadet zbiornik przerobiłem we własnym zakresie pompka akwariumowa aqatel 340l (wiem że za mała na razie do testów) układ węży jest bez trójnika tzn wypływy z bloku wpadają do zbiornika podłączyłem i naszła mnie refleksja jak sprawdzić czy w obydwu wężach płynie woda w przyszłości na wężach będą dodatki gpu, zasiłka w związku z tym mam pytanie jak poradziliście sobie z kontrolą przepływu ( oczywiście bez propozycji typu przepływomierz za 100) nie chodzi o dokładny odzyt przepływu tylko kontrole Edytowane 1 Kwietnia 2005 przez msb12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 29 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2005 Search używałeś ... A wpisałeś tam coś? Chyba słabo szukałeś http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=120351&hl= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msb12 Opublikowano 30 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2005 ruszyłem mózgownicą , przysiadłem fałdy i - - problem rozwiązany koszt wykonania 0,79 pln (nie pomyliłem kolejności zer) czas pracy 1h ruszanie mózgownicą przed :lol: zrobieniem 3h narzędzia - imadło, kleszcze, nożyczki, młotek,pilnik iglak, aparat fotograficzny - wskazuje przepływ od 0,25l do 5 l / min z możliwością regulacji górnej granicy nie chce mi sie mierzyć jest pomyślany do podłączenia do elektronicznego alarmu - już nie za 1zł :oops: jak mnie zmobilizujecie przekaże opis wykonania na forum ew schemat alarmu również Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...