Skocz do zawartości
msb12

Wskaźnik Przepływu

Rekomendowane odpowiedzi

po pierwsze jestem początkujący więc bez docinek :-P składam 1 wc i układ jaki sobie wymyśliłem to 1

blok spider extreme

nagrzewnica kadet

zbiornik przerobiłem we własnym zakresie

pompka akwariumowa aqatel 340l (wiem że za mała na razie do testów)

układ węży jest bez trójnika tzn wypływy z bloku wpadają do zbiornika

podłączyłem i naszła mnie refleksja jak sprawdzić czy w obydwu wężach płynie woda w przyszłości na wężach będą dodatki gpu, zasiłka w związku z tym mam pytanie jak poradziliście sobie z kontrolą przepływu ( oczywiście bez propozycji typu przepływomierz za 100) nie chodzi o dokładny odzyt przepływu tylko kontrole

Edytowane przez msb12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ruszyłem mózgownicą , przysiadłem fałdy i - - problem rozwiązany

koszt wykonania 0,79 pln (nie pomyliłem kolejności zer)

czas pracy 1h

ruszanie mózgownicą przed :lol: zrobieniem 3h

narzędzia - imadło, kleszcze, nożyczki, młotek,pilnik iglak, aparat fotograficzny

 

- wskazuje przepływ od 0,25l do 5 l / min z możliwością regulacji górnej granicy nie chce mi sie mierzyć jest pomyślany do podłączenia do elektronicznego alarmu - już nie za 1zł :oops: jak mnie zmobilizujecie przekaże opis wykonania na forum ew schemat alarmu również

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ruszyłem mózgownicą , przysiadłem fałdy i - - problem rozwiązany

koszt wykonania 0,79 pln (nie pomyliłem kolejności zer)

czas pracy 1h

ruszanie mózgownicą przed  :lol: zrobieniem 3h

narzędzia - imadło, kleszcze, nożyczki, młotek,pilnik iglak, aparat fotograficzny

 

- wskazuje przepływ od 0,25l do 5 l / min z możliwością regulacji górnej granicy nie chce mi sie mierzyć jest pomyślany do podłączenia do elektronicznego alarmu - już nie za 1zł  :oops: jak mnie zmobilizujecie  przekaże opis wykonania na forum ew schemat alarmu również

1358660[/snapback]