komarekpl Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 (edytowane) Witam ! Mam problem : Po zmianiach FSB i itp. (Oc) , wszedłem do biosu i ustawiłem "LOAD OPTIMILIZE DEFAULT", URUCHOMIŁEM ponownie a ona nie wstaje monitor mruga. A sprzęt hula.Mam zapasową płytę wlożyłem i ok. Niechce oddawać do serwisu bo trwa to 3 tyg. Wiem że było trochę o tym na forum , ale niemoge doszukać się strzegółów. Chodzi o Hot flash, flashowanie , podmiana biosu - wszystko co mogło by ruszyc moją płytkę.Jestem w tej dziedzinie Laikiem zupełnym i niemam pojęcia za co sie zabrac ! Proszę o konkretne rady ! :mur: Edytowane 1 Kwietnia 2005 przez komarekpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Moze to glupie pytanie ale czy resetowales CMOS zworka lub wyciagajac na troche baterie ? ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarekpl Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Tak , resetowałem , a baterię wyciągałem na 20min. Może dłużej trzeba ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Czy komputer z ta plyta w ogole nie startuje czy wszystko startuje (wiatraki itd) tylko nie ma obrazu? Co do hotflash'u to przy wlaczonym komputerze wyciagasz z niego kosc biosu i montujesz ta, ktora chcesz zaprogramowac i wgrywasz do niej odpowiedni bios.Obie plyty musza byc pod takie same biosu (takie same napiecie programowania), bios wgrywasz np. tym: http://www.uniflash.org/download/uf140.zip I tyle :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...