SShadoWW Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Czy programy informujące o systemie (np. AIDA32) wykrywają zablokowane potoki pixeli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Napisz jaka masz karte lepiej. Program typu Aida nie wykryje zabokowanych potokow bo sa one nieaktywne. Co do sposobu odblokowanie zalez od karty. Jesli Ati(a pewnie tak bo jestesm w tym dziale ;)) to potoko mozna odblokowac np. sterami Omega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SShadoWW Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 (edytowane) Moja karta to XpertVision ATI Radeon 9800SE niestety 128bit. Zainstalowałem sterowniki Omega, próbowałem odblokować 4 dodatkowe potoki i nie wiem czy mi się udało ;-) Więc jeśli wykrywa mi 8 potoków pixeli to znaczy że one działają? :) Edytowane 4 Kwietnia 2005 przez SShadoWW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonheart Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 powiedzial bym racej ze sa aktywne, to ze dzialaja to sie okaze jak odpalisz giere i nie bedzie aktow, jak bedziesz gral przy duzym obciazeniu i nie bedzie smieci na monitorze, to znaczy ze dzialaja :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SShadoWW Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Chyba działają :D Sprawdziłem na grze Counter-Strike: Source przy rozdzielczości 1024-768 i wszystkich ustawieniach na max (Antialiasing: 6x, Filtrowanie: Anizotropic 16x, Detale tekstur, modeli i cieni: high). Nie było żadnych problemów - wszystko działa super :D. Przy tych ustawieniach gra chodzi mi na 30-60 FPS - a to bardzo dobrze przy moim wpół zdechłym procesorze (AMD Athlon 1400) i 512MB DDR RAM 266 MHz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D3T3 Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2005 (edytowane) Pierwsze słyszę, aby 9800se 128 bit miał zablokowane potoki 8O Podaj wyniki z 3DMarków. Edytowane 5 Kwietnia 2005 przez DeTe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Pierwsze słyszę, aby 9800se 128 bit miał zablokowane potoki 8O Podaj wyniki z 3DMarków. 1369357[/snapback] A ja nie ;). Po odblokowaniu potokow mozesz przy pomocy Aidy spr. czy sa dobrze odblokowane. Mozesz rowniez skorzstac z RivaTuner ;). Mozesz tez spr. wyniki w 3DMarku przed odlokowaniem i po odblokowaniu. Jesli wroscnie to wszystko przebieglo dobrze. Jeszcze poszukac czy arty sie nie pokazuja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SShadoWW Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2005 (edytowane) W 3DMark'u 2003 miałem 4270 punktów przy czym CPU test wyszedł sałabo bo mam zdychający procesor :) W CS:Source (1024x768; wszystkie ustawienia na maxa) przed odblokowaniem miałem 20-30 fps a teraz mam 30-50 a momentami nawet 60 :) A co do artów to sprawdzałem na 3DMarku 2003 i grach: CS:Source, Thief 3, NFS: Underground 2 z ustawieniami na maxa i rozdzielczością 1024x768. Ogólnie gry działają świetnie, tylko w AtiTool pokazują się żółte kropki - jest się czym martwić czy to olać? :) EDIT: Te kropki pokazują się zapewne dlatego że mam włączony TAA (Temporal Anti-Aliasing) i nie wiem jak go wyłączyć :) Jak w ustawieniach zaznacze "Use old scanning method" to nie ma ani jednej kropeczki :) Edytowane 5 Kwietnia 2005 przez SShadoWW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...