Gość Bio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 zagrałem :] na sprzęcie takim jak niżej (tyle że kara nie podkręcona) na medium w 1024x768 zdarzały się czesem przycinki ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 U mnie na AUDIGY można odpalic EAX. Stery OpenAL mam z 3DM2006 oraz najnowsze bety do audigy. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 nieo - hmm watpie zeby AI bylo jakies dobre... juz w demie widac ze raczej te wszystkie stwory to mieso armatnie, tak jak w quake4 i doom3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 nieo - hmm watpie zeby AI bylo jakies dobre... juz w demie widac ze raczej te wszystkie stwory to mieso armatnie, tak jak w quake4 i doom3.Dokladnie, drugim FEAR to Prey raczej nie bedzie i w zasadzie ma zapewnic kilka godzin radosnego rozwalania potworow niz wymagajacych starc z przeciwnikami. Ale łazenie po scianach jest bardzo przyjemne :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 również się zgodzę, AI nie stoi na porywającym poziomie ale nie o to tutaj chodzi- radosna sieczka gdzie momentami trzeba nieco się kryć albo przeciwnicy nieco będą wykazywać choć szczyptę jakiegoś myślenia to jest PREY. Powiem szczerze, że gdyby potwory miałem świetne A.I. to nie było by to dobre rozwiązanie bo w końcu takich kreatur rozwalamy podczas gry dziesiątki, setki co by było gdybyśmy na każdego musieli 5 min poswięcić albo jak by się zebrały w grupę ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 boze jak przypomina dooma 3 czy quake 4 bronie calkiem ciekawe chodniki grawitacyjne tez niezly pomysl obcy ( wygladaja jak potworki z q2 dooma3) grafika biedna klimatu tez troche brak..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 boze jak przypomina dooma 3 czy quake 4 bronie calkiem ciekawe chodniki grawitacyjne tez niezly pomysl obcy ( wygladaja jak potworki z q2 dooma3) grafika biedna klimatu tez troche brak..... Na szczęście to nie fakty tylko Twoje zdanie. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) Na szczęście to nie fakty tylko Twoje zdanie. :wink: Hehe, lepiej bym tego nie ujal :D Ale jakos ta grafa nie wydaje sie biedna, przynajmniej wg mnie a demko dwa razy przeszedlem ... Na gratach jak w konfigu na dole giera smiga az milo, mierzylem frapsem i jedno co mnie zdziwilo to to ze gra zajebiscie sie trzyma granicy 30 fps, czasami myslalem ze chyba sie fraps zacial bo ide ide i ide a tu ciagle 30 fps sztywno stoi :wink: ustawienia: 1280x1024 4xAA 4xAN Detale full Edytowane 26 Czerwca 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Fakt grafika rewolucyjna nie jest bo taka być nie może z racji zastosowanego engine, poprostu stoi na b. dobrym poziomie i nie wymaga kosmicznego sprzętu, a to się ceni bo nie każdy ma x1900 czy 7900. Co do dźwięku to z ciekawości przelukałem odgłosy, które są w paku i prawie wszystkie są 22KHz, podejrzewam, a nawet jestem pewien, że jest tak ponieważ to demo i twórcy chcieli żeby dużo nie zajmowało. Nie wyobrażam sobie w pełnej wersji dźwięków 22KHz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 to bedzie jedna z najlepszych gier roku.MASAKRA!!. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 No po demku sie zapowiada hicior. Jak bedzie optymilizacja kodu jak w demie to przebije moze nawet Resident Evil 4 na ,ktory czekam. Chociaz jestem maniakiem tej serii :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 eehh :P Moim zdaniem kolejna doomowata gierka...nie trawie ;] (no moze oprócz Q4 ;) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesq Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 gra nie jest zachwycajaca, w pelnej wersji bedzie to samo co w demie: chodniki, duch i smieszne alieny. doom 3 byl o wiele lepszy, a nie byl najwyzszych lotów, gra poprosru bedzie nudna, za kazdym razem jak nowa gra wychodzi to mowicie ze hit, i ma grafike lepsza od xxx, co nie jest prawdą. tak czy siak, zobaczycie za 3 lata jak bedziecie wspominac dooma, hl2, riddicka a jak preya. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 No Preya napewno będe wspominał lepiej niż Quake 4, Prey ma przynajmniej jakieś świeże pomysły no i ma lepszą grafę niż D3 i Q4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 No ja tez wole Prey'a niz dooma czy quake'a. Co prawda, gra nie jest rzeczywiscie jakas super ale mila rozwalka nie jest zla [;. O ile w Q4 rozwalka byla, to gra potrafila ladnie przynudzac. Schematycznosc, liniowosc itp itd. A tutaj chociaz mamy minimalne urozmaicenie (wykonane calkiem dobrze) - w Q4 niby byly etapy 'jezdzone' ale jak one byly wykonane to pisac nie musze. Tak btw, to modele postaci sa naprawde ladne, ale ten dziadek jest zrobiony drastycznie [;. Pewnie dlatego, ze » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « zaraz na poczatku dema ginie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) Właśnie przeszedłem demko (w full detalach 1024 aa4x :) i powiem tylko O! QRCZE! ;) Takiego powiewu świeżości nie widziałem w grach od baaardzo dawna. Demko dostarczyło mi tyle radochy co Q4 i D3 razem wzięte! Jak Full nie będzie tylko przynudzał, to mamy HIT dziesięciolecia :D niby w FPS już nic nowego nie da się wymyślić! Edytowane 26 Czerwca 2006 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 A ja żałuje tych kilku godzin poświęconych na ściągnięcie dema. Gdyby nie ta doomowatoś to rzeczywiście mogłoby coś z tego być dobrego. D3 i Q4 nie znosze za ciasnote i ciemność. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Moze zamierzone bylo by te modele byly mniej szczegolowe. Stad ta plynnosc ;) ,a o ciasnocie bylo wiadome. Silnik niedosc ze niebardzo sie nadaje do otwartych przestrzeni jak FARCRY i do tego sam charakter gry jest taki, te przechodzenie przez teleporty czy wchodzenie do kostki i wychodzenie w innym pomieszczeniu, ze nadaje sie do takich ciasnych pomieszczen ;) Mnie tam sie podoba takie klaustrofobiczne granie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 na tym engine mozna zrobic fajne gry tu widac autorzy poszli troche na łatwizne i gierca barrdzo przypomina dooma ciekaw jestem jak na multi by sie gralo znośne bronie to chodzenie po scianach mysle ze bylo by nawet ciekawie :P ale single player lezy ( jezcze ta niesmiertelnosc, jak skonczy sie zycie udajesz sie do innego swiata na polowanie :lol: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 na tym engine mozna zrobic fajne gry Na razie wyszly 3 gry na ten engine i wszystkie przypominaly D3, wiec skad wiesz, ze mozna zrobic fajne gry na tym silniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) ale single player lezy ( jezcze ta niesmiertelnosc, jak skonczy sie zycie udajesz sie do innego swiata na polowanie :lol: )Jako że jest to "symulator" indianina, ze wszelkimi tego konsekwencjami, np. ustawiczny kontakt z przodkami, zjawy zwierząt, opuszczanie własnego ciała itp. (zazwyczaj taki stan osiągany jest u indian przez stosowanie mieszaniny "ziół" i prymitywnej muzyki techno, czego niestety w grze nie ma ;) więc nie dziwota że uwzględnia także jego życie po życiu, a gdzie idą indianie po śmierci, no właśnie, do krainy wiecznych łowów :) No dobra może wieczne to one nie są, ale chciałbyś tak przez wieczność siedzieć przed kompem :P Edytowane 27 Czerwca 2006 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Na razie wyszly 3 gry na ten engine i wszystkie przypominaly D3, wiec skad wiesz, ze mozna zrobic fajne gry na tym silniku ?na tym "silniku" nieco zmodyfikowanym bedzie ET: Quake Wars :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilooos Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 ta gra rządzi na mp ; D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 framerate na poszcegolnych kartach -> link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 ta gra rządzi na mp ; Dno multi niby ciekawie zrobiony ale jakos mnie szybko znudzil :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 framerate na poszcegolnych kartach -> link Jak widać karty ATI i NV mają podobną wydajność. I o to chodzi. ;) Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Mnie sie bardzo podoba kop jakiego dostaje Prey przy kartawch w SLI w 16x12 4xAA 8xAF: 7600GT - 18 7600GT SLI - 37 7900GT - 28 7900GTX - 37 Wyniki mowia same za siebie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 kupujesz 2x7600gs galaxy :) wydasz 1000-1200zl i masz srednio wydajnosc jak 7900gtx :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 kupujesz 2x7600gs galaxy :) wydasz 1000-1200zl i masz srednio wydajnosc jak 7900gtx :P ...w jednej jak na razie grze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 ...w jednej jak na razie grze... Sli sie rozkreca i coraz wiecej gier w pewlni je wspiera a wspierac bedzie coraz wiecej bo czesto jedna grafa to zamalo dla nowych gier, ale z ta jedna gra to nie przesadzaj i popatrz na tescicki jakies, choć akurat D III engine jest tak napisany ze potrafi wykorzystac ta technologie i bardzo dobrze ;] w odroznieniu od np: Sourca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...