oldskul Opublikowano 7 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2006 (edytowane) Motor doom'a wciąż ewoluuje i staje się doskonalszy, przykładem może być fizyka nie wspominając o grafie, która jak widać staje się bardziej szczegółowa z każdą jej mutacją. Wybredne typki narzekające na cząstkowe zastosowanie fizy w doom'ie tutaj zostaną przyprawieni o zawrót głowy i to dosłownie. W to wątpię, już Q3, D4 ponoć miał przyprawiać o ból głowy. Prey okaże się 0. Nic nie będzie znaczyć dla fps jego tytuł. IMO engine przekreśla tą grę na starcie. I znowu się okaże jak z Q4, kolejny raz będę mieć rację :) Edytowane 7 Stycznia 2006 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2006 oby tak nie bylo....:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 7 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2006 Spylon a widziałeś screny z enemy territory quakw wars ?? chyba raczje nie... Gadanie na silniki to moim zdaniem nie w tym temacie... każdemu się podoba co innego.... kanciaste postacie jak w FArcry jednemu, denne cienie i straszne wymagania co do ramu w HL2 drugiemu ehhh .... Gre się lubi albo nie po tym jak się w nią gra, a nie jak ona wygląda... czyżby gracze w uwczesnych chcili by tylko oglądać bez możliwości grania w grę ?? Czy ja zpstane spalony na stosie za to że bardzo podoba mi się DooM 3 i Q4 ?? Ehh nierozumiem niektórych :huh: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 (edytowane) Spylon a widziałeś screny z enemy territory quakw wars ?? chyba raczje nie... Gadanie na silniki to moim zdaniem nie w tym temacie... każdemu się podoba co innego.... kanciaste postacie jak w FArcry jednemu, denne cienie i straszne wymagania co do ramu w HL2 drugiemu ehhh .... Gre się lubi albo nie po tym jak się w nią gra, a nie jak ona wygląda... czyżby gracze w uwczesnych chcili by tylko oglądać bez możliwości grania w grę ?? Czy ja zpstane spalony na stosie za to że bardzo podoba mi się DooM 3 i Q4 ?? Ehh nierozumiem niektórych :huh: Widziałem screeny z ET:QW i szczerze mówiąc ku.pa... Wymogi będą kosmiczne, w końcu to nie będzie stary dobry ET, tylko futurystyczny. W sumie zgadzam się z tobą, każdemu się co innego podoba :). Mi akurat ten engine się nie podoba, jakiś taki mydlasty jest (jak wyżej wspomniałem). Są gusta i guściki. Dla mnie Q4 to zerżnięty żywcem D3, przez to Q4 nazywam D3 i 1/3. Dla mnie strona wizualna w grze ma duże znaczenie, ale większe ma jej grywalność. Spalony na stosie nie zostaniesz, zapewniam cię ;) Edytowane 8 Stycznia 2006 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 Spalony na stosie nie zostaniesz, zapewniam cię ;) Jak nie ! Panowie zapalki prosze ! :D Joke oczywiscie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 Moja czapa spada na widok HL 2, bo tam masz super grafe i plynnie za nawet 150zl na GF4ti :) Przyznam, ze w HL2 jest swietna grafika ale tylko przez jakosc tekstur i PS na wodzie. Brak efektow oraz dynamicznego oswietlenia i cieni w czasie rzeczywistym czynia ten silnik bardzo elastycznym. Wylacz cienie i bump w D3 to nawet na gf3 zasuwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 Wylacz cienie i bump w D3 to nawet na gf3 zasuwa No ale jak to wtedy wyglada? Gorzej niz Q3 na max detalach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 (edytowane) tak czytam niektorych wypowiedzi i znowu grafa, grafa grafa, co ciagnie za soba dalsze dywagacje. Powiem tak, jak grafa jest zacna to narzekaja ludzie na FPSy, albo na skupieniu sie tworcow TYLKO na grafice. Tutaj zespol pracuje na na gotowym silniku co wg mnie moz ejedynie sie odbic na + dla grywalnosci. Ja na grafike z Dooma3 nie bede narzekać. A co do samego trailera, to wg mnie gra moze naskoczyc niektorymi elementami w rozgrywce, moze przestraszyc i bawic .. no tak czy inaczej na juz zacieram rece ^^ Edytowane 8 Stycznia 2006 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 (edytowane) Przyznam, ze w HL2 jest swietna grafika ale tylko przez jakosc tekstur i PS na wodzie. Brak efektow oraz dynamicznego oswietlenia i cieni w czasie rzeczywistym czynia ten silnik bardzo elastycznym. Wylacz cienie i bump w D3 to nawet na gf3 zasuwa. 1869420[/snapback] tak czytam niektorych wypowiedzi i znowu grafa, grafa grafa, co ciagnie za soba dalsze dywagacje. Wiesz, w koncu jestesmy Polakami i musimy sie troche posprzeczac, czyja racja jest "najbardziejsza" :wink: Edytowane 8 Stycznia 2006 przez DziubekR1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 To sa chyba mozliwosci Source, a nie silnika HL2. Ja rozumiem, ze HL2 (podstawka) jest na Source ale nie w jego pelnej okazalosci. Ten silnik jeszcze nie jeden raz nas zaskoczy i bedziemy sie smiali z efektow w HL2 (podstawka). Mamy pierwszy przyklad w Lost Coast gdzie wydajnosci spada drastycznie po dodaniu tylko HDR. Nie widzialem swiatel dynamicznych w HL2 (podstawka). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2006 To prawda. W HL2 brak dynamicznego oświetlenia. Zresztą w LC też nie było (?) . Z tego co widać po Prey, szykuje się Doom3 i 1/2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2006 This is fuckd up. :D Gameplay video 1 (4/2006) http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=10615 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 8 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2006 No zapowiada sie ciekawa gierka, oryginalna. Widze tez, ze niezle wychlostali engine D3, bo grafa jest extra. Zaintrygowal mnie znaczek ATI pod koniec filmiku, bo w sumie wydaje sie dziwne, ze 'doomowa' gra nie 'kreci' juz z NV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Holly shit. To bedzie cos lepszego niz Doom3 i 1/2 ;] Grafika mi bardziej pod Q4 podchodzi. Chociaz sam sposob rozgrywki jest inny, bardziej dynamiczny. Tak to odbieram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Nie ma co utozsamiac tego z D3, bo jedynie co je laczy to engine i ew. wyglad potworow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Niezle. Obejzalem zwiastun rano a teraz sieknalem gameplay'a :arrow: Niech to szybciutko wychodzi wolne od bugow [; Motyw z planetka w akwarium pozytywnie mnie zaintrygowal. IMO przy tych chodnikach wpierw trzeba bedzie odbyc male randevoux z ostatnia czescia Descenta :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 No Prey moze zrobic wszytskim czekajacym na dobre/grywalne FPP mala/mila niespodzianke bo ta gra ma tyle wyklepanych pomyslow ze z pewnoscia nasyci niejednego :] Filmik mi sie baaardzo podobal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Jakoś mnie nie przekonał ten trailer. Niestety nie podobają mi się klimaty Dooma. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Prey to nie beda klimaty Dooma a wiele roznych czesto zapozyczonych klimatow z innych cooltowych produkcji :wink: Heh najbardziej mnie sie podobalo lazenie po scianach jak w AvP ;] do tego motyw z tym ze jak zginiesz musisz sie "wykupic" smierci przez zabicie z zaswiatach ilus tam istnien jest ok - Soul Reaver sie przypomina, i w dodatku wyglada wszytsko tak ze sie kupy trzyma. No a tak pozatym to nowych ciekawych FPP jakos nie widac na horyzoncie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 no klimatyczne to "porwanie" na poczatku filmiku ;] czekam czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Nowe screen'y. http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=8897&a=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 9 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2006 Ten autobus szkolny na 3 zdjeciu jakos dziwnie kojarzy mi sie z Nightmare On The Elm Street II.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 10 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2006 nie działa mi również [= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2006 3D Realms oficjalnie podało datę wypuszczenia wersji demonstracyjnej zbliżającego się ku premierze shootra Prey. Demo ukaże się 22 czerwca i nie jest to dzień przypadkowy – dokładnie wtedy przypadnie 10 rocznica wydania shareware'owej wersji Quake'a. Autorem pierwszoosobowej strzelanki Prey jest Human Head Studios, jakie zrealizowało porzucany przed laty projekt 3D Realms. Tytuł wypuszczony zostanie w wersjach na platformy PC oraz Xbox 360. YUPI!! ;]]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazkez Opublikowano 10 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2006 Cenega Poland, wyłączny partner firmy Take 2 Interactive w Polsce, ma przyjemność poinformować, że już 21 lipca do sprzedaży trafi długo oczekiwana gra FPP firm Human Head Studios i 3D Realms - Prey. Gra akcji, rozgrywająca się na pokładzie statku kosmicznego obcych dostępna będzie w oryginalnej, angielskiej wersji językowej i cenie 129,90 złotych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 Cenega Poland, wyłączny partner firmy Take 2 Interactive w Polsce, ma przyjemność poinformować, że już 21 lipca do sprzedaży trafi długo oczekiwana gra FPP firm Human Head Studios i 3D Realms - Prey. Gra akcji, rozgrywająca się na pokładzie statku kosmicznego obcych dostępna będzie w oryginalnej, angielskiej wersji językowej i cenie 129,90 złotychBardzo ladnie.Jestem zadowolony :) A kiedy demko? Mialo wyjsc 1 czerwca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 (edytowane) Nie mam sily na kolejna nudna strzelanke. Q4 ledwo przeszedlem, malo sie nie o*ralem z nudow pod koniec. Widzialem jakis trailer Prey'a - normalnie kolejny quake - wiadomo, silnik dooma, ale ilez to mozna nawalac do tych biednych obcych? Nie mam ochoty w ogole w to grac. Edytowane 11 Czerwca 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2006 Nie mam sily na kolejna nudna strzelanke. Q4 ledwo przeszedlem, malo sie nie osralem z nudow pod koniec. Widzialem jakis trailer Prey'a - normalnie kolejny quake - wiadomo, silnik dooma, ale ilez to mozna nawalac do tych biednych obcych? Nie mam ochoty w ogole w to grac. Jeszcze Ci przypomnę tego posta. :wink: Już widzieliśmy kilka ciekawych pomysłów. Mam nadzieję, że gra będzie nas często zaskakiwała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 (edytowane) Spokojnie spokojnie juz 5 lipca Prey ma szanse troche namieszac, niby jest zlepkiem pomyslow z roznych gier min AvP, Turok, DIII ale to co widzialem na filmiku napawa mnie optymizmem, bo gra jest troche niekonwencjonalana jak na tak skostnialy gatunek fpp, lazenie po scianach, posmiertna podroz w zasiwatach zeby powrocic do rzeczywistosci czy tez wariackie portale ktorych jest tam pelen dostatek. Tylko te idiotyczne giwery mogliby zmienic bo niebardzo lubie strzelac z, no wlasnie co to jest wogole? :D ... Ps. Pioorek gratuluje samozaparcia, bo zeby przjsc Q4 do konca ktos musialby stac nademna z pała :] drugiego takiego nudnego gniota dawno nie widzialem, chyba pierwsza gra Raven ktora zrabali :? Edytowane 14 Czerwca 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 12 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2006 Pioorek -_- (Piórek) True, ledwo ledwo dalem rade bo juz usypialem, ale przejsc trzeba - dla zasady ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...