wazwa Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 (edytowane) Witam wyciąłem sobie okno w budzie i chciałbym podświetlić a że nie znam się na Katodach to proszę o opinie, co myślicie o tej. Katoda Edytowane 10 Kwietnia 2005 przez wazwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiKaze boski wiatr Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Cena nawet ok , ale nie wiadomo jak będzie z jasnościa . Zastanów się jeszcze nad katodami firmy Speeze (chyba tak sie to pisze ^_^) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterdomin Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 kup sobie 2x revoltec = cena ok 50 zł albo firmy sunbeam mam taka i polecam ! świci juz 4 miechy 25/8 i jest loz :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2005 (edytowane) Też polecam SUNBEAMA. 2x Niebieska i świeci jak się patrzy. Edytowane 10 Kwietnia 2005 przez Prog Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazwa Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Ok dzięki zastanowie się nad tymi katodami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...