igomako Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Jestem troche zielony w sprawie zasilaczy (troche... :D ) w kazdym razie proszemnie nie linczowac jakby co, ok? chce sie tylko dowiedziec czy te napiecia sa bardzo złe czy tragiczne... mam zasilacz Chieftec ATX-1136H (360W).. < Voltage Sensor(s) > CPU Voltage: 1.52V Aux Voltage: 2.54V +3.3V Voltage: 3.17V +5V Voltage: 2.71V +12V Voltage: 11.17V -12V Voltage: -4.71V -5V Voltage: -3.70V Standby Voltage: 3.12V Battery Voltage: 2.90V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Napiszę tak jak wiele razy i nie jest to złośliwe. Weź miernik i mierz nim. Bo program pokazuje banialuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igomako Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2005 hm :) ok :) thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgk5 Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Napięcia masz takie, że komp nie ma prawa wystartować ... a jednak działa :D Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zariro Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2005 Mam nadzieję że miernik nie pokaże tego samego....... oj kiepsko by było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...