Barty Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 dla niecierpliwych: wymuszone odswierzanie monitora w zakladce "zmiana czestotliwosci odswiezania" w sterownikach forceware 71.84 powoduje spadek koncowego wyniku w 3dm2001se o ok 3000 pkt... dla cierpliwych: po reinstalacji systemu postanowilem wgrac najnowsze forceware od nvidii, czyli 71.84, przedtem jechalem tylko na sterkach gainwarda 66.97 i krecilem grafe expertoolem. tym razem zrobilem to w rivatunerze... odpalam 3dmarka2001 na konfigu dokladnie jak w podpisie i moim oczom ukazal sie wynik ok 19000. uchachany po pachy, bo na starych sterkach bylo ok. 17000 i to na procu wykreconym wysoko (fsb292). zauwazylem jednak ze odswierzanie bylo nie takie jak w pulpicie. zmienilem na twardo 100hz i nie testowalem juz wiecej. dzisiaj po zabawie timingami odpalam znowu i zonk ok 16000... dlugo dochodzilem do tego co bylo... wymuszone odswiezanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Było :) Recepta: wymuszaj odswieżanie by Riva Tuner. Ja to robie poprzez dxdiag (Narzędzie diagnostyczne DirectX), zakładka Więcej pomocy, Zastąp. Ale to ustawienie dotyczy tylko aplikacji DirectX, w OpenGL wpisuję w configu gry komendę na wymuszanie odświeżania, np. w Doom3: seta r_displayRefresh "100" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzmot Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 To dość znane zjawisko, odkąd ludzie wymyślili Voodoo. Synchronizacja z odświeżaniem obniża FPS. dlatego w większości gierek korzystających z D3D (i OGL) jest wyłączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukk Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2005 To dość znane zjawisko, odkąd ludzie wymyślili Voodoo. Synchronizacja z odświeżaniem obniża FPS. dlatego w większości gierek korzystających z D3D (i OGL) jest wyłączona. 1386318[/snapback] On o krupie Ty o [gluteus maximus]..przeczyatj jescze raz ok?? a wogole BYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzmot Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 On o krupie Ty o [gluteus maximus]..przeczyatj jescze raz ok?? a wogole BYLO 1387689[/snapback] No dobra, może pospieszyłem się z wnioskiem :-P. Ale Twoja wypowiedź bardziej sensowna nie jest. Więc się zapytam: V-sync włączone było w tej sytuacji, czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Wątek o tym był TUTAJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...