eXtremalX Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Witajcie. Zamówiłem w połowie marca tego roku zasilacz Chiefteca w sklepie www.csklep.pl - przedpłata na konto, wysyłka kurierska. Jest 14 kwietnia a do teraz nie widzę paczki. Próbowałem więc skontaktować się z właścicielem - na emaile nie ma odpowiedzi, telefonów nikt nie odbiera. Dziwi mnie to, bo sklep, jak widziałem opinie w wielu serwiasch (też tu ;)) jest zaufany i wszystko OK. A teraz co? Pieniądze wysłane, a paczki nie ma. Pomóżcie. Chcę odzyskać te pieniądze. Jeśli macie jakieś sposoby na skontaktowanie się z właścicielem czy cokolwiek innego co mogło by mi pomóc.. Piszcie. Tutaj lub na maila: extreme-x@tlen.pl Pozdrawiam, Jacek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buzzy Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Csklep prowadzi _Vip_ i Lagier z tego forum i ktos tam jeszcze. Napisz im pw na forum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Znalazłem tylko Lagiera, _Vip_a nie znalazłem na liście użytkowników. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 A to święty Mikołaj? _Vip_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 w imieniu cSklep.pl chcialbym bardzo przeprosic za zaistniala sytuacje.Niezwlocznie zajmiemy sie ta sprawa i napewno nie zostaniesz pokrzywdzony :] raz jeszcze przepraszamy,jestesmy tylko ludzmi ,a w natloku zamowien czasem mozemy cos przeoczyc p.s - wyslij swoje dane ,oraz kopie zamowienia na adres bok@csklep.pl (mozesz dolaczyc linka do tego topica zeby bylo wiadomo o kogo chodzi) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nexer Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 (edytowane) A nieodbierane telefony ? Wiele ludzi skarży się na całkowity brak kontaktu z Waszym sklepem, baaaaardzo powolne wysyłki + do tego baaaardzo powolne wywiązywanie się z gwarancji. Mam pytanie - czy kiedykolwiek dojdzie do mnie pasta, która była do wygrania w konkrusie na profil@tweak.pl ? Edytowane 14 Kwietnia 2005 przez Nexer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 (edytowane) ja jestem wsparcie techniczne a nie dzial handlowy :] aktualnie jest troche roboty przy stronie technicznej sklepu.Jak sytuacja sie ustabilizuje bedzie wszystko dzialalo sprawniej wszelakie skargi itd. prosze pisac na bok@csklep.pl Edytowane 14 Kwietnia 2005 przez _Vip_ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Problem w tym że były wysylane maile już i na żadne nie było odpowiedzi. Podobnie z dzwonieniem. No ale ok, spróbuję jeszcze raz. PS. Sikor - oO jakoś nie zauważyłem, przepraszam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 .... PS. Sikor - oO jakoś nie zauważyłem, przepraszam. 1388419[/snapback] No problem. :-P To było tylko pytanko retoryczne, aby post wyglądał pełniej. :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 OK, mail wysłany, czekam na odpowiedź i potwierdzenie wysyłki oraz na paczkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Ja jak zamawialem wiatrak, to tez im sie pare dni zapodzialo zamowienie. Przeprosili za opoznienie i obiecali dodac jakis prezent gratis. Przyszla paczka, ale prezenciku juz nie bylo... No to obiecali ze dadza przy nastepnym zamowieniu (no coz trzeba kase wyciagac w jakis sposob) Ale gdy chcialem cos zamowic, to wyslalem email z zapytaniem, jaki prezencik bym dostal jak teraz zamowie - zadnej odpowiedzi nie dostalem, wiec raczej sobie daruje juz ten sklepik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Przyszła odpowiedź, że zostanie wysłany z "poŻądnym gratisem w środku" ;) Czekam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0n1c Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2005 A jak porzadny gratis, to sie rozumie kostka 512MB ramu Hynix'a :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Przydałoby się, oj przydałoby... ;) na 256 nie ma jak pracować ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 łopaski zaciskowe po 0,20zł ?? ;) ŁAŁ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buzzy Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Dobra. Koniec narzekania. Dla kazdego początki są trudne. Miejmy nadzieje ze sytuacja sie poprawi a tymczasem proponuje zamknac topic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 A może z tym poczekać, aż paczka przyjdzie? :> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Apo kij zamykac zeby eXtremalXmial zakladac nowy jak przyjdzie paczka bez gratisu/ z wspomnianymi zaciskami/eee ramem 512(yeah yeah whatever)/gratis bedzie przy nastepnym zakupie .Zostawic .Ja cem wiedziec jak sie panowie wywiaza z obietnicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Ja też chcę wiedzieć :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ok. To przestaje być śmieszne. Jest piątek. Paczka miała być wysłana w poniedziałek. Zresztą na stronie jest napisane, że wysyłka max 3 dni. I co teraz? Paczki nie ma, maila żadnego nie ma, kasy nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Moze zabładziła ? :roll: Albo nie daj Bóg zapomnieli.... Fajny ten sklepik ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IchBinIdiot Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 I co teraz? Paczki nie ma, maila żadnego nie ma, kasy nie ma. 1404644[/snapback] W połowie marca płaciłeś? a masz dowód wpłaty? Ponad 30 dni na wywiązanie się z umowy w przypadku tak powszechnie dostępnego sprzętu jak zasilacz świadczy o tym ze sprzedawca nie ma możliwości dostarczenia towaru. Albo nie zapłaciłeś. "Sprzedawanie" towaru którego się nie posiada można przy odrobinie wprawy podciągnąć pod art. 286 kk :D Widziałem że _ViP_ przeczytał przed chwilą topic, odpowiedzi jakoś nie napisał? czyli olewa sprawę, i to samo proponuje zrobić z csklep.pl - po prostu olać. Autor wątku ma gorzej, musi jeszcze odzyskać kasę. Na towar chyba nie ma co liczyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ja na jego miejscu poprosil bym o zwrot kasy i podziekował za owocna współprace :lol: Ilez mozna czekac... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtremalX Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Tak, kasa została wpłacona. Dowód to wykaz przelewów od banku :P ur8an - tak też chyba zrobię.. Głęboko w poważaniu mam potwierdzenia od nich, że "wysłano", a potem znowu czekanie.. Teraz tylko pytanie - czy kasa zostanie zwrócona... Bo jeśli znowu będzie taka "wiocha" jak z towarem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Ja bym sie postarał zeby mi szybko kase oddali ;] Powodzenia w odzyskiwaniu kasy, bo kto wie co to bedzie :roll: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 A nie mowilem :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Soker Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 (edytowane) Nie tylko Vip i Lagier prowadzą ten sklep dlatego też nie mozemy mieć pretensji tylko do nich. Wiem o tym ze gdyby chłopaki mogli to dali by kazdemu Athlona64 w prezencie za zwłoke ale wiecie ze jest to niemożliwe. Dziwi mnie tylko podejście do tematu. Jako sprzedawca/prezes sklepu próbował bym załagodzić sprawe jeśli naprawde mam problemy z wysyłką (np. hurtownik mi nawalił). To faktycznie dał bym tego "gratisa" który nawet w niewielkiej postaci potrafi ucieszyć Mam na mysli cos w stylu radiatorów na pamiątki/świecący wentyl/paste termoprzewodząca itp. Edytowane 22 Kwietnia 2005 przez Soker Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IchBinIdiot Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Dziwi mnie tylko podejście do tematu. Jako sprzedawca/prezes sklepu próbował bym załagodzić sprawe jeśli naprawde mam problemy z wysyłką (np. hurtownik mi nawalił). To faktycznie dał bym tego "gratisa" który nawet w niewielkiej postaci potrafi ucieszyć 1405434[/snapback] Dlatego zdziwiłem się że _ViP_ przeczytał topic i nic nie odpisał. Nawet wstrzymałem się z wyslaniem posta kilkanaście minut i sprawdziłem czy rzeczywiście nic nie napisał. Miesiąc to dużo czasu, a podobno przesyłka miała iść kurierem ... Zdarzały mi się takie "przygody" przy zakupach przez net, ale w komputroniku czy proline przynajmniej odbierają telefony (... i wysyłają towar po zrobieniu awantury 2-3 handlowcom :lol: ). Taki stosunek do klienta jaki zaprezentował nam csklep ... wybitnie seksualny ... nie wzbudza entuzjazmu. Szczególnie że nie był to jedyny taki przypadek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2005 A może rzeczywiscie należałyby sie jakies wyjasnienia... Nie mowie tu o Vip'ie i Lagier'ze ale jezeli pracuja w tym sklepie to moze by sie cos dowiedzieli, zareagowali... Ja bym zawalił tego ich sklepowego maila, listami i wkoncu by zauwazyli :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnz Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2005 ok znamy już sytuacje klienta. komentarzy starczy. blacky, vip, lagier ... będziecie mieli coś do powiedzenia to wiecie gdzie sie zgłosić ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...