Jump to content
szaraczek

Kalonline

Recommended Posts

hej nieznalazlem tematu o tej grze. gra ktoś może?? jakie macie loginy?? znacie jakies ciekawostki lub macie problemy?? piszcie ...

PS moj login to "gilong"

stronka gry : www.kalonline.com

link do downloadu klienta gry : http://inix.nefficient.com/inix/KalOnlineSetupEngNew.exe

Edited by szaraczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.kalonline.com jest to gra MMocRPG , świat fantastyczny, w pełni 3D, chodzisz i zabijasz potworki zeby muc zdobyc nastepny level :P Można prowadzic dialogi z innymi a takze prowadzic z nimi handel. można wykonywac qesty itd... według mnie to jest tibia przerobiona na 3D. podoba mi się funkcja party gdzie chodzisz grópką osób i razem zdobywacie punkty. do wyboru są 3 zawody: knight, archer i magik. jeszcze jakies info?? aha ma małe wymagania;) p3 800, 256ddr i 32 mb na grafie wiec mozna posmigac smiało

Share this post


Link to post
Share on other sites

gierka miodna, grafa tez jak na taki rodzaj gry. co do diablo to sa tez pewne elementy podobne. na stronce po lewej stronce jest przycisk do załozenia konta;) na jednym koncie mozna miec kilka postaci. gierka miodna, duzo niezajmuje, wymagania małe a grafa serio dobra , wymagany direct 9.0b, gra duzo polaków ale nawet jak by ich niebylo to gra jest prosta do połapania. naprawde polecam;) moze keidys pojdziemy na party?? ;).

Ściągnijcie to sie przekonacie;) Klimat tez miodny ;)

PS Update trwa ok 0,5-1h wiec trza czekac. ale warto ;) aha i jest darmowa

Edited by szaraczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

tia ja tym jezyk-sobie-polamac (rycerzem) :lol:

lvl 10 i mowie ze jest miodna. nawet bardzo. jaknarazie wq mnie dwie rzeczy :arrow: 1 to rybacy. nie lubie jak fps mi leci na leb na szyje do 3klatek. a 2 to cholerne odleglosci pomiedzy mobami niebieskimi a pomaranczowymi :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oj polskich nickow to widzialem od cholery. szkoda ze czesc naprawde nieciekawa :? ja narazie cienko stoje ze sprzetem. wdzianko g8 reszta g16 mieczyk chyba iron. pytanie :arrow: jak dorawc wiecej questow? bo wykonalem ze 2 czy 3. pierwszego za cholere nie moge znalesc itemu. na wschod jest napisane. tluke, tluke a tego badziewia nie widze :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nom gierka bardzo fajna, co wazne wciaga :> Fakt ze miedzy niebieskimi a pomaranczowymi to trzeba sie troszke nabiegac, ale co dziwne czesto przy niebieskich mozna znalesc calkiem ciekawe itemy.

Co do questow to na stronce co podalem jest opis co i jak.

Butcher moze Ci jaki firewall blokuje polaczenie :blink:

 

ps-co do polakow to jest ich dosc sporo,np walcze i widze jak nagle droga biegnie koles i krzyczy "pomocy!!!" a za nim leci z 5-6 demonow :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo :)

moze dziwny ze mnie jason ale cos mi ta gra nie podchodzi..

mowiliscie ze jest jak diablo wiec sciagnalem i sie zarejestrowalem, wybralem sobie koleznake z lukiem i kurde grafa wcale nie super tylko ujdzie jak oczy przymroze i czemu nie atakuja mnie ziomki potworow, walcze sobie z jednym a dwoch chodzi sobie obok jakby na spacerku, a ja im ziomka tluke, a moze to nawet ktoregos rodzina..nie wiem , ale w diablo atakowali grupa, tutaj nie ma problemu, walcze sobie z jednym, jak mnie za bardzo obije to sobie siadam, nikt mnie nie zaatakuje, odpoczne, mam cale zycie znowu i nastepny... czy to nie monotonne ?

 

dalej jest trudniej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja niedawno pogrywalem w Kal'a ,jednak na dłuzsza mete takie gry mnie nudza : ]

 

z tego co pamietam mialem rycerza 22 lvl

full set g32 + mieczyk g33+1 + ok 300 uzbieranych medycynek B)

oddalem wszystko kumplowi z Kal'a bo przestalem grac : ]]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa procenty w prawym dolnym rogou okienka gdy sie targujesz z ludzmi w czerwonych kubraczkach. Jednak mialem TAX 85% i mi sie powiekszylo do 99%! i sie nie pomniejsza jak kupuje sprzedaje itd!!!

Czy to jest odwracalne? Wszystko mam drozsze! (to sie zaczelo od tego jak na chwile wylaczyli mi neta) :mur: Pomozcie!! :mur:

post-111810-1114515138.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaczełem grac dzisiaj

grafa super ! grywalność na poziomie Rose Online (wogóle ta gra jest podobna troche do R.O.S.E.

jesli ktos mogłby zapodac linka do działajacego polskiego poradnika to byłbym wdzieczny, oczywiscie pomocą w postaci party/itemów/kasy tez nie pogardze :twisted: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...





×
×
  • Create New...