Skocz do zawartości
Tomekkkkkkkk

Zostałem Oszukany? Bardzo Pilnie Proszę O Opinie !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam prośbę do wszystkich forumowiczów którzy kiedykolwiek bądź w jakikolwiek zetknęli się z tego typu problemem. Mianowicie moja dobrze mi służąca i bardzo wydajna karta Sapphire Radeon 9500 padła i po ponad miesiącu oczekiwania została wymieniona na badziewiatą Radeon 9500 Pro GeXCube :angry: :sad: .Nie dość że jest o dużo wolniejsza, głośniejsza, to na dodatek kosztuje w tej chwili około 300 zł podczas gdy ja za swojego radka Sapphire wydałem 719 !!!!!!!!!!! Bardzo proszę każdego kto jest zoorientowany w temacie o wypowiedź, co najlepiej powinienem teraz zrobić by to badziewie zwrócić i odzyskać coś lepszego, bo niestety jestem mocno stratny.

 

Z góry wszystkim dziękuję. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co google mowi wyglada na to ze GIGA X-Cube

Jest to nowa marka stworzona przez firmę Gigabyte, której produkty skierowane są w segment OEM

to nowa moglem wyciac :wink:

co do wolniejszej. w czym? jak gdzie? podaj dokladniej.

------------------------------

edit2 i moze w temacie 9500 cos wiecej jest napisane nt tej karty

Edytowane przez OrGiUsZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szybka odpowiedz.

Sprzet uszkodzony oddany do serwisu ma do ciebie wrocic naprawiony, lub jezeli nie jest to mozliwe serwis ma ci dac karte taka sama jak oddales do naprawy, nie gorsza nie lepsza lub jezeli nie ma mozliwosci dania takiej samej zaproponowac ci inna karte ale ty musisz sie na nia zodzic. Mozesz odmowic i musza oddac ci kase.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zapytać... Jak dzwoniłem się dowiedzieć co z moją kartą to odpowiedzi był różne, nic nie wiadomo jeszcze u dystrybutrora, będzie korekta.... W końcu stanęło na tym że gdzieś znaleziono takiego samego Radona i zostanie wymieniona na taką samą.... A to coś napewno nie jest Radeonem 9500. Jest wolniejsza i w 3d Marku 2001, 2003, i w Quake 3 i nawet w programiku testującym Ati Tool :( Więcej nawet nie sprawdzałem bo mi już nerwy powoli puszczają. Kto wie od strony prawnej jak powinienem się teraz najsprawniej zachować ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem takie badziewie.....Taktowanie pamięci 400 mhz podczas gdy ja miałem 550, zero podkręcalności i wogóle kicha.... http://www.frazpc.pl/artykuly/159/GigaCube.../PRO/128MB/Lite Ta Karta po prostu przeraża swoją miernotą. Czyli po prostu najlepiej od razu do rzecznik prawa konsumenta zadzwonić ?? Jakąś ustawe ktoś może zna???

Edytowane przez Tomasz Chwastyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ot mode on sorry]

Jesli dostałeś 9550XT od GeCuba - raczej nie odczujesz róznicy in minus.Poprawnie skonfigurowana karta napewno nie bedzie wiele jesli wogóle gorsza co nie zmiania postaci rzeczy ze nie jest taka jaka oddales

1397240[/snapback]

:-| przez takie teksty zaczne sie bac otwierajac lodowke bo moze TEN radeon wyskoczy i mnie zaatakuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam prośbę do wszystkich forumowiczów którzy kiedykolwiek bądź w jakikolwiek zetknęli się z tego typu problemem. Mianowicie moja dobrze mi służąca i bardzo wydajna karta Sapphire Radeon 9500 padła i po ponad miesiącu oczekiwania została wymieniona na badziewiatą Radeon 9500 Pro GeXCube  :angry:  :sad:  .Nie dość że jest o dużo wolniejsza, głośniejsza, to na dodatek kosztuje w tej chwili około 300 zł podczas gdy ja za swojego radka Sapphire wydałem 719 !!!!!!!!!!! Bardzo proszę każdego kto jest zoorientowany w temacie o wypowiedź, co najlepiej powinienem teraz zrobić by to badziewie zwrócić i odzyskać coś lepszego, bo niestety jestem mocno stratny.

 

Z góry wszystkim dziękuję. Pozdrawiam

1397068[/snapback]

Juz prawie mialem Ciebie opieprzyc ale zauwazylem blad w Twoim poscie.

Napisales Radeon 9500 Pro i myslalem, ze narzekasz, ze Ci wymienili z R9500.

Ale jezeli zamienili Ci to na R9600Pro badziewnej jakosci to oczywiscie mozesz zadac czegos innego bo ten sprzet Ci nie odpowiada.

Ale nie strasz ich. Moze po prostu sami nie wiedzieli albo jezeli wiedzieli to mysleli, ze natkneli sie na nooba ktory nie wie co oznaczaja numerki.

Delikatnie sprobuj sprawe wyjasnic.

Karta Ci sie nie podoba poniewaz (rzucaj konkretami, po ktorych odrazu beda wiedzieli, ze nie moga Ci nic wcisnac - rdzen RV zamiast R, gorsze taktowania pamieci, ktore sa o gorszych parametrach ns, gorsza jakosc poniewaz produkt OEM).

Mysle, ze po takiej rozmowie dopiero mozna interweniowac u rzecznika konsumenta.

Ja bym klienta chyba zaj***** jezeli nagle dostalbym jakies wezwanie od rzecznika bo sie kolesiowi nie podoba lozysko, ktore mu sprzedalem.

Z pewnoscia by ze mna sprawe zalatwil ale w takiej sytuacji nie popuscilbym za chiny i udowodnil, ze sie myli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, źle napisałem dostałem Radeona 9600 pro Lite..... Aha. sprzedawca tłumaczy się że jedynym problemem dla którego czekałem tak długo, i dostałem to co dostałem zamiast korekty, to to że wysłałem kartę w nieoryginalnym pudełku....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, źle napisałem dostałem Radeona 9600 pro Lite..... Aha. sprzedawca tłumaczy się że jedynym problemem dla którego czekałem tak długo, i dostałem to co dostałem zamiast korekty, to to że wysłałem kartę w nieoryginalnym pudełku....

1397813[/snapback]

Zobacz co jest na FV lub paragonie napisane.

Co Ci obchodzi pudelko ?

Nie masz zadnego nakazu trzymac pudelka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz co jest na FV lub paragonie napisane.

Co Ci obchodzi pudelko ?

Nie masz zadnego nakazu trzymac pudelka.

1397860[/snapback]

Niestety mam, tak jest w warunkach gwarancji....

10. Dostarczany do serwisu sprzęt musi być kompletny, czyli musi zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, sterowniki, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie przez firmę wraz z zakupionym towarem.

11. Jeżeli wymóg przewidziany w punkcie 10 nie zostanie dochowany, wówczas nie będzie możliwa wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy. W takiej sytuacji możliwa jest jedynie naprawa do skutku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...