Hamil_Hamster Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Chyba to będzie najodpowiedniejszy dział na to pytanie... A więc sobie kupiłęm u szklarza odpowiedni kawałek matowionego szkła które miało by mi robić jako podkłądka pod optyka... Już na początku w dodtyku zauważylem, ze jest to bardzo szorskie więc potraktowałem ją troche papierem wodnym ziarnistści 2000, na wyczucie pomogło :) W dotyku jak plastik. Jednak przed chwilą przypadkiem przejechałem po powierzchni plastikowym "pilocikiem" od głośników, plastik został na podkładce :blink: Teraz marwie się o los ślizgaczy w mojej myszy :D Czy jest coś co moge zrobic, aby powierzchnia była dalej matowa, ale nie ścierała różnych rzeczy? Jeszcze drobniejszy papier? Pasta polerska? Nie znam się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nostradamus Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Spróbuj zrobic to jeszcze drobniejszym papierem ściernym i pasta polerską. A tak wogóle to po co Ci matowa powierzchnia???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hamil_Hamster Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Spróbuj zrobic to jeszcze drobniejszym papierem ściernym i pasta polerską. 1398911[/snapback] Spróbuje. A tak wogóle to po co Ci matowa powierzchnia????A spróbuj używać optyka na czymś gładkim... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...