SzymonTER Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zastanawiam się...bo nakupowałem pełno sprzetu (za około 10tyś) w trójmiejskim sklepie komputerowym. Sklep działał od bardzo dawna (odkąd pamiętam)...no i niedawno kumpel powiedział mi że zamykają ten sklep...a dzisiaj patrze na ich stronkę http://www.netservice.pl/ i nie działa.. :shock: Co z moimi gwarancjami???????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Są już niewazne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 A jakie masz te gwarancje? Jakieś kwitki ze sklepu, czy oryginały gwarancji, np. Philipsa czy czegoś tam? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbusek Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 gwarancje masz tez u dystrybutora raczej ... bdw - serio dziwne ze net'a zamykaja ... :| przeciesz tam zawsze naprawde spory ruch byl ... otworzyli dodatkowe salony ... naprawde dziwne ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maros Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 No niestety ale zamykają ten sklep razem z oddziałem hostingowym nets.pl, mam u nich maila i dowiedziałem się, że serwery przekazują innej firmie hostingowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonTER Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 No ruch był tam spory...a przez ostatnie 3 miesiace walczyłem z moim ojcem przeciwko temu sklepu...chodziło o epoxa...dobrze że przynajmniej mi go zwrócili bo co by było gdybym go oddał i bym pojechał sie spytać co z płytką a tu pusty sklep? Gwarancje mam w większości na karcie netservice, chociaż na notebooka mam dtd, jedna gwara philipsa, reszta na pie******ego neta :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Hehe, u mnie w Krakowie byłtaki sklep co mi sprzedali połowe używek części. Dysk miał tyle badów że co dokładnie 4 dzień byłem u nich z reklamacją. A potem sklep splajtował a ja mam dysk Maxtorka na który mam jeszcze 3 miesaiące gwarancji a sklepu nie ma :blink: . DOdam że sklep nie istnieje 1.5 roku więc WTF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ja slysalem tyle ze ten oddzial zlikwidowali ale zeby wszystkie? Niech sobie w kulki nie leca, hmm dobrze ze nic u nich nie kupowalem ostatnio:] Ostatniego dnia odbieralem "od tylu" sprzet z naprawy pogwarancyjnej - nagryware :) liteon jednak nie naprawial i wymienil na nowa, mialem zaplacic tylko za wysylke, no ale gosciu co mi wydawal zapomnial/nie wiedzial, no i mam nowa nagryware za free, wiec jak netserice nie lubic :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 No to nie za wesolo :/ Wiecie jak teraz bedzie z gwarancja?? Do kogo sie zglosic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonTER Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 chyba do nikogo :/ To sklep odpowiadał przed nami jako gwarant. No chyba ze masz coś gdzie nie dostałes karty gwarancyjnej netservice tylko producenta. No ale musi być podbita chyba. Spróbujcie sobie zadzwonić do NS <lol> CH**E wycinali pewnie do końca ludzi pozbywając się towaru bez gwarancji. A tak wogóle to dziwne...po 11 latach na rynku zwinać interes tuż przed końcem okresu rozliczeniowego z urzedem skarbowym...:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 wysyłasz sprzęt do producenta czy importera... w przypadku gdy sklep ogłasza upadłość. w kraku tez taki sklep był mieli ceny zaje....e ruch tez fpizdu duży i ... ogłosili upadłość dlaczego z tego co wiem problemy ze skarbówką za dużo przekrętów sprzęt na lewo bez faktur... itd. itp. tak jest jak zarząd jest zbytnio zachłanny nie można istnieć na rynku i dobrze prosperować jednocześnie prze skarbówką wykazywać straty wcześniej czy później się doczepią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 wysyłasz sprzęt do producenta czy importera... w przypadku gdy sklep ogłasza upadłość. w kraku tez taki sklep był mieli ceny zaje....e ruch tez fpizdu duży i ... ogłosili upadłość dlaczego z tego co wiem problemy ze skarbówką za dużo przekrętów sprzęt na lewo bez faktur... itd. itp. tak jest jak zarząd jest zbytnio zachłanny nie można istnieć na rynku i dobrze prosperować jednocześnie prze skarbówką wykazywać straty wcześniej czy później się doczepią. 1402640[/snapback] Czy tonie był przypadkiem Air Comp? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 (edytowane) RanCom ale to tylko przykład mi blizej znany... jeden z wielu ;) Edytowane 22 Kwietnia 2005 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silverfast Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 (edytowane) To mowisz, Szymon, ze Netservice jako firma przestaje istniec? Bo zlikwidowali sklep w Tesco ale myslalem ze tylko tamten a nie cala firme... w Tesco ruch byl akurat zaden, z reguly zywej duszy w srodku. Za to na Starowiejskiej z reguly zakrecona kolejka, jak u rzeznika 20 lat temu. Inna sprawa, ze ta firma dzialala ludziom z branzy na nerwy... ceny mieli w detalu nizsze niz niektore hurtownie. Zawsze mnie zastanawialo jak to robia wlasciwie... i czy naprawde sprzedaja dysk twardy z zyskiem, powiedzmy, 5zl, czy tez maja jakies dojscia niesamowite po prostu, np. bezposredni import w wielkich ilosciach. Ale importowac setki komponentow hurtowo to troche nierealne jak na taka firme. Krotko mowiac, zdziwiony jestem i zaskoczony. Czyzby naprawde koniec Netservice'u? To co teraz? Gral nam zostal? Czy niemrawy oddzial PTR'u (Sferis), ktory od paru miesiecy ma problemy z napisaniem cennika bez bledow ortograficznych. P.S. O gwarancje sie nie martw. Gwarancja sklepowa to w zasadzie tylko papier... sklep rozmawia z dystrybutorem danego produktu, niejako posredniczy jedynie w realizacji gwarancji. Majac dokument od Netservice'u z data zakupu, plus rachunek, wysylasz sprzet do dystrybutora i on realizuje twoja gwarancje. Jedyne co moze cie martwic to fakt, ze bedziesz musial dostarczyc sprzet (odpukac) na swoj koszt. Edytowane 22 Kwietnia 2005 przez silverfast Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IchBinIdiot Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zawsze mnie zastanawialo jak to robia wlasciwie... i czy naprawde sprzedaja dysk twardy z zyskiem, powiedzmy, 5zl, czy tez maja jakies dojscia niesamowite po prostu, np. bezposredni import w wielkich ilosciach. Ale importowac setki komponentow hurtowo to troche nierealne jak na taka firme. 1405382[/snapback] Troche domyślam się jak to robili, siedzę "w branży" od lat i coś_tam_wiem :D Niektóre ceny brały się stąd że kupowali podzespoły bez gwarancji producenta/hurtowni. Były (i są) takie oferty m.in. na dyski i karty graficzne. Rzecz z lekka ryzykowna, ale przy dużych obrotach do przeżycia. Gorzej jak trafisz np. na partię dysków która po jakimś czasie w całości idzie do wymiany z powodu błedów wykonania ... a były takie przypadki. Importer wyreklamuje tylko to co sprzedawał z gwarancją, reszta to problem sprzedawcy detalicznego. Uparty klient ma szansę na to że producent uzna RMA ... tylko że nie każdy wie i umie zgłosic taki uszkodzony dysl czy grafikę do serwisu producenta. Coś tak czuję ze z niektórymi rzeczami kupionymi w Netservice będa niezłe jazdy ... obym sie mylił :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silverfast Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Hm. Wyglada na to, ze mnie zaskoczyles... sam tak kupilem pewien dysk w pewnej firmie... po latach okazalo sie ze wszystkie dyski z tej serii padaly jak muchy... sklep oczywiscie na rzesach stawal zeby mi tego nie przyjac na gwarancje (a mialem 3 lata) i w koncu postawil na swoim. Teraz sie domyslam czemu tak strasznie sie bronili... A jak juz mi sie ta gwarancja skonczyla to dowiedzialem sie gdzies, ze moglem wyslac dysk wlasnie do producenta i dostalbym bez problemu nowy. Nie mogli chlopaki od razu prawdy powiedziec? Pewnie nie... Ogolnie bardzo ciekawy hint, dziekuje serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Mnie to akurat martwi, ze sklep padl, bo zostanie nam wlasciwie tylko gral, zawsze byla konkurencja i ceny w obu sklepach podobne a teraz co w gdyni zostanie? komputronik i vobis wlasciwie, oraz pare malych sklepow w ktorych nigdy nic niema :/ Gral przez to moze sobie teraz podniesz o pare % marze a i tak bedzie tanszy od komputronika i vobisa, kiepsko :( Oby sie tak nie stalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2005 A Escape?? Ceny maja niezle i wybor tez dosc duzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Mnie to akurat martwi, ze sklep padl, bo zostanie nam wlasciwie tylko gral, zawsze byla konkurencja i ceny w obu sklepach podobne a teraz co w gdyni zostanie? komputronik i vobis wlasciwie, oraz pare malych sklepow w ktorych nigdy nic niema :/ Gral przez to moze sobie teraz podniesz o pare % marze a i tak bedzie tanszy od komputronika i vobisa, kiepsko :( Oby sie tak nie stalo. 1405686[/snapback] to polecam alt computer, moze duzo sprzetu w samym sklepie nie ma ale maja w miare tanio i swietna obsluge, kiedys jak ciocia kupowala jakiegos kompa to bylem z nia na wszelki wypadek zeby wszystko bylo ok, koles jak pokazywal proponowany zestaw powiedzial cos w stylu " karta graficzna jest ciut drozsza niz u konkurencji ale my nie wciskamy ludziom kart 64 bitowych" :D i cala reszta kompa tez na poziomie, i za dobra kase :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyPL Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 (edytowane) co do escape. Całkiem fajny sklepik - z gwarancjami nie ma problemu, ceny tez przyzwoite jedyny minus to lokalizacja i mała powierzchnia, ale jak ktoś chce to ich znajdzie i dostanie to czego potrzebuje. Szkoda netservice bowiem mieli naprawde poteżny wybór - na starowiejskiej. Edytowane 1 Maja 2005 przez crazyPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maros Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 Netservice do dzisiejszego dnia jeszcze nic nie zrobił z kontami e-mail. A mam opłacone abonament na pół roku :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 Co do cen i gwarancji to był wielki przekret tak jak opisał to ktos powyżej. Ja na nich się naciałem z dyskiem twardym bo mowili w sklepie ze gwarancja jest 2 letnia tylko na papierze 1 rok..... reszta wiadoma.2 rok gwary masz jak sobie go wyślesz do producenta na własny koszt... U nich opłacało się kupić części które i tak było wiadmomo ze pojda do natychmiastowego moddingu... bo i tak gwara szła w piz..du. Co do ich konkurencji to komputronik bije ich na głowe.W sprawie uszkodzonego dysku twardego bym przyjechał po odbior to zadzwonili :) A w netsie kumpel dzwonił co tydzien i doopa dopiero po 4 tygodniach dostał dysk ja po 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 Co do ich konkurencji to komputronik bije ich na głowe.W sprawie uszkodzonego dysku twardego bym przyjechał po odbior to zadzwonili :) A w netsie kumpel dzwonił co tydzien i doopa dopiero po 4 tygodniach dostał dysk ja po 3. 1421713[/snapback] Co do cen to komputronik tez bil ich na glowe, tylko ze w druga strone :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzPoiu Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 Ja sie cieszę że Net w końcu padł. Taki koniec zawsze jest firm które oszukują klientów i odbijają serwisy. W Gdynia jest jeszcze kilka fajnych sklepów Komputronik, Gral, Demo(sprawdzałem ostatnio kilka razy i mają niższe ceny niż Gral) wiec nie ma co się martwić. Pozostają tylko gwarancje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf.z Opublikowano 5 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2005 to znaczy ze wszystkie tanie sklepy predzej czy pozniej padna? :wink: wyjasnienie kupilem u nich dysk, i padl, gwarancja jest, ale nie ma gwaranta :sad: chyba bede musial wyslac do producenta, rma sprawdzilem ze jeszcze jest rok gwarancji. Korzystal juz ktos ze tego? Zastanawiam sie ile moze kosztowac przesylka do usa, i ile to potrwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 5 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2005 No niezla baba, a pisali ze renament robia rotfl Kurde mam u nich kupiony dysk rok temu, oby nie padl :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaelus Opublikowano 12 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2005 O kurcze, wlasnie sie o tym dowiedziałem i aż uwierzyć nie mogę :blink: A co do cen to akurat nigdy nie zauważyłem jakiejś specjalnej oferty u nich, a juz w porównaniu z Allegro to żadnej okazji. Tyle lat na rynku i takie coś. Szok. Może się Komputronika w Centrum Kwiatkowskiego przestraszyli? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 Sorry za ogrzebanie tematu!!!! Wczoraj przechodzilem kolo miesjca gdzie miescil sie Net Service i kurde sie troche zdziwilem!!!!! Na polkach towar wszystko wygalda tak jakby to nadal dzialalo!!!!!! Nic sie w sklepei wizualnie niezmienilo nawet szyld ten sam. Czy Ktos cos o tym wie???????? p.s. Mylse ze to wazne dla tych ktorzy maja jeszcze gwarancje!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 (edytowane) Ja też przechodziłem koło tego sklepu i też się lekko zdziwiłem ze jeszcze on jest. Aź mialem ochote wejść i poczytać cennik ;) Edytowane 12 Czerwca 2005 przez Kwazor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...