Skocz do zawartości
qbass

Konto w banku - gdzie zalozyc?

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec postanowilem (wreszcie) założyc sobie konto w panku. Poczytałem troche topicow na ten temat ale te dane sa juz troche nie aktualne.

 

Wiec moze byscie mi cos doradzili

 

MOje wymagania to:

 

- jak najniższe koszta prowadzenia konta (jesli jest taki bank to najlepiej zeby nic nie płacic za utrzymanie)

- jak najniższe opłaty przelewów (na rachunki w innych bankach i wewnatrz)

- oprocentowanie mnie nie interesuje

- dostęp do bankomatów też

- potwierdzanie sms jest mi nie potrzebne

- jednorazowe kody maja byc za darmo

 

Czyli jednym słowem MA BYC JAK NAJTANIEJ ;]

 

narazie moj typ to mBank z eKontem

 

Zaznaczam ze całkowicie nie jestem w temacie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Powiem tyle ja i paru moich znajomych ma konta w mbanku , zadnych problemow , tanio i szybko , ja sam mam konto ze 2 - 2,5 roku i jestem zadowolony , do ekonta jeszcze zalozylem sobie emax i jest juz rewelka. bank godny polecenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem z nimi bardzo dużo problemów.

Ale polecam bank!

Akcja jest tego typu ze jak sie zaczalem klocic z baba bo ona do mnie ze nie wysylalem dokumentów (wysylalem 2x ; o ) to ja powiedziałem To w takim razie będę musiał zrezygnować z usług waszego banku.

Mineły 2 dni jak zadzwonił do mnie jakiś młody typ z mbanku , nawet spoko sie z nim gadało ;) piersze co powiedzial to "Siema Paweł" ; o

I używał takiego że tez się tak wyraże młodzieżowego języka ;)

I ja do niego ze wysylalem , a on ze sprawdzi ;) i sprawzil po paru minutach zadzwonil ze znalazł i konto bedzie aktywne ;)

Polecam MBANK

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ING Bank Slaski mam, uzywam, jestem zadowolony - POLECAM. Szkoda ze planuja wprowadzic oplaty za przelewy internetowe (50gr) - na razie sa darmowe. Oplata za prowadzenie 2zl /miesiecznie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z Mbankiem- czy ktos znalazł jakieś kruczki w regulaminie, bo moja ślepota nic nie wypatrzyła- czy musi być coś na koncie( jakieś comiesięczne ukryte opłaty za konto) itp. Niby współpracują z WBK- czy można wpłacić sobie kasę na konto bez opłat :?: .

Ja jestem na etapie podpisania umowy :rolleyes: .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czyli mBanku nie pobieraja zadnej kasy za prowadzenie konta? przelewy jak dobrze sprawdzilem 0,50zł?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czyli mBanku nie pobieraja zadnej kasy za prowadzenie konta? przelewy jak dobrze sprawdzilem 0,50zł?

1404066[/snapback]

Dokładnie, z tym ze chyba przelewy z konta na konto ( oba sa w mbanku ) sa bezplatne

 

Na koncie nie musisz miec pieniedzy, ja przez 2 miesiace nie mialem nic i nic nie pisali ze konto puste :wink:

Edytowane przez Buu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

do niedawna polecilbym Ci VW Bank, b. solidna firma ale od maja wprowadzaja 5pln za prowadzenie konta ;(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A co z inteligo? Chyba nic sensowniejszego u mnie nie ma... Chcialem sobie zalozyc w ing niestety nie ma ich u mnie =\ .

Da sie jakos do mbanku wplacic pieniadze bez oplat?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A co z inteligo? Chyba nic sensowniejszego u mnie nie ma... Chcialem sobie zalozyc w ing niestety nie ma ich u mnie =\ .

Da sie jakos do mbanku wplacic pieniadze bez oplat?

1404225[/snapback]

Musisz przelac kase z konta mBanku

W mBanku nic sie nie Płaci za korzystanie z Konta a w inteligo chyba jest to kilka złotych

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

POLECAM MBANK !!

 

TAKŻE ING jest super, ale musisz robić ponad 4przelewy miesiecznie to wtedy zwraca ci sie oplata za prowadzenie w porownaniu do mBanku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mBank - i tylko ten;] (niezle haslo reklamowe, musze je komus sprzedac :lol: )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak to jest w mBanku z wyplacaniem gotówki ? Maja swoje bankomaty ? Ile pobierają za wyplacenie z innego bankomatu ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Inteligo rulz :]

1404314[/snapback]

Nie rules bo trzeba placic za prowadzenie rachunku i za karte ;]

 

lacznie chyba 6pln miesiecznie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak to jest w mBanku z wyplacaniem gotówki ? Maja swoje bankomaty ? Ile pobierają za wyplacenie z innego bankomatu ?

1404325[/snapback]

Euronet i WBK za darmo a w innych bankach to chyba 4 albo 5 zl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie rules bo trzeba placic za prowadzenie rachunku i za karte ;]

 

lacznie chyba 6pln miesiecznie

To nie majątek :]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To nie majątek :]

1404398[/snapback]

A jak sie ma conajmniej 100zl na koncie to nie placi sie za prowadzenie :>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Euronet i WBK za darmo a w innych bankach to chyba 4 albo 5 zl

1404396[/snapback]

nie jest mi to potrzebne !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czyli mBanku nie pobieraja zadnej kasy za prowadzenie konta? przelewy jak dobrze sprawdzilem 0,50zł?

1404066[/snapback]

 

jak masz metlik to zajrzyd do gazetki KŚ tam ostnio przetestowali....

Jak dala mnie najlepszy jest mbank.

Zalety:

-utrzymalnie konta za free

-brak wymaganej gotówki na koncie

-ok 95% ludzi na allegro.pl korzysta z mbanku wiec przelewey nie ida 1 dzen tylko pare sekund, przyspiesza to tranzakcje.

-ja mam jesze izzy konto [zakladelem pare lat temu jak nielem mnie niz 18 lat]

a wspominam o tym dletego ze doestej karte jakiej niktnie ma na rynku, czyli cała czarna z czerwonym paskiem magnetycznym, mi sie bardzo podba.

-mbank szybko sie laduje, nie potrzebujesz tokena za ktory musisz bulic kaucje

-w miere bezpieczny

-jako jedyny bank internetowy w ktorym mozesz inwestowac w aukcje obligacje itp

 

Najwieksze wady:

-do niedawna niegdze nie dalo rady wpalcic gotówki bez porwizji, od niedawna w wiekszych miastach sa punkty w super marketach gdzie wkaldasz kase do bankomatu i od razu zasila ci konto wiec porblem po czesci rozwiazany.

-prowizje za przelewey 50gr, malo ale jest

-co dwa lata musisz zabulic za karte 36zł

 

Jak dla mnie jest to barnk idelany, gdyby nie przelewy za 50gr.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

-co dwa lata musisz zabulic za karte 36zł

1405061[/snapback]

Nieprawda :) przynajmniej w ekonto sie nie placi, mam ekonto od 2.5-3 lat i nigdy nie placilem za karty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No jasne, ze nieprawda - posiadanie karty nie jest obowiazkowe :) . Mi np. jest niepotrzebna i nigdy nie zaplaciłem z tego tytułu ani grosza :) .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hej wiec mam taki problem :) Polamalem moja karte bankomatowa :P

A konto mam w pko zwykle i teraz chcialbym z niego zrezygnowac i przejsc do intelligo.

Wiem ze mozna rozszezyc zwykle konto o obsluge przez internet ale mnie to nie rajcuje bo nadal bedzie oplata za prowadzenie i dodatkowo bede musial zaplacic za nowa karte :D

Wiec sedno sprawy

Jak mam to zalatwic - zrezygnowac z starego konta i zalozyc nowe ?? czy moze da sie stare zamienic w intelligo ale takie "prawdziwe" a nie tylko o rozszezenie umozliwiajace obsluge przez net

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


Aktualności

Artykuły



×