nrl Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 (edytowane) http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/651/651358/vision-gt-20050916010824429.jpg render?? http://img393.imageshack.us/img393/5823/vgt4wm.jpg http://img358.imageshack.us/img358/3048/vgt13fw.jpg http://img358.imageshack.us/img358/9171/vgt22mc.jpg http://ruliwebfile.dreamwiz.com/mpeg3/tgs2...ruliweb_gt4.wmv wygląda nieźle szczególnie samochody ale co do trasy to tak sobie(praktycznie nic nie widać kiepska jakość filmiku). screeny z MGS4 w wysokiej rozdziałce nie wyglądają już tak super!!! ale cieszą oko(spodziewalem się czegoś ładniejszego) Edytowane 17 Września 2005 przez zavader Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwo_kupa Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 (edytowane) Oto link do trailera MGS4: Guns of Patriots http://rapidshare.de/files/5151933/mgs4ps3tgs2005.zip.html Trailer i screeny zrobily na mnie wrazenie oO lecz jakos podchodze to tego scepytycznie (nie to otoczenie) Edytowane 16 Września 2005 przez iwo_kupa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 Trailer i screeny zrobily na mnie wrazenie oO lecz jakos podchodze to tego scepytycznie (nie to otoczenie) 1651733[/snapback] No, zmiana klimatu jest wręcz ogromna ale pewnie Kojima wie co robi (oby :unsure: ). Przy przejściu do dżungli też jakoś to dziwnie się widziało najpierw ale efekty były nad wyraz dobre. @ Nierealny Trudno Cie zadowolić ;). 1920x1080 wprawdzie bez AA (bo ząbki widać :lol:). Ja może jestem mało obiektywny bo seria MGS jest moją ulubioną ale jakoś trudno znaleźć coś wiele ładniejszego w chwili obecnej. Zresztą ogólnie gry na Next-Geny zaczynają jakoś dobrze wyglądać i to cieszy. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 No, zmiana klimatu jest wręcz ogromna ale pewnie Kojima wie co robi (oby :unsure: ). Przy przejściu do dżungli też jakoś to dziwnie się widziało najpierw ale efekty były nad wyraz dobre. @ Nierealny Trudno Cie zadowolić ;). 1920x1080 wprawdzie bez AA (bo ząbki widać :lol:). Ja może jestem mało obiektywny bo seria MGS jest moją ulubioną ale jakoś trudno znaleźć coś wiele ładniejszego w chwili obecnej. Zresztą ogólnie gry na Next-Geny zaczynają jakoś dobrze wyglądać i to cieszy. Pozdro. 1651799[/snapback] uwierz mi że nie, ale ten screen http://222.122.42.70/tgs/16/ps3/ruliweb_mgs4_13.jpg wygląda paskudnie!!! zero detali naprawdę spodziewałem się czegoś ładniejszego. MGS nie umywa się do GoW pod względem grafy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 Zdjęcia w wysokiej rozdzielczosci z MGS4 http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/imgs_1.html Wygląda to całkiem całkiem jednak jak widać designerzy postanowili zachować charakterystyczne z poprzednich czesci gry --rysowane-- textury na wielu obiektach co doskonale widać na tej fotce: http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/img_3074901.html zwróccie uwagę na pojazd i postacie....ja osobiscie wolę fotorealistyczne textury niz takie rysowane :? ...no cóż poczekamy , zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 (edytowane) torrent do gameplay-a z Ridgeracera 6 na xboxa 360 (sam jeszcze nie sciągnąłem) filmik jest z kamerki na oficjalny trzeba jak zwykle poczekac http://media.xboxyde.com/torrent/tgs05_rr6...cam.avi.torrent ale sądząc po screenach http://www.xboxonline.pl/news_screen.php?id_n=2848 wygląda to biednie niestety :? :-| zeby nie powiedziec bardzo biednie :sad: - pewnie to jest po prostu na szybkiego ulepione zeby zdązyc na targi, (nie zebym wychawalał pod niebiosa PS3...jak narazie za naładniejszą grę na nextgeny uwazam GEARS of WAR własnie na xboxa360) Edytowane 16 Września 2005 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 Jak wiadomo, żaden filmik MGS'a dotychcasz nie był pre-renderowany. Kazdy był robiony na silniku w real-time wiec uważam ze ten jest tak samo (Hideo nie tnie w kule) Wiec teraz mi powiedzcie. Czy wygenerowanie przez PS3 czegos takiego jak KillZone 3 jest niemozliwe? I rzeczywiscie SONY przycieło w kule na pokazie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwo_kupa Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 Czy wygenerowanie przez PS3 czegos takiego jak KillZone 3 jest niemozliwe? I rzeczywiscie SONY przycieło w kule na pokazie? 1652223[/snapback] KillZone 2 ;) Jezeli chodzi o twoje pytanko, mysle ze PS3 spokojnie pociagnie to co pokazoano na trailerze KillZone, mozna to wywnioskowac z tego jak wygladal(a) MGS3 - 1 sekwencja z 3os wyjasnai ze nie byl to pre-render. Tak samo wygladal KillZone (3os) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 KillZone 3 KZ 2 bedzie jeszcze na PS2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 jak tak będą wyglądać gry na przyszłe konsole to nie mam pytań.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 16 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2005 trailer do WARDEVIL pokazujący realtimovy engine gry w akcji http://www.xboxyde.com/leech_1677_en.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 @ ZATOICHI Co miałeś na myśli pisząc "rysowane tekstury" bo nie kumam :huh: . Że niby graficy sami je stworzyli a nie posłużyli się np. zdjęciami oryginału? Anyway, źle to nie wygląda ;). @ .:Solid_Snake:. Jak zobaczyłem filmik z MGS4 to też pomyślałem że przypomina to trochę tego nieszczęsnego Killzone'a i trochę się martwiłem czy to aby na pewno nie render (chociaż u Kojimy to można wykluczyć w 99.9% bo ten juz dawno zauważył że wykorzystując silnik gry do scenek może zaoszczędzić DUŻO miejsca na inne rzeczy jak np. dialogi....Pewnie gdyby w MGS1 na PSX były filmiki pre-renderowane to gra byłaby 2 razy krótsza i do tego pewnie bez mówionych dialogów ;) ) ale po oblookaniu high-resowych screenów (tych które ja podałem na poprzedniej stronie ;) ) dochodzę do prostego wniosku że to nie może być render i już. I teraz wygląda na to że grafe jak tą z filmiku Killzone'a można chyba jednak uzyskać bez większego problemu. A dodam jeszcze, że developerzy jeszcze nie mają "pełnych" wersji Dev-Kitów bo te dostaną w grudniu br. Pozdro ludu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 Jak zobaczyłem filmik z MGS4 to też pomyślałem że przypomina to trochę tego nieszczęsnego Killzone'a i trochę się martwiłem czy to aby na pewno nie render (chociaż u Kojimy to można wykluczyć w 99.9% bo ten juz dawno zauważył że wykorzystując silnik gry do scenek może zaoszczędzić DUŻO miejsca na inne rzeczy jak np. dialogi....Pewnie gdyby w MGS1 na PSX były filmiki pre-renderowane to gra byłaby 2 razy krótsza i do tego pewnie bez mówionych dialogów ;) ) ale po oblookaniu high-resowych screenów (tych które ja podałem na poprzedniej stronie ;) ) dochodzę do prostego wniosku że to nie może być render i już. I teraz wygląda na to że grafe jak tą z filmiku Killzone'a można chyba jednak uzyskać bez większego problemu. A dodam jeszcze, że developerzy jeszcze nie mają "pełnych" wersji Dev-Kitów bo te dostaną w grudniu br. Pozdro ludu. 1653143[/snapback] co ty porównujesz MGS4 do K3. Przecież tu trzeba byś ślepym żeby nie widzieć jaka jest niesamowita różnica pomiędzy tymi filmikami. Zobacz te screeny: K3 http://www.nofrag.com/images/00055a.jpg MGS4 http://222.122.42.70/tgs/16/ps3/ruliweb_mgs4_13.jpg Jest chyba różnica co?? Ja tylko życzę z całego serca żeby PS3 miał taką grafe jaką pokazano na tym zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwo_kupa Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 KillZone 3 KZ 2 bedzie jeszcze na PS2 1652377[/snapback] osz!! kurde to nawet nie wiedzialem acz kolwiek SUPER !!! (sorry moj blad ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 (edytowane) co ty porównujesz MGS4 do K3. Przecież tu trzeba byś ślepym żeby nie widzieć jaka jest niesamowita różnica pomiędzy tymi filmikami. Zobacz te screeny: K3 1653165[/snapback] <_< już DRUGI raz podajesz link, który nie działa (error 403) ale niech Ci bedzie...Ogólnie chodzi mi o to że są pdobne (brud, syf itp.) i w ruchu (trailery) wyglądają na podobne (i prawie klimat identyczny) tylko że MGS4 to real-time i do tego jest to dopiero początek. Ja myślę ze Kojima raczej może nie podbije jakości w swojej grze 2x bo to raczej nie jest możliwe na początku ale patrząc na to co można uzyskać jestem dobej mysli i raczej taki Killzone w Real-time nie będzie wyglądał dużo gorzej niż w renderze (o ile będzie wglądał gorzej ;) ). Pozdro. Edytowane 17 Września 2005 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 sorry ale linki działają (sprawdzałem na 2 kompach) wiec coś ty masz nie tak. Za bardzo jesteś zapatrzony w "Kojima" ot taka prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 sorry ale linki działają (sprawdzałem na 2 kompach) wiec coś ty masz nie tak. Za bardzo jesteś zapatrzony w "Kojima" ot taka prawda. 1653228[/snapback] Nie w Kojimę ale w MGSy :lol: bo to moja ulubiona seria :lol: ale bez przesady. Zresztą czy źle kombinuje? Mówię/piszę Ci że dadzą radę ;) (o Killzone mi chodzi tak na marginesie). A poza tym to nie wiem, czy ja piszę na prawo i lewo że MGS4 jest the best i że wszystko inne się chowa? Nie, więc po co ten tekst? :huh: A link NIE DZIŁA (tan z adresem IP w nazwie) wyskakuje takie coś: Forbidden You don't have permission to access /tgs/16/ps3/ruliweb_mgs4_13.jpg on this server. Apache/1.3.33 Server at 127.0.0.1 Port 80 więc ocb?? Jestem w sieci osiedlowej i stoję za serwerem z firewallem itp. więc to może przez to :unsure: . Tak czy siak mała strata ;). Nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 (edytowane) zdjątka będą duże, ale co mi tam hehhe ja jakoś widze te foty :) i specjalnie dla ciebie TrueVanDal je umieszcze ;) no idea Specyfikacja techniczna Procesor: IBM PowerPC Xenon (trzy rdzenie taktowane zegarem 3,2 GHz każdy) GPU: ATI R500 (Xenos) - 48 zunifikowanych jednostek Shader Model - taktowanie - 500 MHz - 10 MB pamięci DRAM RAM: 512 MB współdzielonych przez procesor główny i układ graficzny - taktowanie - 700 MHz Odtwarzane formaty: DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG oraz CD Obsługa trybów 480p,720p,1080i, oraz po ostatniej aktualizacji Dashboardu 1080p (np. NBA Street Homecourt,) 3 porty USB 2.0 1 port HDMI (wersja Elite) Możliwość podłączenia jednocześnie 4 kontrolerów Odłączany dysk twardy o pojemności 20GB lub 120GBDostępne modele: Xbox 360 Elitehttp://img515.imageshack.us/img515/4302/xbox360elitela9.th.jpg' alt='xbox360elitela9.th.jpg'> W zestawie: Konsola (czarna) Twardy dysk 120GB Bezprzewodowy Joypad 2.4 GHz Xbox 360 headset (Słuchawki z mikrofonem) Kabel Play & Charg Pilot Xbox Media Kabel HDMI (Port HDMI) Kabel sieciowy 5m 30-dniowy dostęp do usługi XBOX Live Gold Xbox 360 Premium W zestawie: Konsola Twardy dysk 20GB Bezprzewodowy Joypad 2.4 GHz KABEL COMPONENT HD-AV z adapterem SCART Xbox 360 headset (Słuchawki z mikrofonem) 30-dniowy dostęp do usługi XBOX Live Gold Kabel sieciowy 5m Xbox 360 Core W zestawie: Konsola Przewodowy Joypad 3m Kabel AV z adapterem SCART 30-dniowy dostęp do usługi XBOX Live Gold FAQ czyli pytania i odpowiedzi P: Jak jest z regionalizacją gier na XBox 360 ?? Czy gra kupiona w USA(NTSC) będzie działała na konsoli kupionej w Polsce(PAL) ?? O: Nie, ale część tytułów jest Region FREE i działa na każdej konsoli. Lista gier z podziałem na obsługiwane regiony XBox360 regional compatibility guide P: Czy na przerobionych(flash Extreme, Xeno 360, NME-360, All 360, Infectus itp.) konsolach można korzystać z usługi XBox Live ?? O: Nie, od dnia 17.05.2007r Microsoft banuje wszystkie konsole, które posiadają zmodyfikowany fimware. Tak wygląda ban: P: Czy istnieje możliwość odpalenia kopii zapasowych gier przy zachowaniu usługi LIVE ?? O: Tak, ale na razie dla konsol wyposażonych w napęd TS-H943. Wymagany jest do tego firmware iXtreme firmware 1.0, który działa w 100% tylko na nieprzerobionych wcześniej konsolach. P: Dostałem bana, co się dzieje z moim Gamertag'iem ?? O: A nic, MS banuje tylko konsole, a nie konto użytkownika. Po kupnie nowej konsoli można normalnie korzystać z usługi XBox LIVE na swoim koncie. P: Czy muszę mieć telewizor HDReady, aby grać w gry na Xbox 360 ?? O: Nie, wystarczy zwykły telewizor SD P: Czy można zgrać gry na dysk konsoli? O: Nie P: Moja konsola bardzo się grzeje czy kupno INTERCOOLER'a coś pomoże ?? O: Parę stopni zbiję, ale wg mnie P: Migają mi diody na padzie. Co się dzieje ?? O: Jest to oznaka, że baterie się wyczerpują :) należy wymienić na nowe i po kłopocie. P: Ile wynosi gwarancja na XBox 360 ? O: Gwarancja producenta w każdym przypadku wynosi 2 lata. Door to Door P: Popsuł mi się XBox 360. Co mam robić ?? O: Procedura serwisowa, krok po kroku. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę). Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.). Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline (Polska): 00800 441 17 96 (połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnego, nie dotyczy połączenia z tel. komórkowego. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 17.), aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie daty kupna konsoli oraz numeru seryjnego konsoli[serial Number] - 12 cyfr umieszczone jest z tyłu konsoli nad gniazdem AV) oraz zgłosić usterkę. Centrum Pomocy Technicznej firmy Microsoft w trakcie rozmowy z klientem postara się: a) zdiagnozować problem; b) ustalić, czy problem dotyczy sprzętu, akcesoriów czy oprogramowania(należy podać kolor diody zasilacza po odpaleniu konsoli); c) jeżeli okaże się to konieczne - zorganizuje kuriera, który odbierze konsolę od klienta i dostarczy do serwisu, gdzie konsola zostanie naprawiona, a po serwisowaniu dostarczy ją z powrotem do klienta. Koszt przesyłek pokrywa Microsoft. Po zgłoszeniu usterki i zapadnięciu decyzji o wysłaniu konsoli na serwis, klient otrzyma e-mailem kod kreskowy do wydrukowania lub drogą pocztową gotowy, wydrukowany kod kreskowy w celu naklejenia go na list przewozowy firmy kurierskiej. Klient sam musi zamówić kuriera po otrzymaniu kodu kreskowego i uzgodnić dokładną godzinę odbioru przesyłki. Kliknij Tutaj! aby przejść na stronę UPS i wybrać nr tel. do najbliższego oddziału UPS w Polsce W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki. Klient musi odesłać do serwisu konsolę w nieoryginalnym opakowaniu, bez twardego dysku, bez kabli i jakichkolwiek innych akcesoriów. Bez paragonu. Samiutki X360. Naprawa serwisowa jest realizowana w czasie 2 tygodni(najczęściej jest to 1 tydzień). Przesyłkę można śledzić na stronie UPS Kliknij Tutaj! P: Po odpaleniu gry wyskakuje mi coś takiego: "This game does not support PAL-50. Please change your display setting to PAL-60. To change your setting, in System, select Console Settings, Display". Co robić ?? O: Część tytułów do poprawnego działania wymaga odświeżania 60Hz, wystarczy tylko przestawić w opcjach na PAL-60 i wszystko powinno być OK Aby ustawić konsolę Xbox 360 na system PAL 60 Hz, należy wykonać następujące czynności: Telewizory o rozdzielczości standardowej 1. Włącz konsolę Xbox 360. 2. Następnie wejdź w System -> Console Settings -> Display -> PAL settings -> PAL-60 i zatwierdź nowe ustawienia Telewizory HDTV 1. Wyłącz konsolę Xbox 360. 2. Znajdź przełącznik HDTV na złączu AV, a następnie ustaw go w pozycji TV. 3. Włącz konsolę Xbox 360. 4. Następnie wejdź w System -> Console Settings -> Display -> PAL settings -> PAL-60 i zatwierdź nowe ustawienia 5. Wyłącz konsolę Xbox 360. 6. Ustaw przełącznik HDTV na złączu AV w pozycji HDTV. Kable VGA 1. Użyj kabla Xbox 360 Composite AV lub kabla Xbox 360 Component HD AV. W tym celu należy wykonać następujące czynności: 2. Wyłącz konsolę Xbox 360. 3. Wyjmij kabel VGA, a następnie podłącz kabel Xbox 360 Composite AV lub kabel Xbox 360 Component HD AV dostarczony z systemem konsoli Xbox 360. 4. Podłącz konsolę do telewizora, a następnie upewnij się, że przełącznik HDTV na złączu AV jest ustawiony na pozycji TV. 5. Następnie wejdź w System -> Console Settings -> Display -> PAL settings -> PAL-60 i zatwierdź nowe ustawienia 6. Podłącz ponownie kabel VGA, aby rozpocząć grę. P: Jak otworzyć Xbox 360: Opening the Xbox360: Kliknij Tutaj! How to Disassemble Your Xbox 360 Kliknij Tutaj! video - Kliknij Tutaj! P: Ile watów pobiera Xbox 360 ?? O: Ok. 200W P: Moja konsola głośno chodzi. Czy to jest normalne ?? O: Tak, radzę się przyzwyczaić. P: Czy można grać w gry z Xbox 1 na Xbox 360 ?? O: Tak można, ale wymagany jest do tego Dysk Twardy Pełna lista, kompatybilnych tytułów: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm P: Czy pad z Xbox działa na Xbox 360 ?? O: Nie P: Czy pad z Xbox360 działa na Xbox ?? O: Nie P: Czy klawiaturę USB działa z Xboxa 360 ? O: Tak, ale można na niej wpisać tylko teks. P: Czy pad bezprzewodowy działa z PC ?? O: Tak, , ale potrzebny jest specjalny odbiornik Xbox 360™ Wireless Gaming Receiver for Windows P: Czy pad przewodowy działa z PC ?? O: Tak. Sterowniki - http://www.microsoft.com/hardware/gaming/download.mspx P: Jakie akumulatorki polecacie do bezprzewodowego pada ?? O: - Energizer 2500/2700; - Sanyo 2500/2700; - GP 2500/2700 P: Jaką ładowarkę polecacie do akumulatorków ?? O: - bardzo dobrym wyborem za małą kasę jest MW 8168 GS - ze średniej półki polecam Camelion Slim-4 - jeśli ktoś ma trochę więcej kasy proponuję kupić BC-700 iCharger - a prawdziwym nr 1 jest IC-8800/BC-900 P: Kupiłem Xboxa 360 w Anglii, czy przysługuje mi gwarancja w Polsce ?? O: Tak, ale na wszelki wypadek trzeba zachować rachunek zakupu. P: Co będzie lepszym rozwiązaniem? Podłączenie konsoli do TV za pośrednictwem kabla component czy za pośrednictwem kabla VGA ? O: VGA - ostrzejszy obraz, Component - lepsze kolorki, ciemniejszy obraz. Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć :) P: Chce sobie podłączyć Xboxa 360 do monitora, jaki kabel wybrać ?? O: Zdecydowanie radzę dołożyć parę groszy i kupić oryginalny Kabel VGA HD AV Cable od Microsoft lub kabel od Big Ben, wystrzegajcie się tanich podróbek za 30zł. Podróba Oryginał MS BigBen P: Czy istnieje możliwość instalacji updata'u do konsoli bez podłączenia do usługi Xbox Live ?? O: Tak, wystarczy ściągnąć update z poniższej strony i podążać wg instrukcji: http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...pdates.htm#disc P: Czym się różni konto Xbox Live Silver od Xbox Live Gold ?? O: Darmowy Silver umożliwia ściąganie zawartości Xbox Marketplace, rozmowy głosowe, Video-Chat, przesyłanie wiadomości (głosowych, tekstowych i zdjęć), tworzenie FriendList. Odpłatne konto Gold umożliwia poza wymienionymi również granie online, chat video, uczestnictwo w turniejach i innych sieciowych spotkaniach ( np. Game with Fame) oraz ściąganie dem z "czasowym" wyprzedzeniem. P: Co to jest Gamescore ?? O: Gamescore są to punkty, które zdobywa się przez odkrywanie Achievements w grach. Jest to swego rodzaju wyznacznik umiejętności gracza. P: Co to jest Achievement ?? O: Jest to nic innego jak osiągnięcia, które można zdobyć w danej grze. Może to być, np. ukończenie gry na konkretnym poziomie trudności, odnalezienie ukrytego przedmiotu itp. W każdej grze "pudełkowej" można zdobyć max 1000pkt, zaś w Xbox Live Arcade 200pkt P: Czasami konsola strasznie muli(np. długie wczytywanie w Oblivion), co się dzieje ?? O: Winą są pliki tymczasowe "rozsiane" po całym dysku, aby usunąć "niepotrzebne" pliki należy: Console Reset Codes Wejść do zakładki SYSTEM, a następnie najechać na ikonę HDD i wcisnąć kombinację: Y, X, X, LB, RB, X, X Powinno wyskoczyć pytanie "Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices ?", które należy zatwierdzić. Przy tej metodzie kasowane są następujące dane: - Pliki tymczasowe - Uaktualnienia gier(Patche)* - Pliki "wstecznej kompatybilności"* *pliki są pobierane ponownie przy odpaleniu gry Istnieje jeszcze druga metoda czyszczenia samego cache, ale potrzebna jest do niej gra The Elder Scrolls IV: Oblivion Podczas startu gry należy na padzie trzymać przycisk A aż do momentu pojawienia się menu gry. Po tej operacji cache powinien być wyczyszczony. Console Reset Codes cd.. Aby skasować błędne aktualizacje(przydatne gdy konsola pokazuje błąd E71) należy: Przy wyłączonej konsoli naciśnij i przytrzymaj przycisk SYNC BUTTON(mały biały) po czym nadal trzymając włącz konsolę i nie puszczaj aż do momentu zalogowania profilu. Po tej operacji błędne aktualizacje powinny zostać usunięte. P: Jak podłączyć XBox 360 do sieci ?? O: Konfiguracje Xbox Live - Online [X360] Podłączanie X360 do Internetu P: Jak przerobić konsolę aby czytała kopię zapasowe moich oryginalnych płyt ?? O: 1. [X360] Flashowanie firmware napędu 2. PORADNIK: FLASH Samsunga TS-H943A z F/W MS28 3. REFLASH napędu Samsung MS28 TUTORIAL 4. Flash MS28 5. Video Tutorial: How To Modify An Xbox 360 Samsung MS25 6. Video Tutorial: Bad-Flashing an Xbox 360 Samsung MS28 7. Video Tutorial: Flashing an Xbox 360 Hitachi Drive 8. Video Tutorial: Flashing an Xbox 360 Hitachi v0078FK Drive 9. Textbook's Xbox 360 Firmware Flashing Tutorial iXTREME » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « It is also recommended that you do not use your X360 to power your drive while the sata cable is disconnected from your MB. The E64 error generated could be logged and use as an indication of a potential change in firmware. Your options are * Use a console that is already banned or 3 RLOD * Use a Connectivity Kit * Do your flash without the vidocable connected which gives you 5 minutes. This will activate the power without initiating the CPU that monitors the E64 error. If you are prepared well, this is enough time. If you take longer the x360 will shut down which is not good in the middle of a flash!!! Be sure to restart it before the flash to give yourself the 5 minutes. P: Czy istnieje możliwość zamontowania większego dysku ?? O: Tak, ale tylko wybranych modeli Western Digital BEVS 20GB, 120GB i trzeba się przy tym trochę napracować How to Use your own Hard Drive on a Xbox 360 Kliknij Tutaj! » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « emp tutorial to transplant the emulator onto your WD BEVS DRIVE: 1. Download this particular modified version of the xplorer360 and use this one in all steps: http://rapidshare.com/files/31526189/Xplor..._temp1.rar.html 2. Open your original MS 20 gb harddrive with this xplorer360. Choose 'Drive/backup image'. This will create a 20 gb image of your original MS 20 gb HDD. 3. If you've made the image, then detach the original MS drive from your system and attach your 120 gb WD BEVS instead 4. Restart the xplorer360 again and open the HDD. It will now only show you 1 partition 'partition 1'. 5. Choose 'Drive/restore image' and select the 20 gb image file you've made 6. Wait for it to finish. It might stop/hang at about 1/6 th of the progress bar, in that case, if there's no more progress after about 10 minutes, just kill the process. 7. Run the 'hddhackr -f' again from DOS. If you've already did that before, it will just rewrite sectors 16-22, so this is still needed 8. Format the HDD in your x360 Hddhacker v0.91 by the Specialist. Kliknij Tutaj! Download Hddhacker v0.91 *************************** DISCLAIMER ******************************** This tool has only been tested by me. It worked for me. While great care has been taken, this tool may contain bugs and therefore may seriously harm your HDD. Use at own risk !!! *************************** DISCLAIMER ******************************** What: This tool will allow you to use HDD's that are not 'certified' by Microsoft. This specific tool is written for use with the Western Digital BEVS series only ! How to use: Get yourself a Western Digital SATA BEVS HDD. To use this tool, you need a HDD security sector file ('hddss.bin'). If you don't have one, here's how to create one from a valid xbox 360 HDD: * Dumping the hddss.bin file * Boot to dos from a writeable medium (like a floppy). Connect an *original* xbox 360 HDD to your SATA controller. Make sure it is the only SATA device that is connected. Now run 'hddhackr -d'. This will create a file 'hddss.bin' and it will save it to the path you've started the hddhackr from. * Modding your Western Digital * Now turn off your PC and connect the Western Digital and boot to dos again. Type 'hddhackr -f' from the same path you have saved the hddss.bin file to. This will flash your FW. It will ask if you want to create an undo file. It is advised to do so. This will create an 'undo.bin' file that you need if you want to undo the hack. * Check if it worked * Shut down your pc, reboot again to dos and again type 'hddhackr -f'. It should now tell you that the drive should work in your x360. If so, connect it to your x360 and go to your dashboard/system/memory where you should be able to format the drive. * Restoring your WD to original state * If you don't want to use your modded WD in your x360 anymore and you want to flash it back to its original size, then you can now do so. Boot to dos again and run 'hddhackr -u'. This will use the undo.bin file you created before to restore the drive to its original state. FAQ: Q. I get an error when I try to dump hddss.bin from a 120 gb HDD. A. This version can't dump from an elite drive yet. You'll have to dump sectors 16-22 manually with a tool like winhex, save them as 'hddss.bin' and then continue like normal, with the hddhackr. Q. Will this tool allow me to connect a 500 gb drive to my x360 ? A. No. The information on sector 16 is signed and can't be changed. You can only use size where you have a valid signature for. In otherwords, if a bigger HDD comes out, you can use that signature. Q. With which HDD's does this work ? A. As of version 0.91, it now works with all sizes and versions of the Western Digital Scorpio BEVS series. Q. Do I need the same size WD HDD as the size on sector 16 states ? A. No. You can use bigger HDD's, but you can't use more than the size stated in sector 16. You can NOT use smaller HDD's than the size on sector 16 states. For example, you can use a 40 GB HDD with a sector 16 from a 20 GB HDD, but not the other way around of course. Q. Can I use the HDD in my PC again ? A. Of course. The tool comes with an 'undo' option, that will restore the original size. For example, you use a 40 gb WD HDD, you used hddss.bin from a valid xbox 20 gb HDD, so the tool will transform your 40 GB HDD into a 20 gb HDD. However, you can restore it to 40 gb anytime you want with the undo option. Q. I lost my undo.bin file, can I use it from another drive ? A. There's no guarantee this will work. It might kill your drive. Using a undo.bin from a different model (LAT/RST) will kill your drive for sure. Q. I have a x360 core version and want to use this hack to buy a cheap HDD. But how do i connect it ? A. If you don't have a premium, you can make the HDD internal. One great tutorial that will show you how to do this: http://forums.xbox-scene.com/index.php?sho...585414&st=0 Q. The tool doesn't detect my HDD ! A. First, make sure you are running it from dos, not from a dos box under windows. Ifthe hddhackr does not autodetect your SATA controller (if you have an nForce chipset for example), then you can manually edit the hddhackr to support it. To do this: 1. Find the two ports that your SATA chipset uses for data communication (see the MTKediting thread ( http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=514126 ) for more detailed info on how to do this), basically, you need to run 'msinfo32', then go to storage/scsi or storage/ide, depending on your SATA chipset and then look for the two adress lines that have a difference of 7 between them. For example: I/O-port 0x0000EFE0-0x0000EFE7 I/O-port 0x0000EFAC-0x0000EFAF I/O-port 0x0000EFA0-0x0000EFA7 I/O-port 0x0000EFA8-0x0000EFAB I/O-port 0x0000EF90-0x0000EF9F I/O-port 0x0000E800-0x0000E8FF In this example the two port numbers you are looking for (with difference of 7) are 0xEFE0 and 0xEFA0. 2. Open the hddhackr.com in a hexeditor and search for the string 'port=MPRT' (it is at the end of the file). Now, that 'MPRT' string is 4 bytes long: 0x4D 0x50 0x52 0x54. You have to replace these four bytes with the 2 port numbers (which are each 2 bytes long, so you replace the 4 bytes in total), so in the example above you replace these four bytes with: '0xEF 0xE0 0xEF 0xA0'. 3. If you then start the hddhackr, it will automatically detect that you have edited that string, so it will skip the SATA autodetector and instead use the port numbers you've supplied. Q. The hddhackr says the undo.bin file already exists A. If you previously made an undo.bin file, then you should keep that one. There's no need to create another one. Keep in mind that the undo.bin represents the current state of the drive. So if you flash the drive and create a new undo.bin, it will contain different info. So in short: it's best to only create the undo.bin file ones: the very first time. Q. Could you do this for my Seagate, Maxtor, Samsung or whatever drive too ? A. Yes, but I don't have plans to do so. The cheapest WD drive (40 gb) ships for about $50 and thus is one of the cheapest. It is a lot of work to convert this tool for usage with other brands and I don't think it is worth the trouble. Q. Where can I donate ? A. Nowhere. Just enjoy Thanks to: Team MODFREAKz for his initial logic board experiments, Loser for his findings on the sector 16, Antman1 and Rutger1413 for supplying info about the new 120 gb signature, thethinker_uk for supplying an RST drive, Homer2102 for supplying a x360 with vulnerable kernel and everybody else at XS/XBH. TS in may 2007 P: Dlaczego realna pojemność wymiennego dysku twardego konsoli Xbox 360 wynosi 13 GB. O: Całkowita pojemność dysku twardego konsoli Xbox 360 wynosi 20 GB. Około 7 GB tej pojemności jest zarezerwowanych dla systemu. Około 4 GB z tej części to pamięć podręczna do buforowania tytułów gier oraz miejsce potrzebne do obsługi innych elementów gier współpracujących z dyskiem twardym, a dodatkowe 2 GB są zarezerwowane dla oprogramowania zapewniającego zgodność konsoli Xbox 360 z poprzednimi wersjami. Pozostałe prawie 14 GB wolnego miejsca, zaokrąglane na pulpicie nawigacyjnym do 13 GB, jest przeznaczone na zapisywanie plików gier, pobieranej zawartości i muzyki oraz innych plików multimedialnych. W zależności od regionu na dysku twardym może być wstępnie załadowana zawartość, taka jak pliki wideo i gry Live Arcade. Z tego powodu wolne miejsce na dysku może wynosić od 11 do 12 GB. [Tutorial]Xbox360 i dzwiek 5.1 http://forum.xboxonline.pl/viewtopic.php?p=102603 Co to jest: STEALTH PATCH - sposób patchowania płytki, dzięki któremu konsola widzi ja jako płytę oryginalną, polega na przeniesieniu kilku sektorów z płyty oryginalnej do obrazu płyty (normalnie te sektory podczas robieniu obrazu sa usuwane). Na całość składa sie SS/DMI/PFI patch oraz VIDEO CHECK SS PATCH - patch sektora zabezpieczeń jak w punkcie wcześniejszym, wymagany do zrobienia backupa, przy firmwareach Xtreme reszta STEALTH sektorów DMI i PFI sa automatycznie uzupełniane przez firmware nawet jak ich nie ma na płycie(podobno każda gra ma DMI i PFI taki sam, póki co), wiec SS jest najważniejszym do wgrania żeby płytka była ok P: Jak sprawdzić czy kopie zapasowe gier posiadają STEALTH ?? O: Wystarczy ściągnąć Xbox Backup Creator. W zakładce Image Tools jest opcja STEALTH CHECK, która odpowie nam na pytanie. ERRORS CODE / \ \ / Nie wykryto kabla AV Rozwiązania: - Upewnij się, że kabel AV jest podłączony prawidłowo do konsoli Xbox 360. - Odłącz kabel AV od konsoli Xbox 360, a następnie podłącz go ponownie do konsoli Xbox 360. - Jeśli cztery czerwone kontrolki nadal migają, spróbuj przetrzeć metalowy obszar zestawu AV przy użyciu suchego, gładkiego materiału. Metalowy obszar to ten koniec, który jest podłączany do konsoli. Starannie przetrzyj i wyczyść metalowy obszar, a następnie spróbuj ponownie podłączyć zestaw AV. - Jeśli kabel AV jest podłączony prawidłowo, ale cztery czerwone kontrolki nadal migają, użyj innego kabla AV, jeśli masz taką możliwość. - Jeśli po wykonaniu tych czynności cztery czerwone kontrolki nadal migają, konsola Xbox 360 może wymagać naprawy. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- / \ \ / Ogólny problem sprzętowy Rozwiązania: - Spróbuj ponownie uruchomić konsolę. - Jeśli ponowne uruchomienie konsoli nie rozwiązało problemu, należy wykonać następujące czynności: - Jeśli ponowne uruchomienie konsoli nie rozwiązało problemu, należy wykonać następujące czynności: a) Wyłącz konsolę. b) Odłącz wszystkie kable zasilające i kable AV od konsoli. c) Wyjmij kabel zasilający z gniazdka. d) Starannie podłącz ponownie wszystkie kable. e) Włącz konsolę. - Jeśli te czynności nie spowodowały rozwiązania problemu, wyłącz konsolę, wyjmij dysk twardy, a następnie włącz konsolę. Jeżeli powyższe metody nie skutkują należy odczytać bardziej szczegółowy kod: Instrukcja: - Włącz konsole - Naciśnij i przytrzymaj SYNC BUTTON(mały biały) po czym nadal trzymając naciśnij EYECT(DVD). - Didody teraz powinny migać pierwszym kodem * - Puść EYECT i naciśnij jeszcze raz - Diody migają 2 kodem - Puść EYECT i naciśnij jeszcze raz - Diody migają 3 kodem - Puść EYECT i naciśnij jeszcze raz - Diody migają 4 kodem - Puść wszystko - Migają wszystkie 3 diody *Oznaczenia kodów: - Wszystkie 4 migają - 0 - Miga tylko jedna - 1 - Migają dwie - 2 - Migają trzy - 3 Wyjaśnienie kodów: 0001 - Problem z zasilaczem/zasilaniem 0002 - Problem z zasilaczem/zasilaniem 0003 - Problem z zasilaczem/zasilaniem, CPU/GPU nie dostaje wystarczająco mocy 0010 - Konsola przegrzana 0011 - Konsola przegrzana, jeśli rozkręcałeś wcześniej chłodzenie, upewnij się, że wszystkie 8 śrubek jest dobrze przykręconych 0012 - Konsola przegrzana 0013 - Konsola przegrzana 0020 - Prawdopodobnie konsola przegrzana 0021 - Prawdopodobnie jest to problem z firmware'm napędu DVD(jeśli konsola była przerabiana należy przeinstalować firmware). Są również spekulacje, że ten błąd może być związany z lutami chipsetu SOUTHBRIDGE umieszczonego na płycie głównej - w tym przypadku należy użyć opalarki i ogrzać "wadliwy" chipset 0022 - GPU Error / Przegrzanie GPU 0102 - Najczęściej spotykany błąd, konsola nie wie co się dzieje - chwilowym rozwiązaniem tego problemu jest wygrzewanie płyty głównej(GPU, MEM, CPU). Skuteczniejszą metodą jest 3RLOD X-CLAMP - pomaga w większości przypadkach 0103 - CPU Error/ Przegranie CPU - postępujemy tak samo jak w przypadku błędu 0102 0110 - Memory Error / Przegrzanie pamięci - postępujemy tak samo jak w przypadku błędu 0102 1003 - Hard Drive Error - sprawdź czy błąd występuje bez dysku twardego 1010 - Hard Drive Error - brak lub uszkodzony EPROM (sprawdź czy błąd występuje bez dysku twardego) 1013 - Najprawdopodobniej problem z updatem Dashboard 1022 - AV cable error - wymiana kabla AV powinna pomóc 1023 - Napęd DVD nie podłączony ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- / \ \ / Przegrzanie konsoli Rozwiązania: -Wyłączyć kosnole i pozwolić jej parę godzin ostygnąć -Upewnić się że wszelkie otwory wentylacyjne nie są zasłonięte oraz że wiatraki pracują poprawnie ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- / \ \ / Błąd ogólny z kodem pokazanym na TV Rozwiązania: 1. Wyłącz konsolę, odłącz wszystkie kable i podłącz je ponownie, a następnie włącz konsolę. 2. Wyłącz konsolę, a następnie odłącz wszystkie akcesoria, takie jak kontrolery, jednostki pamięci konsoli Xbox 360 lub dysk twardy konsoli Xbox 360. Po odłączeniu tych akcesoriów uruchom ponownie konsolę, aby sprawdzić, czy problem nadal występuje, i określić, czy problem jest związany z konsolą czy z akcesorium. 3. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z biurem obsługi klienta konsoli Xbox. Te błędy można sprecyzować za pomocą kodów, które są pokazywane na TV. Opis: E64: DVD Drive Error.... Błąd napędu DVD - występuje gdy firmware jest uszkodzony, błędny lub brak kości z fw. E65: DVD Drive Error.... Błąd napędu DVD - występuje gdy firmware jest uszkodzony, błędny lub brak kości z fw. Może występować również gdy tacka od napędu nie zamknęła się całkowicie. E66: DVD Drive Error: DVD model, or version does not match that of the version expected by the dashboard. OR the firmware version on the drive is older then the firmware version expected by the dashboard. Make sure the DVD drive is of the same version originally included with the console and that it is using either the original firmware included with the console or newer. E79: Przed pojawieniem sie zazwyczaj wystepuja problemy z wyswietlaniem grafiki.Prawdopodobna przyczyna to problemy z przegrzewaniem lub problemy z napieciem, glownie z jego niedostatkiem. E67: Hard Drive Error/Błąd dysku twardego. Odłącz dysk i podłącz jeszcze raz. Jeśli problem nadal występuje sprawdź czy konsola działa poprawnie bez HDD. Jak działa to najprawdopodobniej dysk/złącze jest uszkodzone. E68: Hard Drive Error/Błąd dysku twardego. Odłącz dysk i podłącz jeszcze raz. Jeśli problem nadal występuje sprawdź czy konsola działa poprawnie bez HDD. Jak działa to najprawdopodobniej dysk/złącze jest uszkodzone. Błąd ten również może oznaczać uszkodzenie wentylatorów. E69: Hard Drive Error/Błąd dysku twardego. Odłącz dysk i podłącz jeszcze raz. Jeśli problem nadal występuje sprawdź czy konsola działa poprawnie bez HDD. Jak działa to najprawdopodobniej dysk/złącze jest uszkodzone. E71: Najprawdopodobniej jest to problem z Aktualizacją Dashboard(dashboard update error). Spróbuj usunąć pliki cache, uaktualnienia itp "Console Reset Codes", jeśli to nie pomoże konsola wymaga serwisu. E73: General Hardware Error/ Ogólny Błąd Sprzętu: Ethernet port... ten błąd jest spowodowany przez problem z portem Ethernet. E74: AV cable error... kabel AV jest uszkodzony, sprawdź czy na innym kablu ten błąd występuje. Jeśli tak to w 90% scaler chip "ANA"/"HANA" jest uszkodzony E79: Hard Drive Error/Błąd dysku twardego. Odłącz dysk i podłącz jeszcze raz. Jeśli problem nadal występuje sprawdź czy konsola działa poprawnie bez HDD. Jak działa to najprawdopodobniej dysk/złącze jest uszkodzone. 3RLOD X-CLAMP tłumaczenie by k!dman 95% wstajelink (PDF) link (DOC) > X360 Temp Mod By Xisio, [X360] - dużo zdjęć. Instrukcja do XBox 360 Lista sklepów gdzie można dostać tanie gry: dvdcrave play-asia Ciekawe strony fghfgjhfgj http://www.xbox360achievements.org/index.php'>http://www.xbox360achievements.org/index.php http://www.mygamercard.net/index.php http://www.achieve360points.com/index/ http://www.xbox360achievements.org/index.php http://www.llamma.com/xbox360/repair/Xbox-...error-codes.htm http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726 no idea Edytowane 6 Czerwca 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 zdjątka będą duże, ale co mi tam hehhe ja jakoś widze te foty :) i specjalnie dla ciebie TrueVanDal je umieszcze ;) (...) 1653329[/snapback] Dzięki ale nie trzeba było ;). W końcu sam je wszystkie zapodałem na poprzedniej stronie (ostatni post...link do stronki na której były wszystkie) ;). Nie wiem tylko czemu nie mogę zobaczyć tego screena w postaci zarzuconej przez Nierealnego...raczej na pewno to wina mojego neta i nic na to nie poradzę :(. Tak czy inaczej dzięki za fatygę ale naprawdę nie było takiej potrzeby ;). Pozdro 4 all. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 TruevaluateDal: w okienku z linkiem wystarczylo jeszcze raz nacisnac Enter, zeby zobaczyc screena ;) A ten screen z MGS4 w poscie powyzej wyglada jako zywo jak PS2 dla mnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 TruevaluateDal: w okienku z linkiem wystarczylo jeszcze raz nacisnac Enter, zeby zobaczyc screena ;) A ten screen z MGS4 w poscie powyzej wyglada jako zywo jak PS2 dla mnie... 1653346[/snapback] Ale ze mnie LOL :lol: fakt na to nie wpadłem :D Dzieki costi i przepraszam wszystkich za niepotrzebne problemy. Ciebie w szególności Nierealny bo jakby nie było podważałem poprawności twojego linka ;). Sorry one more time i nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 @ ZATOICHI Co miałeś na myśli pisząc "rysowane tekstury" bo nie kumam :huh: . Że niby graficy sami je stworzyli a nie posłużyli się np. zdjęciami oryginału? Anyway, źle to nie wygląda ;). Dokładnie tak , Textury na niektórych elementach w MGS 2 , 3 i 4 są rysowane, np w grze No One Life Forever 2 na PC (autorstwa MONOLITH) textury na broni są ze zdjęć co widać na tym screenshocie http://cerberus.gamershell.com/screenshots/95/3281_full.jpg lub tutaj http://cerberus.gamershell.com/screenshots/95/3295_full.jpg (swoją drogą to najładniejszy AK47 jaki był w jakiejkolwiek grze na cokolwiek :D ) oczywiscie w NOLF 2 są też textury rysowane ręcznie np tutaj na postaciach: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/95/3332_full.jpg Chodzi mi o to ze generalnie stylistyka textur w MGS-ach była w większej mierze rysowana widac to głównie w MGS2 praktycznie na wszystkich scianach i obiektach są takie specyficzne textury - po prostu taka stylistyka co nie kazdemu moze się podobać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavader Opublikowano 17 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2005 Panowie. Proszę nie wrzucać obrazków większych niż dopuszczalne. Procenty rozdane, posty poprawione. Zwracajcie na to uwagę ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 (edytowane) Dokładnie tak , Textury na niektórych elementach w MGS 2 , 3 i 4 są rysowane, np w grze No One Life Forever 2 na PC (autorstwa MONOLITH) textury na broni są ze zdjęć co widać na tym screenshocie 1653495[/snapback] Może oni tak zrobili bo z tego co widziałem to MGS2 i MGS3 nie miały bump-mappingu więc aby tekstury "dobrze" wyglądały w odpowiednich miejscach musieli stworzyć je samemu aby efekt był zadowalający....ale to bardzo daleko idąca teoria.... Mały filmik potwierdzający że trailer MGS4 to real-time....dla tych co jednak nie wierzyli: Link! Nara. Edytowane 18 Września 2005 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Może oni tak zrobili bo z tego co widziałem to MGS2 i MGS3 nie miały bump-mappingu więc aby tekstury "dobrze" wyglądały w odpowiednich miejscach musieli stworzyć je samemu aby efekt był zadowalający....ale to bardzo daleko idąca teoria.... Mały filmik potwierdzający że trailer MGS4 to real-time....dla tych co jednak nie wierzyli: 1655153[/snapback] No jakoś nawet nie wątpiłem w to że jest to real time... Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie ale wszystkie gry zapowiadane na PS3 mają dużo lepszą grafe niż te z x360 ... są bardziej dopracowane itd... te z 360 wyglądają jak gry z PC.. hmmhm I jeszcze jdnak naka mała żecz w tym filmiku jak zwykle rozwaliła mnie gaka tych japońców.. ehheheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Może dlatego, że (przynajmniej moim zdaniem) to co japońce robią ma "duszę". Dlatego Xbox (gdyby nie to 360* to nazwa by mi się podobała, ale mniejsza z tym) będzie dla mnie dalej takim pc w innej obudowie i tylko lepiej wykorzystany, jeśli chodzi o gry. Lecz choć bardzo mi przypadł do gustu nowy kontroler Nintendo,, to jednak martwi mnie że oprócz tego nie pokazują żadnych gierek. Choc mają czas i pewnie chcą poczekać do E3 i tam odsłonić wszystkie karty, to jednaktroche jestem zniesmaczony, że słyszałem tylko o nowych Marianach na NRevo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Zgodze sie z boro odnosnie wygladu gier - jak zobaczylem Call Of Duty 2 na X360, to myslelem ze ktos mi pokazal gre sprzed 2-3 lat :huh: A Nintendo jak na razie tylko mowi, nie pokazalo chyba jeszcze nawet zadnych screenow. Nie chce byc czarnowidzem, ale takie podejscie, lacznie z kontrowersyjnym kontrolerem, moze przyniesc efekt odwrotny od zamierzonego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 NIekoniecznie, jeżeli tych revolucji jest więcej (a podobno zapewniają że to dopiero początek) to niemogą odrazu odkryć wszystkich kart (pół roku to jeszcze duuużo czasu i jeszcze można coś zmałpować), a E3 jest w maju, jakoś wtedy wypada premiera PS3 i już dawno po premierze X360 będzie. Jeżelo tam dopiero pokarzą wszystko (wraz z jakimiś porządnymi grami) to będzie duży plus na ich konto. Jeszcze nie każdy kupi PS3, lub specjalnie poczeka aż pokarzą NRevo. Jedynie nie zabiorą gwiazdkowych klijentów X-sowi. Ponato ma NR kosztować 300$ (jeżeli ktos ma dokładniejsze info to niech sprostuje) czyli jak się nie myle 100$ mniej niż pelna wersja X-a i PS3. Więc jak pokarzż tylko dobre gierki wykorzystujące te "revolucje" to mogą powrócić na podium (i szczerze życzę im aby tak się stało, znaczy z grami, bo reszta mnie już średnio obchodzi :P ). Martwi mnie tylko cena. Niby ta stówa mniej powinna tylko cieszyć, lecz obu konsolka nie straciła dużo "siły" względem konkurencji. Wyprodukawanie takich padów już msi conieco kosztować, jeżeli ma coś jeszcze tam być ciekawego, to żebyśmy nie wylądowali z prockiem 286 i 512kB ramu :wink: . Lecz jeżeli się postarają, to nawet jak grafa będzie słabsza niż u konkurencji to gry powinny być bardziej miodne. Tylko oby się postarali, tenis takim kontrolerem będzie pewnie "odlotowy", lecz nie n-ty raz Marianem. Niby japońce nie są głupie i niepowinni takich wpadek robić, to jednak debile mogą się wszędzie trafić (ps niemam nic do hydraulików :) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 NIekoniecznie, jeżeli tych revolucji jest więcej (a podobno zapewniają że to dopiero początek) to niemogą odrazu odkryć wszystkich kart (pół roku to jeszcze duuużo czasu i jeszcze można coś zmałpować), a E3 jest w maju, jakoś wtedy wypada premiera PS3 i już dawno po premierze X360 będzie. Jeżelo tam dopiero pokarzą wszystko (wraz z jakimiś porządnymi grami) to będzie duży plus na ich konto. Jeszcze nie każdy kupi PS3, lub specjalnie poczeka aż pokarzą NRevo. Jedynie nie zabiorą gwiazdkowych klijentów X-sowi. Ponato ma NR kosztować 300$ (jeżeli ktos ma dokładniejsze info to niech sprostuje) czyli jak się nie myle 100$ mniej niż pelna wersja X-a i PS3. Więc jak pokarzż tylko dobre gierki wykorzystujące te "revolucje" to mogą powrócić na podium (i szczerze życzę im aby tak się stało, znaczy z grami, bo reszta mnie już średnio obchodzi :P ). Martwi mnie tylko cena. Niby ta stówa mniej powinna tylko cieszyć, lecz obu konsolka nie straciła dużo "siły" względem konkurencji. Wyprodukawanie takich padów już msi conieco kosztować, jeżeli ma coś jeszcze tam być ciekawego, to żebyśmy nie wylądowali z prockiem 286 i 512kB ramu :wink: . Lecz jeżeli się postarają, to nawet jak grafa będzie słabsza niż u konkurencji to gry powinny być bardziej miodne. Tylko oby się postarali, tenis takim kontrolerem będzie pewnie "odlotowy", lecz nie n-ty raz Marianem. Niby japońce nie są głupie i niepowinni takich wpadek robić, to jednak debile mogą się wszędzie trafić (ps niemam nic do hydraulików :) ) 1657327[/snapback] Eeee, nie zauważyłeś jeszcze że Nintendo zawsze miało inną politykę niż konkurencja? Oni mają swoich wiernych fanów i spokojnie zarabiają na nich tyle ile trzeba :) Oni nie muszą mieć najmocniejszej konsolki na rynku aby mieć dobrą sprzedaż (pokazał to choćby GameCube :) ). Także ja tam o N się nie martwię, oni zawsze dadzą radę :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszeek Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie ale wszystkie gry zapowiadane na PS3 mają dużo lepszą grafe niż te z x360 ... są bardziej dopracowane itd... te z 360 wyglądają jak gry z PC.. hmmhmEeee... Ja tam uważam, że nie można nic powiedzieć bo większość zapowiedzi z PS3 to pre-rendery, a na X360 pokazano już w maiare grywalne gierki. Powiem wam, że obie konsole będą miały prawieże identyczną moc, wszystko leży w rękach programistow :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...