Kaeres Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Wskocz do watku o wynikach bez krecenia. W okolicach 5000 maja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hamil_Hamster Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Za słaby sprzęt, za mało ramu... Gry to nie tylko karta graficzna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
File Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 jesli chodzi o aao, to nie jest wina karty AAO ma skopany engine czy to winda czy to linux karta nie ma tu praktycznie nic do rzeczy zyli tam gdzie w idle patrząc mam na 2ghz 50-60 klatek, tera mam np 80-90 zalezy duzo od mapy zalezy duzo od ilosci graczy zalezy czy uzywasz SAW lub RPK zalezy, czy masz mape z kupą drzew(patrz wyzej) Wiec nie win swojej karty ta sama karta, lub głupi fx, w platformie amd64 potrafi pokazac 2x wiecej klatek przy tej samej predkosci proca co na zwyklym amd xp. Co ciekawe kumpel ma wlasnie amd64, 2ghz, 1gram, i karte r9600xt, czyli gorszą od naszej. Na hospitalu ja mam 30-40 klatek na zewnątrz, ona ma 60-80. Czyli wpływ na predkość działania tej gry wagowo najwiekszy ma: 1. Proc 2. Pamiec=przepustowość(amd 64 ma b.dobrą przepustowość) 3. Karta Jak widac karta na ostatnim miejscu jest. To chyba rozwiązuje wątpliwości, nieprawdaż? TA GIERA MA POPROSTU ZRABANY ENGINE!! EOT 1414105[/snapback] Potwierdzam wypowiedz kolegi. Gralem w AAO ponad 2 lata i w miedzy czasie zmienilem 3 razy komputer. Engine gry jak tak spartolony, ze wymaga naprawde nielada sprzetu by sobie pograc. Ja grajac w 1280x960 ustawiony zalozny AAx4 (tylko 4) potrafie miec spadki klatek do poziomu 30FPSow co chyba mowi samo za siebie (polecam mape Mountain Ambush do testow) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...