Gość Dawidsfuturx Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2005 http://service.futuremark.com/servlet/Inde...&projectType=10 Zobaczcie jak wiadomo gf 6600 ma 4 ropy, wiec nie działa zawsze jako pelne 8potoków. tu akurat w libnku podałem mojego 6200 ale id ma z 6600gt(bez zadnego modowania potków). zobaczcie na Fill rate, single texturing, albo mi sie wydaje albo to oznacza, ze gf 6200 ma 2 ropy, 4 jednostki teksturujaxce, 2 ropy i po zmodowaniu 9jedn i 4 ropy. zauwazcie ze musialo by byc 4x540(takie taktowanie). Poprawcie mnei, jzeli sie myle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sucker Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Z tego co ostatnio czytalem to 6200 maja wlasnie 2 ROP'y. Nie jestem pewny ale pierwsze GF6200 maialy chyba aktywne 4 ROP'y. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2005 i własnie na to wychodzi, dziwne ze ejszcze tego nei zauwazyli, ale juz sie boje o moje zdrowie :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrowisko Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2005 i własnie na to wychodzi, dziwne ze ejszcze tego nei zauwazyli, ale juz sie boje o moje zdrowie :lol: 1412651[/snapback] A co ma do tego twoje zdrowie? Jeśli można :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Chodzi mi o zdrowie psychiczne, bo jeżeli to prawda, to naprawde nigdy nie kupie już chyba nv. Dziwne, ze tematn ie cieszy się dużą popularnością, ale z single texturingu widac, karta ma zasrane 2 ropy, czyli odblokowujac ja odblokujemy 4jednoostki teksturujece i 2 ropy, a nie tak jak miało byc tylko 4 jednostki teksturujace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Z tego co ostatnio czytalem to 6200 maja wlasnie 2 ROP'y. Nie jestem pewny ale pierwsze GF6200 maialy chyba aktywne 4 ROP'y. 1412644[/snapback] Gf 6200 na nv43 ma 4 ropy 4 tmu i 4 jednostki pixel shader. Po odblokowaniu ma 4 ropy 8 tmu i 8 jednostek pixel shader. Ten link z pierwszego postu mi nie dziala wiec nie wiem o co chodzi :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2005 link juzn ie diząła, nie wiem czemu, ale musze poprawic. Nie bądz taki pewny swojej teorii, jezeli by tak było to w single texturingu miałbym 4x540, czyli 2160mtex, a miałem 1100, wiec to oznacza, ze nie ma 4 ropów. :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2005 (edytowane) Dawidzie (jeśli tak masz na imię :) ) sprawa wygląda tak: Zakładamy, że karty mają taktowanie 500 MHz na rdzeniu. GF 6600 - Single: 2000 MPix/s - dual: 2000 MPix/s Gf 6200 (NV43) - Single: 2000 Mpix/s - dual: 1000 Mpix/s GF 6200 (NV44) - Single: 1000 Mpix/s - dual 1000 MPix/s Co do NV44 - z relacji beyond3d.com tak wynika Zatem jeśli masz NV43 to nie ma prawa, żebyś miał tak niski wynik (1000 Mpix/s) Ja juz pokazywałem czym sie różnią wyniki fill rate między 6200 a 6600 na NV43 - tutaj Sprawdz programem Fill rate tester - to zobaczysz Pozdrawiam Edytowane 27 Kwietnia 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Single: 2000 Mpix/s - dual: 1000 Mpix/sa nie na odwrót? mam nv43 rev a2. i taki własnie mam wynik w singlu, a powinien byc 4x5**, jak w singlu tak i w multi, jesli bylby by 4 ropy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2005 a nie na odwrót? mam nv43 rev a2. i taki własnie mam wynik w singlu, a powinien byc 4x5**, jak w singlu tak i w multi, jesli bylby by 4 ropy. 1415831[/snapback] Jezeli bylyby 4 ropy (4x1) to w single powinien byc dwa razy wyzszy wynik niz w multi. Bo przeciez w single naklada sie tylko jedna teksture a w double dwie. Jezeli bylyby 2 ropy (2x2) to wtedy w single byloby tyle co w multi bo w single tylko 2 tmu by nakladaly tekstury a w mutli(double) bylyby 4 tmu ale za to podwojna ilosc tekstur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2005 a nie na odwrót? mam nv43 rev a2. i taki własnie mam wynik w singlu, a powinien byc 4x5**, jak w singlu tak i w multi, jesli bylby by 4 ropy. 1415831[/snapback] to jest własnie subtelna różnica między: Mpix/s a MTex/s :) Jakbym pisał o ilości nałożonych tekstur to dla GF 6600 byłoby tak: single: 2000 Mtex/s - dual: 4000 MTex/s Gdyż w dualu wydajność wzrasta (teoretycznie) dwukrotnie w przypadku GF 6600. W przypadku architektury "coś x 1" spadek wydajności obserwujemy zarówno jeśli patrzymy na ilość zapełnionych pikseli jak i ilość wygenerowanych tekstur (nie tyle tekstur ile ich pixeli) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2005 focus ty masz 6200?!?! włacz 3dmarka i sprawdz ile masz w singlu i ile w multi, ja mam odpowiednio 1***, 2*** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2005 focus ty masz 6200?!?! włacz 3dmarka i sprawdz ile masz w singlu i ile w multi, ja mam odpowiednio 1***, 2*** 1415986[/snapback] tak mam 6200 zaś na wyniki 3dmarka nie ma co patrzeć - musisz się namyśleć skąd się one biorą :) przetestuj fill rate testerem - on ci prawde powie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 dobra sprawdze nim, tlyko powiedz mi czy ty masz też takie wyniki w singlu i w multi w 3dsmarku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 dobra sprawdze nim, tlyko powiedz mi czy ty masz też takie wyniki w singlu i w multi w 3dsmarku? 1416718[/snapback] podobne czekam na wyniki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlawy Opublikowano 1 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2005 a skad go można wziaść?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...