Lucas Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 (edytowane) Witam, Ma ktoś jakieś doświadczenia z załatwianiem sprawy reklamacji przez Barwkomp? ile trzymają itd/itp ??? Padł mi ni z tego ni z owego nagle mój Bartek-m u nich kupiony (SuddenDeath??) i ciekawi mnie ile bede czekał na jakąs decyzje/wymiane i czy mi skombinuja bartka-m... Na razie zaczeło sie od tego że nie moge się dostać na ich stronie do tego ich kreatora serwisu :( Edytowane 4 Maja 2005 przez Lucas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliqe Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 21 dni roboczych :> Ja raz miecha rowno czekałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 5 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2005 miesiąc...nieźle... Ja jak na razie od dwóch dni usiłuje wogóle wysłac do nich mojego procka. Nie udaje mi się to gdyż nie moge uzyskać numeru RMA niezbędnego do wysłania im czegoś do serwisu, a nie moge go uzyskac, gdyż ich "kreator serwisu" na ich stronie nie działa. Jak na razie rozmowa telefoniczna niczego nie wniosła, poproszono mnie o wysłanie maila z opisem.... problemów z ich stroną (co ciekawe osoba od nich z firmy weszła na strone i potwierdziła że kreator nie działa :lol:) . Ani na ten mail ani na poprzedni nie uzyskałem jak na razie odpowiedzi. Także zaczyna się ciekawie :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 5 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2005 Także wszystko fajnie dopóki nic Ci nie padnie... To jest cała Polska. Skopać leżącego... ech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonkoed Opublikowano 8 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2006 Witam. Mam problem z reklamacją. Do Barwkompu logowałam się 1,5 roku temu. Nie pamiętam loginu, więc nie jestem w stanie zalogować się na swoje konto, a w konsekwencji uzyskać numer RMA. Żaden z numerów telefonu z papierów jakie posiadam nie odpowiada. Dzwoniąc na nr tel. ze strony zgłasza się poczta głosowa. Nikt nie odpowiada na e-mail ani na pytania z GG. Chodze do znajomych skorzystać z nata bo u mnie sadła płyta gł. I co ja mam robić?? Witam. Mam problem z reklamacją. Do Barwkompu logowałam się 1,5 roku temu. Nie pamiętam loginu, więc nie jestem w stanie zalogować się na swoje konto, a w konsekwencji uzyskać numer RMA. Żaden z numerów telefonu z papierów jakie posiadam nie odpowiada. Dzwoniąc na nr tel. ze strony zgłasza się poczta głosowa. Nikt nie odpowiada na e-mail ani na pytania z GG. Chodze do znajomych skorzystać z nata bo u mnie sadła płyta gł. I co ja mam robić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 8 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2006 ja po sposobie załatwiania mojej reklamacji, tzn o proszeniu sie przez tydzień o numer RMA, czekaniu a następnie po dostaniu wygrzebanego gdzies (pewnie allegro) procka i nie otrzymaniu na niego nowej gwarancji i smiesznych tłumaczeniach, że na wymieniony procek nie należy mi sie gwarancja olałem ich ciepłym moczem i poprostu tam nie kupuje i znajomym odradzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ecuadoo Opublikowano 8 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2006 Powiem krotko: fakt ze nie nalezy Ci sie gwarancja na dany produkt, lub wogole jej nie posiadasz nie zwalnia sprzedajacego/producenta od usuniecia wad, wymiany rzeczy na nowa lub ostatecznie odstapienia od umowy, czyli uznaniu umowy za niebyla. Chroni Cie ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej i zmianie kodeksu cywilnego. Dalej, w ustawie znadziesz ze jezeli w ciagu 6 miesiecy od wydania rzeczy stwierdzisz wade, nie musisz jej udowadniac przed sadem. Istnieje domniemanie prawne. Niech oni sie martwia ja je obala. Ustawa przyjmuje w takiej sytuacji ze rzecz miala wade w chwili wydania. Przedsiebiorca w takiej sytuacji jest przegrany. Nie wygra przed zadnym sadem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonkoed Opublikowano 13 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2006 (edytowane) Zalogowałam się w końcu do Kreatora Serwisu a tam: Z powodu reorganizacji serwisu została chwilowo wstrzymana możliwoć zgłaszania nowych reklamacji. Za utrudnienia przepraszamy. No i co? No i jajco. Czekaj sobie, aż gwarancja Ci się skończy i cmoknij nas w niunio!! Będę ciągneła ten temat, aż do odpowiednich podmiotów, które może uprzejmie zajmą sie tą sprawą. Edytowane 13 Lutego 2006 przez slonkoed Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Son-Goku Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2006 Witam A działa Wam wogóle strona barwkompu?? Bo mi kwikła grafa i nie moge nawet tego nr RMA załatwić :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galago De Codi Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2006 A wiecie jak to się kończy zgodnie z prawem dla sklepu? Ano tym ze hurtowni nie obowiązują prawa o szczególnej sprzedazy sprzetu - wiec po prostu zostaje taki towar w koszty wprowadzony (na straty) a przy 6-8% marzy jak apanuje w wiekszosci sklepów - pare zestawów moze doprowadzic do upadku firmy. Znam osobiscie przypadek sklepu, gdzie pare komputerów oddanychna niezgodnosc z umową (awaria hdd czy cos tam) załatwila sklep na amen. Jesttak dlatego ze prawo chroni tylko was klientów - anie chroni w zaden sposób sprzedawców. Ja nie moge oddac hurtowni sprzetu i zarządac nowego, czy powiedziec niezgodny z umową - więc zostaje z tym na półce. Dopoki prawo nie bedzie chronilo wszystkich - bedziecie czekali po miesiac za serwisami, bo trzeba to wysylac od pawał do gawła - bo kazdy boi sie zadecydować - w koncu to trafia do dystrybutora który cos tam zadecyduje, ale samo przesylanie moze trwac z 2 tygodnie. Ja jako sprzedawca tez przeciez jestem klientem. Chciałbym by bylo milo i fajnie. Niestety dzieki hurtowniom jakie są w polsce to musze dzien i noc swiecic oczami dlaczego sprzetu nie ma i nie ma.. A co powiecie gdy płyte główną ktoś trzyma miesiąc co do dnia.. i oddaje jako usterki nie stwierdzono... choc byla ta usterka i nagle znikła?? jestto standartowy sposób naciagania klienta przez dystrybutorów o okres gwarancji.. zakby napisali ze usterka byla naprawiona - to by trzeba bylo przedluzyc o czas naprawy. Polska to chory kraj. Oczywiscie tego sie nie da ugryzc w jakikolwiek sposób, bo dystrybutorzy sie trzymają jak jakas sekta. Znam przypdek jak poprzez "pseudo donosy" do skarbówki goscia nerwowo wykonczyli który podskakiwał z serwisami i z matactwami wielkich tego kraju. W polsce z serwisów to najlepiej pogwarancyjne naprawiają - bo płatne :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2006 cały mój komp był u nich w częściach kupiony :D w barwkomp.pl ale tam wylookałem ze za tanio niemają, ze sprzetam problemów niemam ale wiem ze maja przebudowe serwisu, i moga byc problmey ale jak nawiazesz kontakt niebedzie problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2006 barwkomp.pl juz nie istnieje od jakiegos czasu :? Jak otworzy Wam sie strona zobaczcie dane firmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiAłY Opublikowano 20 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2006 barwkomp.pl juz nie istnieje od jakiegos czasu :? Jak otworzy Wam sie strona zobaczcie dane firmy To w takim razie co mam zrobić z zasilaczem,który u nich kupiłem i się popsuł?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenSo Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Ja zostałem z padniętą myszką. Troche kijowa sprawa bo cały mój komputer był tam kupiony. Ale narazie działa sprawnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Barwkomp z tego co wiem, został przejęty przez Bestcom, sklep przez jakiś czas był prowadzony właśnie przez nich. Ogólnie na RMA na radka czekam od stycznia, właśnie siedzę na telefonie do rzecznika praw konsumenta. Napiszę więcej jak w końcu się do niego dodzwonię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Soker Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 ale jaja :lol: dobrze ze pozbylem się kupowanej tam niegdyś grafy i dobrze ze wstrzymałem się z zakupem dysku :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Generalnie rzecznik mnie spławił, kazał składać pismo. Gadałem za to z federacją konsumenta, jutro u nich będę. Zobaczymy jak sprawa się potoczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Son-Goku Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Barwkomp z tego co wiem, został przejęty przez Bestcom...Czyli teoretycznie Bestcom przyjmuje rekalamacje z Barwkomp?? W każdym razie napisałem do nicha maila :). Ciekawe co z tego wyjdzie :<_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Witam, moj kumpel ma podoba sytuacje, kupil w zeslzym roku radka x800xt pe, osatnio mu sie sfajczyl (nie krecony, po prostu arty sie pokazaly i to juz w windzie) wpisuje stronke barwkompu i dowiaduje sie, ze sklep nie istanieje, dzownil na rozne numery i wkoncu udalo mu sie z kims skontaktowac, powiedzieli ze przejol ich niby bestcom, wiec uderzyl tam i co sie okazalo, kolesie zaczeli sciemniac, ze niby ich nie przejeli i oni gwarancji nie uznaja i teraz kumpel zostal z zwalona grafa, wiec czekamy co wy zdzialacie, bo sytuacja jest nieciekawa :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) z tego co pamiętam Barwkomp jako forma organizacyjna, przynajmniej wtedy kiedy ja kupowałem u nich, to była "os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą", także dawny własciciel dalej ponosi odpowiedzialność, co to kogo obchodzi, że facet z handlu kompami przerzucił się naprzyklad na handel marchewką czy np polazł do państwowej roboty. Dalej odpowiada za zobowiązania swoje w stosunku do Klientów. Wniosek trzeba znaleśc właściciela. Szkoda, że administracja Tweak`a nie ma kontaktu z kolesiem z Barwkompu, wkońcu kiedyś współpracowali... Edytowane 22 Marca 2006 przez Lucas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Son-Goku Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Witam, moj kumpel ma podoba sytuacje, kupil w zeslzym roku radka x800xt pe, osatnio mu sie sfajczyl (nie krecony, po prostu arty sie pokazaly i to juz w windzie) wpisuje stronke barwkompu i dowiaduje sie, ze sklep nie istanieje, dzownil na rozne numery i wkoncu udalo mu sie z kims skontaktowac, powiedzieli ze przejol ich niby bestcom, wiec uderzyl tam i co sie okazalo, kolesie zaczeli sciemniac, ze niby ich nie przejeli i oni gwarancji nie uznaja i teraz kumpel zostal z zwalona grafa, wiec czekamy co wy zdzialacie, bo sytuacja jest nieciekawa :/ a to dobre :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Bo ja napisałęm maila do Bestcom a odp. Że od 01.01.2006 Barwkomp nie jest już partnerem serwisowym Barkomp'u I że serwisują tylko rzeczy które Barwkomp zakupił u Bestcom I musze wysłaś s/n w celu sprawdzenia, czy mój sprzęt pochodzi z Bestcom Standardowo każda osoba w firmie gada co innego :blink: Edytowane 22 Marca 2006 przez Son-Goku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParanoiK Opublikowano 24 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2006 z tego co pamiętam Barwkomp jako forma organizacyjna, przynajmniej wtedy kiedy ja kupowałem u nich, to była "os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą", także dawny własciciel dalej ponosi odpowiedzialność, co to kogo obchodzi, że facet z handlu kompami przerzucił się naprzyklad na handel marchewką czy np polazł do państwowej roboty. Dalej odpowiada za zobowiązania swoje w stosunku do Klientów. Wniosek trzeba znaleśc właściciela. Szkoda, że administracja Tweak`a nie ma kontaktu z kolesiem z Barwkompu, wkońcu kiedyś współpracowali... Generalnie ma. 1) Mój 'dzielnicowy' rzecznik konsumenta mnie zrzucił, powiedział, że nie ma czasu i kazał wystosować pismo. 2) Byłem dzisiaj w Federacji Konsumentów, lecz dużo się nie dowiedziałem - gościa który zajmuje się sprzedażą internetową nie było. Jedyne czego się dowiedziałem to faktycznie to, że trzeba ścigać właściciela. 3) Udało mi się dodzwonić do byłego właściciela - odpowiedź jaką uzyskałem była mniej więcej taka - 'nic nie możecie nam zrobić, więksi próbowali'. 4) Z tego co wiem, stan majątkowy tego pana jest praktycznie zerowy, wszystko porejestrowane na kogo innego. 5) Będę jeszcze rozmawiał z Federacją, może coś uda się zdziałać, nie wiem nadal jak ma się sprawa BestComu, bo niby kto inny spisywał umowę. Generalnie cienko coś to widzę. Aha - z zasłyszanych - to podobno ludzie którzy wysłali w styczniu sprzęt na gwarancję nadal go nie odzyskali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosiarz_1987 Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2006 (edytowane) JAK PIĘKNIE ZE JEST TAKI TEMAT a więc do rzeczy Ja moge szczerze wszystkim tego sklepu nie polecać i moja rada omijać go z daleka :mur: :mur: :mur: Zepsuł mi sie monitor LG F700P zgłosiłem sie własnie po ten nr RMA czekałem na niego tydzien :? w koncu mi go przydzielili Pózniej sie okazało ze na te monitory jest gwarancja producenta i pan z tego sklepu stwierdził ze nie wie czemu mi go przyjeli (straciłem kase na przesyłke bo oni sie puzniej z klientem rozliczaja). MOnitor przysłali spowrotem ale zebym mógł złozyc reklamacje na niego w LG musiałem miec podbita gwarancje przez skelp a wiec wysłałem do nich karte gwarancyjna do podbicia ze wszystkimi potrzebnymi papierami i UWAGA NA PODBICIE TEJ KARTY CZEKAŁEM MIESIĄC i kto wie ile bym jeszcze czekał jakby nie fakt ze sie zdenerwowałem i powiedziałem ze to do konsumentów zgłosze NAPRAWDE PRZESTRZEGAM WAS PRZED TYM SKLEPEM :mur: :mur: :mur: Edytowane 26 Marca 2006 przez Kosiarz_1987 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Son-Goku Opublikowano 26 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2006 (edytowane) Rozumiem, że strona http://sklep.barwkomp.pl/ Ci normalnei wchodzi?? Bo mi ni .... nie chce sie załadować :mur: :mur: Edytowane 26 Marca 2006 przez Son-Goku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenSo Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2006 @Paranoik W miare możliwości informuj o postępach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 27 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2006 Kosiarz_1987 ty chyba nie w temacie, w topicu chodzi o problem z gwara, ale problem zainstanial nie dlatego, ze Panowie ze sklepu sie opieprzaja, tylko, ze go juz nie ma i nie ma sie do kogo zglosic, a jak widac po opisach ludzi psuja sie nie tanie rzeczy, jak np mojego kumpla radek x800xt pe, wiem ze teraz jest wart z 8-10 baniek max, ale kumpel kupowal go za 2400zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 3) Udało mi się dodzwonić do byłego właściciela - odpowiedź jaką uzyskałem była mniej więcej taka - 'nic nie możecie nam zrobić, więksi próbowali'. nie pozostaje nic tylko pojechać do takiego i wyje*** mu w ryj może to go czegoś nauczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 29 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2006 nie pozostaje nic tylko pojechać do takiego i wyje*** mu w ryj może to go czegoś nauczy...Naucz sie życia lepiej, a jak to Ty byś był na jego miejscu?? Każda firma może w każdej chwili upaść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2006 Naucz sie życia lepiej, a jak to Ty byś był na jego miejscu?? Każda firma może w każdej chwili upaść. Proponuje jescze raz uwaznie przeczytac cytat, na ktory odpowiadal KAX, a potem dopiero prawic madrosci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 29 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2006 Proponuje jescze raz uwaznie przeczytac cytat, na ktory odpowiadal KAX, a potem dopiero prawic madrosci...Moja wina, nie doczytałem :oops: Właściciel brawkompu też nie za dobrze sie zachował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...