Skocz do zawartości
Galvatron

Ghost Recon 3

Rekomendowane odpowiedzi

cojest? sprzet= amd64 2.2 san diego, a8n sli deluxe, 2x7800gt 2giga ramu (crossair cas lat. 2.0) samsung spin point 200gb gra zabkuje nawet na minimalnych ustawieniach. tragedyja. programisci zawalili optymalizacje poprostu? czy tez gra jest az tak wymagajaca? a moze to tylko w moim przypadku tak sie dzieje? *

 

(*)nie jest to woda na mlyn wiadomo jakiego tematu. skrzetnie pomijam wypowiedzi w ktorych X wali po oczach. nie jestem fanem, fanatykiem, wyznawca etc jakiegokolwiek z ustrojstw sluzacemu zabawie, w tym wypadku konsole, pc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapodałem dzisiaj demko Ghosta i jak na razie jestem zachwycony!!! gorzej z płynnością!!! gra uruchomiła się w 800x600 z ustawieniami na high z anizo x8!!! i to by było na tyle!!! dałem 1024 ale już zwolniło mocno choć może jeszcze się pobawię i ustabilizuje płynność!!! niestety w pełnej krasie gry nie zobacze!!! (sprzęt jak w podpisie)

 

ps.

wcześniej był spór o wygląd na piecu i 360!!! nie rozumiem zatwardziałych zwolenników pieca!!! ja też nim jestem ale na 360 gra wygląda nieporównywalnie lepiej!!! smutne ale prawdziwe!!! :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wcześniej był spór o wygląd na piecu i 360!!! nie rozumiem zatwardziałych zwolenników pieca!!! ja też nim jestem ale na 360 gra wygląda nieporównywalnie lepiej!!! smutne ale prawdziwe!!! :mur:

Byś miał lepszy sprzet to moze i lepiej by gra wyglądała.

 

Ja tez używam tych najnowszych 91.31 ale różnicy w porównyniu ze starszymi sterami nie zawuażyłem.

Gram na 7600GT rozdziałka 1024x760 wszystko na high poza texturami na medium i wszystko śmiga. Czasami mam małe przycinki ale to w niewielu miejscach ... np. w trzeciej misji w garażu wielopoziomowym nei wiem z jakiej paki przycinało niezmiernie.

Troche niezoptymalizowana gra chyba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byś miał lepszy sprzet to moze i lepiej by gra wyglądała.

 

Pewnych rozwiązań technicznych nie przeskoczysz! Wersja na piecu jest troche okrojana w porównaniu do konsoli!!! Chociażby okienko informujące o tym co widzi kumpel z drużyny. na pc są to nie wiele mówiące kreski a na konsoli pełny obraz w miniaturze!!! na konsoli mapa taktyczna jest w pełni trójwymiarowa a na pc nie, i np wybuchy również lepiej prezentują się na 360!!! troche sie pobawiłęm z oc i giera śmiga całkiem nieźle w max detalach w 1024 ale bez AA i ANizo!!! wygląda super!!! wtedy pisałem o różnicach a nie jak wygląda u mnie!!! <_<

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnych rozwiązań technicznych nie przeskoczysz! Wersja na piecu jest troche okrojana w porównaniu do konsoli!!! Chociażby okienko informujące o tym co widzi kumpel z drużyny. na pc są to nie wiele mówiące kreski a na konsoli pełny obraz w miniaturze!!! na konsoli mapa taktyczna jest w pełni trójwymiarowa a na pc nie, i np wybuchy również lepiej prezentują się na 360!!! troche sie pobawiłęm z oc i giera śmiga całkiem nieźle w max detalach w 1024 ale bez AA i ANizo!!! wygląda super!!! wtedy pisałem o różnicach a nie jak wygląda u mnie!!! <_<

 

pozdrawiam

:unsure:

 

To ze gra wyglada lepiej na x360 to kazdy wie ;)

W ktoryms rainbow sixie bylo okienko z miniaturka, a chyba nawet i 4. Okroili wersje na pc i dostalismy ochlap co nie podlega watpiliwosci i nie ma nad czym sie rozwodzic ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wiele osób narzeka na płnność. Ja gram na sprzęcie z podpisku gdzie główną rolę gra ASUS 6800GT@ULTRA(pełny) w roździelczości 1024x768 na max detalach jakie da się ustawić w menu gry + dodane opcje high dla pojazdów i ludzi. I chodzi płynnie, nigdzie nie przycina :) sterowniki mam z marca. Tylko mam inny problem, gra często wywala sie przy starcie, przed logiem ubisoftu :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe wszystko zalezy jak ktos rozumie pojecie "plynnosci", bo czasem widuje sie wypowiedzi w stylu: mam Athlona 2500+, 1gb ram i r9550 i FEAR na max dziala mi plynnie ;)

 

Odnosnie wywalania, to na 99% kodek OpenAL, sciagnij nowa wersje, zainstaluj i przegraj pliki OpenAL32.dll i wrap_oal.dll z \system32 do katalogu z GRAW - mi pomoglo a gra sie wywalala z 8 na 10 startow.

 

Szykuje sie duzy patch dla GRAW, dla wielbicieli AA wprowadzona zostanie ta funkcja ( co zmniejszy jeszcze bardziej ilosc fps :) ), tryb DM i wiele innych usprawnien ( wiecej info @ http://cert-clan.com/board/index.php?showtopic=2293 )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że wiele osób narzeka na płnność. Ja gram na sprzęcie z podpisku gdzie główną rolę gra ASUS 6800GT@ULTRA(pełny) w roździelczości 1024x768 na max detalach jakie da się ustawić w menu gry + dodane opcje high dla pojazdów i ludzi. I chodzi płynnie, nigdzie nie przycina :) sterowniki mam z marca. Tylko mam inny problem, gra często wywala sie przy starcie, przed logiem ubisoftu :angry:

dziwne. sprzet mamy podobny, a u mnie mimo wiekszej ilosci ramu nadal robi mi sajgon ten tytuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazje się że moje podniecanie sie na temat płynności gry jest złudne!!! Demo w które pocinałem chodziło mi na maxa w 1024 ale... demo udostępnia tekstury tylko w medium :blink: i stąd mogło mi to płynnie chodzić!!! Obawiam się że w pełnej wersji już tak dobrze nie będzie!!! :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazje się że moje podniecanie sie na temat płynności gry jest złudne!!! Demo w które pocinałem chodziło mi na maxa w 1024 ale... demo udostępnia tekstury tylko w medium :blink: i stąd mogło mi to płynnie chodzić!!! Obawiam się że w pełnej wersji już tak dobrze nie będzie!!! :sad:

Full wersja udostępnia tryb High tylko kartom z 512MB bodajże... ale można tryb high włączyć edytując plik renderer_settings.xml ALE nie ma widocznej różnicy pomiędzy medium a high, ja ustawiłem go tylko dla pojazdów i ludzi, teren i budynki jest medium. W demeie też chyba możesz pogrzebać w pliku renderer_settings.xml i zobaczyć jak to wygląda w praktyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na Sempronie 2800+ 1 Gb ram i 6600 chodzi tak:

Dołączona grafika

Przy takich ustawieniach mam średnio od 20-25 fps.

Edytowane przez Boone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafę będe kręcił na dniach a co do procka to nie. Fps jak mówiłem średnio 20-25 przy większych akcjach a jak jest spokojniej to troche powyżej 25 :)

 

Prosze kilka screenów:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Boone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale 20 FPS to nie jest plynnie. 25 jeszcze ledwo ujdzie w tloku, ale 20 to juz ponizej granicy plynnosci, a obstawiam, ze i do 16-18 spada Ci jak sie robi nieco wieksza zadyma :| Juz wolalbym zejsc z detalami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz mi to jakoś nie przeszkadza. A jeśli chodzi o 25 fps to jest to IMO dość płynnie jak na taką gre, takie detale i taką kartę :P Poczekaj aż podkręce grafikę to będzie już ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest juz nowy patch - http://patches.ubi.com/ghost_recon_advance..._map_pack_1.exe

 

Funkcja AA zostala wprowadzona, jednak nie jest to prawdziwe AA a raczej efekt blur, jak dla mnie tylko pogarsza obraz.

 

http://cert-clan.com/board/index.php?act=A...pe=post&id=1820 - z 'AA'

http://cert-clan.com/board/index.php?act=A...pe=post&id=1821 - bez 'AA'

 

Jako ze nie jest to prawdziwe AA to praktycznie nie ma roznicy w fps, sama gra wydaje sie ze dostala kopa wydajnosciowego. Idziemy testowac dalej :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...