Skocz do zawartości
grzegrz

Splinter Cell: Double Agent

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie skonczylem SCCT

 

na koncu filmik i tekst

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
"dziekuje panie prezydencie, sam nie bedzie podwyzki - jedz na wakacje"

i creditsy

 

to cale zakończenie? 0_o LOL!

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

A czemu piszesz o tym w temacie o dobule agent?

//moj tez mozna skasowac ;).

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu piszesz o tym w temacie o dobule agent?

oj, sorry, rzeczywiscie mój błąd... mozg mi sie zlasował od grania w tą giere i myslalem ze to topic o SCCT ;)

... mam jednak nadzieje ze DA bedzie lepsze pod wzgledem scenariusza reklamowanego przez Toma Claney'a niz SCCT :F

 

jak cos to mozna skasowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

premiera nowego splinter cella nieubłaganie się zbliża, myśle że wszyscy czekają na tą gre z niecierpliwością.

 

ponizej link do gameplayu z xboxa 360. Na filmiku widać że gra działa bardzo płynnie.

 

http://www.xboxyde.com/news_3377_en.html

 

fajnie że misje będą też w dzien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Customer (XXXX) - 09/26/2006 06:54 PM

I was about to preorder the game when I was astonished to find that the

only Ati video cards supported are the x1000 series, in other words,

cards that implement SM 3.0. My question is simple: Can I expect the

game to work with an x800xt card? Surely you cannot be excluding everyone

with these non-cutting edge cards??

 

Response (Jason) - 09/27/2006 05:48 PM

Unfortunately, the only supported video cards for this game are cards

that support SM3.0. There are no plans to addfunctionality for other,

older video cards.

Jeśli to prawda, to sobie "pograłem"...

 

Odnośnik do topicu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymagania na dzien dzisiejszy

 

Supported OS: Windows® XP (only)

Processor: 3 Ghz Pentium® 4 or AMD Athlon™ 3000 (3.5 Ghz Pentium 4 or Athlon 3500 recommended). Game optimized for Dual-processor-enabled computers.

RAM: 1 GB

Video Card: DirectX® 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled 128 MB video card (256 MB recommended) (see supported list*)

Sound Card: DirectX® 9.0c-compatible (EAX" recommended) - PC audio solution containing Dolby® Digital Live required for Dolby Digital audio.

DirectX Version: 9.0c or higher (9.0c included on disc)

DVD-ROM: 4x DVD-ROM or faster

Hard Drive Space: 8 GB

Peripherals Supported: Mouse, keyboard

Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster

 

Laptop versions of these cards may work but are NOT supported.

 

These chipsets are the only ones that will run this game. Additional chipsets may be supported after release. For an up-to-date list of supported chipsets, video cards, and operating systems, please visit the FAQ for this game on our support website at: http://support.ubi.com.

 

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.

 

*Supported Video Cards at Time of Release

 

ATI® X1600/X1800/X1900 NVidia® 6600 /6800/7300/7600/7800/7900

Edytowane przez Plusk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

*Supported Video Cards at Time of Release

 

ATI® X1600/X1800/X1900 NVidia® 6600 /6800/7300/7600/7800/7900

 

Czyli pewnie za jakiś czas wyjdzie patch pod sm2.0 , moge się mylić ale support tylko pod sm3.0 może przynieść same plusy - dobra grafika i optymalizacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę w tym racji jest ponadto jak można było się przekonać za sprawą chaos theory był to tytuł bodajże jako pierwszy w bardzo dużym stopniu korzystający z sm 3.0 mówie tutaj o HDR, SS, PM, i TM. Do tego działało to naprawdę przyjemnie (sm 3.0) zaś render w 2.0 graficznie różnił się w mojej opinii może nie jakoś bardzo widocznie ale z pewnością było widać różnice lecz co najważniejsze- 2.0 chodziło duuużo wolniej niż... 3.0 z większą ilością efektów.

Jeżeli w double agent skupiono się na renderze w 3.0 to może to zaowocować jeszcze lepszą optymalizacją niż w ChT co może grze wyjść tylko na dobre :)

A brak wsparcia w dół- no cóż z jednej strony owszem jest to dziwne zagranie ale z drugiej- dziś każda nowa karta wspiera 3.0, rzeczywiście posiadacze gorszych kart sobie nie pograją szkoda choć (nie chcę tutaj nikogo obrażać) posiadacze wynalazków jak seria x800 są sami sobie winni, w chwili gdy te karty były bardzo popularne za sprawą wydajności w sm 2.0 większość osób pisała "po co mi 3.0 przecież i tak nic to nie daje a w 2.0 mój radzio niszczy każdego GF'a" no cóż t obyło błędne rozumowanie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę w tym racji jest ponadto jak można było się przekonać za sprawą chaos theory był to tytuł bodajże jako pierwszy w bardzo dużym stopniu korzystający z sm 3.0 mówie tutaj o HDR, SS, PM, i TM. Do tego działało to naprawdę przyjemnie (sm 3.0) zaś render w 2.0 graficznie różnił się w mojej opinii może nie jakoś bardzo widocznie ale z pewnością było widać różnice lecz co najważniejsze- 2.0 chodziło duuużo wolniej niż... 3.0 z większą ilością efektów.

Jeżeli w double agent skupiono się na renderze w 3.0 to może to zaowocować jeszcze lepszą optymalizacją niż w ChT co może grze wyjść tylko na dobre :)

A brak wsparcia w dół- no cóż z jednej strony owszem jest to dziwne zagranie ale z drugiej- dziś każda nowa karta wspiera 3.0, rzeczywiście posiadacze gorszych kart sobie nie pograją szkoda choć (nie chcę tutaj nikogo obrażać) posiadacze wynalazków jak seria x800 są sami sobie winni, w chwili gdy te karty były bardzo popularne za sprawą wydajności w sm 2.0 większość osób pisała "po co mi 3.0 przecież i tak nic to nie daje a w 2.0 mój radzio niszczy każdego GF'a" no cóż t obyło błędne rozumowanie ...

No dokładnie. Rok temu kumpel z x850 wyśmiał mnie mówiąc "mam lepszą karte niż ty a gf 6600 i 3.0 nie jest do niczego potrzebny" No cóż... To sobie chłopak nie pogra w Double Agent ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jestem bardzo ciekaw jak bedzie chodzil DA na gf6600 :D w koncu to prawie najgorsza karta obsugujaca sm3

Czy ja powiedziałem, że mam 6600 :> ? Wtedy miałem :P teraz jak widać w sigu mam 2x7300gt i oczekuje płynności ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie. Rok temu kumpel z x850 wyśmiał mnie mówiąc "mam lepszą karte niż ty a gf 6600 i 3.0 nie jest do niczego potrzebny" No cóż... To sobie chłopak nie pogra w Double Agent ;>

bo miał lepszą karte i rzeczywiście rok temu PS3.0 nie był praktycznie do niczego potrzebny, a jak to już się zdarzyło to 6600 był za słabą kartą żeby temu sprostać (HDR). więc nie rozumiem twojej wypowiedzi.

 

 

@AndyN

na xbox360 19 pazdziernika :] na PC pewnie też ;)

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie grales w niego na tej karcie bo mi z SM3.0 i resztą świecidełek śmigało w 800x600 ślicznie <_<

pojęcie względne jak cichy blaszak dla jednego to jest 15 fps dla innego 25 a dla jeszcze innego 50 minimum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EEE Chaos Theory na moim 6600 chodzil przepysznie, 800x600 i nie wiem czy opcje na high ale wygladal ladnie (SM2.00 jednak + aax2) ale nie o tym mowa.

 

Hmm, mocny cios dla posiadaczy kart typu x800gto ktore nie sa slabe wiec mogli dac mozliwosc wyboru jak w CT (sm 2.00 lub 3.00) a tu tak pojechali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cieszy mnie, ze "Game optimized for Dual-processor-enabled computers." ;] Czekam z niecierpliwoscia...

Ja też :) Mam nadzieję, że zreanimuję swojego trupa :-|

 

Obejrzałem demo z xboxa. Nareszcie akcja za dnia :) Twardziel, uczepił się wydechu ciężarówki i nawet powieka mu nie drgnęła gdy jechał :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EEE Chaos Theory na moim 6600 chodzil przepysznie, 800x600 i nie wiem czy opcje na high ale wygladal ladnie (SM2.00 jednak + aax2) ale nie o tym mowa.

 

Hmm, mocny cios dla posiadaczy kart typu x800gto ktore nie sa slabe wiec mogli dac mozliwosc wyboru jak w CT (sm 2.00 lub 3.00) a tu tak pojechali...

No własnie nie wiem o co całe halo. Na moim 9550 CT chodził super w 800x600 cienie OFF a reszta na full i chyba jakieś małe aa ;P

Jeszcze co do wyboru sm. Na ATI w CT była możliwość wyboru tylko pomiędzy 1.1 a 3.0 czyli nie było możliwości :) Ale po patchu można było ustawić 2.0

 

Wracając do tematu - Nierealny - jak ja temu kumplowi tłumaczyłem, że to nie jest karta na 3 lata jak on sobie zaplanował to mnie wyśmiał :P

Edytowane przez Majkel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...