Skocz do zawartości
grzegrz

Splinter Cell: Double Agent

Rekomendowane odpowiedzi

filmik gotowy, teraz kompresja i upload

co do wydajności - ze wszystkim na full AAx0 AFx4 i VSYNC OFF w 1024x768 chodziło fajnie, ale były miejsca gdzie zwalniało, zwłaszcza Syberia dała popalić, ale da się to przeżyć z racji typu rozgrywki

potem ustawiłem 1280x800 z racji panoramy i nie dało się za bardzo grać na tych ustawieniach, teraz ostatecznie zjechałem na 1024x640 i śmiga ślicznie

ale jedno ale jest - gra podobno korzysta z dobrodziejstw dwóch jajek o czym autorzy wspominają w readme, ale ile to daje to nie wiem B)

 

update:

jak pewnie zauwazyliscie, nie wyrobilem sie z filmikiem przed wyjsciem do pracy, jak wroce to go upne :)

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny - hmm, ciekawe, wystarczy w ini cos przemienic i juz mozna grac na starszych kartach, Ubi rox :lol:. Ciekawe ile nvidia kaski wylozyla dla ubisoftu.

 

(...)

Możesz rozwinąć myśl?? Co ma do tego nVidia? Kiedyś jak NV tylko miało karty z SM 3.0 to takie tłumaczenie było w jakiś sposób uargumentowane ale dzisiaj kiedy ATI już od dawna oferuje karty z SM3.0 takie komentarze uważam za niesprawiedliwe. Do tego wersja na PC podobno powstawała razem z wersją na X360 a ta konsola ma układ graficzny ATI....

IMO nikt nikomu kasy nie wyłożył.

 

Ktoś to odpalał na GF6600 (non GT)??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz rozwinąć myśl?? Co ma do tego nVidia? Kiedyś jak NV tylko miało karty z SM 3.0 to takie tłumaczenie było w jakiś sposób uargumentowane ale dzisiaj kiedy ATI już od dawna oferuje karty z SM3.0 takie komentarze uważam za niesprawiedliwe. Do tego wersja na PC podobno powstawała razem z wersją na X360 a ta konsola ma układ graficzny ATI....

IMO nikt nikomu kasy nie wyłożył.

 

Ktoś to odpalał na GF6600 (non GT)??

Dlatego, ze nv ma wieksza game kart z ps3 jest jej to na ręke. Seria 6, 7 teraz 8, a ATI tylko 1 serie narazie wypuscilo.

Dodajac do tego fakt, ze osoba ktora nie danwo sobie kupila karte z seri X800, za ciezkie pieniedze może byc ostro zawiedziona na ATI, tymbardziej, ze u kumpla, ktory w tym samym czasie kupil 6800 chodzi bezprobolemowo; i w przyszloscie sam kupi nv, bogatszy o złe doświadczenia z ATI.

 

Bo skoro wg. Ciebie to nie jest przyczyna, to powiedz jaki inny sens miałby Ubi w ograniczaniu liczby odbiorców ?? Tymbardziej ze jest przygotowana na dzialalnie z ps2 ( z tego co na forum czytam - nie gralem) i wystarczy kilka literek w ini pozmieniac.

Edytowane przez burro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

czy ktos juz organoleptycznie sprawdzal u siebie trik z ps2.0 (modyfikacja ini) na swoich kartach z ps2.0 ?

Edytowane przez hooded man

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lista leveli od syberii

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

- Szanghaj Chiny

- Nowy Jork Kwatera JBA

- Statek na morzu w okolicach meksyku

- Nowy Jork Kwatera JBA

- Kinshasa Afryka (Przyciemnione okulary Sama rządzą ;) )

- Nowy Jork Kwatera JBA

- Nowy Jork Łódź Straży Przybrzeżnej

- To Be Continued...

 

Jak widać leveli jest bardzo mało...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, ze nv ma wieksza game kart z ps3 jest jej to na ręke. Seria 6, 7 teraz 8, a ATI tylko 1 serie narazie wypuscilo.

Dodajac do tego fakt, ze osoba ktora nie danwo sobie kupila karte z seri X800, za ciezkie pieniedze może byc ostro zawiedziona na ATI, tymbardziej, ze u kumpla, ktory w tym samym czasie kupil 6800 chodzi bezprobolemowo; i w przyszloscie sam kupi nv, bogatszy o złe doświadczenia z ATI.

 

Bo skoro wg. Ciebie to nie jest przyczyna, to powiedz jaki inny sens miałby Ubi w ograniczaniu liczby odbiorców ?? Tymbardziej ze jest przygotowana na dzialalnie z ps2 ( z tego co na forum czytam - nie gralem) i wystarczy kilka literek w ini pozmieniac.

Ja po prostu nie widzę powodu dla którego to niby NV ma na tym zyskiwać. Osoba z kartą ATI z PS2.0 przecież teraz wcale nie musi kupić karty NV "bo się zawiodła na ATI". Może znowu kupić kartę ATI tyle że z PS3.0 (starą sprzedaje, ileś dokłada i już). Trzeba by się zapytać UBI czemu ukrywają możliwość gry na PS2.0 (swoją drogą to nikt tego nie sprawdził tutaj a szkoda) bo i ja uważam że to jest krzywdzące ale też twierdzenie że to NV za tym stoi bo przykładowo mogłoby na tym zyskać uważam za nadużycie (zupełnie jakby tworzył się stereotyp że co w grze jest nie tak to wina NV-wiem przesadzam ale chyba powoli do tego zmierzamy). Równie dobrze ja mógłbym sformułować twierdzenie że to ATI teraz zależy żeby jej klienci przeszli na karty z SM3.0, oczywiście na SWOJE karty nie konkurencji, tylko jaki to miałoby sens? Zresztą to mało istotne. Może UBI chce sztucznie wymusić wśród graczy upgrade (który i tak kiedyś musi nastąpić czy to się komuś podoba czy nie)? Jeżeli to info o możliwości odpalenia gry na PS2.0 się potwierdzi to powinniśmy się tylko cieszyć, mała zmiana w pliku INI i szalejemy, możemy grać i TO się liczy a nie to kto to próbuje ukryć....

 

Ta cała akcja przypomina mi sytuację z SC:PT gdzie trzeba było mieć kartę z PS i osoby z np. GF4MX czy nawet GF2 było bardzo zawiedzione. I komu wtedy zależało na tym żeby na PC ograniczyć się do kart z PixelShaderem? Mam wrażenie że nikomu. UBI tak zdecydowało i basta. Przecież teraz DA można by było zrobić nawet pod PS1.1 (w końcu gra wyjdzie też na Xboxie1 (o PS2 nie wspominam). I jako ciekawostkę przypomnę że za wersję PC/X360 odpowiadają inni ludzie (inny oddział UBI) niż za wersję PS2/Xbox/GC . Pewnie dlatego mamy wersję na konsolę PS2(bez PixelShaderów) i niby nie działającą pod SM2.0 wersję PC ;).

 

Sprawdźcie ten patent z plikiem INI bo to ciekawe jest. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie zamierzam się zagrywać na "śmierć" tylko będę sobie spokojnie etapami przechodził grę, bo nie widzę niczego interesującego w najbliższych planach wydawniczych ze świata gier. Ale gra jest po mimo paru niedociągnięć DABEST ;o

 

@ raven_88 - tak ;]

Edytowane przez R.i.P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

TrueVanDal

 

Karty High-endowe od ATI rzeczywiscie obsluguja PS 3.0, ale te middle juz nie. Na pewno wiele osob ma np. radka 9550/9800/X800GTO/X800XT itp - ale juz mniej ma x1800gto. Uwazasz ze ATI na tym nie straci? Jezeli ktos sie nie interesuje za bardzo sprzetem tylko dowie sie ze gra mu nie ruszy bo ATI jest w pewnym sensie gorsze od Nvidi to bedzie mial nie do konca wlasciwa nauczke na przyszlosc i nastepnym razem kupi Nvidie. Co z tego, ze sa karty ATi (Te nowsze) z PS3.0, jezeli ten ktos nawet nie bedzie chcial tego sluchac tylko bedzie zezloszczony?

 

Grafika nie rozni sie wiele od tej z Chaos Theory ( o ile pamietam byla mozliwosc wyboru miedzy ps 2.0 i 3.0) i jakos tam problemem nie bylo odpalenie gry na starszych kartach...

Nvidia ma same nowe uklady (zaczynajac od gf6200) a ATi dopiero zaczelo nie dawno wpuszczac je na rynek i nowy splinter cell jest dla nich ciosem.

 

EOT!

 

EDIT: Zreszta Ubisoft widac bardzo sie lubi z Nvidia - "meant to be played" chyba przypadkiem sie nie znalazlo w Call of Juarez i w innych grach ubi.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EDIT: Zreszta Ubisoft widac bardzo sie lubi z Nvidia - "meant to be played" chyba przypadkiem sie nie znalazlo w Call of Juarez i w innych grach ubi.

A co ma piernik do wiatraka, skoro CoJ robili nasi rodacy, a Ubisoft jest tylko wydawcą na zachodzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pioorek - a ja nie kupię karty nvidii tylko ati bo wiem że nvidia w tym maczała palce, a zrobię to dopiero wtedy, kiedy na tej jużsięnie będzie dało grać a jak na razie jeszcze się da, oczywiście nie więcej jak medium i 800x600 ale to mi starcza, wiadomo wolałbym full detal ale jak mam wydać na to 2000 zł to jednak pozostanęjeszcze przy moim radeonie 9600

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze 10gb instalacja potrzebuje, żeby sprawdzić ten trick :) Też mi się wydaje na 99% że to fake. Dam info jak się zainstaluje :P.

 

No niestety, menu się ładnie ładuje, a jak wgrywa grę to miły widoczek na pulpit :D

 

Dołączona grafika

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za palanty. I niech nikt nie wciska ciemnoty, ze to nie zagrywka marketingowa... Jak mam wydac 2000 PLN na sama karte graficzna, to wole X360 Premium za 1700 PLN.

 

Az mnie ponioslo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za palanty. I niech nikt nie wciska ciemnoty, ze to nie zagrywka marketingowa... Jak mam wydac 2000 PLN na sama karte graficzna, to wole X360 Premium za 1700 PLN.

 

Az mnie ponioslo.

Spokojnie. Do grania w DA wystarczy Ci karta za 450zł :) A w ogóle to podobno za 2 dni wchodzą GF8800GTX z Pixel Shader 4.0 na pokładzie. Kupisz taką i zagrasz sobie nie tylko w tego ale też w kolejnego Splinter Cell'a :lol:

 

Powariowali z tymi shaderami, przecież z palcem w nosie taką grę na low pociągnąłby poczciwy GF4Ti. A może być też tak że w wersji sklepowej będzie obsługa 2.0. Może też opublikują szybko patcha? Trzymam kciuki za posiadzczy kart sm2.0.

Edytowane przez mamaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Do grania w DA wystarczy Ci karta za 450zł :) A w ogóle to podobno za 2 dni wchodzą GF8800GTX z Pixel Shader 4.0 na pokładzie. Kupisz taką i zagrasz sobie nie tylko w tego ale też w kolejnego Splinter Cell'a :lol:

 

Powariowali z tymi shaderami, przecież z palcem w nosie taką grę na low pociągnąłby poczciwy GF4Ti. A może być też tak że w wersji sklepowej będzie obsługa 2.0. Może też opublikują szybko patcha? Trzymam kciuki za posiadzczy kart sm2.0.

Prędzej chyba wymienie na 1950pro ;) jeżeli na agp będize w takiej samej cenie co na PCX :>. Koniec OT ;). Teraz nawet menu się nie uruchamia <lol> Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, ze sa karty ATi (Te nowsze) z PS3.0, jezeli ten ktos nawet nie bedzie chcial tego sluchac tylko bedzie zezloszczony?

pretensje z reklamacjami mozna miec tylko do ATI

 

Grafika nie rozni sie wiele od tej z Chaos Theory ( o ile pamietam byla mozliwosc wyboru miedzy ps 2.0 i 3.0) i jakos tam problemem nie bylo odpalenie gry na starszych kartach...

po patchu, ale i tak efekt nie byl taki sam jak na kartach SM3.0

 

Nvidia ma same nowe uklady (zaczynajac od gf6200) a ATi dopiero zaczelo nie dawno wpuszczac je na rynek i nowy splinter cell jest dla nich ciosem.

pretensje z reklamacjami ...itd...itp...

 

EDIT: Zreszta Ubisoft widac bardzo sie lubi z Nvidia - "meant to be played" chyba przypadkiem sie nie znalazlo w Call of Juarez i w innych grach ubi.

bzdura! to ze jakas firma wspomaga developerow, aby wykorzystali mozliwosci obecnego hardware, to jest zle a to, ze inna nie potrafila dotrzymac kroku w ewolucji, a inni nie potrafia sie do tego dostosowac, to jest dobre? :lol2:

btw: co ma wspolnego wydwaca, z tym co oferuje produkt? jezeli jakas ksiazka tobie nie odpowada, lecisz do wydawcy z pretensjami? kolejna bzdura...

ciekawe jak dlugo bedziemy jescze wysluchiwac zrzedzenia posiadaczy kart <SM2.0 :mur: to, ze macie takie a nie inne karty to jest wasz wlasny wybor. pretensje do siebie i do ati, a nie do reszty swiata :mad: ponad DWA lat to jescze za malo, aby stwierdzic, ze cos sie zmienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sulaco

Chodzi o to, że uzasadnione wprowadzenie w Splinterku obsługi tylko PS 3.0 byłoby wtedy gdyby to był prawdziwy next-genowy silnik, a jest to dalej Unreal 2.5, który był też w poprzednich częściach SC i działał na kartach z PS 1.1, 1.4, 2.0.

 

PS. Nawet do gry w Crysis-a nie potrzeba będzie kart z obsługą PS 3.0 tak samo jak w grach na engine Unreal-a 3.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...