Skocz do zawartości
grzegrz

Splinter Cell: Double Agent

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pioorek

Ok skonczylem grac wlasnie.

Giera miod, szczegolnie podoba mi sie motyw double agent [; i scenerie gdzie toczy sie akcja + mozliwosci (przesluchiwanie, zabijanie pod lodem, sciaganie z lodek do wody itp) no i fabula. Ogolnie pozytywne wrazenie.

 

Nie podoba mi sie jednak menu. Jest nieporeczne... i ma jakies bledy. Np. jestem w trakcie misji, zapisuje gre, wciskam ESC, biore quit game i co? Misja laduje mi sie od nowa :s. Musze wyjsc calkowicie do windowsa, nie moge sie do menu cofnac.

Wkurza tez brak napisow!!! I nigdzie nie moge tego wlaczyc, nie widze takiej opcji.

 

Gra spoko, tego sie spodziewalem, jednak wkurza te pare bledow :|

 

 

Co do plynnosci - kucyk, stery mam najnowsze. Czasem jest bardzo plynnie, czasem jak nic sie nie dzieje i przede mna nie ma nic ciekawego klatki leca na leb na szyje. W sumie niby tak nie przeszkadza ale im wiecej tym lepiej...

 

 

EDIT: Wcielo mi save'y... tak jak w nowym Hitmanie - misje trzbea przechodzic do konca, bo save'y z niej przepadaja jak sie wylaczy gre. Czy tylko ja tak mam? ;p

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiscie gra ma duza BAGOW ;-) Moze ten patch cos naprawi zobaczymy.

Ja mam jeden problem z misja na takim duzym tankowcu w zimie.

Wszytkich zabilem wsytkie cele zrobilem ale nie mage skonczyc misji...

i nie wiem czy to cos nie tak z gra;-) jak ktos wie jak skonczyc ta misje to prosze o rade ;-)

jak juz wszystkich pozabijales to musisz zejsc do maszynowni? statku na dol, tam jest taki szalony kapitan z raca w rece w pomieszczeniu wypelnionym plynem latwopalnym, musisz zabrac mu race, nie mozesz pozwolic aby upadla bo jak upadnie to bedzie bum

nie pytaj mnie gdzie jest wlaz do zejscia na dol, bo chodzilem po statku chyba z 30minut zanim go znalazlem B)

 

pioorek - z save'ami mialem to samo

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozecie do jasnej ciasnej uzywac spojlerow !!!!!!!!! Nie chce co chwila sie dowiadywac szczegolikow o misjach.

 

jak juz wszystkich pozabijales to musisz zejsc do maszynowni? statku na dol, tam jest taki szalony kapitan z raca w rece w pomieszczeniu wypelnionym plynem latwopalnym, musisz zabrac mu race, nie mozesz pozwolic aby upadla bo jak upadnie to bedzie bum

znalazlo by sie jeszcze pare kwiatkow ( pewnie czesc niezamierzona ale......... :mur: )

 

Psujecie ludza przyszla gre.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sry

 

co do otwierania sejfow -

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
po tej misji z wiezowcem do otwarcia jest nastepny sejf, mialem to samo - nie reagowal na strzalki, ale olalem to, poczekalem, az heniek otworzy go sam i wykradlem dokumenty :D

 

a tutaj przyklad jak tworcy robia nas w balona prezentujac "screeny" przed premiera:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

:-P

 

RIP - co do odswiezania -

SplinterCell.ini

[D3DDrv.D3DRenderDevice]

DesiredRefreshRate=X

 

za X wstaw sobie co tam chcesz B)

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ kucyk - u mnie to nie działa, nawet taki sam wpis zrobiłem sobie wcześniej w [WinDrv.WindowsClient]

 

po misji w Szanghaju chciałem zafundować wam parę ciekawych screenów ;]]]] powiem jeszcze że kiedy miałem wydobyć z sejfu koło spotkania tą próbkę to nie działały mi strzałki i ch**a go otwarłem (nie zaliczyłem misji dla NSA - w sumie nawet ciekawiej się zrobiło bo "moje sumienie" i działania są teraz tak na poziomie 90% dla JBA ;pp ). Drugi sejf w sypialni natomiast otwarłem bez problemów... nie ma co - gra jest skopana. A co do tych skrinów które zapodałeś qc, to zgadzam się - to jest bezczelne okłamywanie klientów.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Aha zapomniałem dodać: >>> scda-mega_bak.avi <<< (mega bąk z d00py, 700kb) :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Edytowane przez R.i.P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie - jak tak patrze na wasze screeny to widze grafe z hitmana- blood money .....a ja gralem na dosc niskich detalach

 

ps. - 3 przysiski w ps a jaki efekt :P skoro mi sie udalo to czemu tworcy tego nie zrobili w grze....

 

Dołączona grafika

Edytowane przez ZIBI_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj robią nas w balona, robią. Wymagania rosną w szybkim tempie, a dla mnie nadal najlepszymi graficznie grami pozostają HL2 i FC. Double Agent ładnie wygląda ale jakoś nie zachwyca jak poprzednik. Ktoś powie "SC: Conviction na silniku UE3 zje wszystko na śniadanie". A ja nie jestem taki pewien, przeglądając obrazki z "Gears Of War" (gry legendy w którą nikt jeszcze nie grał), zobaczyłem to:

 

http://img455.imageshack.us/my.php?image=9...creen001ds8.jpg

 

Jeżeli będę musiał mieć dwujajowca, 2GB RAM i GF8 żeby grać płynnie w gry na silniku UE3 i zobaczę takie "piękne" tekstury, to chyba zejdę na zawał :D

 

Oj zazdroszczę tym którzy nie zwracają uwagi na grafikę i potrafią godzinami zagrywać się w sapera lub kierki :D Apropos, tydzień temu kumpel mi pisze na GG że mu pasjans zacina :lol2:

 

A wracając do tematu to Double Agent bardzo mi się podoba, jestem dopiero w Afryce bo badam każdą lokację i przechodzę gierkę na różne sposoby. Ale jak ktoś mnie zapyta o najlepszą część Splinter Cell to odpowiem że pierwszy i trzeci. Czegoś mi tu brakuje w tej części.

Edytowane przez mamaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Kucyk, mam pytanie:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Pewnie juz tutaj doszedles ;)

Chodzi o moment jak fisher spotyka sie chyba z Lambertem kolo siedziby tych hakerow (przyjezdza samochodem) i oni gadaja przez brame. Mozesz powiedziec o czym byla rozmowa i co z niej wniklo, bo nie mam tam dzwieku!!! Tzn szczekanie psow, powiew wiatru slychac ale nie wiadomo o czym gadaja

 

Gra ma pelno bugow, przed chwila nie moglem sejfu otworzyc (nic sie nie dzialo jak wciskalem WASD).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sulaco

Chodzi o to, że uzasadnione wprowadzenie w Splinterku obsługi tylko PS 3.0 byłoby wtedy gdyby to był prawdziwy next-genowy silnik, a jest to dalej Unreal 2.5, który był też w poprzednich częściach SC i działał na kartach z PS 1.1, 1.4, 2.0.

a czy tak ciezko zrozumiec ze nikomu z ubisoftu sie nie chcialo wydziwiac cudow i przepisywac ps3.0 na ps2.0,co ty myslisz ze to jeden wpis w pliku ini i sprawa zalatwiona ? (ps3 przeciez mieli z defaltu z xboxa360....) w zasadzie to design gry od nowa, bo przeciez jesli wpieprzyli efekty ps3.0 to pozniej czyms to w ps2 trzeba zastapic, pol biedy jesli sie da obejsc i napisac cos wolniejszego w ps2.0, a co jesli efektu sie nie da uzyskac ? nowe textury ? dla ilu przypadkow ? czy w ogole olac efekt i zostawic "gola" texture ?

 

 

a tutaj przyklad jak tworcy robia nas w balona prezentujac "screeny" przed premiera:

poczekajcie na crysisa tez sie coponiektorzy zdziwia ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy tak ciezko zrozumiec ze nikomu z ubisoftu sie nie chcialo wydziwiac cudow i przepisywac ps3.0 na ps2.0,co ty myslisz ze to jeden wpis w pliku ini i sprawa zalatwiona ? (ps3 przeciez mieli z defaltu z xboxa360....) w zasadzie to design gry od nowa, bo przeciez jesli wpieprzyli efekty ps3.0 to pozniej czyms to w ps2 trzeba zastapic, pol biedy jesli sie da obejsc i napisac cos wolniejszego w ps2.0, a co jesli efektu sie nie da uzyskac ? nowe textury ? dla ilu przypadkow ? czy w ogole olac efekt i zostawic "gola" texture ?

masz pojęcie o projektowaniu shaderów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Wlasciwie to te dwa skriny, ktore pokazal kucyk, nie roznia sie zbyt wiele... wezcie sobie skriny fify przed premiera a potem wlaczcie gre...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Chyba nie... bo po co usunieto by elementy HUD'a?

Ogolnie ten bardziej 'odpicowany' skrin jest troche w innym klimacie, jakby mroczniejszym i brudniejszym... ale tak to roznicy jakiejs ogromnej nie widac [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

a moze to screeny z x360?

raczej nie - na XO tez sie SC nie prezentuje jakos oszalamiajaco. aczkolwiek znacznie lepiej niz na tych "zabawnych" screenach R.I.P.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Ten patch wlasciwie nic nie zmienia. No niby cos w multi i z tym AA... liczylem na to, ze troche wplynie on na wydajnosc, poprawi bledy ale jednak sie przeliczylem [;. Swoja droga gra chodzi zauwazalnie gorzej niz Chaos Theory o jakiejs duzej roznicy miedzy tymi dwiema grami nie widze.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Pioorek

Możesz zobaczyć w monitorze Riva Tuner czy przy włączeniu gry karta ci się przestawia na zegary, które masz ustawione w Performance 3D ? U mnie po włączeniu splinterka karta działa na 500/1700... [low 3D ma 500 na core], przy performance mam 695Mhz, ale karta się nie chce przełączyć na ten tryb :mur:

Edytowane przez Lanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elo ! W najbliższym czasie nie będe miał okazji zagrać w tę grę. (za jakiś rok dpiero kupie X360 albo wymienie karte graf.)

 

Mam do was prośbe. Czy ktoś kto przeszedł grę mógłby w 3,4 zdaniach opisać fabułe gry jaka się toczy w czasie gry ? A także jedno z zakończeń jakie znacie. Ale w Spoilerach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

a czy tak ciezko zrozumiec ze nikomu z ubisoftu sie nie chcialo wydziwiac cudow i przepisywac ps3.0 na ps2.0,co ty myslisz ze to jeden wpis w pliku ini i sprawa zalatwiona ? (ps3 przeciez mieli z defaltu z xboxa360....) w zasadzie to design gry od nowa, bo przeciez jesli wpieprzyli efekty ps3.0 to pozniej czyms to w ps2 trzeba zastapic, pol biedy jesli sie da obejsc i napisac cos wolniejszego w ps2.0, a co jesli efektu sie nie da uzyskac ? nowe textury ? dla ilu przypadkow ? czy w ogole olac efekt i zostawic "gola" texture ?

poczekajcie na crysisa tez sie coponiektorzy zdziwia ...

lepiej poczytaj jakie byly cyrki z Oblivionem i jak to nie chcial dzialac pod ps1.4 czy 1.1 i mial oferowac wparcie tylko dla ps2.0

Sprawe zalatwil wlasnie jeden wpis w ini.... tylko ze oficjalnie bethesda nigdy tego nie uznala... a ludzie z radeonami 8500 i FX`ami pogrywaja... i co powiesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągłem demko DA bo nie chciałem sie brać od razu za pełną wersje. Na początku wydymił że mam za mało ramu, ale gierke odpaliłem normalnie. No może nie do końca :/ bo mi coś artami sypie np.

Dołączona grafika

Nie wiem czy to wina demka czy sterów (91.47). Miał ktoś coś takiego ?? Sprzęt jest nie kręcony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...