Sulaco Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 Sulaco Chodzi o to, że uzasadnione wprowadzenie w Splinterku obsługi tylko PS 3.0 byłoby wtedy gdyby to był prawdziwy next-genowy silnik, a jest to dalej Unreal 2.5, który był też w poprzednich częściach SC i działał na kartach z PS 1.1, 1.4, 2.0. ale to nie dotyczy tylko nowego splintera, z tego co pamietam podobne teksty slyszalem przy nowym TR. ciagle to samo. jezeli jakas gra pominie SM2.0 wielki lament. ile kosztuje najtansza karta SM3.0? jezeli ktos sie upiera przy tym co ma, to prosze bardzo, ale powtarzam to jest jego wlasny wybor i nie mozna nim obarczac reszty swiata. developerzy mieli tak, a nie inna wizje, do urzeczywistnienia ktorej wykorzystali takie, a nie inne technologie. to tez byl ich wybor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 ale to nie dotyczy tylko nowego splintera, z tego co pamietam podobne teksty slyszalem przy nowym TR. ciagle to samo. jezeli jakas gra pominie SM2.0 wielki lament. ile kosztuje najtansza karta SM3.0? jezeli ktos sie upiera przy tym co ma, to prosze bardzo, ale powtarzam to jest jego wlasny wybor i nie mozna nim obarczac reszty swiata. developerzy mieli tak, a nie inna wizje, do urzeczywistnienia ktorej wykorzystali takie, a nie inne technologie. to tez byl ich wybor.Piszesz o najtańszej karcie to jest pewnie jakiś 6200/7300 w cenie 180-230zł, ale wątpie by ktoś tylko dla jednej gry zamienił swojego x800/850 na taką kartę przecież na 6200 to się wszystko będzie cięło. Wracając do Splinter UBI strzela sobie w stopę przecież dla każdej firmy liczy się zysk, a zysk będzie mniejszy bo przecież dużo osób wciąż ma karty pokroju 9800/x800/850. Co do technologii to jest taka prawda, że panowie z UBI specjalnie zablokowali możliwość odpalenia gry na kartach niezgodnych z PS 3.0 bo engine na to pozwalał/pozwala. TR jeśli chodzi o nowego Tomb Raidera to odpala się na kartach z PS 2.0 tylko nie ma paru efektów graficznych i z tym się zgodzę nie ma i ok, ale jest możliwość odpalenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 ciekawe czy jakby ubi zdecydowali zrobic scda sm 4.0 , ilu z was piszacych o nowych technologiach itp by tu narzekalo :lol2: , tu nie chodzi o sm 2.0 a raczej o to ze nikt ponizej sm 3.0 nie moze zagrac w gre , do tego ubi nie oglosil oficjalnych wymagan gry co sie stalo praktycznie przed premiera i gracze zostali postawieni przed faktem dokonanym , do tego wiekszosc co posiada sm 2.0 ma stare kompy jeszcze na agp , dostan teraz dobra karte na agp gdzies oprocz allegro a nie kazdy ma pieniadze albo checi aby bez przerwy dokladac do kompa , plus po co ktos ma wymieniac karte jak np x850 , x800xt itp sa wystarczajaco mocne aby bez problemu grac w gry ktore teraz wychodza , nie wposminajac o tym ze dx 10 nadchodzi juz niedlugo , ubi po prostu olali 50% graczy scda jest pierwsza tego typu gra ktora wymaga sm 3.0 i wcale tego nie odzwierciedla , do tego ubisoft klamie w zywe oczy piszac o tym ze efekty swietlne ktore sa w grze mozna uzyskac tylko dzieki sm 3.0 jak te same efekty mozna rowniez uzyskac na 2.0 tylko jest to bardziej czasochlonne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 ciekawe czy jakby ubi zdecydowali zrobic scda sm 4.0 , ilu z was piszacych o nowych technologiach itp by tu narzekalo :lol2:no jezeli analogicznie sprzet SM4.0 dostepny bylby od ponad dwoch lat to podejrzewam, ze podobna ilosc "marud" jak teraz ;) nie ciagnac dalej OT, uwazam, ze byla wystarczajaca ilosc czasu na zmiany w posiadanym konfigu, aby nie wypasc z "gry", a biadolenie jaki to swiat jest "be", bo nie poczekal za mna niczego i tak nie zmieni. wszystko idzie do przodu. tak bylo z SM1.x, SM2.x, SM3 i tak bedzie z SM4. czy sie to komus podoba, czy nie. kazdy ma wybor, nikt nikogo do niczego nie zmusza. EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 No ja czekam na polską premierę. mam nadzieję, że będę mógł sobie spokojnie pograć. CT chodził mi elegancko w 1280x1024, jednakże, widzę, że ten silnik jest bardziej wymagający, myślę o 1024x768 z detalami normalnymi, już nie musi być full :)aby normalnie wyglądała. A już nie będę pytał jak i jak jeszcze raz już gracie:D hehe. Ktoś z podobnym sprzętem (epokowym już:) (ponad dwa lata ma moja karcioszka i 3 lata procek:) grał? Prosiłbym o rzetelną odpowiedź, bez kolorowideł. Dzienx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 I tak w końcu panowie z ubi dostrzegą swój błąd i pacz będzie szybciej niż w chaos theory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 Swiat nie jest BE. Pecetowi gracze musza zrozumiec ze zabawa z nowy grami wymaga nowego sprzetu. Nie piszcie ze X850 to mocna karta. Byla ale daawno temu. Teraz za 700 zetow macie 7900GS ktory ta karte deklasuje. Tak bylo zawsze i bedzie. BTW to ja nie wroce do ati do poki nie beda miec odpowiednika pure video. Ta technologia to dar bogow przy telewizji hdtv. Pamietacie narzekania posiadaczy Geforce 4MX ze jakas gra nie dziala a pozniej tit4200? to sie wlascnie nazywa postep. I tego nie da sie uniknac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 x850 został nawet zdeklasowany przez gf6600 :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w-u-j-e-k Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 Mam pytanie odnośnie wymagań: Mam sprzęt taki jak w sygnaturze: Starczy on na opcje wszystkie na full bez AA i AF w rozdzierczosci 1280 na 1024 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 (edytowane) x850 został nawet zdeklasowany przez gf6600 :lol:masz bujna wyobraznie , to ci przyznam , prawdopodobnie to co wycieklo to jest wersja testowa , mozliwe ze dlatego jest tyle bledow Edytowane 6 Listopada 2006 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 6 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2006 Długo będzie jeszcze uprawiać posfuckerstwo na temat nvidia vs ati :?: ---------------------------- :ploom: :plum: :blurp: :zonk: :banana: :twisted2: (fajne te emoty :lol: ) No Panowie sprawdzajcie i dzielcie się wrażeniami :D » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « can someone confirm if this is retail rlz? i think it may be some kinda preview version checkout this pic X:Program FilesUbisoftTom Clancy's Splinter Cell Double AgentSCDA-OfflineSystemVideospre_loading_pc.bmp maybe it's just a file they never removed or something? Now that's a pretty cool find if I ever saw one Found the same in C:ProgrammeUbisoftTom Clancy's Splinter Cell Double AgentSCDA-OfflineSystemVideospre_loading_pc.bmp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 No ale sorry nawet jeśli karta za 700zł jest lepsza od mojej to to jest aż 700zł !!!!! to polowa kwoty, ktora trzeba wydac na pewna konsole, na ktorej SC:DA prezentuje sie (przynajmniej porownujac screeny) znacznie lepiej niz na kartach za nawet 1000 PLN ;) ale w koncu prawdziwy next-gen to pecet... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiPoL Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 to polowa kwoty, ktora trzeba wydac na pewna konsole, na ktorej SC:DA prezentuje sie (przynajmniej porownujac screeny) znacznie lepiej niz na kartach za nawet 1000 PLN ;) ale w koncu prawdziwy next-gen to pecet... Tja... Szkoda tylko, że Crysis nie będzie już tak dobrze wyglądał na pseudo ,,noej generacji konsol" :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamaj Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Pomocy! Jestem w tym wieżowcu w Shanghaju i mam przed sobą sejf ale nie idzie go otworzyć. Wciskam strzałki i nic się nie dzieje. Czy to tak ma być czy coś źle robię czy może to błąd w grze? http://img226.imageshack.us/my.php?image=nokianh8.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Tja... Szkoda tylko, że Crysis nie będzie już tak dobrze wyglądał na pseudo ,,noej generacji konsol" :lol2: lepiej niz na 7900 GS i kompie z 1GB RAMu i jednym jajem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Tja... Szkoda tylko, że Crysis nie będzie już tak dobrze wyglądał na pseudo ,,noej generacji konsol" a co ma crysis do splinter cella? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 a co ma crysis do splinter cella? to, ze obie gry beda na PC i XO? ;) a tak powaznie - zarzuci ktos jakimis screenami z Islandii z wersji PC z detalami na full? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiPoL Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 a co ma crysis do splinter cella? Nie ma nic, to była riposta do SamoDobro. lepiej niz na 7900 GS i kompie z 1GB RAMu i jednym jajem? Lol, po co moja sygnaturą potwierdzasz swoje tezy? Zreszta jak wyjdzie Crysis to tam będą 2 jaja i inna grafa. Więc no comment. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkamil Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) Zreszta jak wyjdzie Crysis to tam będą 2 jaja i inna grafa. Więc no comment. No, czyli twoj komp tez bedzie musial przejsc next-genowa modernizacje, wiec w czym problem? I ta modernizacja bedzie pewnie kosztowala wiecej niz konsola :-) Edytowane 7 Listopada 2006 przez wkamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 qrw* nie róbcie zaś offtopica, bo zamiast czytać o grze to czytam jakieś brednie o sprzętach. btw czy ktoś wie jak zmienić odświeżanie z 60hz na wyżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Pomocy! Jestem w tym wieżowcu w Shanghaju i mam przed sobą sejf ale nie idzie go otworzyć. Wciskam strzałki i nic się nie dzieje. Czy to tak ma być czy coś źle robię czy może to błąd w grze? http://img226.imageshack.us/my.php?image=nokianh8.jpg kumasz w ogóle o co chodzi w otwieraniu sejfów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Interloper Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 U mnie było tak że raz trzeba było naciskać np w prawo innym razem by przekręcić trzeba było naciskać np prawo + góra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Pomocy! Jestem w tym wieżowcu w Shanghaju i mam przed sobą sejf ale nie idzie go otworzyć. Wciskam strzałki i nic się nie dzieje. Czy to tak ma być czy coś źle robię czy może to błąd w grze?lol, przeca wcześniej (przed syberią) była misja w JBA (w sensie trening) gdzie był identyczny sejf, ;o to tamten otworzyłeś a (jeśli...) w tym nie wiesz ocb? ;s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Ok pogralem doslownie 15 min. Zaraz spadam wiec szybko pisze. Gra chodzi na prawde zle. AA off, AF off, 1024x768 Ustawienia all High, soft shadows off. W tej misji pierwszej gdzie sie na lince jedzie to mam tam z 15 fps. Chodzi to tak srednio. Do tego gra ma duzo bledow (gralem chwile i juz pare wylapalem) np. jak wyszedlem z lodowatej wody i spojrzalem sie w przeręble to bylo widac tam jakies przkelamania w teksturach. Albo ten kompan co go sie podsadzalo pod siatke - jechal na lince zaraz za mna, ja sie zatrzymalem a on pojechal sobie gdzies dalej i zniknal nagle (ani spad, ani nie jechal dalej - po prostu zniknal). Dzisiaj obczaje gierke konkretnie, troche zmieniono jakby Hud i sposob otiwerania/uzywania rzeczy ale widac ze to ten sam dobry SC [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) jakie masz stery? śmiech na sali bo gra sponsored by nVidia, a widzę, że z grafikami od nV kupa problemów w tej grze :D znikające tekstury, tragiczna wydajność, co jest? Edytowane 7 Listopada 2006 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) Ja jeszcze na ostatnią chwilkę wrócę do "obrażania się" posiadaczy pewnej karty że czegoś nie ma i kończę już z tym OT. Taki argument do mnie nie przemawia. Nawet jeżeli moja stara karta czegoś nie ma (a miała konkurencja) to nie znaczy, że po pewnym czasie powinienem wybrać kartę konkurencji "na zapas" tylko dlatego, że raz się zawiodłem. Tak chyba tylko postąpią osoby, które tak naprawdę nie znają się na sprzęcie w ogóle. Jak kupuje się kartę graficzną to poza ceną patrzy się np. na wydajność (testy na necie) i wspierane technologie. Jak ATI i NV oferuje teoretycznie to samo (patrząc po parametrach) i w podobnej/tej samej cenie to ja przynajmniej nie widzę powodu żeby nie kupić znowu karty producenta na którymś kiedyś tam się zawiodłem. Ja tak zrobiłem, miałem przez 2 lata GF FX (padaka jakich mało) ale kiedy przyszło co do czego kalkulowanie wzięło górę nad jakimiś "żalami". Wybrałem to co mam a mogłem wziąć radka (również z SM3.0 bo to mnie też interesowało) ale po wszystkich kalkulacjach wybrałem jednak GF (nie bo kocham NV albo coś ale wg. MNIE stosunek cena/wydajność/technologie wypadł wtedy lepiej u NV niż u ATI, tyle). To jest oczywiście tylko moje zdanie. Koniec OT. Szkoda że patent z INI nie wypalił. To byłoby też pomocne u mnie. EDIT: Jeszcze coś, wersja PC i X360 powstawały równocześnie więc możliwe że programiści skupili się na możliwościach X360 (m.in. obsługa SM3.0) i później nie chciało im się dorabiać poprawnej obsługi SM2.0 na PC...wiecie, nygusy ;). Ale podejrzewam że i tak zarobią swoje... Edytowane 7 Listopada 2006 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamaj Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 kumasz w ogóle o co chodzi w otwieraniu sejfów?No pewnie że kumam ale ten pierwszy otworzyłem normalnie, a ten drugi nie reagował na strzałki. Myślałem że może tu trzeba coś innego zrobić ale zrestartowałem grę i poszło bez problemów. Kolejny bład w grze, znikające tekstury, tragiczna wydajność, co jest?Beta jest :D Ilość błędów w Shangaiu to już ludzkie pojęcie przechodzi. Zagramy sobie za dwa tygodnie w wersję retail i jestem pewny że będzie śmigać na naszych kompach, a Fisher nie wpadnie nagle w podłogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 'Splinter Cell Double Agent' - v1.01 Patch Available NOW Splinter Cell Double Agent will reinvent the spy action genre by introducing a double agent concept and a new breed of game play that adds an exciting new dimension to the gaming experience. This v1.01 patch fixes some anti-aliasing hiccups, but mainly addresses multiplayer problems such as invitations, squad features, and disconnect issues. http://worthplaying.com/article.php?sid=38...ead&order=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasterAdi Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Rzeczywiscie gra ma duza BAGOW ;-) Moze ten patch cos naprawi zobaczymy. Ja mam jeden problem z misja na takim duzym tankowcu w zimie. Wszytkich zabilem wsytkie cele zrobilem ale nie mage skonczyc misji... i nie wiem czy to cos nie tak z gra;-) jak ktos wie jak skonczyc ta misje to prosze o rade ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Największa zmianą jest dodanie: "anti-alias support in the custom video setting" i niby fajnie... ale Splinter bez HDR-a to już nie to samo :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...