kojak_ct Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2009 No ale SCEP wyraźnie napisał, że dostarczył 30tysięcy KZ2 do sklepów. Przecież to sklepy zamówiły tyle kopii KZ2 więc jak by nie patrzeć SCEP tyle właśnie kopii sprzedał. Oni nie liczą, ilu userów je kupiło bo to dość trudne u nas. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2009 Wina lezy po stronie Polygamii - bo to oni zle zinterpretowali newsa. No ale oczywiscie to Sony jest zle bo podaje shipmenty jak kazdy inny wydawca :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2009 No ale SCEP wyraźnie napisał, że dostarczył 30tysięcy KZ2 do sklepów.Gdzie niby? Killzone 2 - sprzedaż przekroczyła 30 000 sztuk Warszawa, 27 luty 2009 - Sony Computer Entertainment Polska ma zaszczyt poinformować, że oficjalna sprzedaż Killzone 2, najbardziej oczekiwanej gry roku na PLAYSTATION 3 - przekroczyła w Polsce 30 000 sztuk*. Jesteśmy bardzo podekscytowani z wyniku sprzedaży,- powiedział Marcin Ziobrowski, dyrektor generalny SCE Polska. - Wiemy jak wielkie oczekiwania towarzyszyły premierze gry Killzone 2, ale jesteśmy przekonani, że udało je się spełnić.. Killzone 2 na PS3 wydany jest w pełnej polskiej wersji językowej, zawierającej napisy oraz dubbing. ?W sprzedaży dostępny jest również specjalnie stworzony zestaw z PLAYSTATION 3 80GB, idealny dla nowych użytkowników PS3. ?Gra przeznaczona jest dla osób dorosłych. Sugerowana cena detaliczna zestawu to 1499PLN, sama gra będzie kosztowała 239PLN. * sprzedaż Sony Computer Entertainment Polska, zawiera również zestawy PS3 z grą Killzone 2 Oczywiście niepotrzebnie wielka afera z tego wyszła. Od początku można było się domyślić, że chodzi o sztuki "shipped", a nie "sold" ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2009 Polygamia tego newsa wzięła o kogoś a tamci to już wyjaśnili. ;) A zresztą kogo to obchodzi? Ważne, że gra bardzo dobra i nie żałuję czasu, jaki na nią czekałem. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 4 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2009 Polygamia tego newsa wzięła o kogoś a tamci to już wyjaśnili. ;)Ale to nie jest news z Polygamii tylko informacja prasowa od Sony ;] To ich słowa ;] Dobra koniec OT ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2009 Grałem chwilę u kumpla i powiem tylko tyle. Pod względem technologicznym gra naprawdę wyciska z ps3 soki. Nie miałem się do czego przyczepić. AI komputerowych przeciwników i sprzymierzeńców czasem szwankuje ale jest to drobiazg. Dla mnie 10/10 za świetny klimat i filmowe przedstawienie akcji (jak na trailerach sprzed 2 - 3 lat :) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2009 Co do newsa cytowanego przez MacOSka, polecam ostatnie zdanie: * sprzedaż Sony Computer Entertainment Polska, zawiera również zestawy PS3 z grą Killzone 2Read the fine print, bitches :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 czas flejma zapuścić bo ostatnio mało się na forum dzieje ;] Mysle ,ze wynik na poziomie Gow 2 jest do zrobienia.chyba jednak nie ;) link do źródła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 19 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2009 Spoko beda dorzucac KZ2 do kazdej konsoli przez najblizsze 3 lata to i Halo 3 przegoni ( a cena na allegro zejdzie do 20 PLN) :D Ale fakt amerykanie mnie zawiedli spodziewalem sie , ze tlumy sie rzuca by kupowac kolejnego FPSa z pudzianami w roli glownej a tu kicha :) W sumie to tez moja wina bo sam nie kupilem i nie mam zamiaru :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) Ciągnąc dalej: Z danych Sony wynika, że sporo ludzi nie odebrało zamówionych Killzone 2 Przy okazji wyników NPD Sony pochwaliło się, że sprzedało się już na świecie ponad milion kopii Killzone 2. Wcześniej mówiono o wynikach w USA przekraczających oczekiwania i wyższych niż pół miliona. Finalnie okazało się, że w dwa miesiące KZ2 zeszło 619 tysięcy sztuk. I teraz ciekawostka. Gra w Japonii nie miała jeszcze premiery, czyli na ten milion składa się generalnie USA i regiony PAL. Odejmując od miliona wyniki z USA zostanie nam 381 tysięcy. A pamiętacie, jak Reeves (chlip, szkoda, że odchodzi, naprawdę go lubiłem) mówił, że w samej Europie złożono ponad 1,1 miliona zamówień przedpremierowych? Widocznie sporo ludzi nie odebrało swoich kopii. Chyba, że macie jakieś inne wytłumaczenie. W każdym razie - nic dziwnego, że polskie Sony wypchnęło aż 30 tysięcy sztuk do sklepów, w końcu oczekiwano takiego zapotrzebowania... Dla porównania pojedynek exclusive'ów: - Killzone 2 - premiera 25 lutego 2009 (EU), 27 lutego 2009 (USA) - Sony today revealed that the critically acclaimed first-person shooter from Guerilla Games has sold over one million copies worldwide (16 kwietnia 2009) - Halo Wars - premiera 27 lutego 2009 (EU, 3 marca 2009 (USA) - Microsoft says Ensemble Studios' Halo Wars has sold more than one million units worldwide (19 marca 2009) Czas potrzebny na osiągnięcie miliona sprzedanych egzemplarzy: - Killzone 2 - 50 dni - Halo Wars - 20 dni Z litości nie porównam tego do wyniku Halo 3 :lol2: "system seller", "halo killer" :lol: :lol2: Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Ciągnąc dalej: Dla porównania pojedynek exclusive'ów: - Killzone 2 - premiera 25 lutego 2009 (EU), 27 lutego 2009 (USA) - Sony today revealed that the critically acclaimed first-person shooter from Guerilla Games has sold over one million copies worldwide (16 kwietnia 2009) - Halo Wars - premiera 27 lutego 2009 (EU, 3 marca 2009 (USA) - Microsoft says Ensemble Studios' Halo Wars has sold more than one million units worldwide (19 marca 2009) Czas potrzebny na osiągnięcie miliona sprzedanych egzemplarzy: - Killzone 2 - 50 dni - Halo Wars - 20 dni Z litości nie porównam tego do wyniku Halo 3 :lol2: "system seller", "halo killer" :lol: :lol2: Wiesz ze to flame'em pachnie ? Po co prowokujesz ;]. Dla Ciebie tylko ilość sprzedanych kopii sie liczy ? Jest to główny wyznacznik czy gra jest dobra czy nie ? Litości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) Wiesz ze to flame'em pachnie ?No co ty? ;) Mój wcześniejszy post: czas flejma zapuścić bo ostatnio mało się na forum dzieje ;] Dla Ciebie tylko ilość sprzedanych kopii sie liczy ? Jest to główny wyznacznik czy gra jest dobra czy nie ? Litości...Ależ skąd. Tym postem nawiązałem po prostu do wcześniejszych wypowiedzi mówiących, jakim to KZ2 będzie system sellerem, halo killerem, itp :) Był wielki hype, wielkie akcje promocyjne Sony, masa kasy wpomowane po to, aby gra się dobrze sprzedała. Jak widać nie do końca poszło tak, jak miało pójść, skoro nawet RTS na konsoli sprzedaje się lepiej. Co do jakości samej gry, to już w tym temacie pisałem, że gra jest dobra i zdanie podtrzymuję :P Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Od Killzone'a 2 lepiej sprzedałoby się nawet "Halo Football Manager 09", "Halo Barbie", "Lego Halo" albo "Halo Flight Simulator" :D. Marka Halo robi swoje, to lep jak marka"PlayStation". Killzone to pryszcz przy tym, pierwszy Killzone był tylko dobry a jedna świetna gra (K2) wiosny nie czyni. No i ta większa baza userów X360. Tak BTW: żeby nie wyszło, że krytykuję tak Halo to akurat Halo Wars jest niezłe ("poprawne"), choć niczym specjalnym się nie wyróżnia na tle innych RTS'ów (przynajmniej po demku mam takie zdanie). Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) No i ta większa baza userów X360.Większa? Już pisałem przecież: Halo 3 (przypominam - wyszło gdy iksów było na rynku ok. 13M) w niecałe 4 miesiące sprzedało się 3263030[/snapback] Marka Halo robi swoje, to lep jak marka"PlayStation". Inny przykład: Gearsy wyszły gdy iksów było ok. 5,5M na rynku (4x mniej niż peestrójek podczas premiery kz2!) AC wyszedł gdy było ok. 13M iksów (prawie 10M mniej niż dzisiaj peestrójek) Dwie nowe marki (nie sequele jak w przypadku killzone'a!) i co? Z łatwością osiągnięty wyższy wynik niż kz2 ;] Nawet assassin's creed w wersji na PS3 sprzedał się lepiej niż kz2 w podobnym okresie. A było tylko ok. 6M plejów na rynku! Nie ma co bronić KZ2. Wynik jest bardzo kiepski i tyle :P Edytowane 18 Kwietnia 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Nie ma co bronić KZ2. Wynik jest bardzo kiepski i tyle :P No nie da sie ukryc :) Sam spodziewalem sie o wiele wiele lepszych rezultatow. Teraz to juz chyba tylko FFXIII i GT5 moga sie dobrze sprzedac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) @MacOSek Wszystko się zgadza to co napisałeś ale są zapewne też inne czynniki, które na to wpłynęły. Np. wokół GoW był wielki hype, nie wypominając o tym, że ludzie takiej grafy na konsoli dotąd nie widzieli (syndrom "Far Cry"), sam się zaśliniłem jak zobaczyłem to na standzie w MediaMarkt :P. A AC na PS3? Ile w tym czasie było naprawdę wartościowych gier na PS3? Przecież wszyscy narzekali, że "na PS3 nie ma w co grać", to masz, poszli i kupili AC ;). Ale nie ma co gdybać teraz o tym, od tego więcej K2 się nie sprzeda ;). A wynik faktycznie jest słaby... PS. Z tą większa bazą X360 miałem na myśli akurat Halo Wars, nie Halo 3 ;). Chyba się zgodzisz, że teoretycznie większa ilość konsol w domach to potencjalnie więcej odbiorców ;). Narka. Edytowane 18 Kwietnia 2009 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Panowie dajcie juz spokoj nieszczesnemu KZ2, niektore gry poprostu nie maja szczescia do sprzedazy i tyle, czasem zabraknie tego czegos "magicznego" w danym tytule i gra sie nie sprzeda. Zastanawiam sie tylko, jak sony i tworcy KZ2 poradza sobie z tym problemem, bo przeciez jakos trzeba odzyskac wpakowana kase, a niedosyc ze sprzedaz mala to jeszcze trzeba sie zastanowic czy warto wpakowac nowa kase na kolejna czesc, bo z pewnoscia takowa byla planowana..( przed premiera bynajmniej) ps. LBP tez nie poszlo specjalnie ze sprzedaza mimo hype'u ,a to takze standarowy tytul sony i masa kasy wpompowana w tytul, tutaj akurat mi lata sprzedaz , bo do tej gry nabralem obrzydzenia przez zbyt natarczywe i dlugotrwale "ataki" trailerow, hype'u itp , a najbardziej odrzucilo mnie pojscie tworcow gry na latwizne poprzez dodawanie bohaterow innych gier do wlasnej i jechanie po popularnosci innych tytulow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Sam się dziwię, czemu KZ2 tak słabo się sprzedał. Naprawdę jest to bardzo dobry tytuł. Coś w ogóle ostatnio gry Sony słabo się sprzedają. Taka sytuacja mnie martwi bo może okazać się, że Sony przestanie inwestować w tak świetne gry jakie serwują wewnętrzne studia i pójdzie w multiplatformowość. Być może jest to wina natrętnych reklam, pokazywania wszystkiego zanim gra wyjdzie? A jak już wszystko widzieliśmy to jesteśmy znudzeni danym produktem? Zbyt agresywny marketing? Tutaj szukał bym przyczyny. A tak na rozluźnienie, wpadam wczoraj na Orlen, czekając na hotdoga wziąłem CKM do ręki, widzę reklamę KZ2 a pod spodem platformy: PC/XBOX360/PS3! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2009 no cóż, może i tak, skoro cała gra juz przed premierą była na jutubie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2009 (...) a najbardziej odrzucilo mnie pojscie tworcow gry na latwizne poprzez dodawanie bohaterow innych gier do wlasnej i jechanie po popularnosci innych tytulow.A dla mnie, to przyjemny bajer zobaczyć choćby na PSS szmacianą postać z innej gry. Jednym z problemów Killzone'a 2 jest Killzone 1. Ponadto przez brak udziwnień gra wydaje się tępa, a wielu graczy lubi poczuć się inteligentami. Kolejną sprawą jest to, że nie jest to gra aż tak wybitna, na pierwszy rzut oka niczym nie szokuje (aby nie napisać - niczym się nie wyróżnia). A ja i tak wiem, że warto w tej grze wyłączyć hud'a i celownik. Twórcy się postarali, by pod tym kątem przygotować grę i imo im się udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr3zer Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2009 A ja i tak wiem, że warto w tej grze wyłączyć hud'a i celownik. Twórcy się postarali, by pod tym kątem przygotować grę i imo im się udało.Celownik zostaje wyłączony na poziomie trudności elite. Polecam, szczególnie sławny balkon w pałacu <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2009 dostalem wlasnie ps3 od kumpla na 3tyg zanim nie upora sie z przeprowadzka i odrazu pobieglem do xtravision po kopie kz2 na tydzien. naprawde milo sie zaskoczylem grafa i gameplayem :) ktoz by przyposzczal ze ja stary pecetowiec zapragne miec ps3 w domu :D niemniej jedna rzecz mnie denerwuje niemilosiernie w tym fpsie, sterowanie ....... troche jeszcze wody uplynie w wisle zanim sie przyzwyczaje ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 16 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2009 Polecam obejżeć tą reckę. Nieźle można się pośmiać. :) http://www.telka.tvk.pl/index.php?op=progr...d=779&qual= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustone Opublikowano 30 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) Szybkie pytanko dla posiadaczy fragfx: -jak obracać kołem i podkładać ładunki ???Niby jest żyroskop ale nie mogę obrócić kołem ,chwytam jedną ręką i drugą i :blink: zaczeło działać Edytowane 6 Października 2009 przez dustone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2009 Już jesień ale nie jest tak pochmurno jak nad tym tematem :o. Takie OT ze głowa boli i największy whine ze strony "xklockowców". Temat oczyszczony i nie pisać już o tym bo będą banany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2009 Panowie jak jest z MP w KZ2 ? Dużo jest serwerów/graczy ? Gra ktoś z was regularnie w MP ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Skonczylem GoW3, zasiadlem do KZ2. Nie oceniam na razie gry jako calosci, to dopiero po skonczeniu. Jednak dwie rzeczy od razu rzucily mi sie w oczy: chaos i sterowanie. Mowiac wprost nie bardzo wiem co sie w ogole dzieje na planszy, gdzie isc, do kogo strzelac. Jakos tak lecimy do przodu, ale po co i dlaczego to nikt nie wie. No i sterowanie. Czy ja czegos nie zauwazylem czy nie ma bata zeby pod lewym trigerem bylo celowanie? Wciskanie galki zeby przylozyc gnata do ramienia totalnie mi nie pasuje, tym bardziej, ze wszedzie w shooterach celowanie jest wlasnie pod lewym trigerem. Anybody? Na plus napewno grafa. Artystycznie nie przypadla mi jakos do gustu, wole klimaty Gearsow, ale technicznie ladnie sie to to prezentuje. Wkurza tylko blur, szkoda ze nie mozna tego wylaczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Options -> Controls -> Button Mapping Masz do wyboru sześć konfiguracji, najpewniej w wybierzesz Alternate 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Mi się bardzo demo spodobało. Gdyby nie możliwość zmiany sterowania, to bardzo bym marudził. Już nie długo położę łapy na fullu, tymczasem wymęczę Heavenly Sword. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Any hints, jak przejść ten pieprzony balkon pod koniec gry? Toż to jakiś dramat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...